Glamping

beoordelingen

Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.

  • Gescoord met een gemiddelde van 8.6

  • 138161 beoordelingen van vakantieparken

  • 88624
  • 31338
  • 7951
  • 4109
  • 6053
  • 27 May 2026

    Mijn ervaringen na 1 week in Zone F... Als je in het wild wilt kamperen met veel andere mensen, dan is dit de plek voor jou. Je hebt vrije keuze van kampeerplaats en iedereen kan zich verspreiden zoveel als hij wil. Zolang je de kwaliteit van de ondergrond maar niet erg vindt. Het terrein is enorm. De toiletten zijn prima en er zijn 2 douches per geslacht binnen een straal van een paar 100 meter. Je moet hier goed kunnen lopen of minstens 2 fietsen onder je bips hebben. Als je geen waarde hecht aan warm water, ben je hier aan het juiste adres. Zowel voor persoonlijke hygiëne als voor de afwas. De ingangen naar het water zijn natuurlijk en alleen geschikt voor mensen die goed ter been zijn. Als je de was wilt doen, chemische toiletten wilt legen of grijs water wilt lozen, dan is Zone F de verkeerde plek voor jou. Iedereen zoals hij wil... Maar 3 sterren en €25 met Acsi zijn schandalig voor een stukje natuur (dat onbehandeld, onverzorgd en erg oneffen is). Voor mij niet de moeite waard om terug te komen.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Meine Erfahrungen nach 1 Woche Zone F... Wer wild campen möchte und das mit vielen anderen, ist hier richtig. Man hat freie Platzwahl und jeder kann sich so breit machen, wie er will. Solange einem Untergrundqualität egal ist. Das Gelände ist riesig. Toiletten sind in Ordnung und Duschen gibt es pro Geschlecht 2 im Umkreis von mehreren 100 m. Hier sollte man gut zu Fuß sein oder mind. 2 Räder unter dem Hintern haben. Wer keinen Wert auf warmes Wasser legt, ist hier richtig. Sowohl bei der Körperpflege, als auch beim Geschirr. Einstiege ins Wasser sind naturbelassen und auch hier nur für Trittfeste geeignet. Wenn man Wäsche waschen, Chemietoiletten leeren oder Grauwasser ablassen möchte, steht in Zone F total verkehrt. Jeder wie er mag... Doch 3 Sterne und 25€ mit Acsi sind für ein Stück Natur (welches unbehandelt, ungepflegt und sehr uneben ist) unverschämt. Mir ist es ein Wiederkommen nicht wert.

    Sally Gattung
    Camping Polari

    Rovinj in Istrië

  • 27 May 2026

    Zeer mooie, verzorgde, kleine camping, direct aan de Ardeche. Zeer vriendelijk team. Waar voor je geld

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Sehr schöner, gepflegter, kleiner Campingplatz, direkt an der Ardeche. Sehr freundliches Team. Gutes Preis-Leistungsverhältnis

    P. Kreuder
    Camping La Digue

    Ruoms in Auvergne-Rhône-Alpes

  • 27 May 2026

    Wat ik vandaag zag op het strand waar een ambulance kwam had ik het idee dat de leidinggevende met de surf planken geen idee hadden wat er met het meisje aan de had was . Het heeft veel te lang geduurd voordat er hulp van uit de leidinggevende kwam en had ook het idee dat ze geen EHBO hadden. Ik hoop dat het weer goed komt met het meisje .

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Wat ik vandaag zag op het strand waar een ambulance kwam had ik het idee dat de leidinggevende met de surf planken geen idee hadden wat er met het meisje aan de had was . Het heeft veel te lang geduurd voordat er hulp van uit de leidinggevende kwam en had ook het idee dat ze geen EHBO hadden. Ik hoop dat het weer goed komt met het meisje .

    frans Tempelmans Plat
    Koversada Camping Resort

    Vrsar in Istrië

  • 27 May 2026

    Gezellig en sfeervol leuke camping

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Gezellig en sfeervol leuke camping

    Guus Knippels
    Camping GT Keiheuvel

    Balen in Antwerpen

  • 27 May 2026

    Wij verbleven 4 dagen in een lodge op het park. Het huisje zelf is nieuw, erg schoon. De airco was tijdens de warme dagen echt een groot pluspunt. Ook waren de medewerkers van het restaurant erg vriendelijk en gastvrij. Wel een paar belangrijke aandachtspunten voor toekomstige gasten. De slaapkamers en bedden zijn vrij klein en het park is nog volop in aanbouw. Wij zaten er een lang weekend dus zelf niet veel last van geluidsoverlast gehad maar toen de werkweek begon waren de kranen om 7:30 aan het rijden.. Daarnaast boekten wij deze accommodatie mede op basis van de foto’s waarop een hottub zichtbaar was, waardoor wij redelijkerwijs dachten dat deze bij de lodge hoorde. Bij aankomst bleek dit niet zo te zijn. Ook bleek het zwembad op het park een lekkage te hebben, waarvoor we vrijkaartjes voor het zwembad 5 km verderop kregen. Hier waren we in eerste instantie blij mee, acute problemen kunnen voorkomen en dan is de manier hoe hiermee om wordt gegaan van belang. Echter bij binnenkomst van de accommodatie, lag een informatiebrief waarin stond dat dit probleem al langere tijd speelde (op moment van boeken) en via een brief werd excuses aangeboden. Juist omdat er temperaturen rond de 30 graden voorspeld waren en we met kind (10 jaar)waren, waren dit voor ons belangrijke factoren bij het boeken van dit verblijf. Het was fijn geweest dat hier wederom openlijk over gecommuniceerd was via de advertentie. Wat wij erg jammer vonden, was de manier waarop hier mee werd omgegaan door een medewerker van het park. De eerste medewerker snapte meteen waarom de advertentie deze verwachting (hot tub) opriep en haalde haar collega erbij. Hij reageerde veel minder begripvol en maakte de vergelijking dat “als je een vliegtuig boekt, je ook niet het hele vliegtuig tot je beschikking hebt”. Dat vonden wij geen passende vergelijking In plaats van begrip of een oplossingsgerichte houding kregen wij het gevoel dat onze teleurstelling niet serieus genomen werd. Er werd aangegeven dat het intern besproken zou worden, dat we hier niet te veel van moesten verwachten en hier is dus later ook niet meer op teruggekomen. Positief is wel dat Airbnb onze klacht serieus heeft genomen en dit erg netjes heeft opgelost. Ondanks deze punten hebben wij uiteindelijk wel een prettig verblijf gehad, maar duidelijkere communicatie, een begripvolle/probleemoplossende houding vooraf had veel teleurstelling kunnen voorkomen.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Wij verbleven 4 dagen in een lodge op het park. Het huisje zelf is nieuw, erg schoon. De airco was tijdens de warme dagen echt een groot pluspunt. Ook waren de medewerkers van het restaurant erg vriendelijk en gastvrij. Wel een paar belangrijke aandachtspunten voor toekomstige gasten. De slaapkamers en bedden zijn vrij klein en het park is nog volop in aanbouw. Wij zaten er een lang weekend dus zelf niet veel last van geluidsoverlast gehad maar toen de werkweek begon waren de kranen om 7:30 aan het rijden.. Daarnaast boekten wij deze accommodatie mede op basis van de foto’s waarop een hottub zichtbaar was, waardoor wij redelijkerwijs dachten dat deze bij de lodge hoorde. Bij aankomst bleek dit niet zo te zijn. Ook bleek het zwembad op het park een lekkage te hebben, waarvoor we vrijkaartjes voor het zwembad 5 km verderop kregen. Hier waren we in eerste instantie blij mee, acute problemen kunnen voorkomen en dan is de manier hoe hiermee om wordt gegaan van belang. Echter bij binnenkomst van de accommodatie, lag een informatiebrief waarin stond dat dit probleem al langere tijd speelde (op moment van boeken) en via een brief werd excuses aangeboden. Juist omdat er temperaturen rond de 30 graden voorspeld waren en we met kind (10 jaar)waren, waren dit voor ons belangrijke factoren bij het boeken van dit verblijf. Het was fijn geweest dat hier wederom openlijk over gecommuniceerd was via de advertentie. Wat wij erg jammer vonden, was de manier waarop hier mee werd omgegaan door een medewerker van het park. De eerste medewerker snapte meteen waarom de advertentie deze verwachting (hot tub) opriep en haalde haar collega erbij. Hij reageerde veel minder begripvol en maakte de vergelijking dat “als je een vliegtuig boekt, je ook niet het hele vliegtuig tot je beschikking hebt”. Dat vonden wij geen passende vergelijking In plaats van begrip of een oplossingsgerichte houding kregen wij het gevoel dat onze teleurstelling niet serieus genomen werd. Er werd aangegeven dat het intern besproken zou worden, dat we hier niet te veel van moesten verwachten en hier is dus later ook niet meer op teruggekomen. Positief is wel dat Airbnb onze klacht serieus heeft genomen en dit erg netjes heeft opgelost. Ondanks deze punten hebben wij uiteindelijk wel een prettig verblijf gehad, maar duidelijkere communicatie, een begripvolle/probleemoplossende houding vooraf had veel teleurstelling kunnen voorkomen.

    Tamara
    Veluwepark de Bosgraaf

    Lieren in Gelderland

  • 27 May 2026

    In plaats daarvan kamperen we ergens anders. Van de 10 campings in 5 weken was dit verreweg de slechtste. En ook de duurste. Onze baby werd als kind volledig in rekening gebracht. Toen we het vroegen, werd bevestigd dat het eigenlijk gratis was, maar toch werd er niets terugbetaald. De pissouas stinken de hele week hetzelfde. De douches zijn nauwelijks af te stellen op warm water. Het sanitair is een broedplaats voor muggen. Ze zitten er massaal op de muren en zitten al op je te wachten. Ook overal rioolmuggen. Ook erg verouderd. Het zwembad was half mei maar voor 1/3 open en koud, de winkel en het restaurant waren helemaal dicht. De camping was relatief leeg hoewel de naastgelegen camping bomvol stond. Het enige leuke hier is de baai en het bosje. En we konden minigolfen.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Wecamp lieber wo anders. Von 10 Campingplätzen in 5 Wochen war das mit Abstand der schlechteste. Und dabei auch noch der teuerste. Unser Baby wurde als Kind voll berechnet. Auf Nachfrage wurde zwar bestätigt das es eigentlich umsonst wäre aber trotzdem nichts erstattet. Die Pissouas stinken die ganze Woche gleich. Die Duschen lassen sich kaum auf warmes Wasser einregeln. Die Sanitären Anlagen sind eine Moskito-Brutstation. Die Sitzen dort Schaarenweise an den Wänden und warten schon auf einen. Auserdem Kanalmücken überall. Auserdem sehr veraltet. Der Pool war Mitte Mai nur zu 1/3 geöffnet und kalt, der Shop und das Restaurant komplett geschlossen. Der Platz relativ leer obwohl der Nachbarplatz brechend voll war. Schön ist hier nur die Bucht und das Wäldchen. Und wir konnten Minigolf spielen.

    M K
    Wecamp Cala Montgó

    L'Escala in Catalonië

  • 27 May 2026

    Wij zijn dol op Vinkenhof! Deze zomer wordt onze 4e keer. Onze dochter geniet er altijd van en begon met kerst te vragen 'wanneer gaan we naar Vinkie' Het is een kleine familiecamping. Zijn grootte is zijn charme! Erg schoon, een goede keuze aan accommodaties inclusief tentplaatsen en erg vriendelijk personeel. Er is een klein buitenzwembad, een splashpark, een kinderclub en 's avonds is er wat entertainment, zoals bingo. De omgeving is ook leuk om te verkennen en dicht bij zowel de Duitse als de Belgische grens voor dagtripjes. Ik heb de camping aanbevolen aan vrienden, die ook meer dan eens zijn teruggekomen.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    We love love love camping Vinkenhof! This summer will be our 4th time. Our daughter, always enjoys it and started asking at Christmas 'when are we going to Vinkie' It's a small family run campsite. It's size is it's charm! Very clean, a good choice of accommodations including tent pitches and very friendly staff. There is a smallish outdoor pool, splash park, kids club and some evening entertainment like Bingo. Surrounding area is also lovely to explore and close to both the German and Belgium boarders for day trips. Have reccomended to friends, who have also returned more then once.

    Rebecca Slegg
    Camping Vinkenhof

    Schin op Geul in Limburg

  • 27 May 2026

    Een geweldige moderne en schone camping. Hier kun je niet fout gaan.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Ein toller moderner und sauberer Campingplatz. Hier macht man nichts falsch.

    Jack
    Camping Porto Sole

    Vrsar in Istrië

  • 27 May 2026

    Wat hebben we een ontzettend fijne vakantie gehad op park Mölke. Een prachtig plekje aan de Regge met hottub. De kinderen vonden het ook geweldig. Het park ligt in een mooi natuurgebied. Van smorgens vroeg tot ‘s avonds laat hoorden we veel vogels fluiten. We hebben nog een bootje gehuurd, ideaal dat je zo vanaf het park over de Regge vaart. Ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers. Kortom een vakantie waar we fijn op terug kijken.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Wat hebben we een ontzettend fijne vakantie gehad op park Mölke. Een prachtig plekje aan de Regge met hottub. De kinderen vonden het ook geweldig. Het park ligt in een mooi natuurgebied. Van smorgens vroeg tot ‘s avonds laat hoorden we veel vogels fluiten. We hebben nog een bootje gehuurd, ideaal dat je zo vanaf het park over de Regge vaart. Ontzettend vriendelijke en behulpzame medewerkers. Kortom een vakantie waar we fijn op terug kijken.

    L B
    Vakantiepark Mölke

    Zuna in Overijssel

  • 27 May 2026

    Erg klantonvriendelijk. Ze willen alleen geld. Helaas hebben we onze aankomende vakantie in de zomer van 2026 ruim van tevoren moeten annuleren. Ze weigeren de aanbetaling terug te betalen. Ze verschuilen zich achter boekingsvoorwaarden, maar wat Steniole doet is eigenlijk een vorm van diefstal. Compensatie is ook niet mogelijk per telefoon of e-mail. Blijf zo ver mogelijk weg van deze camping als je enige vorm van service of professionaliteit verwacht. Wees alsjeblieft beleefd en betaal ons geld terug! Alleen dieven nemen een paar honderd(!) euro van gasten die niet kunnen komen! Ik kijk uit naar uw reactie...

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Very unfriendly to customers. They only want money. Unfortunately, we had to cancel our upcoming summer 2026 vacation well in advance. They refuse to refund the deposit. They hide behind booking terms and conditions, but what Steniole is doing is actually a form of theft. Compensation is not possible by phone or email either. Stay as far away from this campsite as possible if you expect any form of service or professionalism. Please, be polite and refund our money! Only thieves take a few hundred(!) euros from guests who cannot come! I look forward to your response...

    J Fokkert
    Flower Camping La Sténiole

    Granges Aumontzey in Grand Est

  • 27 May 2026

    Heel nette en rustige camping met alle nodige faciliteiten op wandelafstand van het centrum van Zierikzee waar we heel vriendelijk werden ontvangen. Ons hondje was er ook welkom.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Heel nette en rustige camping met alle nodige faciliteiten op wandelafstand van het centrum van Zierikzee waar we heel vriendelijk werden ontvangen. Ons hondje was er ook welkom.

    Gilles Luyten
    Camping 'de Val'

    Zierikzee in Zeeland

  • 27 May 2026

    We hebben enorm genoten. Mooi park in een mooie omgeving 🥰

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    We hebben enorm genoten. Mooi park in een mooie omgeving 🥰

    Claudia De Peijper
    Tusken de Marren

    Akkrum in Friesland

Accommodaties toegevoegd aan je favorieten ga naar favorieten