Glamping
beoordelingen
Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.
Gescoord met een gemiddelde van 8.6
137615 beoordelingen van vakantieparken
- 88291
- 31187
- 7923
- 4094
- 6034
-
04 Aug 2024
Villatent Outback
Camping Terme CatezMooie nieuwe en schone tent. Goed bed/matras. Locatie met wat bomen wel prettig, afgezet waar veel andere accommodaties staan zonder schaduw.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Mooie nieuwe en schone tent. Goed bed/matras. Locatie met wat bomen wel prettig, afgezet waar veel andere accommodaties staan zonder schaduw.
Čatež ob Savi in Spodnjeposavska
-
04 Aug 2024
Villatent Nomad
Camping La Roche d’UllyNautiloue is een aanrader en een groot pluspunt voor de camping. De tent is echt super, aan alles is gedacht, volledig uitgerust. De documenten en blog die we ontvingen enkele dagen voor vertrek hebben ons goed geholpen bij de voorbereidingen. Kinderanimatie met minidisco is heel leuk, en tof dat er zowel frans als nederlands gesproken werd door de animatoren. De tent biedt ook heel wat privacy, aangezien je niet door het vliegengaas kan kijken van buitenaf, dat is wel leuk. Fantastisch om je eigen badkamer en keuken te hebben. Mooie degelijke meubels en comfortabele matrassen.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Nautiloue is een aanrader en een groot pluspunt voor de camping. De tent is echt super, aan alles is gedacht, volledig uitgerust. De documenten en blog die we ontvingen enkele dagen voor vertrek hebben ons goed geholpen bij de voorbereidingen. Kinderanimatie met minidisco is heel leuk, en tof dat er zowel frans als nederlands gesproken werd door de animatoren. De tent biedt ook heel wat privacy, aangezien je niet door het vliegengaas kan kijken van buitenaf, dat is wel leuk. Fantastisch om je eigen badkamer en keuken te hebben. Mooie degelijke meubels en comfortabele matrassen.
Ornans in Bourgogne-Franche-Comté
-
04 Aug 2024
Camping Pian D'AmoraPrachtige locatie in de bergen het is wel echt +/- 45 min rijden voor je weer op de snel weg bent maar het uitzicht op de camping blijft adembenemend. Alle voorzieningen zij. Aanwezig en helemaal prima. Leuke poolbar en als er geen personeel is selfservice dus dat is top Camping met veel kinderen maar ook als stel vermaken we ons prima
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Prachtige locatie in de bergen het is wel echt +/- 45 min rijden voor je weer op de snel weg bent maar het uitzicht op de camping blijft adembenemend. Alle voorzieningen zij. Aanwezig en helemaal prima. Leuke poolbar en als er geen personeel is selfservice dus dat is top Camping met veel kinderen maar ook als stel vermaken we ons prima
Coreglia Antelminelli in Toscane
-
04 Aug 2024
Berg Lodge
Resort Mooi BemelenMooie ruime huisjes, veel prive klachten/problemen werden meteen opgelost! Top
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Mooie ruime huisjes, veel prive klachten/problemen werden meteen opgelost! Top
Bemelen in Limburg
-
04 Aug 2024
Huttopia Baie du Mont St MichelLocatie: De naam doet vermoeden dat de camping in de baai ligt maar dat is niet het geval. Het is nog minimaal 15 auto minuten tot aan de zee en Mont Saint Michel of Saint Malo zijn een half uur rijden. Het terrein is voorzien van veel loofbomen en gras wat ons niet echt een vakantiegevoel geeft (is heel persoonlijk) zwembad: Er wordt geadverteerd met uitgebreide zwembad faciliteiten maar dit gaat enkel om een overdekt zwembad (lekker warm, wat fijn is in een wat kouder Bretagne, maar door de koepel is het heel gehorig) en een koud buitenbad maar er mag van alles niet… (geen zwembanden, geen luchtbedjes, geen ballen, geen drankjes mee etc) Centrumgebouw: er wordt gezegd dat dit gezellig is maar zelden zo’n ongezellig restaurantje gezien. Plakkerige metalen tafels en bar, personeel wat nauwelijks volwassen is en geen ervaring heeft in gastvrijheid. Er wordt gecommuniceerd dat je op rekening kan betalen bij vertrek, maar brood moet wel elke dag betaald worden en bij ieder drankje krijg je te horen dat je moet betalen en moet je zeggen dat je op rekening wil, en dan moet je een bonnetje tekenen zoals in een hotel. (Heel onpersoonlijk) De ijsjeskeuze is heel beperkt. (Enkel een soort hele grote biologische waterijsjes en die kosten €3,50. Toiletgebouwen Op het hele terrein zijn 2 toiletgebouwen te vinden. Deze worden dus zeer intensief gebruikt en dat is te zien en te ruiken, zeker als er maar 2x per dag een lapje doorheen gaat en in 1 gebouw 4 van de 9 toiletten kapot zijn. Dit kan echt niet, urine op alle muren, ondefinieerbare vlekken overal, wasbakken die vies zijn, modder in de douches. Animatie; Misschien 80 procent van de kinderen zijn Nederlands. De animatie spreekt echter geen woord Nederlands of Engels. Op onze vorige camping was dit wel. Bovendien is het aanbod gering, zit alles snel vol en doet de uitvoering amateuristisch aan. Er wordt aan de ouders gevraagd om alles te vertalen en er wordt een score bijgehouden bij het boogschieten, een winnaar uitgeroepen maar is er geen prijsje oid… Kind dus teleurgesteld. Speelmogelijkheden; Mooie nette speeltuin, mooie padelbaan, mooi beachvolleybal veld, genoeg pingpongtafels.. er was ook 1 x de mogelijkheid om te vissen. (Voor maar 8 kinderen) dat was wel leuk aan de visvijver. De tent: Wij hadden een Tente Canadienne, een ingerichte tent zonder sanitair. De wat gedateerde tent heeft een basic inrichtingen maar heeft alles wat je nodig hebt. Conclusie: ongezellige camping zonder uitstraling met mager aanbod wat slecht onderhouden wordt, slechte schoonmaak en personeel wat niet weet wat ze moeten doen.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Locatie: De naam doet vermoeden dat de camping in de baai ligt maar dat is niet het geval. Het is nog minimaal 15 auto minuten tot aan de zee en Mont Saint Michel of Saint Malo zijn een half uur rijden. Het terrein is voorzien van veel loofbomen en gras wat ons niet echt een vakantiegevoel geeft (is heel persoonlijk) zwembad: Er wordt geadverteerd met uitgebreide zwembad faciliteiten maar dit gaat enkel om een overdekt zwembad (lekker warm, wat fijn is in een wat kouder Bretagne, maar door de koepel is het heel gehorig) en een koud buitenbad maar er mag van alles niet… (geen zwembanden, geen luchtbedjes, geen ballen, geen drankjes mee etc) Centrumgebouw: er wordt gezegd dat dit gezellig is maar zelden zo’n ongezellig restaurantje gezien. Plakkerige metalen tafels en bar, personeel wat nauwelijks volwassen is en geen ervaring heeft in gastvrijheid. Er wordt gecommuniceerd dat je op rekening kan betalen bij vertrek, maar brood moet wel elke dag betaald worden en bij ieder drankje krijg je te horen dat je moet betalen en moet je zeggen dat je op rekening wil, en dan moet je een bonnetje tekenen zoals in een hotel. (Heel onpersoonlijk) De ijsjeskeuze is heel beperkt. (Enkel een soort hele grote biologische waterijsjes en die kosten €3,50. Toiletgebouwen Op het hele terrein zijn 2 toiletgebouwen te vinden. Deze worden dus zeer intensief gebruikt en dat is te zien en te ruiken, zeker als er maar 2x per dag een lapje doorheen gaat en in 1 gebouw 4 van de 9 toiletten kapot zijn. Dit kan echt niet, urine op alle muren, ondefinieerbare vlekken overal, wasbakken die vies zijn, modder in de douches. Animatie; Misschien 80 procent van de kinderen zijn Nederlands. De animatie spreekt echter geen woord Nederlands of Engels. Op onze vorige camping was dit wel. Bovendien is het aanbod gering, zit alles snel vol en doet de uitvoering amateuristisch aan. Er wordt aan de ouders gevraagd om alles te vertalen en er wordt een score bijgehouden bij het boogschieten, een winnaar uitgeroepen maar is er geen prijsje oid… Kind dus teleurgesteld. Speelmogelijkheden; Mooie nette speeltuin, mooie padelbaan, mooi beachvolleybal veld, genoeg pingpongtafels.. er was ook 1 x de mogelijkheid om te vissen. (Voor maar 8 kinderen) dat was wel leuk aan de visvijver. De tent: Wij hadden een Tente Canadienne, een ingerichte tent zonder sanitair. De wat gedateerde tent heeft een basic inrichtingen maar heeft alles wat je nodig hebt. Conclusie: ongezellige camping zonder uitstraling met mager aanbod wat slecht onderhouden wordt, slechte schoonmaak en personeel wat niet weet wat ze moeten doen.
Baguer Pican - Dol de Bretagne in Bretagne
-
04 Aug 2024
Huttopia Landes SudLeuke activiteiten en mooi in de natuur.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Leuke activiteiten en mooi in de natuur.
Saint-Michel-Escalus in Nouvelle-Aquitaine
-
04 Aug 2024
Camping VinkenhofSuper leuk voor kleine kinderen. Ons zoontje van 3.5 jaar heeft ontzettend genoten van de animatie maar vooral het tikkertje spelen en rennen met de grote groep kinderen in het speeltuintje. Zou zeker weer terug komen.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Super leuk voor kleine kinderen. Ons zoontje van 3.5 jaar heeft ontzettend genoten van de animatie maar vooral het tikkertje spelen en rennen met de grote groep kinderen in het speeltuintje. Zou zeker weer terug komen.
Schin op Geul in Limburg
-
04 Aug 2024
Camping De l'OlivigneSuper camping au milieu de la nature équipement de qualité personnel très sympathique
Bize-Minervois in Occitanië
-
04 Aug 2024
Flower Camping MonplaisirLeuke plek om te stoppen met je camper. Dicht bij de stad en een aangename fietstocht naar de stranden ⛱️
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Nice place to stop in your motorhome. Close to the town and a pleasant cycle to the beaches ⛱️
Saint-Trojan-les-Bains | Oléron in Nouvelle-Aquitaine
-
04 Aug 2024
Huttopia FontvieilleLeuke camping en omgeving om te bezoeken met kleine kinderen. Het was erg warm tijdens de 2 weken dat wij er waren. Omdat er in de buurt geen riviertje of zee te bekennen is, zie je dat terug in de drukte rond het zwembad. Groot minpunt is wat ons betreft wel het tekort aan aantal relax stoelen. Hierdoor zie je dat bezoekers stoelen gaan reserveren door er de handdoek er op te leggen, niet echt sociaal gedrag, echter kan de organisatie dat prima oplossen door meer stoelen te faciliteren. We hebben dit bij de receptie aangegeven echter geven ze daar aan dat ze daar niets aan kunnen doen i.v.m. veiligheidsredenen. We kregen wel als tip mee dat we zelf stoelen mee mochten nemen, alsof dat veiliger is? Praktisch gezien komt het er op neer dat bij drukte mensen met hun handdoekje op de stenen vloer gaan zitten. Niet echt klantvriendelijk als je het mij vraagt en het past ook niet helemaal bij de prijs die je voor het verblijf betaal, dus huttopia bij deze de tip, doe er wat aan.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Leuke camping en omgeving om te bezoeken met kleine kinderen. Het was erg warm tijdens de 2 weken dat wij er waren. Omdat er in de buurt geen riviertje of zee te bekennen is, zie je dat terug in de drukte rond het zwembad. Groot minpunt is wat ons betreft wel het tekort aan aantal relax stoelen. Hierdoor zie je dat bezoekers stoelen gaan reserveren door er de handdoek er op te leggen, niet echt sociaal gedrag, echter kan de organisatie dat prima oplossen door meer stoelen te faciliteren. We hebben dit bij de receptie aangegeven echter geven ze daar aan dat ze daar niets aan kunnen doen i.v.m. veiligheidsredenen. We kregen wel als tip mee dat we zelf stoelen mee mochten nemen, alsof dat veiliger is? Praktisch gezien komt het er op neer dat bij drukte mensen met hun handdoekje op de stenen vloer gaan zitten. Niet echt klantvriendelijk als je het mij vraagt en het past ook niet helemaal bij de prijs die je voor het verblijf betaal, dus huttopia bij deze de tip, doe er wat aan.
Fontvieille in Provence-Alpes-Côte d’Azur
-
04 Aug 2024
Camping BraunlageSuper camping met broodjesservice gewoon geweldig👍😊
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Super Campingplatz mit Brötchen Bringdienst einfach klasse👍😊
Braunlage in Nedersaksen
-
04 Aug 2024
Oak lodge
Vakantiepark HölteGoed verzorgd en prima om te fietsen en wandelen
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Goed verzorgd en prima om te fietsen en wandelen
Rijssen-Holten in Overijssel