Glamping
beoordelingen
Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.
Gescoord met een gemiddelde van 8.6
138248 beoordelingen van vakantieparken
- 88680
- 31357
- 7957
- 4110
- 6058
-
07 Aug 2024
Jocomo ParcKampeer gedeelte, Erg jammer dat de campers ook kunnen staan op de kampeer gedeelte van het park. Aangezien de campers een eigen plekken hebben begrijp ik niet dat deze tussen de caravans en tenten mogen staan.? De gedeelte voor de tenten bestaat uit gras en zachte grond, door de campers zie je overal gaten komen door de zware campers (o.a. de concorde's. (Soms lijkt het of je op een parkeerplaats staat. ) Wat ik niet begrijp omdat er genoeg parkeerruimte is voor je auto. Wij stonden met een gezin van 4 waarvan 2 kinderen van 4 en 7 jaar. Sanitair, Worden elke ochtend om half 7 schoongemaakt, in de topdrukte niet bij te houden. Ik vind dit toppertjes. Animatie, Echte lieverds ! Ze doen alles om het voor de kinderen leuk te maken en zelfs in hun vrije tijd maken ze tijd voor de kids. Proberen in hun progamma voor iedere leeftijd wat te doen. Zwembad, Ja voor de wat oudere mist het een glijbaan, maar verder schoon en echt prima te doen. Horeca, Dit is dit jaar overgenomen door italianen, sommige spreken ook alleen deze taal, dit maakt het soms lastig maar ze blijven erg vriendelijk. De pizza's zijn echt heel goed en goed geprijst (+-10 euro) . Een waterijsje uit de oude vriezer die echt toe is aan vervanging vind ik 3 euro erg aan de prijs ! Ze werken erg chaotische waardoor ze soms niet meer weten wie wat heeft besteld. Tevens loopt er ook iemand rond die je wel ziet zitten wachten maar lijkt bang te zijn je aan te spreken.... Ik denk omdat hij de taal niet goed machtig is. Kortom een erg gezellige camping met echt wel wat verbeterpunten maar niks is perfect. :-)
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Kampeer gedeelte, Erg jammer dat de campers ook kunnen staan op de kampeer gedeelte van het park. Aangezien de campers een eigen plekken hebben begrijp ik niet dat deze tussen de caravans en tenten mogen staan.? De gedeelte voor de tenten bestaat uit gras en zachte grond, door de campers zie je overal gaten komen door de zware campers (o.a. de concorde's. (Soms lijkt het of je op een parkeerplaats staat. ) Wat ik niet begrijp omdat er genoeg parkeerruimte is voor je auto. Wij stonden met een gezin van 4 waarvan 2 kinderen van 4 en 7 jaar. Sanitair, Worden elke ochtend om half 7 schoongemaakt, in de topdrukte niet bij te houden. Ik vind dit toppertjes. Animatie, Echte lieverds ! Ze doen alles om het voor de kinderen leuk te maken en zelfs in hun vrije tijd maken ze tijd voor de kids. Proberen in hun progamma voor iedere leeftijd wat te doen. Zwembad, Ja voor de wat oudere mist het een glijbaan, maar verder schoon en echt prima te doen. Horeca, Dit is dit jaar overgenomen door italianen, sommige spreken ook alleen deze taal, dit maakt het soms lastig maar ze blijven erg vriendelijk. De pizza's zijn echt heel goed en goed geprijst (+-10 euro) . Een waterijsje uit de oude vriezer die echt toe is aan vervanging vind ik 3 euro erg aan de prijs ! Ze werken erg chaotische waardoor ze soms niet meer weten wie wat heeft besteld. Tevens loopt er ook iemand rond die je wel ziet zitten wachten maar lijkt bang te zijn je aan te spreken.... Ik denk omdat hij de taal niet goed machtig is. Kortom een erg gezellige camping met echt wel wat verbeterpunten maar niks is perfect. :-)
Lanaken in Belgisch Limburg
-
07 Aug 2024
(stop samenwerking) Domaine de la Paille BasseAu top, services nickel. Animations en soirée variées et de qualités
Souillac in Occitanië
-
07 Aug 2024
HindeloopenEcht mooi strand!Maar spinneninvasie in de hut het was zo erg met de spinnen.Als je arachnofobie hebt boek dan geen hut.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Really nice beach!But spider invasion in the hut it was so so bad with the spiders.If you have arachnophobia don't book a hut.
Hindeloopen in Friesland
-
07 Aug 2024
Camping EmmenHet onderhoud van het groen is niet geweldig, beetje achterstallig onderhoud in algemeen. Jammer want het kan een prima camping zijn/worden. De kinderen hebben zich dankzij het goede weer prima vermaakt.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Het onderhoud van het groen is niet geweldig, beetje achterstallig onderhoud in algemeen. Jammer want het kan een prima camping zijn/worden. De kinderen hebben zich dankzij het goede weer prima vermaakt.
Schoonebeek in Drenthe
-
07 Aug 2024
Seasonova Camping Les Rives d'Olt et AubracLeuke sfeer. Aangename omgeving
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Ambiance sympa. Cadre agréable
SAINT GENIEZ D'OLT in Occitanië
-
07 Aug 2024
Villatent Outback
Camping Castel L'Orangerie de LannironMooi zwembad en een gaaf klimbos.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Mooi zwembad en een gaaf klimbos.
Quimper in Bretagne
-
07 Aug 2024
Le Camp de FlorencePredivno mesto za odmor.Sve funkcioniše besprekorno.Osoblje je preljubazno.Svaka preporuka.
La Romieu in Occitanië
-
07 Aug 2024
Biebosch
Resort Mooi BemelenRustig park. Leuk en schoon ingericht huisje en alles aanwezig wat je nodig hebt. Bedden ook zeer aangenaam. En de pool was bij deze hoge temperaturen natuurlijk een extra plus!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Rustig park. Leuk en schoon ingericht huisje en alles aanwezig wat je nodig hebt. Bedden ook zeer aangenaam. En de pool was bij deze hoge temperaturen natuurlijk een extra plus!
Bemelen in Limburg
-
07 Aug 2024
Huttopia Font-RomeuWe hebben in de zomer met ons gezin 10 dagen in een hut doorgebracht. De camping/dorp is erg goed, net als de andere huttopia die we getest hebben (Ardèche). De hutten zijn goed uitgerust, schoon en de indeling is goed, met ruime en rustige plaatsen. Het enige minpunt, maar niet het minste, is dat het overal kraakt bij elke kleine beweging, waardoor je om 's nachts te slapen de slaapkamer boven anders moet indelen om de matrassen op de grond te leggen (pro tip) maar kortom, de hut is 's nachts erg lawaaierig als de slaapkamer boven bezet is, zelfs door kinderen die niet veel bewegen. We dachten dat we er wel aan zouden wennen, we zijn niet overdreven gevoelig voor lawaai, maar het is luid. De bedframes moeten worden vervangen en er moet vloerbedekking worden gelegd om het probleem op te lossen. De gemeenschappelijke ruimtes zijn mooi en goed onderhouden. Zeer goed gelegen. Het personeel is niet onaangenaam, maar duidelijk niet voldoende opgeleid of ervaren. Over het algemeen hadden ze geen antwoord op onze vragen over de activiteiten en faciliteiten. Ze zijn ook niet erg goed georganiseerd. De inhoud van de kinderactiviteiten wordt bijvoorbeeld op de dag zelf aangekondigd. Niets groots, maar ik vraag me af wat er gebeurt als er een ernstiger probleem is. Over het algemeen hadden we een goed verblijf en waardeerden we de rust en natuurlijkheid van de plek.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Nous avons passé 10 jours en cabane en famille l'été. Le camping/ village est très bien, comme l'autre huttopia que nous avons testé (Ardèche). Les cabanes sont bien équipées , c'était propre et la disposition est bien, emplacement espacé et calme. Seul point noir mais pas des moindres c'est que ça craque de partout à chaque petit mouvement, ce qui fait que pour dormir la nuit il faut réorganiser la chambre en haut pour mettre les matelas par terre (pro tip) mais bref la cabane est très bruyante la nuit si la chambre à l'étage est occupée même par des enfants qui ne bougent pas beaucoup. On pensait qu'on s'habituerait , on n'est pas hyper sensibles au bruit, mais ça résonne. Il faudrait changer les cadres de lit et mettre des tapis pour régler le problème . Sur les espaces communs, c'est sympa et bien tenu. Très bien situé. Le personnel n'est pas désagréable mais manifestement pas assez formé ni expérimenté. En général ils n'avaient pas les réponses à nos questions sur les activités et équipements. Ils ne sont pas non plus très bien organisés. Par exemple les contenus des activités pour les enfants sont annoncées le jour même. Rien de majeur mais je me demande ce que ça donne en cas de problème plus épineux. Globalement nous avons passé un bon séjour et avons apprécié le calme et le naturel de l'endroit.
FONT-ROMEU in Occitanië
-
07 Aug 2024
Domaine BonneblondVorige week was onze laatste avond van het Franse Pad. Wat een mooie ervaring wandelen door een prachtige, stille omgeving en elke avond op een andere locatie een driegangen menu. Allemaal totaal verschillend ;) Willem en Helen eigenaren van Franse Pad hebben het samen goed voor elkaar. Goede locatie om te starten en te eindigen. We gaan reclame maken!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Vorige week was onze laatste avond van het Franse Pad. Wat een mooie ervaring wandelen door een prachtige, stille omgeving en elke avond op een andere locatie een driegangen menu. Allemaal totaal verschillend ;) Willem en Helen eigenaren van Franse Pad hebben het samen goed voor elkaar. Goede locatie om te starten en te eindigen. We gaan reclame maken!
Saint-Désiré in Auvergne-Rhône-Alpes
-
07 Aug 2024
Villatent Nomad
Camping Betuwede tent was goed en voorzien van alle gemakken.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
de tent was goed en voorzien van alle gemakken.
Kesteren in Gelderland
-
07 Aug 2024
Biebosch
Resort Mooi BemelenMooi park. Rustig gelegen. Airco is fijn!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Mooi park. Rustig gelegen. Airco is fijn!
Bemelen in Limburg