Oplev Ebre-deltaet og kom på luksuscamping på TAIGA Delta de l'Ebre
Velkommen til Taiga Delta de l'Ebre, en skjult perle midt i den betagende natur i Ebre-deltaet. Her slår du lejr blandt sumpe, rismarker og laguner, et stenkast fra smukke strande og charmerende landsbyer. Uanset om du kommer for fred og ro, for at se på fugle eller for at udforske regionen, tilbyder denne campingplads en unik blanding af eventyr og afslapning. Med swimmingpools, restaurant og sportsfaciliteter.
- Direkte adgang til naturreservater og strande
- To store udendørs pools
- Hyggelig bar-restaurant med lokale specialiteter
- Padel-bane
- Tag ud at sejle i pedalbåd
- Muslingetur
- Udlejning af kajak og kano
- Udlejning af mountainbikes
- Stand-up padling
- Forestillinger for børn
- Musikalske sessioner
- Værksteder
- Bar-restaurant
- Calisthenics kredsløb
- Slap af i en af de balinesiske senge
Faciliteter og aktiviteter hos TAIGA Delta de l'Ebre
(Sports)aktiviteter
- Fitnesscenter
- Cykeludlejning
- Udlejning af kano/kajak
- Udlejning af mountainbikes
- Udlejning af SUP-board
- Sportsplads
- Volleyballbane
- Udlejning af vandcykler
- Sandstrand
- Padel
Aktiviteter i området
- Cykling
- Museer (<10 KM)
- Maleriske landsbyer
- Surfing
- At gå
- Vingård (<10 KM)
- nationalpark (<5 KM)
Beliggenhed
- Ved havet
Børn og teenagere
- Underholdning
- Børneklub
- Legeplads (udendørs)
Parkfaciliteter
- Reception
- Morgenmadsservice
- Supermarked
- Wi-fi i fællesområder (gratis)
- Gratis parkering i nærheden af eller på parken
Swimmingpool
- Udendørs pool
- Pool til småbørn
Talte sprog
- Spansk
Mad og drikke
- Bar / Bistro
- Restaurant
Udbyder
- Taiga
Fotos og videoer af TAIGA Delta de l'Ebre
Omgivelser



Fangar fyrtårn
Det ikoniske Fangar-fyrtårn er et must-see under dit ophold i Ebre-deltaet. Fyrtårnet står stolt på Fangar-halvøen og byder på en fantastisk udsigt over Middelhavet og det omkringliggende klitlandskab. Turen til fyrtårnet gennem de store sandklitter føles som et lille eventyr. Glem ikke dit kamera, for dette er et sted, hvor du med garanti kan tage fantastiske billeder.


Fuglekiggeri i Ebre-deltaet
Ebre-deltaet er et paradis for fugleelskere. Dette store naturreservat er hjemsted for hundredvis af fuglearter, bl.a. flamingoer, hejrer og fiskeørne. Sumpområderne og lagunerne giver perfekte betingelser for at se disse imponerende fugle på nært hold. Der er flere udsigtspunkter og vandrestier, hvor du kan nyde naturen og det rige fugleliv i fred og ro. Tag din kikkert med, og opdag Ebre-deltaets skønhed.
Nyder stranden
Ebre-deltaet er omgivet af nogle af Middelhavets smukkeste og mest uberørte strande. Fra brede sandstrande til stille bugter er der noget for enhver strandelsker. Playa del Trabucador er et af højdepunkterne, en stor sandstrand, der forbinder deltaet med havet. Her kan man svømme, solbade eller gå en lang tur på stranden. For de mere eventyrlystne byder Playa de la Marquesa på ideelle forhold for kitesurfing og windsurfing. Disse strande er kendt for deres naturlige skønhed og ro, væk fra masseturismen. Flygt fra menneskemylderet, og nyd en dag ved havet med blødt sand mellem tæerne.
L'Ampolla
Omkring Taiga Delta de l'Ebre ligger der charmerende landsbyer, hvor du kan smage den autentiske atmosfære i regionen. Landsbyen Sant Jaume d'Enveja er et besøg værd med sine traditionelle markeder og hyggelige terrasser. I L'Ampolla, en livlig fiskerlandsby, kan du nyde frisk fisk og skaldyr på en af de mange restauranter på havnen. For kulturelskere er der Ecomuseum i Deltebre, hvor du kan lære alt om deltaets unikke natur og kultur. Der er også regelmæssige lokale festivaler og fester, hvor du kan opleve regionens traditioner. Gå på opdagelse i de smalle gader, smag på de lokale specialiteter, og fordyb dig i Ebre-deltaets rige kultur.
Praktiske oplysninger
- Check-in: 15:00, check-out: -11:00
- åbnet fra 1 april til 24 december
- Wi-fi i fællesområder (gratis)
- Gratis parkering i nærheden af eller på parken
- bookingbetingelser
- annulleringsbetingelser
Har en score på 8.6
360 anmeldelser
- 218
- 84
- 28
- 9
- 21
-
26 Jun 2026
Hvor skal jeg begynde…
Vi ankom lørdag eftermiddag – der var én person i receptionen, og der stod en kø på syv personer/familier. Det var allerede et dårligt tegn.
Vi kom frem til vores »premium«-bungalow (Xaloc), og i starten var den dejlig – meget rummelig og ny. Det eneste dårlige her er køkkenet – det er meget lille (ingen plads til egentlig at lave mad), og til en bungalow til 4 personer var der kun 4 tallerkener, 4 kaffekopper, 4 glas, 4 gafler og knive osv. Det betyder, at hver gang man lavede et måltid og spiste det, var man nødt til at rydde op. Og der er ingen opvaskemaskine, som der er på andre premium-campingpladser.
Beliggenheden er mærkelig – der er ingen strand lige foran campingpladsen, der er hav med klipper. Man skal gå 10 minutter til en almindelig strand (med sand, ikke store sten) og 15 minutter til en hundestrand. Og alligevel er den fuld af tang, og vandet er snavset.
Desuden ligger den langt væk (30 minutters gang) fra ethvert andet supermarked. Under vores ophold havde supermarkedet på stedet åbent fra kl. 8 til 13 og derefter fra kl. 16.30 til 19.30. Selv da er der ikke meget på lager. Lørdag eftermiddag – ingen is, intet kød, ingen friske varer.
Det er meget tilfældigt og uforudsigeligt, hvad man kan finde der. Croissanterne, den lokale vermouth og de lokale olivenolier er gode.
Og til sidst – »hundevenligt« – snarere »hunde tilladt«.
Hunde må gerne bo sammen med dig i bungalowen, men bungalowen er på ingen måde indhegnet (terrassen), så hunde kan nemt stikke af – du ender med at holde øje med din hund døgnet rundt.
Der stilles ikke noget udstyr til hunde til rådighed – vandskål osv.
Hunde må ikke komme ind i poolområdet (så hvis du er single eller et par med en hund, kan I stort set ikke bruge poolen sammen, da jeres hund ikke kan blive »alene hjemme«).
Restauranten tillader hunde på terrassen – til frokost er det ok (lidt varmt), men om aftenen er der såååå mange myg, at det er umuligt at opholde sig udenfor.
Hundeparken er en vits. Den ligner en forladt byggeplads – farlig. Foto vedhæftet.
Og det værste af det hele – myg. Det er umuligt at slappe af udenfor om aftenen. Kl. 20.30 er der myg overalt – på vejen fra stranden, poolen, campingpladsen og restauranten. Vanvittigt… Der er såååå mange måder, hvorpå campingpladsens ledelse kunne håndtere dette, men de vælger ikke at gøre det.
Sidste tip – vi var der i weekenden den 24. juni, som er San Joan-ferien. Det er tilfældigvis også en lokal festuge, der varer hele ugen. Der var fester i byen hele ugen fra midnat til kl. 06.00. Intet larm om dagen – kun om natten, når man prøver at falde i søvn og slappe af – techno/dance-musik indtil morgengryet.
Vi håbede også, at da campingpladsen er hundevenlig, og vi befinder os i et miljøbeskyttet område, ville der ikke være så meget San Joan-støj (fyrværkeri). Forkert – selvom det ikke er tilladt at affyre fyrværkeri på campingpladsen, er det tilladt udenfor på gaden – hvilket betyder, at man føler sig som om man befinder sig midt i en krigszone døgnet rundt.
Jeg synes, der er så mange bedre måder at bruge sine penge på end at bo på denne campingplads.dette er en oversættelse, klik her for at se originalen
Where do I begin…
We arrived on Saturday afternoon - there was 1 person in the reception with a queue of 7 people/families. Already a bad sign.
We got to our “premium” bungalow (xaloc) and at first it was nice - very spacious and new. The only bad thing here is the kitchen - it’s very small (no space to actually cook) and for a bungalow for 4 people - it had 4 plates, 4 coffee cups, 4 glasses, 4 forks and knife’s etc. meaning - every time you prepared a meal and ate it - you had to clean. And there’s no dishwasher like in other premium camping sites.
The location is weird - there’s no beach in front of the camping, there’s sea with rocks. You have to walk 10min to a normal beach (with sand, not huge stones) and 15min to a dog beach. And still it’s full of algas and the water is dirty.
Also it’s far away (30min walk) from any other supermarket. During our stay the supermarket on site was open from 8-13h and then 16:30-19:30. Even then, it doesn’t have much stock. Saturday afternoon - no ice, no meat, no fresh produce.
It’s very random and unexpected what you can find there. The croissants, local vermut and local olive oils are good.
And the last- “dog friendly” - more of “dog accepted”.
Dogs can stay with you in the bungalow, but the bungalow is not fenced in any way (the terrace), so dogs can easily escape - you find yourself watching your dog 24/7.
There’s no any dog equipment provided- water bowl etc.
dogs can’t enter the pool area (so if you are single or a couple with a dog, you basically can’t use a pool together, as your dog can’t stay “home alone”).
The restaurant allows dogs on the terrace - for lunch it’s ok (a bit hot), but in the evening it’s sooooo many mosquitoes that it’s impossible to stay outside.
The dog park is a joke. It looks like abandoned construction site- dangerous. Foto attached.
And the worst thing - mosquitoes. It’s impossible to be relaxed outside in the evening. 20:30 mosquitos are out everywhere- on the way from the beach, pool, camping site, the restaurant. Crazy…. There are soooo many ways the camping management could deal with this, but decides not to.
Last tip - we visited over the weekend of June 24th which is San Joan holiday. It happens to also be a local festivities over the whole week. There were parties in the town for whole week from midnight until 6am. Nothing loud during the day- just in the night when you try to fall asleep and relax - techno / dance music until the morning light.
We also hoped that as the camping is dog friendly and we are in environmental protected zone, there won’t be much of san Joan noise (fireworks). Wrong - even though it’s not allowed to use fireworks in the camping zone, it’s allowed outside on the street - meaning you feel like you are in the center of the war zone for 24hs.
I think there are so many better ways to spend your money than to be in this camping. -
25 Jun 2026
-
-
24 Jun 2026
-
-
22 Jun 2026
Vi giver en stjerne, fordi man ikke kan give 0. Vi var der i juni og boede på en plads med vores eget telt. Lige da vi ankom, forsøgte de at opkræve nogle venner (som også boede på en plads) for nogle gebyrer, de allerede havde betalt. Da vi senere ankom til pladsen, var den fyldt med myg. På mindre end en time, mens vi satte teltet op, var vi fuldstændig dækket af myggestik over hele kroppen, og da vi vågnede, var både teltet og pladsen fyldt til bristepunktet med myg. Vi mener, at myggeproblemet ikke direkte skyldes campingpladsen, men det er noget, de burde have advaret os om, inden vi ankom, for det er et helvede. Vi brugte stearinlys, røgelse, spray og myggespray til kroppen, men selv det hjalp ikke med at slippe af med dem eller biddene (det udgør en betydelig ekstra udgift, hvis man er der i flere dage). Desuden koster det eneste myggemiddel, de sælger i campingpladsens supermarked, 9 €, hvilket vi finder lidt overdrevet, da det er uundværligt (i Mercadona koster det ikke engang 3 €, og vi brugte en hel flaske hver dag).
Hvad angår faciliteterne, lod bruserne meget tilbage at ønske. Vandtemperaturen kunne ikke reguleres ordentligt, og desuden var man nødt til konstant at holde knappen nede for at få vand ud (helt konkret i 5 sekunder). Brusebadene var også i en elendig tilstand, hvor vandet sprøjtede ud til alle sider. Men badeværelserne var i det mindste ikke beskidte.
Svømmebassinet var det, vi kunne lide bedst; det eneste, der skal nævnes, var, at der var for få skyggefulde områder til alle de mennesker, der var der.
Beliggenheden kunne vi slet ikke lide; den nærmeste strand lå 25 minutters gang derfra. Der ligger havet lige over for campingpladsen, men det er ikke et badested, og desuden var vandet meget grumset. For at handle er man nødt til at tage bilen til Deltebre, for hvis man vil handle i campingpladsens supermarked, skal man nærmest sælge en nyre (men kassedamen i supermarkedet var da en skat).
I receptionen måtte vi løse et par administrative problemer, såsom problemer med adgang i bil og nummerpladen samt de afgifter, vi allerede har nævnt. Vi fik indtryk af, at personalet ikke havde helt styr på tingene, selvom de fleste var meget venlige – især Guillaume.
Til sidst var vi meget bekymrede over sikkerheden. Vi fik udleveret armbånd for at få adgang til campingpladsen, men de blev aldrig kontrolleret. Om natten var der et hegn, der forhindrede adgang med bil, men porten stod åben for alle, og der var ingen sikkerhedspersonale. Vi følte os utrygge, fordi vi havde indtryk af, at hvem som helst kunne komme ind, især da vi havde vores bagage i et telt, der ikke kan låses.
Samlet set vil vi hverken vende tilbage eller anbefale andre at tage derhen med deres eget telt, da vi ikke har prøvet andre former for indkvartering.dette er en oversættelse, klik her for at se originalen
Ponemos una estrella porque no se pueden poner 0. Fuimos en junio y nos alojamos en una parcela con nuestra propia tienda. Justo al llegar intentaron hacer pagar a unos amigos (también alojados en una parcela) unas tasas que ya habían pagado. Después, cuando llegamos a la parcela, nos la encontramos repleta de mosquitos. En menos de una hora, mientras montábamos la tienda, acabamos completamente llenos de picadas por todo el cuerpo, ademas al despertarnos encontrábamos toda la tienda y parcela hasta arriba de mosquitos. Consideramos que el tema de los mosquitos no depende directamente del camping pero es algo de lo que nos deberían haber avisado antes de entrar porque resulta un infierno. Pusimos velas, inciensos, spray y anti mosquitos corporales y ni aún así nos libramos de ellos ni de las picadas (esto resulta un gasto adicional importante si vas varios días). Además el único anti mosquitos que venden en el supermercado del camping cuesta 9€, siendo algo indispensable consideramos que es algo exagerado (en Mercadona no cuesta ni 3€ y cada día gastábamos un bote entero).
En cuanto a las instalaciones, las duchas dejaban mucho que desear. La temperatura del agua no se regulaba correctamente y además tenias que estar constantemente apretando el botón para que saliera agua (concretamente 5 segundos). Las alcachofas de la ducha también en un estado deplorable, por donde salía el agua con un chorro para cada lado. Eso si los baños no estaban sucios.
La piscina fue lo que más nos gustó, lo único a destacar fue que había pocas zonas de sombra para toda la gente que había.
La ubicación no nos gustó nada, la playa más cercana estaba a 25 minutos caminando. Enfrente del camping está el mar pero no es una zona de baño, además el agua estaba muy turbia. Para hacer la compra tienes que coger el coche obligatoriamente para ir a Deltebre ya que si quieres hacerla en el supermercado del camping tienes que vender un riñón (eso sí la cajera del supermercado era un encanto).
En recepción tuvimos que solucionar unos cuantos problemas de gestión, como problemas con el acceso en coche y la matrícula o las tasas que ya hemos comentado. Nos dio la impresión de que los trabajadores no tenían mucha idea, aunque la mayoría eran muy amables sobretodo Guillaume.
Para terminar, nos preocupó mucho el tema de la seguridad. Nos dieron unas pulseras para acceder al camping pero en ningún momento fueron revisadas. Por la noche había una valla que no permitía el acceso en coche pero la puerta estaba abierta para todo el mundo y no había personal de seguridad. Nos sentimos inseguros porque nos dio la sensación de que podía entrar cualquiera, sobretodo teniendo el equipaje en una tienda que no se puede cerrar con llave.
En conclusión, ni volveremos ni recomendamos que vaya nadie con su tienda ya que no hemos probado otros tipos de alojamiento. -
22 Jun 2026
Jeg giver 2 stjerner, fordi der er en masse myg, og det er en meget enkel campingplads, der ikke har meget at byde på
Ldette er en oversættelse, klik her for at se originalen
Pongo 2 estrellas porque los mosquitos son una invasion y es un camping muy sencillo con poco que ofrecer
L -
19 Jun 2026
En meget skuffende oplevelse, som vi ikke vil gentage.
Vi boede i en Essential-bungalow til 4 personer, og allerede fra første øjeblik var der en fornemmelse af manglende vedligeholdelse og manglende basale faciliteter. Bungalowen er ekstremt lille til fire personer, i en sådan grad at det var ubehageligt at bo der i flere dage.
Bruserens afløb var tilstoppet, og vandet løb ikke ordentligt væk, hoveddøren lukkede ikke ordentligt, og klimaanlægget dryppede konstant vand ind i boligen. Desuden var udstyret klart utilstrækkeligt: mangel på håndklæder, meget begrænset køkkenudstyr og mangel på de basale redskaber, man forventer i en bungalow af denne type.
Der er alt for mange myg, hvilket er særligt generende om eftermiddagen og om aftenen. Vi forstår godt, at vi befinder os i Ebro-deltaet, men der mangler flere tiltag for at minimere problemet eller i det mindste bedre information herom.
Swimmingpoolen lukker kl. 19.00, hvilket er alt for tidligt for en feriecampingplads, især om sommeren. Som om det ikke var nok, oplevede vi flere nætter strømafbrydelser, hvilket er svært at retfærdiggøre, når man tager i betragtning, at campingpladsen langt fra var fyldt.
Det mest positive er beliggenheden i et enestående område som Ebro-deltaet. Manglerne inden for vedligeholdelse, rengøring, udstyr og service gør imidlertid, at forholdet mellem pris og kvalitet er meget dårligt. For den pris, vi betalte, forventede vi langt bedre vedligeholdte faciliteter og et minimum af komfort, som vi i vores tilfælde ikke fandt.dette er en oversættelse, klik her for at se originalen
Una experiencia muy decepcionante que no repetiríamos.
Nos alojamos en un bungalow Essential para 4 personas y la sensación desde el primer momento fue de falta de mantenimiento y de servicios básicos. El bungalow es extremadamente pequeño para cuatro personas, hasta el punto de resultar incómodo para una estancia de varios días.
La ducha estaba atascada y el agua no desaguaba correctamente, la puerta principal no cerraba bien y el aire acondicionado goteaba agua continuamente dentro del alojamiento. Además, el equipamiento era claramente insuficiente: escasez de toallas, menaje de cocina muy limitado y falta de utensilios básicos que se esperan en un bungalow de estas características.
La cantidad de mosquitos es exagerada, algo especialmente molesto durante las tardes y noches. Entendemos que estamos en el Delta del Ebro, pero se echan en falta más medidas para minimizar el problema o, al menos, una mejor información al respecto.
La piscina cierra a las 19:00, un horario demasiado temprano para un camping vacacional, especialmente en verano. Por si fuera poco, varias noches sufrimos cortes de suministro eléctrico, algo difícil de justificar teniendo en cuenta que el camping estaba lejos de estar lleno.
Lo más positivo es la ubicación, en un entorno privilegiado como el Delta del Ebro. Sin embargo, las carencias en mantenimiento, limpieza, equipamiento y servicios hacen que la relación calidad-precio sea muy mala. Por el precio pagado esperábamos unas instalaciones mucho mejor cuidadas y un mínimo de confort que, en nuestro caso, no encontramos.
Ofte stillede spørgsmål om TAIGA Delta de l'Ebre
Er der et møntvaskeri på TAIGA Delta de l'Ebre?
Ja, der er vaskefaciliteter.
Hvor langt er TAIGA Delta de l'Ebre fra stranden?
Glamping i Catalonien ligger lige ved stranden.
Hvor langt ligger TAIGA Delta de l'Ebre fra byens centrum?
Centrum af l'Ampolla ligger kun få kilometer fra campingpladsen.
Er det tilladt at ryge i boligen?
Det er ikke tilladt at ryge i boligerne.
Kan man grille på campingpladsen?
Nej, det er ikke tilladt.
Er hunde velkomne i parken og på overnatningsstederne?
Ja, de er meget velkomne (maks. 1).
Hvad er tiderne for check-in og check-out for TAIGA Delta de l'Ebre?
Check-in hos TAIGA Delta de l'Ebre starter kl. 15:00. Check-out skal ske før 11:00.Er TAIGA Delta de l'Ebre åben hele året?
Nej, TAIGA Delta de l'Ebre er åben fra 1 april til 24 december.Er der en restaurant ved TAIGA Delta de l'Ebre?
Ja, der er restaurant ved TAIGA Delta de l'Ebre. Derudover tilbyder parken bar / Bistro.Er der en swimmingpool ved TAIGA Delta de l'Ebre?
I parken finder du udendørs pool og pool til småbørn.Er der wi-fi ved TAIGA Delta de l'Ebre?
Parken har gratis wi-fi i fællesområder.Er der en campingbutik ved TAIGA Delta de l'Ebre?
Ja, hos TAIGA Delta de l'Ebre finder du supermarked.Er der et underholdningsteam hos TAIGA Delta de l'Ebre?
Ja, der er underholdning hos TAIGA Delta de l'Ebre.Er der cykeludlejning hos TAIGA Delta de l'Ebre?
Ja, hos TAIGA Delta de l'Ebre finder du cykeludlejning og udlejning af mountainbikes.