- 5 personer
- Kæledyrsvenlig
- Privat badeværelse
- 2 soveværelser
Højdepunkter eller Mobilhome Vancouver
- Fuldt udstyret køkken
- Solrig terrasse
- Hyggeligt opholdsområde med spiseplads
- Store skydedøre til det fri
- To soveværelser
Generelle oplysninger
Nyd moderne komfort i hjertet af naturen på Camping Huttopia Etang de Fouché! Dette rummelige og lyse mobilhome har et behageligt opholdsrum med store skydedøre til et udendørs område, hvor du kan slappe af. Det udstyrede tekøkken med gaskomfur, mikroovn, køleskab og kaffemaskine gør det nemt at lave mad selv. To soveværelser, herunder et med en 140 cm dobbeltseng og et med en 140 cm dobbeltseng nedenunder og en 90 cm enkeltseng ovenpå, tilbyder behagelig søvn. Badeværelset med håndvask, brusekabine og toilet sikrer bekvemmelighed. Udenfor indbyder den rummelige terrasse på 15 m² til hyggelige sommermåltider og afslapning med havemøbler.
Faciliteter og aktiviteter hos Mobilhome Vancouver
Adgang
- Trin til indkvartering
Generelt
- Parkering ved bolig
- Overfladeareal (m2) (27)
- Røgfri
- Kæledyrsvenlig
- Opvarmning
Have/terrasse
- Grill er tilladt
- Terrasse/veranda (åben)
- Privat terrasse
- Havemøbler
Køkken
- køkkeninventar
- Køkkengrej
- Køleskab (med fryserum)
- Kaffemaskine (filter)
- Mikrobølgeovn
- Komfur
- Køkken
Soveværelse
- Køjeseng (1)
- Dobbeltseng (2)
- Antal soveværelser (2)
Stue
- Opholdsområde
- Spiseplads
Badeværelse
- Badeværelse (1)
- Brusebad (1)
- Toilet (1)
- Håndvask
Vigtige parkfaciliteter og atmosfære
Huttopia Etang de Fouché
alle oplysninger om parken- Blandt vinmarkerne
- Ved vandkanten
(Sports)aktiviteter
- Udlejning af elcykler
- Cykeludlejning
- Petanquebane
- Udlejning af mountainbikes
- Bordtennisbord
- Volleyballbane
- Udlejning af vandcykler
- Sandstrand
Aktiviteter i området
- Cykling
- Kanosejlads
- Mountainbiking
- Naturpark (<5 KM)
- Fisk
- At gå
- Vingård (<10 KM)
- Tennis
Beliggenhed
- I nærheden af en skov
- Ved vandet
Børn og teenagere
- Underholdning
- Spillerum
- Børneklub
- Legeplads (udendørs)
Parkfaciliteter
- Reception
- Morgenmadsservice
- Butik
Swimmingpool
- Udendørs pool
- Pool til småbørn
- Svømmesø
Talte sprog
- Engelsk
- Fransk
Mad og drikke
- Pizzeria
- Bager
- Bar / Bistro
- Restaurant
Udbyder
- Huttopia
Tilgængelighed og priser
Praktiske oplysninger
-
Vilkår for afbestilling
Huttopias afbestillingsbetingelser
Afbestillingsreglerne er som følger:
- Ved afbestilling op til 30 dage før ankomstdato opkræves 40 % af prisen.
- Ved afbestilling fra 29 dage før ankomstdato opkræves 100% af omkostningerne.
Bemærk venligst, at reservationsgebyret og omkostningerne til forsikringen ikke refunderes uanset afbestillingsdatoen.
-
Tider for check-in og check-out
Check-in: 16:00
Check-out: 11:00
-
Minimum antal nætter : 2
Ofte stillede spørgsmål
Er det tilladt at ryge i boligen?
Det er ikke tilladt at ryge i boligerne.
Kan man grille på campingpladsen?
Det er tilladt at grille på gas eller el i parken. Kul er ikke tilladt.
Er hunde velkomne i parken og på overnatningsstederne?
Ja, de er velkomne.
Hvad er tiderne for check-in og check-out for Mobilhome Vancouver?
Check-in hos Huttopia Etang de Fouché starter kl. 16:00. Check-out skal ske før 11:00.Er Huttopia Etang de Fouché åben hele året?
Nej, Huttopia Etang de Fouché er åben fra 3 april til 28 september.Er der en restaurant ved Huttopia Etang de Fouché?
Ja, der er pizzeria og restaurant ved Huttopia Etang de Fouché. Derudover tilbyder parken bar / Bistro.Er der en swimmingpool ved Huttopia Etang de Fouché?
I parken finder du udendørs pool, pool til småbørn og svømmesø.Er der en campingbutik ved Huttopia Etang de Fouché?
Ja, hos Huttopia Etang de Fouché finder du butik og bager.Er der et underholdningsteam hos Huttopia Etang de Fouché?
Ja, der er underholdning hos Huttopia Etang de Fouché.Er rygning tilladt i Mobilhome Vancouver?
Nej, det er ikke tilladt at ryge i denne indkvartering.Er kæledyr tilladt for Mobilhome Vancouver?
Ja, kæledyr er tilladt i indkvarteringen. Når du booker, skal du angive, at du gerne vil medbringe et kæledyr. På den måde kan du tjekke, om kæledyrsvenlig indkvartering er ledig.Skal jeg medbringe mit eget sengelinned?
Ja, du skal medbringe dit eget sengelinned.Er det muligt at parkere på Mobilhome Vancouver?
Ja, det er muligt at parkere direkte ved overnatningsstedet.Skal jeg medbringe mine egne håndklæder til Mobilhome Vancouver?
Ja, du skal medbringe dine egne håndklæder.
Andre søgte også på
Huttopia Etang de Fouché



Hvad du bør vide om parken
Forkæl dig selv med en ferie på landet på den totalrenoverede campingplads Huttopia Etang de Fouché mellem skoven Morvan og Bourgognes smukkeste vinmarker. Nyd udendørs sport, gastronomi, sommeraktiviteter eller afslapning ved poolen. Bo i komfortable boliger og nyd godt af cateringfaciliteter, et svømme- og legecenter og en opvarmet swimmingpool. Den ideelle destination for en fredelig ferie i naturen!
Praktiske oplysninger
- Check-in: 16:00, check-out: -11:00
- åbnet fra 3 april til 28 september
- bookingbetingelser
- annulleringsbetingelser
Park har en score på 9.3
203 anmeldelser
- 153
- 34
- 10
- 2
- 4
-
24 Jun 2026
-
-
22 Jun 2026
Et rigtig dejligt ophold fra den 20. til den 22. juni 2026. Kun to overnatninger, men alt det, vi søgte, var der: ro, komfort, frisk luft.
Vi var der for at fejre vores første bryllupsdag.
– En fantastisk modtagelse! Den unge pige og hendes kollega får en til at føle sig velkommen. Råd, vejledning, venlighed – det hele var der! Man mærker kærligheden til regionen, både i anbefalingerne til udflugter, men især: den lille restaurant, man ikke må gå glip af til en romantisk aften. Jeg vil skrive et andet indlæg om Le Château d’Arnay, men spoileradvarsel: EN FANTASTISK OPLEVELSE.
– I en campingvogn (plads 54), ikke i skyggen, men tæt på søen (en fantastisk oplevelse og meget ren, forresten). Vi lejede en gasgrill for at forkæle os selv den første aften. (Skilt: Trækulsgrill forbudt. Medbring jeres egen gas- eller elgrill. Ellers er det ikke noget problem: leje koster 9 euro pr. dag. Men i højsæsonen kan det være svært at få fat i en.)
- Stemningen: Det er ferie! Selv om vi var der uden for sæsonen, fik vi alligevel en lille, rigtig fed koncert. Vi holdt ikke længe ud mellem poolen og søen, men det var rigtig hyggeligt.
- indkøb: Aldi (billigt og lidt af hvert), U Express (lidt længere væk, men hvad priserne angår, så giv det ikke besvær. Tag i stedet til Carrefour Express, der ligger lige ved siden af campingpladsen), Carrefour Express: åh gud! Kødafdelingen er utrolig! Der er også grøntsager... ikke sandt!
Kort sagt: en stjerneklar himmel (vi havde glemt, hvad man kan se uden lysforurening), total afslapning, et område rig på historie.
Tak til personalet for at tilbyde et miljø, som man savner i dag.
Små tips:
– der bliver meget varmt i campingvognene, ikke særlig miljøvenligt, men hvis I har en transportabel klimaanlæg, så tag den med. Ellers kan I, ligesom os, åbne vinduerne, så snart solen går ned, og bruge ventilatorerne. Man sover rigtig godt.
Et forbedringspunkt: myggenet for vinduerne, tak.
Hav en god feriedette er en oversættelse, klik her for at se originalen
Un très beau séjour du 20 au 22 juin 2026. Uniquement 2 nuitées mais tout ce que l'on recherchait y était : Calme, Confort, Plein Air.
Nous y étions pour célébrer notre premier anniversaire de mariage.
- L'accueil au top ! La jeune fille et son collègue vous font sentir bienvenue. Les conseils, consignes, gentillesse, tout y était ! On sent l'amour de la région, que ce soit dans les conseils pour les visites, mais surtout : le petit resto à ne pas manquer pour une soirée en amoureux. Je ferais un autre post sur Le Chateau d'Arnay mais spoiler alert : UN REGAL.
- En Roulotte (place 54), pas à l'ombre mais à proximité du Lac (un régal et très propre soit dit en passant). Nous avons loué un barbecue à Gaz pour nous régaler le premier soir. (attestation barbec charbon interdit. Ramenez votre barbec à Gaz ou électrique. Sinon, pas grave : location 9 eur la journée. Mais durant la saison haute, ça peut être compliqué niveau disponibilité. )
- l'ambiance : c'est les vacances ! Même si hors saison on a eu le droit à un petit concert bien cool. Nous n'avons pas fait long feu entre la piscine et le lac mais c'était bien sympa.
- les courses : Aldi (pas cher et un peu de tout), U express (un peu plus loin mais niveau tarif, ne vous embêtez pas. Allez au Carrefour express qui se trouve juste à côté du camping), Carrefour Express : oh my gosh ! Le rayon boucherie est incroyable ! Ya des legumes aussi.. hein !
Bref, ciel étoilé (on avait oublié ce que l'on peut voir sans pollution lumineuse), détente totale, terroir riche en histoire.
Merci à l'équipe pour offrir un cadre de vie qui manque de nos jours.
Petits conseils :
- il fait très chaud dans les roulottes, pas très ecolo mais si vous avez une clim mobile, emmenez la. Sinon, comme nous, dès que le soleil tombe, ouvrez les fenêtres et jouer avec les ventilateurs. On dort très bien.
Point d'amélioration: des moustiquaires aux fenêtres svp.
Passez de bonnes vacances -
21 Jun 2026
Jeg lægger denne anmeldelse her, fordi den mad, som anmeldelsen handler om, serveres på denne campingplads.
I aften, efter en meget varm dag, bliver der sat en lille bar op, hvor der serveres luksusburgere.
Allerede ved kassen bliver det tydeligt angivet, at der er lidt ventetid – 45–50 minutter for en hamburger med pommes frites. Vi bliver kaldt op og skal oplyse vores navn. Det er, som det er – vi venter og venter... Efter at have ventet i godt en time beslutter vi os for at se nærmere på det, og det viser sig, at jeg er en af de mange, der synes, det tager meget lang tid, og som har set mange mennesker foran sig, der stod bag os i køen. Mærkeligt.
Det viser sig, at man bare kan aflevere det nummerkort, man har fået, til kokken igen, så er man den første (og de andre kommer endnu senere)...
Ideen med et system med sedler i rækkefølge, som hænger så flot foran ham, viser sig ikke at blive brugt...
Nu let frustreret og 1,5 time senere bliver de »luksuriøse« hamburgere serveret, og uden at sige noget bliver jeg presset et par euro tilbage i hånden. Da jeg spørger, viser det sig, at pommes frites er udsolgt. Jeg påpeger, at det virkelig ikke er i orden at fortælle, at pommes frites er udsolgt, først efter 1,5 times ventetid. Det er tydeligt, at de her har meget lidt forståelse for det, og der kommer med besvær et undskyld ud...
Til sidst tager vi kun burgerne med hjem til familien, hvor barnet (2) i mellemtiden allerede er ved at gå amok, fordi det er blevet meget senere, og hun er sulten. Der opstår et kæmpe opbrør, da der kun er burgere, og de lovede pommes frites er udeblevet...
Hvad burgerne angår, er der ikke noget særligt ved dem – de ser bedre ud, end de smager, og det er bestemt ikke værd at vente så længe på dem. Næste gang er det bedre at lave burgere selv... de smager bedre og sparer en masse tid, penge og frustration.dette er en oversættelse, klik her for at se originalen
Ik plaats de review hier, omdat het eten waar deze review over gaat op deze camping geserveerd wordt.
Vanavond na een erg warme dag wordt er een barretje opgebouwd waar luxe hamburgers worden uitgeserveerd.
Meteen bij het betalen wordt duidelijk aangegeven dat het even wachten is, 45/50 minuten voor een hamburger met patat. We worden omgeroepen, we moeten onze naam doorgeven. Het is wat het is, we wachten en we wachten.. na ruim een uur te hebben gewacht toch maar eens van dichterbij kijken, ik blijk een van de velen te zijn die het erg lang vind duren en veel mensen voor zich heeft zien gaan die achter hen in de rij stonden. Vreemd.
Het blijkt dat je het kaartje met je nummer wat je gekregen hebt gewoon weer opnieuw kunt afgeven aan de kok, dan ben je de eerste (en is de rest nog later)..
Het idee van een systeem met briefjes op volgorde wat zo mooi voor hem hangt blijkt niet te worden gebruikt..
Inmiddels licht gefrustreerd, en 1,5 uur verder, worden de 'luxe' hamburgers geserveerd, en wordt er zonder iets te communiceren enkele euro's terug in handen gedrukt. Bij navraag blijkt dat de patat op is, ik geef aan dat na 1.5 uur wachten pas vertellen dat de patat op is echt niet oke is. Duidelijk dat ze hier weinig begrip voor hebben, er komt met moeite een sorry uit..
Uiteindelijk met enkel de burgers naar de familie, waar inmiddels het kind (2) al aardig over de toeren is omdat het veel later is geworden en ze honger heeft. Vlam in de pan als er enkel burgers zijn en de beloofde friet/patat achterwege is gebleven...
Wat de burger betreft, niks bijzonders het lijkt meer dan het is zeker niet de moeite waard om zo lang op te wachten. De volgende keer beter zelf burgers bakken.. lekkerder en scheelt een hoop tijd, geld en frustratie. -
19 Jun 2026
Der er tale om en 4-stjernet campingplads, og man kan godt spørge sig selv, om denne Huttopia-campingplads overhovedet fortjener disse 4 stjerner... I en ret travl periode er et brusebad/vaskefacilitet permanent lukket. Derfor var der ofte ikke toiletpapir eller sæbe til at vaske hænder i det toiletbygning, der var åben. Der er ingen vandhane i umiddelbar nærhed af din campingplads. Vand skal hentes forbi det lukkede toiletbygning. Dette gælder også for det kemiske toilet. Omgivelserne er for øvrigt smukke.
dette er en oversættelse, klik her for at se originalen
Het gaat hier om een camping met 4 sterren, je kunt je afvragen of deze Huttopia camping wel recht heeft op deze 4 sterren.. In een best wel drukke periode is één douche/ wasgelegenheid permanent gesloten. Hierdoor is er regelmatig in het open toiletgebouw geen toiletpapier of zeep aanwezig. De WC’s en de douches zien er niet altijd schoon uit. Het tapwaterpunt is het dezelfde als waar het chemisch toilet geleegd wordt (zelfde slang). Op het veld is geen tapwater kraantje aanwezig. De omgeving is overigens schitterend en er is een zwembad aanwezig. Wat het aantal sterren betreft, kom ik niet verder dan een 3.
-
17 Jun 2026
-
-
14 Jun 2026
Det var vores første besøg på Huttopia, og vi blev glædeligt overraskede over, hvor dejligt det var. Selvom vi kun skulle overnatte her to nætter på vores rejse, havde vi slet ikke lyst til at tage afsted! Hytterne i hyrdestil er perfekte til to voksne og måske to små børn. Udsigten er fantastisk, og solnedgangen er helt perfekt.
dette er en oversættelse, klik her for at se originalen
First time Huttopia visitors and we were pleasantly surprised how good it was. Although we used it as a 2 night stopover on our travels we did not want to leave! The shepherds type huts are perfect for 2 adults and maybe 2 small children. The view is wonderful and the sunset position is perfect.