Glamping
beoordelingen
Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.
Gescoord met een gemiddelde van 8.6
138539 beoordelingen van vakantieparken
- 88873
- 31416
- 7974
- 4116
- 6074
-
07 Oct 2025
Quarreux 27
De chalet heeft 180 graden uitzicht op de heuvels, schitterend! Ligt aan een wandelroute. Heel rustig. Fijne ambiance, goed warm te houden met houtkachel en/of radiatoren. We zijn hier voor de 2e keer geweest en waren weer verbaasd over de schoonheid van het gebied!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
De chalet heeft 180 graden uitzicht op de heuvels, schitterend! Ligt aan een wandelroute. Heel rustig. Fijne ambiance, goed warm te houden met houtkachel en/of radiatoren. We zijn hier voor de 2e keer geweest en waren weer verbaasd over de schoonheid van het gebied!
Nonceveux in Luik
-
07 Oct 2025
Manonfa
tof gelegen chalet in de bossen, alles aanwezig wel geen luxe (maar die zocht ik ook niet) zeer vriendelijke eigenaar
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
tof gelegen chalet in de bossen, alles aanwezig wel geen luxe (maar die zocht ik ook niet) zeer vriendelijke eigenaar
Trois-Ponts in Luik
-
07 Oct 2025
Le Chession
Netjes Aleen geluk dat we met een sterke auto waren 4x4 niet zo goed bereikbaar met een gewone kleine auto
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Netjes Aleen geluk dat we met een sterke auto waren 4x4 niet zo goed bereikbaar met een gewone kleine auto
Maboge in Belgisch Luxemburg
-
07 Oct 2025
The TreeLoft by YourNature
Prachtige boomhut, onze accomodatie stond helaas niet in het bos maar uitzicht op andere accomodaties. Het zou fijn zijn dat de woningen beter gecontroleerd worden vóór verhuur daar die van ons niet helemaal optimaal was. Afvoer in douche werkte slecht, je stond met je enkels in het water. Spiegel die los hing. Maar 1 kookpan, terwijl er 2 moesten zijn. Koffiezetapp werkte onvoldoende. Na melding werd dit wel meteen opgelost maar dat wil je niet wanneer je op vakantie bent. Dus jammer ….want je betaalt veel
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Prachtige boomhut, onze accomodatie stond helaas niet in het bos maar uitzicht op andere accomodaties. Het zou fijn zijn dat de woningen beter gecontroleerd worden vóór verhuur daar die van ons niet helemaal optimaal was. Afvoer in douche werkte slecht, je stond met je enkels in het water. Spiegel die los hing. Maar 1 kookpan, terwijl er 2 moesten zijn. Koffiezetapp werkte onvoldoende. Na melding werd dit wel meteen opgelost maar dat wil je niet wanneer je op vakantie bent. Dus jammer ….want je betaalt veel
Morlies in Henegouwen
-
07 Oct 2025
Le Chalet Chaleureux A
mooi huisje, rustige ligging en compleet verzorgd met opgemaakte bedden en handdoeken. dit staat niet vermeld op de site maar is wel aanwezig.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
mooi huisje, rustige ligging en compleet verzorgd met opgemaakte bedden en handdoeken. dit staat niet vermeld op de site maar is wel aanwezig.
Luik in België
-
07 Oct 2025
De Schone Leij
Wij hebben genoten. Het huisje is erg sfeervol en ligt mooi in het groen. Direct aan mooie wandelroutes. Kortom een heerlijke vakantie
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Wij hebben genoten. Het huisje is erg sfeervol en ligt mooi in het groen. Direct aan mooie wandelroutes. Kortom een heerlijke vakantie
Bergen in Noord-Holland
-
07 Oct 2025
-
07 Oct 2025
Schaijk 1
Het was een fijne plek. Wel erg gehorig als er iets van de bomen op het dak viel. Vriendelijk personeel. Bij storing werd je gelijk geholpen
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Het was een fijne plek. Wel erg gehorig als er iets van de bomen op het dak viel. Vriendelijk personeel. Bij storing werd je gelijk geholpen
Schaijk in Noord-Brabant
-
07 Oct 2025
Mise Au Vert
We hebben ervaren dat dit huisje minder geschikt is voor Senioren van 80+ jaar. De bedden zijn zeer laag wat moeite gaf met het uitstappen. Het bank/slaapbank was ook laag. Het toilet is ook laag en gaf moeite met opstaan. Het huisje ligt laag op een helling en moest met een aantal treden omhoog geklommen worden om op het pad te komen, dit pad was ook moeilijk te belopen omdat het stijl was. Het huisje was niet erg schoon, de pannen waren aangebrand en smerig zodat deze met een staalsponsje gereinigd moesten worden. De braadslee van de oven was heel smerig bruin van het aanbakken. Het vriesgedeelte van de ijskast zat vol met ijs en kon er weinig opgeborgen worden. De televisie was niet te gebruiken, er was geen duidelijke omschrijving hoe deze ingesteld moest worden, er waren wel DVD's aanwezig om die te bekijken. Het keukenraam was niet af te sluiten omdat de sluiting kapot was, en moest met een stuk touw worden vastgezet om te voorkomen dat er iemand naar binnen kwam. Het antwoord op het het bericht naar de eigenaar voor het gebruik van bedlinnen kwam te laat bij ons binnen waardoor we zelf bedlinnen moesten meenemen. We hebben het verblijf wat gepland was van 22 t/m 28 september 2025 op donderdag 25 september 2025 afgebroken en zijn eerder naar huis vertrokken. We hebben de eigenaar bericht gestuurd dat we het huisje niet geschikt vonden voor senioren van 84 en 82 jaar en dat het niet erg schoon was, en dat we eerder naar huis vertrokken zijn en de sleutel op de gewenste plaats in het sleutelkastje opgeborgen hadden. We hebben alleen geen reactie van haar ontvangen. We zullen dit huisje zeker niet aanbevelen aan oudere personen. Met vriendelijke groet, fam. M. v.d. Berg.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
We hebben ervaren dat dit huisje minder geschikt is voor Senioren van 80+ jaar. De bedden zijn zeer laag wat moeite gaf met het uitstappen. Het bank/slaapbank was ook laag. Het toilet is ook laag en gaf moeite met opstaan. Het huisje ligt laag op een helling en moest met een aantal treden omhoog geklommen worden om op het pad te komen, dit pad was ook moeilijk te belopen omdat het stijl was. Het huisje was niet erg schoon, de pannen waren aangebrand en smerig zodat deze met een staalsponsje gereinigd moesten worden. De braadslee van de oven was heel smerig bruin van het aanbakken. Het vriesgedeelte van de ijskast zat vol met ijs en kon er weinig opgeborgen worden. De televisie was niet te gebruiken, er was geen duidelijke omschrijving hoe deze ingesteld moest worden, er waren wel DVD's aanwezig om die te bekijken. Het keukenraam was niet af te sluiten omdat de sluiting kapot was, en moest met een stuk touw worden vastgezet om te voorkomen dat er iemand naar binnen kwam. Het antwoord op het het bericht naar de eigenaar voor het gebruik van bedlinnen kwam te laat bij ons binnen waardoor we zelf bedlinnen moesten meenemen. We hebben het verblijf wat gepland was van 22 t/m 28 september 2025 op donderdag 25 september 2025 afgebroken en zijn eerder naar huis vertrokken. We hebben de eigenaar bericht gestuurd dat we het huisje niet geschikt vonden voor senioren van 84 en 82 jaar en dat het niet erg schoon was, en dat we eerder naar huis vertrokken zijn en de sleutel op de gewenste plaats in het sleutelkastje opgeborgen hadden. We hebben alleen geen reactie van haar ontvangen. We zullen dit huisje zeker niet aanbevelen aan oudere personen. Met vriendelijke groet, fam. M. v.d. Berg.
Gesves in Namen
-
07 Oct 2025
Mise Au Vert
Met ons tweeën een prima huisje: ruim opgezet, relaxen in de tuin, goede badkamer. Zeker de buitenkant en tuin kan wat onderhoud gebruiken. Desalniettemin hebben wij het prima naar onze zin gehad en genoten van de rust en ruimte in en om het huis
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Met ons tweeën een prima huisje: ruim opgezet, relaxen in de tuin, goede badkamer. Zeker de buitenkant en tuin kan wat onderhoud gebruiken. Desalniettemin hebben wij het prima naar onze zin gehad en genoten van de rust en ruimte in en om het huis
Gesves in Namen
-
07 Oct 2025
-
07 Oct 2025
Boshuis het Eekhoorntje
- Ik geef er een "Mooi zo" voor, want je moet zelf ook niet zo kieskeurig zijn. - Sommige dingen vielen enorm tegen, zoals heel slecht netwerk, dus geen wifi (wisten we), maar nagenoeg geen mobiel netwerk was echt een punt. Om in de avond in de bungalow wat dingen uit te zoeken, gaat helaas nagenoeg niet. - Van de muggen hadden we enorme bulten. Tijger muggen, niet veel, maar als ze bijten 1 week last ervan. - Toegang tot de bungalow is best een lastig iets. Denk dat een suv geschikter is. En vanuit de poort ingang stijl naar beneden voor de bungalow. Neem dus wel stevige schoenen mee. Even boodschappen verderop, terug naar je auto stijle klim, adventure door het bos, eenmaal op de weg prima. Let wel op snelheid, camera's. - Helaas buiten terras is scheef, dat wisten we al, en Jack zei, dat dit nog wordt verbeterd. Vonden het lastig om buiten te ontbijten. 1e, 2e dag oke, maar niet handig. En buiten een overkapping zou fijn zijn. Vanuit de gemeente is dit moeilijk met vergunning. Nemen we voor lief. Maar volop regen, moet je binnen zitten, en kun je helaas de houtkachel buiten maar aankijken. Alhoewel we veel plezier hadden met hout stoken. Was een dag taakje, fijn door het bos, hout te sprokkelen, er ligt genoeg. Er lag geen blokken hout om te stoken. Dus hebben maar als bos opruimdienst gefungeerd. - Voor de hond was het een heerlijke ruime wilde bostuin, goed afgezet. - Je bent best wel ingesloten tussen bomen, dus goede schaduw, dus geen zonvakantie in de tuin. - Dieren, geluiden, rust, een enorme 10, heerlijk afgelegen. Zelfs bijna geen dier geluiden. - fijne gaskachel, koelkast was minder, ronkte vrij luid en stond scheef. Opgelost even met een houtje. - Een ding: dat de bank in de hoek, was doorgezakt, net op de plek waar je net tv kijkt. Och, oke. - keukengerei alles aanwezig. Afzuigkap was best vet en vies. - Ze kwamen nog de ramen zemen en het terras bladvrij maken. - Daarom, hun inzet, gastvrijheid en een heel fijn gesprek, vinden we het dus ok. - De zithoek, had ik een paar kussentjes neergelegd. En merk ook op, dat je geen hoge eisen moet stellen aan comfort of luxe. - Na een toilet behoefte laat je even die afzuiging aanstaan, want er is geen raampje. Anders zit de geur direct in de keuken. Vonden de plek ook wat onhandig, dat deze direct in de keuken uitkomt. - We waren eind juni, en plok, plok de hele dag eikeltjes op onze hoofden. Leuk of niet, ze vallen toch. - Er is/zijn enorm veel wandelroutes. 1tje neemt je helemaal een berg op. En ja, je moet wel conditie hebben. Maar bovenop echt de moeite waard. - Veel fietsers op de zaterdag, stond nog een ijskar onderaan. Perfect, was net nog een warme dag 25gr. De dagen erna was het allemaal koeler met 13-15gr. Dus geen ijskar meer. - Allerbelangrijkste: we zijn beiden niet in de nacht door iets wakker geworden. Alhoewel de matrassen vrij hard zijn, goed geslapen. - Likje verf hier, wat iets daar, ze zijn er volop mee bezig om alles tot in de puntjes te verbeteren. Daar zijn we zeker van. Tijdens ons verblijf zijn we wel tegen wat dingen aangelopen, toch om eerlijk te kunnen zijn.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
- Ik geef er een "Mooi zo" voor, want je moet zelf ook niet zo kieskeurig zijn. - Sommige dingen vielen enorm tegen, zoals heel slecht netwerk, dus geen wifi (wisten we), maar nagenoeg geen mobiel netwerk was echt een punt. Om in de avond in de bungalow wat dingen uit te zoeken, gaat helaas nagenoeg niet. - Van de muggen hadden we enorme bulten. Tijger muggen, niet veel, maar als ze bijten 1 week last ervan. - Toegang tot de bungalow is best een lastig iets. Denk dat een suv geschikter is. En vanuit de poort ingang stijl naar beneden voor de bungalow. Neem dus wel stevige schoenen mee. Even boodschappen verderop, terug naar je auto stijle klim, adventure door het bos, eenmaal op de weg prima. Let wel op snelheid, camera's. - Helaas buiten terras is scheef, dat wisten we al, en Jack zei, dat dit nog wordt verbeterd. Vonden het lastig om buiten te ontbijten. 1e, 2e dag oke, maar niet handig. En buiten een overkapping zou fijn zijn. Vanuit de gemeente is dit moeilijk met vergunning. Nemen we voor lief. Maar volop regen, moet je binnen zitten, en kun je helaas de houtkachel buiten maar aankijken. Alhoewel we veel plezier hadden met hout stoken. Was een dag taakje, fijn door het bos, hout te sprokkelen, er ligt genoeg. Er lag geen blokken hout om te stoken. Dus hebben maar als bos opruimdienst gefungeerd. - Voor de hond was het een heerlijke ruime wilde bostuin, goed afgezet. - Je bent best wel ingesloten tussen bomen, dus goede schaduw, dus geen zonvakantie in de tuin. - Dieren, geluiden, rust, een enorme 10, heerlijk afgelegen. Zelfs bijna geen dier geluiden. - fijne gaskachel, koelkast was minder, ronkte vrij luid en stond scheef. Opgelost even met een houtje. - Een ding: dat de bank in de hoek, was doorgezakt, net op de plek waar je net tv kijkt. Och, oke. - keukengerei alles aanwezig. Afzuigkap was best vet en vies. - Ze kwamen nog de ramen zemen en het terras bladvrij maken. - Daarom, hun inzet, gastvrijheid en een heel fijn gesprek, vinden we het dus ok. - De zithoek, had ik een paar kussentjes neergelegd. En merk ook op, dat je geen hoge eisen moet stellen aan comfort of luxe. - Na een toilet behoefte laat je even die afzuiging aanstaan, want er is geen raampje. Anders zit de geur direct in de keuken. Vonden de plek ook wat onhandig, dat deze direct in de keuken uitkomt. - We waren eind juni, en plok, plok de hele dag eikeltjes op onze hoofden. Leuk of niet, ze vallen toch. - Er is/zijn enorm veel wandelroutes. 1tje neemt je helemaal een berg op. En ja, je moet wel conditie hebben. Maar bovenop echt de moeite waard. - Veel fietsers op de zaterdag, stond nog een ijskar onderaan. Perfect, was net nog een warme dag 25gr. De dagen erna was het allemaal koeler met 13-15gr. Dus geen ijskar meer. - Allerbelangrijkste: we zijn beiden niet in de nacht door iets wakker geworden. Alhoewel de matrassen vrij hard zijn, goed geslapen. - Likje verf hier, wat iets daar, ze zijn er volop mee bezig om alles tot in de puntjes te verbeteren. Daar zijn we zeker van. Tijdens ons verblijf zijn we wel tegen wat dingen aangelopen, toch om eerlijk te kunnen zijn.
Eisden in Belgisch Limburg