Glamping

beoordelingen

Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.

  • Gescoord met een gemiddelde van 8.6

  • 138161 beoordelingen van vakantieparken

  • 88624
  • 31338
  • 7951
  • 4109
  • 6053
  • 06 Aug 2024

    Geweldige camping voor de kinderen veel speel plezier ,lossen een probleem direct correct op heel fijn erg fijn verblijf gehad zeker komen wij nog graag eens terug

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Geweldige camping voor de kinderen veel speel plezier ,lossen een probleem direct correct op heel fijn erg fijn verblijf gehad zeker komen wij nog graag eens terug

    Hanneke de Kock
    Vakantiepark Ackersate

    Voorthuizen in Gelderland

  • 06 Aug 2024

    Erg genoten, relatief kleinschalig, ruim opgezet, leuk zwembad, lekker wandelen in de omgeving, klimpark in de buurt. Zeer kindvriendelijk!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Erg genoten, relatief kleinschalig, ruim opgezet, leuk zwembad, lekker wandelen in de omgeving, klimpark in de buurt. Zeer kindvriendelijk!

    Anna Sleddering
    Huttopia Lac de Rillé

    Rillé in Centre-Val de Loire

  • 06 Aug 2024

    Helaas niet meer wat het geweest is😔 Juli 2019..... 5 sterren: Gewoonweg fantastisch, heerlijke ontspannen vakantie. Service, kamer, eten, zwembad en omgeving gewoon perfect. Alleen de jonge obers spreken nauwelijks Engels, maar op de een of andere manier werkt het wel met de communicatie. Wij komen volgend jaar zeker terug! UPDATE juli 2024: Toen we dit vakantieparadijs 5 jaar geleden ontdekten, was het voor ons duidelijk dat we onze vakantie in Italië nooit meer ergens anders zouden willen doorbrengen. Na een pauze van 2 jaar, mede door corona, waren we hier dit jaar weer hier dit jaar weer (voor de 4e keer). De locatie, het strand en ligging zijn nog steeds perfect. Helaas vinden we het nieuwe concept helemaal niet naar onze zin - in plaats van halfpension is er alleen ontbijt en het diner kan dagelijks geboekt worden in het eigen restaurant van het hotel. In feite zijn er vaak geen zitplaatsen meer in het restaurant, omdat deze beperkt zijn. Bovendien wordt er nu een toeslag berekend en liggen de prijzen zijn over het algemeen aan de hoge kant. Het restaurant is op maandag en dinsdag gesloten. Als de chef-kok niet beschikbaar is, wat helaas het geval was tijdens ons wat helaas het geval was tijdens ons verblijf, worden we niet geïnformeerd en is er en is er geen vervanging. Het restaurant blijft dan gesloten. In de 8 dagen dat we er waren moesten we 5 dagen uit eten! Voor ons was het een onnodige stressfactor dat we niet wisten of we wel we zelfs een gratis plaats in het restaurant zouden krijgen voor de betreffende dag en dat we vaak uit eten moesten. Vanwege de afgelegen ligging betekent dit dat je het resort met de auto moet verlaten. met de auto. Het is ook jammer dat het bargedeelte om 21.00 uur sluit. Je kunt nog wel in het donker op het terras van het restaurant zitten, maar zonder maar zonder drankjes te kunnen bestellen. We konden een We konden een oplaadbare tafellamp regelen en dan na 21.00 uur drankjes drankjes gekocht in de supermarkt. Omdat er maar twee draadloze tafellampen waren zaten andere gasten een tijdje in het donker. Helaas werkte de communicatie met het bedienend personeel niet personeel werkte ook niet goed en er werden herhaaldelijk verkeerde prijzen in rekening gebracht. potentieel voor verbetering! Als het concept en de personeelssituatie weer veranderen, komen we graag terug. Tot die tijd weer...., helaas niet met een bezwaard hart!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Leider nicht mehr das was es einmal war😔 Juli 2019..... 5 Sterne: Einfach fantastisch, toller erholsamer Urlaub. Service, Zimmer, Essen, Pool und Umgebung einfach perfekt. Einzig die jungen Kellner sprechen kaum Englisch, aber irgendwie klappt es dann doch mit der Kommunikation. Wir kommen nächstes Jahr wieder! UPDATE Juli 2024: Als wir dieses Urlaubsparadies vor 5 Jahren entdeckten war für uns klar dass wir nie wieder woanders unseren Italien-Urlaub verbringen möchten. Nach einer teilweise Corona-bedingten Pause von 2 Jahren waren wir nun dieses Jahr wieder hier (zum bereits 4. Mal). Die Lage, Strand und Location sind weiterhin perfekt. Nur sagt uns das neue Konzept leider überhaupt nicht zu - statt Halbpension gibt es nur mehr Frühstück und das Abendessen kann im hauseigenen Restaurant täglich gebucht werden. Tatsächlich ist es dann aber so dass es oftmals keine Plätze mehr im Restaurant gibt, da diese limitiert sind. Zudem wird nun Gedeck verrechnet und die Preise sind eher im oberen Bereich. Montag und Dienstag ist das Restaurant geschlossen. Wenn der Koch ausfällt, was leider während unserers Aufenthalts der Fall war, wird man nicht darüber informiert und es gibt keine Vertretung. Das Restaurant bleibt dann geschlossen. In den 8 Tagen die wir dort waren mussten wir somit 5 Tage auswärts essen! Für uns war es ein unnötiger Stressfaktor dass wir nicht wussten ob wir für den jeweiligen Tag überhaupt noch einen freien Platz im Restaurant bekommen und dass wir oftmals auswärts essen mussten. Auf Grund der abgelegenen Lage bedeutet das dass man die Anlage mit dem Auto verlassen muss. Sehr schade ist es auch dass der Barbereich um 21 Uhr schliesst. Man kann dann zwar noch im Dunkeln auf der Restaurantterrasse sitzen bleiben, aber ohne Getränke ordern zu können. Wir konnten uns eine Akku-Tischlampe organisieren und haben uns dann nach 21 Uhr mit zuvor im Supermarkt gekauften Getränken versorgt. Da es nur zwei Akku-Tischlampen gab, sind andere Gäste noch eine zeitlang im Dunkeln sitzen gebieben. Die Kommunikation mit dem Servicepersonal funktioniert leider auch nicht gut, es wurden auch immer wieder mal falsche Preise boniert - hier gibt es Verbesserungspotential! Wenn sich das Konzept und die Personalsituation wieder ändern, kommen wir gerne wieder....bis dahin schweren Herzens leider nicht!

    Nicole Priborsky
    Dune Agriturismo

    Eraclea Mare in Veneto

  • 06 Aug 2024

    Prima camping met veel rust. Er worden af en toe wat activiteiten georganiseerd en een aantal dagen in de week kun je eten krijgen (wraps, pizza en patat). Het sanitair was goed schoon over het algemeen, maar er waren weinig douches en wc's voor het aantal mensen dat op de camping stond. Daarnaast waren de douches of heel heet, of koud. Het afwaswater was ook vaker koud dan warm. De WiFi bij de tent is vrij duur, maar wel snel. Op de gemeenschappelijke speelplaats kun je 60 min gratis gebruikmaken van de WiFi. Zorg dus voor een grote databundel :) Al met al; een mooie camping voor een kleine prijs, maar wel met wat kleine aandachtspuntjes.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Prima camping met veel rust. Er worden af en toe wat activiteiten georganiseerd en een aantal dagen in de week kun je eten krijgen (wraps, pizza en patat). Het sanitair was goed schoon over het algemeen, maar er waren weinig douches en wc's voor het aantal mensen dat op de camping stond. Daarnaast waren de douches of heel heet, of koud. Het afwaswater was ook vaker koud dan warm. De WiFi bij de tent is vrij duur, maar wel snel. Op de gemeenschappelijke speelplaats kun je 60 min gratis gebruikmaken van de WiFi. Zorg dus voor een grote databundel :) Al met al; een mooie camping voor een kleine prijs, maar wel met wat kleine aandachtspuntjes.

    Siets P
    Camping Au Clos de La Chaume

    Corcieux in Grand Est

  • 06 Aug 2024

    Perfecte locatie, prachtige camping, iedereen erg aardig en vriendelijk.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Perfekte Lage, schöner Campingplatz, alle sehr nett und freundlich.

    Agnes Petz
    Huttopia Gorges du Verdon

    Castellane in Hauts-de-France

  • 06 Aug 2024

    Zeer goede camping, zeer warm welkom, de eigenaren en het personeel zijn erg aardig, vriendelijk en meegaand (ze wisten ons verblijf op het laatste moment te verlengen omdat een andere camping ons net had opgegeven). De staanplaatsen zijn erg mooi en rustig, midden in de natuur, en het zwembad is vrij klein maar voldoende voor de grootte van de camping. Er zijn regelmatig kleine evenementen, ze halen lokale producenten binnen, tartes flambées avonden... Ik denk dat dit de juiste mix is qua entertainment. Er is wel wat, maar niet te veel om de rust op de camping niet te verstoren. Ik kan het van harte aanbevelen. Als je een rustig verblijf wilt in een goede sfeer.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Très bon camping, accueil très chaleureux, les propriétaires et employés sont très sympa, chaleureux et arrangeant (il se sont débrouillés pour prolonger notre séjour au dernier moment car un autre camping venait de nous lâcher). Les emplacements sont très bien au calme, en pleine nature, la piscine est assez petite mais suffisante pour la taille du camping. Il y a régulièrement des petites animations, ils font venir des producteurs locaux, soirée tartes flambées... cela est selon moi le bon dosage en terme d'animations. Il y a des choses, mais pas trop pour ne pas perturber le calme du camping. Je recommande vivement. Si vous souhaitez un séjour au calme mais dans une bonne ambiance.

    Nathalie Néel
    Camping Seasonova Les Portes d'Alsace

    Saverne in Grand Est

  • 06 Aug 2024

    Mega leuke kleine camping, we hadden een plek aan het water, gewoon geweldig. Als de bootjes voorbij voeren was het erg leuk om naar te kijken. De eigenaar was ook erg aardig. Sanitair was allemaal schoon. Toiletten waren met open lucht van boven en beneden, prima in de zomer maar best fris in de herfst of winter. Met de fiets in 10 min in de stad Sneek en boodschappen doen ook. Mooie routes om te fietsen. Wij komen zeker terug het was erg leuk

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Mega süsser kleiner Campingplatz, wir hatten einen Platz am Wasser einfach toll. Wenn die Boote vorbei fuhren ,war sehr schön anzusehen. Der Besitzer auch mega nett. Sanitäranlage waren alle sauber. Toiletten waren mit Freiluft von oben und unten,im Sommer ok aber im Herbst oder Winter schon recht frisch. Mit dem Rad in 10 min in der Stadt Sneek und einkaufen Lebensmittel auch. Schöne Strecken zum fahren. Wir kommen wieder es war sehr schön

    San B.
    Camping Pasveer

    Loënga in Friesland

  • 06 Aug 2024

    Lang moeten wachten alvorens we in de tent konden. Personeel wist van niet veel. Vriendelijke man van rent a tent!! Tent was zeker in orde, de camping was dat niet. Teveel mensen in het zwembad, heel erg luide muziek bijna elke avond, mensen van buitenaf die kwamen feesten. De bar was gezellig, het personeel vriendelijk, Ibiza vibes konden we niet terugvinden. Wij gaan niet meer terug, zijn zelfs vroeger vertrokken… Mooie locatie wel!!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Lang moeten wachten alvorens we in de tent konden. Personeel wist van niet veel. Vriendelijke man van rent a tent!! Tent was zeker in orde, de camping was dat niet. Teveel mensen in het zwembad, heel erg luide muziek bijna elke avond, mensen van buitenaf die kwamen feesten. De bar was gezellig, het personeel vriendelijk, Ibiza vibes konden we niet terugvinden. Wij gaan niet meer terug, zijn zelfs vroeger vertrokken… Mooie locatie wel!!

    annelies valkiers
    Medrose Camping

    Saint Thomé in Auvergne-Rhône-Alpes

  • 06 Aug 2024

    Over het algemeen een goede camping. Maar voor een 4-sterrencamping vind ik dat bepaalde faciliteiten ontbreken. Het zwembad is vrij klein en de speeltoestellen voor de kinderen zijn basic. Weinig activiteiten georganiseerd door het animatieteam. Geen thema-avonden (afgezien van een foodtruckavond). Voor dezelfde reservering en 2 staanplaatsen moet je 90€ betalen om naast of dichtbij te staan... een vreemde commerciële praktijk om klanten aan je te binden. We hadden een leuke tijd, maar zullen niet per se terugkomen.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Globalement un bon camping. Pour 4* je trouve quand même qu’il manque certaines prestations. La piscine est assez petite, les jeux pour enfants restent sommaires. Quelques activités organisées par l’équipe animation. Pas de soirées à thème le soir (à part une soirée food truck). Pour une même réservation et 2 emplacements il faut payer 90€ pour être à côté ou proche.. drôle de pratique commerciale pour fidéliser le client. On a passé un bon moment mais on ne reviendra pas nécessairement.

    M Tix
    Huttopia Royat

    ROYAT in Auvergne-Rhône-Alpes

  • 06 Aug 2024

    Veluwe Lodge

    We hebben een fijne week gehad met goed weer en genoeg te doen voor de kinderen. De lodge was ook erg mooi.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    We hebben een fijne week gehad met goed weer en genoeg te doen voor de kinderen. De lodge was ook erg mooi.

    J A.
    Veluwepark de Bosgraaf

    Lieren in Gelderland

  • 06 Aug 2024

    Wij zijn van 25-7 t/m 5-8 op vakantie geweest op dit park in huisje nr 80. De ontvangst was al zeer vriendelijk en tot onze vreugde was de tuin van het huisje geheel omheind. Dat was wel erg fijn aangezien wij er met onze hond verbleven. De ligging was super aan het meertje. Hebben een heerlijke vakantie gehad.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Wij zijn van 25-7 t/m 5-8 op vakantie geweest op dit park in huisje nr 80. De ontvangst was al zeer vriendelijk en tot onze vreugde was de tuin van het huisje geheel omheind. Dat was wel erg fijn aangezien wij er met onze hond verbleven. De ligging was super aan het meertje. Hebben een heerlijke vakantie gehad.

    Jessie Helmus
    Recreatiepark het Esmeer

    Aalst in Gelderland

  • 06 Aug 2024

    Leuke camping weinig douches en schoonmaak dan ook maar 1 keer per dag. Eigenaars zijn Nederlands maar komen niet echt heel enthousiast over beetje afwachtende houding. Camping is wel zeker als het vol erg lawaaiig overdag als je dicht bij speeltuin zit. Komt met name door lucht springkussen. Op zich aardige camping helaas wel een keer koud douchen maar dat zal met de drukte te maken hebben.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Leuke camping weinig douches en schoonmaak dan ook maar 1 keer per dag. Eigenaars zijn Nederlands maar komen niet echt heel enthousiast over beetje afwachtende houding. Camping is wel zeker als het vol erg lawaaiig overdag als je dicht bij speeltuin zit. Komt met name door lucht springkussen. Op zich aardige camping helaas wel een keer koud douchen maar dat zal met de drukte te maken hebben.

    Douwe De Boer
    Ballum Camping

    Bredebro in Zuid-Denemarken

Accommodaties toegevoegd aan je favorieten ga naar favorieten