Glamping
beoordelingen
Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.
Gescoord met een gemiddelde van 8.6
138248 beoordelingen van vakantieparken
- 88680
- 31357
- 7957
- 4110
- 6058
-
07 Aug 2024
Camping PittoresqueTwee weken doorgebracht op deze kleine rustige camping. Prettig ontvangst door de jonge enthousiaste nederlandse eigenaren. We hebben het prima naar ons zin gehad. De steden Rodez, Decazeville, Figeac en Aurillac bezorgd. Heerlijk geluncht met fantastisch uitzicht bij Auberge du Peyral in La Vinzelle dichtbij de camping. In Flagnac naar de voorstelling Hier un Village geweest. Erg indrukwekkend en zeker de moeite waard! Op de camping kun je lekker afkoelen in de rivier en het zwembadje. Voldoende speelgelegenheid voor kinderen. Broodjes service en restaurant met kleine kaart. Het sanitair was voldoende en schoon. Supermarkt in Flagnac en Decazeville op 10-20 min rijden.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Twee weken doorgebracht op deze kleine rustige camping. Prettig ontvangst door de jonge enthousiaste nederlandse eigenaren. We hebben het prima naar ons zin gehad. De steden Rodez, Decazeville, Figeac en Aurillac bezorgd. Heerlijk geluncht met fantastisch uitzicht bij Auberge du Peyral in La Vinzelle dichtbij de camping. In Flagnac naar de voorstelling Hier un Village geweest. Erg indrukwekkend en zeker de moeite waard! Op de camping kun je lekker afkoelen in de rivier en het zwembadje. Voldoende speelgelegenheid voor kinderen. Broodjes service en restaurant met kleine kaart. Het sanitair was voldoende en schoon. Supermarkt in Flagnac en Decazeville op 10-20 min rijden.
Saint Parthem in Occitanië
-
07 Aug 2024
Flower Camping La RivièreAltijd een aangenaam verblijf dank je wel
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Toujours un agréable séjour merci beaucoup
Saint-Maime in Provence-Alpes-Côte d’Azur
-
07 Aug 2024
HindeloopenToen we (twee gezinnen met in totaal vier volwassenen en vier kinderen in de leeftijd van 2-8 jaar) aankwamen, was het 10-persoons huis dat we hadden gehuurd helemaal smerig. Zand, vuil, haren en vooral een enorme hoeveelheid hondenhaar overal op het onbedekte beddengoed (dat alleen tegen betaling beschikbaar was, wat ik persoonlijk brutaal vind). Toen ik meteen naar de receptie ging, werd er vriendelijk en onmiddellijk op gereageerd. Even later kwam er een schoonmaakster. Maar nadat ze de bovenverdieping slechter dan goed had schoongemaakt, wilde ze weer vertrekken zonder de rest van het huis onder handen te nemen. Uiteindelijk heeft ze alles schoongemaakt, zodat we na een vertraging van een kleine 2 uur eindelijk konden verhuizen. Ze was echter ook niet in staat om tevergeefs de stofzuiger te verwisselen, dus na wat gemopper kreeg ik eindelijk de nieuwe stofzuigerzak waar ik op had gewacht. Verder was de opgegeven binnenspeeltuin niet open. Naar verluidt omdat er nog een vergunning ontbrak. En wat ter plekke ook extreem was, was de enorme muggenplaag en de bijbehorende spinnen. Alle kinderen waren volledig gebeten. Gezien het feit dat het IJsselmeer hier ook bekend om staat, vraag ik me af waarom daar geen horren zijn geplaatst. Uiteindelijk maakte het niet uit of je het raam open of dicht had, je zou toch gebeten worden. Maar als je het raam dicht deed en elke avond twee uur werkte, waren uiteindelijk alle insecten weg. Tenminste tot de volgende avond. Hierdoor moesten we twee dagen eerder vertrekken (acht nachten in plaats van tien). Het enige lichtpuntje was het personeel bij de receptie. Ze waren erg vriendelijk en konden goed Duits en Engels spreken. Wij zullen er in ieder geval niet meer naartoe reizen. Een absolute blunder voor een park dat pas een paar jaar oud is. En nu we de vergelijking hebben. Het is beter om wat meer geld uit te geven en naar de Centerparcs te gaan. Daar valt tot nu toe niets te klagen.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Als wir (Zwei Familien mit insgesamt vier Erwachsenen und vier Kindern im Alter von 2-8 Jahren) ankamen war das von uns gemietete 10-Personen-Haus komplett dreckig. Überall Sand, Dreck, Haare und vor allem massiv viele Hundehaare auf der nicht bezogenen Bettwäsche (gab's ja bezogen nur gegen Aufpreis, was ich persönlich als Frechheit betrachte!) Als ich direkt zur Rezeption gegangen bin wurde sich freundlich und umgehend darum gekümmert. Kurze Zeit später war schon eine Reinigungskraft bei uns. Diese wollte aber, nachdem sie das obere Stockwerk mehr schlecht als recht gesäubert hatte, direkt wieder gehen, ohne sich um den Rest des Hauses zu kümmern. Letzten Endes reinigte sie auch das alles, so dass wir dann mit knapp 2 Stunden Verspätung endlich einziehen konnten. In der Lage den Staubsauger eitel zu wechseln war sie allerdings auch nicht, so dass ich mir nach etwas Gemaule dann doch den ersehnten neuen Staubsaugerbeutel erhalten habe. Des Weiteren war der angegebene Indoor-Spielplatz nicht geöffnet. Angeblich weil noch eine Genehmigung fehlt. Und was auch noch extrem vor Ort war, war die massive Steckmückenplage samt den dazugehörigen Spinnen. Alle Kinder waren komplett zerstochen. Aufgrund der Tatsache, dass das IJsselmeer dafür halt auch bekannt ist, stellt sich mir die Frage warum dort keine Insektengitter angebracht werden. Letzten Endes war es egal, ob man das Fenster offen oder geschlossen hatte, man wurde eh zerstochen. Wobei es bei geschlossenem Fenster und zwei stündiger Arbeit jeden Abend iwann auch alle Stechviehcher erledigt hatte. Zumindest bis zum nächsten Abend. Das veranlasste uns dazu auch zwei Tage früher abzureißen (Acht anstatt 10 Nächte). Einziger Lichtblick war das Personal an der Rezeption. Sie waren sehr freundlich und konnten sehr gut deutsch und englisch sprechen. Wir werden dort jedenfalls nicht mehr hinfahren. Eine absolute Frechheit für einen Park der erst wenige Jahre alt ist. Und da wir ja jetzt den Vergleich auch haben. Lieber etwas mehr Geld ausgeben und zu den Centerparcs gegangen. Dort gab es bisher nichts zu bemängeln.
Hindeloopen in Friesland
-
07 Aug 2024
-
07 Aug 2024
Huttopia Lac de Serre PonçonGezellige camping op mooie locatie, toegang tot het meer prachtig zicht. Verzorgde plekken en sanitair.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Gezellige camping op mooie locatie, toegang tot het meer prachtig zicht. Verzorgde plekken en sanitair.
Ubaye-Serre-Ponçon in Provence-Alpes-Côte d’Azur
-
07 Aug 2024
Camping de BeerteHeel gastvrij ontvangen. Wij waren met 1 caravan. Prachtige plek om te zwemmen, varen of vissen zo vanaf de camping. 10 minuten wandelen en je zit in een natuurgebied. Je mag er alleen niet overal lopen met je hond. Leuk om ook te fietsen. De campingplekken waren helaas heel modderig vanwege de vele regen (en het op en afrijden van de campers) daarvoor hadden we een grasmatje van de camping gebruikt om droog te zitten. Maar dit wordt opgelost dit najaar. Nadeel is maar 1 douche en 2 toiletten. Wordt wel heel schoon gehouden.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Heel gastvrij ontvangen. Wij waren met 1 caravan. Prachtige plek om te zwemmen, varen of vissen zo vanaf de camping. 10 minuten wandelen en je zit in een natuurgebied. Je mag er alleen niet overal lopen met je hond. Leuk om ook te fietsen. De campingplekken waren helaas heel modderig vanwege de vele regen (en het op en afrijden van de campers) daarvoor hadden we een grasmatje van de camping gebruikt om droog te zitten. Maar dit wordt opgelost dit najaar. Nadeel is maar 1 douche en 2 toiletten. Wordt wel heel schoon gehouden.
Beerta in Groningen
-
07 Aug 2024
Camping La Presqu’îleEen zeer aangename en ontspannende plek, met een idyllische omgeving voor een kampeervakantie. De camping is goed onderhouden en de plaatsen zijn ruim. Maar hoewel het personeel gastvrij is, is het niet erg vriendelijk, met uitzondering van de beveiligingsman en de peddelman (PS: hallo aan Spike).
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Un endroit très agréable et relaxant, avec un cadre idyllique pour passer un séjour au camping. Le camping est bien entretenu et les emplacements sont spacieux. Cependant, bien que le personnel soit accueillant, ils ne sont pas très chaleureux, à l'exception du monsieur de la sécurité et du paddle (PS : bonjour à Spike).
Prunières in Provence-Alpes-Côte d’Azur
-
07 Aug 2024
Onlycamp Camping de l'ArgentéMooi en proper wel wat duur
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Mooi en proper wel wat duur
Condom-en-Armagnac in Occitanië
-
07 Aug 2024
Kompas Camping NieuwpoortGewoonweg prachtig
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Einfach schön
Nieuwpoort in West-Vlaanderen
-
07 Aug 2024
Bungalowpark Het Verscholen DorpMooi vakantiedorp met moderne bungalows. De animatie kan niet tippen aan die van de marktleider, maar voor de prijs is het prima. Buitenzwembad, kleine speeltuin en tegen betaling tennisbaan en fietsverhuur tegen een schappelijke prijs. Helaas is de schoonmaak (in dit geval de vloer) niet erg grondig. Werd op verzoek direct schoongemaakt.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Schönes Feriendorf mit modern eingerichteten Bungalows. Entertainment reicht nicht an den Marktführer heran, dafür ist es für den Preis völlig in Ordnung. Outdoor Pool, kleiner Spielplatz und gegen Aufpreis Tennisplatz und Fahrradverleih zum fairen Preis. Leider nimmt man es mit der Reinigung (hier Fußboden) nicht so genau. Wurde auf Anfrage sofort gereinigt.
Harderwijk in Gelderland
-
07 Aug 2024
Camping Village PoljanaWe reizen al jaren keer op keer naar deze camping. De camping is vooral ideaal voor watersporters dankzij de goed afgeschermde haven. Vandaag hebben we de stacaravans in de eerste rij staanplaatsen uitgeprobeerd. Hier komt de prijs volledig overeen met de prestaties! Het enige nadeel waren de echt slechte matrassen! Ze zouden dringend vervangen moeten worden, zodat de volgende gasten minder rugpijn hebben! Ook moet worden opgemerkt dat ik de prijzen voor kamperen vandaag schandalig vond. Voor dezelfde tijd op de camping hadden we maar iets minder betaald dan voor de stacaravan.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Wie fahren seit Jahren sehr gerne immer wieder zu diesem Campingplatz. Vor allem für Bootsfahrer ist der Camp durch den gut geschützten Hafen ideal. Heute haben wir mal die Mobile Homes in erster Reihe an Stand probiert. Hier passt der Preis voll zur Leistung! Einziges Manko waren die echt ganz mies durch gelegenen Matratzen! Die sollten dringendst gewechselt werden, damit die nächsten Gäste weniger Rückenschmerzen haben! Anzumerken ist vl. noch, dass ich die Preise fürs Camping heute unverschämt gefunden habe. Wir hätten für die gleiche Zeit am Camp nur mäßig weniger gezahlt als für das Mobile Home.
Mali Losinj in Primorje-Gorski Kotar
-
07 Aug 2024
Huttopia Les ChâteauxSehr netter Campingplatz! Tolles Huttopia Team!
Bracieux in Centre-Val de Loire