Glamping
beoordelingen
Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.
Gescoord met een gemiddelde van 8.6
138161 beoordelingen van vakantieparken
- 88624
- 31338
- 7951
- 4109
- 6053
-
06 Aug 2024
Camping Seasonova Les 7 IlesWeigering van wandelaars (2 p)
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Refus de randonneurs (2 p)
TRELEVERN in Bretagne
-
06 Aug 2024
Wecamp CadaquésDe camping is netjes, maar je hebt er niets aan als de mensen die de camping beheren onbeschoft en respectloos zijn. Ze houden geen rekening met de kampeerders. GA ER ALSJEBLIEFT NIET HEEN, VERPEST JE VAKANTIE NIET ZOALS WIJ. Het lijkt een idyllische plek maar in werkelijkheid is er niets te doen. 0 AANBEVELING.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
El camping es decente pero de nada sirve si las personas que lo llevan son unas maleducadas y unas irrespetuosas. No tienen ningún tipo de consideración con los campers. PORFAVOR NO VAYAN, NO SE FASTIDIEN LAS VACACIONES COMO NOSOTROS. Parece un sitio idílico pero nada que ver en la realidad. 0 RECOMENDADO.
Cadaqués, Girona in Catalonië
-
06 Aug 2024
Camping Seasonova Les 7 IlesIdeaal gelegen camping. Ik raad het echter niet aan voor wandelaars op de GR34. We werden nogal kil ontvangen met weinig informatie over waar we 's avonds konden eten. Het ontbijt werd 1 uur te laat geleverd, met enkele omissies, en de toiletten en douches waren niet erg schoon en niet geweldig voor een 3-sterren camping voor deze prijs.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Camping idéalement situé. Cependant, je déconseille pour les randonneurs du GR34. Nous avons eu le droit à un accueil assez froid avec très peu de renseignements sur où manger le soir. Le petit déjeuner livré 1h en retard avec des oublis, les toilettes et douches sont vraiment pas très propres et pas top pour un 3 étoiles à ce tarif.
TRELEVERN in Bretagne
-
06 Aug 2024
Camping De La ValléeAbsoluut geen aanrader! Onze ervaring op deze camping was ronduit teleurstellend. Het leek alsof gastvrijheid een onbekend begrip was voor de eigenaresse en ze vooral bezig was met ons zo snel mogelijk na betaling weer te laten vertrekken. Mega ongeïnteresseerd en had duidelijk geen zin in het runnen van een camping. We voelden ons allesbehalve welkom en dit was dan ook echt een tegenvaller.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Absoluut geen aanrader! Onze ervaring op deze camping was ronduit teleurstellend. Het leek alsof gastvrijheid een onbekend begrip was voor de eigenaresse en ze vooral bezig was met ons zo snel mogelijk na betaling weer te laten vertrekken. Mega ongeïnteresseerd en had duidelijk geen zin in het runnen van een camping. We voelden ons allesbehalve welkom en dit was dan ook echt een tegenvaller.
Durbuy in Belgisch Luxemburg
-
06 Aug 2024
Wecamp CadaquésDe service is erg slecht, zo niet onbestaand. We hadden problemen met onze camper en we hadden hulp nodig omdat hij bij het starten STOPPED en niet werkte, dus we konden nergens heen. Zelfs toen we het probleem uitlegden en hen vroegen om ons alsjeblieft de caravan een paar uur te laten staan om te kijken of hij kon starten, weigerden ze ons te laten blijven, en op een heel slechte manier en plagerig zeiden ze "Ik ga de caravan niet zelf repareren", terwijl het enige wat we vroegen compressie was en een plek om de caravan te stallen terwijl hij gerepareerd werd. Een SCHANDE CAMPING, 0 EMPATHIE MET MENSEN, en het blonde meisje bij de receptie was onbeschoft. Ik hoop dat meer mensen hier iets aan hebben en niet naar deze camping gaan, want de behandeling was echt beschamend en slecht. Heel snel geld innen, maar iemand anders helpen, heel slecht.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
El servicio es pesimo por no decir inexistente. Hemos tenido problemas con nuestra autocaravana y necesitábamos ayuda porque al arrancar SE PARABA y no funcionaba, por lo cual no podíamos ir a ningún lado. Aún explicándoles el problema y pidiéndoles por favor que nos dejaran aparcar la caravana un par de horas para ver si podía arrancar, nos han negado el quedarnos, además de muy malas formas y vacilándonos diciendo “pues es que la caravana no te la voy a arreglar yo”, cuando solo pedíamos compresión y un lugar donde estacionar la autocaravana mientras se arreglaba. UNA VERGÜENZA DE CAMPING, 0 EMPATÍA CON LA GENTE, y la chica rubia de recepción una maleducada. Espero que esto le sirva a más gente y no vayan a ese camping, porque de verdad que el trato ha sido vergonzoso y nefasto. Para recaudar bien rápidos, pero para ayudar a alguien nefasto.
Cadaqués, Girona in Catalonië
-
06 Aug 2024
Camping DonnersbergWat een heerlijke vakantie hebben we hier gehad. Bij aankomst werden we heel vriendelijk geholpen en gewezen op ons plekje. 's Avonds is er nog iemand langs gekomen om te vragen of alles naar wens was. Toen we aangaven dat we, door eigen schuld, een probleempje hadden met de aanhanger is er gelijk met ons mee gedacht en hebben ze ons de volgende dag geholpen om het op te lossen. Het personeel is super vriendelijk en ze spreken allemaal Nederlands, wat de kinderen heel fijn vonden want zo konden ze zelf ijsjes kopen 😉 De camping zelf ziet er netjes uit. Het beekje dat over de camping loopt zorgt samen met het springkussen voor een ideale plek om vriendjes te maken en lekker te spelen. Het zwemmeertje en het zwembad zijn ook uitstekend vermaak. Aan het activiteiten bord te zien wordt er voor de jeugd ook ontzettend veel georganiseerd door de week heen, al hadden onze kids genoeg aan spelen met hun nieuwe vriendjes. Het springkussen gaat overigens aan met een knop en werkt van 09:00 - 21:00. Zo heb je 's morgens vroeg geen springende kinderen naast de tent 👍🏼 De toiletten en douche ruimtes zien er allemaal netjes uit en worden goed bijgehouden. Ook was er gelegenheid om te wassen en te drogen en, als ik het goed gezien heb, ook een koelkast/vriezertje voor evt koelelementen. Het winkeltje is klein maar voorzien van de nodige producten als brood beleg en verzorgingsproducten etc. Bij de kiosk kan je terecht voor ijsjes, een koud drankje of een biertje van de tap en op het terras hebben we heerlijk gegeten. Leuk dat er elke week een wisselend menu is, zo is er voor ieder wat wils. In de omgeving is genoeg te doen. Zo hebben we gewandeld, zijn we naar een edelstenen mijn geweest en hebben we een stadje bezocht. Onderweg reeën tegen gekomen, vossen gehoord en roofvogels gespot. We hebben hier echt een top vakantie gehad. Het persoonlijke van de camping vonden we echt een plus punt. Ze zijn zelfs op zondag ochtend langs geweest om kopjes koffie uit te delen! We zijn geen mensen die vaker naar dezelfde camping gaan, maar hier komen we zeker nog een keer terug!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Wat een heerlijke vakantie hebben we hier gehad. Bij aankomst werden we heel vriendelijk geholpen en gewezen op ons plekje. 's Avonds is er nog iemand langs gekomen om te vragen of alles naar wens was. Toen we aangaven dat we, door eigen schuld, een probleempje hadden met de aanhanger is er gelijk met ons mee gedacht en hebben ze ons de volgende dag geholpen om het op te lossen. Het personeel is super vriendelijk en ze spreken allemaal Nederlands, wat de kinderen heel fijn vonden want zo konden ze zelf ijsjes kopen 😉 De camping zelf ziet er netjes uit. Het beekje dat over de camping loopt zorgt samen met het springkussen voor een ideale plek om vriendjes te maken en lekker te spelen. Het zwemmeertje en het zwembad zijn ook uitstekend vermaak. Aan het activiteiten bord te zien wordt er voor de jeugd ook ontzettend veel georganiseerd door de week heen, al hadden onze kids genoeg aan spelen met hun nieuwe vriendjes. Het springkussen gaat overigens aan met een knop en werkt van 09:00 - 21:00. Zo heb je 's morgens vroeg geen springende kinderen naast de tent 👍🏼 De toiletten en douche ruimtes zien er allemaal netjes uit en worden goed bijgehouden. Ook was er gelegenheid om te wassen en te drogen en, als ik het goed gezien heb, ook een koelkast/vriezertje voor evt koelelementen. Het winkeltje is klein maar voorzien van de nodige producten als brood beleg en verzorgingsproducten etc. Bij de kiosk kan je terecht voor ijsjes, een koud drankje of een biertje van de tap en op het terras hebben we heerlijk gegeten. Leuk dat er elke week een wisselend menu is, zo is er voor ieder wat wils. In de omgeving is genoeg te doen. Zo hebben we gewandeld, zijn we naar een edelstenen mijn geweest en hebben we een stadje bezocht. Onderweg reeën tegen gekomen, vossen gehoord en roofvogels gespot. We hebben hier echt een top vakantie gehad. Het persoonlijke van de camping vonden we echt een plus punt. Ze zijn zelfs op zondag ochtend langs geweest om kopjes koffie uit te delen! We zijn geen mensen die vaker naar dezelfde camping gaan, maar hier komen we zeker nog een keer terug!
Gerbach in Rijnland-Palts
-
06 Aug 2024
Petite SuisseMooie,rustige en vooral kindvriendelijke camping. Prachtige omgeving
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Mooie,rustige en vooral kindvriendelijke camping. Prachtige omgeving
Dochamps in Belgisch Luxemburg
-
06 Aug 2024
Strandcamping JagtveldSuper dicht bij zee en strand
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Super dicht bij zee en strand
‘s-Gravenzande in Zuid-Holland
-
06 Aug 2024
Huttopia De MeinwegKamers hebben we niet geboekt. Ziet er wel goed uit. Service was goed. Alles aanwezig. Locatie is fenomenaal, grote plekken, natuur,... Geweldig.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Kamers hebben we niet geboekt. Ziet er wel goed uit. Service was goed. Alles aanwezig. Locatie is fenomenaal, grote plekken, natuur,... Geweldig.
Herkenbosch in Limburg
-
06 Aug 2024
Camping Monti del SoleDer beste Campingplatz auf unserer ganzen Italien Reise. Sehr naturbelassen, steht man mit dem Camper auf einer Wiese zwischen Bäumen die Schatten spenden. Die Sanitäranlagen sind zwar älter aber super gepflegt und immer sauber. Das Restaurant ist lecker. Sowohl Abendessen als auch Frühstück. Zudem wurden wir unglaublich lieb und nett empfangen. Alle waren sehr hilfsbereit und freundlich. Danke für den tollen Aufenthalt!
Narni in Umbrië
-
06 Aug 2024
Camping de RegenboogHele leuke locatie voor met je hond wandelen en ook leuke activiteiten
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Hele leuke locatie voor met je hond wandelen en ook leuke activiteiten
Šluknov in Ústí nad Labem
-
06 Aug 2024
Huttopia Chardons Bleus - Ile de RéErg teleurgesteld: de prijs van de week is buitensporig duur in vergelijking met de aangeboden diensten. Je betaalt eigenlijk alleen voor het eiland. Ik zou het echt niet aanraden
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Très déçue : le prix de la semaine est excessivement cher par rapport aux prestations proposées. On ne paye vraiment que l ile. Je ne recommande vraiment pas
Sainte-Marie-de-Ré in Nouvelle-Aquitaine