Glamping
beoordelingen
Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.
Gescoord met een gemiddelde van 8.6
137656 beoordelingen van vakantieparken
- 88313
- 31205
- 7924
- 4094
- 6034
-
08 May 2022
Biebosch
Resort Mooi BemelenHuisje met uitzicht op het water. Grote speeltuin voor kinderen
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Huisje met uitzicht op het water. Grote speeltuin voor kinderen
Bemelen in Limburg
-
08 May 2022
Villatent Nomad
Camping BetuwestrandStrand, glijbaan, treinstation vlakbij, ketmis
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Strand, glijbaan, treinstation vlakbij, ketmis
Beesd in Gelderland
-
08 May 2022
Biebosch
Resort Mooi BemelenMooi buitenzwembad aanwezig Nette speeltuin Praktisch en goed ingericht huisje Aanwezige airco in het huisje Vriendelijk personeel bij de receptie
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Mooi buitenzwembad aanwezig Nette speeltuin Praktisch en goed ingericht huisje Aanwezige airco in het huisje Vriendelijk personeel bij de receptie
Bemelen in Limburg
-
08 May 2022
Biebosch
Resort Mooi BemelenDe ligging is erg mooi.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
De ligging is erg mooi.
Bemelen in Limburg
-
08 May 2022
Biebosch
Resort Mooi BemelenOmgeving Privacy huisje Zwembad
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Omgeving Privacy huisje Zwembad
Bemelen in Limburg
-
08 May 2022
BoerenBed Hoeve De Pippert in de BetuweSuper leuke tijd gehad!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Super leuke tijd gehad!
Ophemert in Gelderland
-
08 May 2022
Safaritent de luxe
Camping 't VeldHeerlijke kleine en overzichtelijke camping en toch heel gezellig. Wij hebben heerlijk genoten!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Heerlijke kleine en overzichtelijke camping en toch heel gezellig. Wij hebben heerlijk genoten!
Rheeze in Overijssel
-
08 May 2022
Baby- & kinderbungalow
Vakantiepark Mölke- kids vonden de speeltuinen erg leuk! - leuk huisje en kinderspullen. - haven ed. is leuk opgeknapt.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
- kids vonden de speeltuinen erg leuk! - leuk huisje en kinderspullen. - haven ed. is leuk opgeknapt.
Zuna in Overijssel
-
08 May 2022
Villatent Nomad
Camping 't GeuldalErg compleet ingericht en qua voorzieningen. Super vriendelijk en meedenkend personeel Goed fijn restaurant op de camping, ook met erg vriendelijk personeel!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Erg compleet ingericht en qua voorzieningen. Super vriendelijk en meedenkend personeel Goed fijn restaurant op de camping, ook met erg vriendelijk personeel!
Meerssen in Limburg
-
08 May 2022
Tiny Cabin
Vakantiepark MölkeDe sfeer, gezelligheid en mooi huisje
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
De sfeer, gezelligheid en mooi huisje
Zuna in Overijssel
-
08 May 2022
FarmCamps t LooveldEen laatste weekend van de meivakantie geweest en we voelden al vanaf dag 1 aan dat de eigenaren toe waren aan rust op hun erf. Maar eerst het positieve aan deze farmcamp. We hadden een mooi verblijf in een luxe barntent. Helaas was niet de hele inventaris compleet, maar dat kan gebeuren. We hebben heerlijk geslapen en geleefd in deze mooie tent. Als het koud is is een extra deken wenselijk. Maar de communicatie was bijzonder matig en we zijn meerdere keren minder vriendelijk benaderd of a la publiek voor schut gezet. 2 voorbeelden: Onze zoon rijdt rondjes met de skelter op blijkbaar een plek waar dit niet mag. Ondanks dat de eigenaresse er naast staat wordt op erg luide wijze kenbaar gemaakt dat hij (maar dus ook ik als moeder die er naast staat) de regels niet kent en dat dit niet op prijs wordt gesteld. Campingregels voor de kids hebben wij zelfs na ons weekendje niet ontdekt. Voorbeeld 2: In de brochure staat dat de vuile was meegenomen moet worden om ingeleverd te worden. Helaas konden we geen inleverpunt op het veld vinden dus nemen we het mee naar de receptie. Dit werd niet in dank afgenomen en we mochten het terugbrengen naar onze tent die we al afgesloten hadden. Helaas is er vaak niemand aanwezig voor vragen oid en als je contact zoekt voel je dat je te veel bent. Wanneer we willen uitchecken wordt hier ook behoorlijk heftig op gereageerd in negatieve zin. Wij waren blij dat precies ons weekend een kampvuur werd georganiseerd, maar deze viel tegen. Het vuur werd snel aangemaakt en in korte tijd de marshmallows geroosterd. Nog geen halfuur later was het voorbij en werd er verteld dat ze haar eigen kids naar bed moest doen. Over het algemeen een leuke plek, maar we voelden vaak aan dat we te veel waren wat bevestigd werd als we ergens naar vroegen. Hoe we werden benaderd voelden niet fijn en zeker niet hartelijk en gastvrij. Op basis van dit laatste zou ik de camping niet aanbevelen, maar qua accomodatie zeker wel. Maar we waren natuurlijk ook pas de 3e gasten in deze nieuwe tent. Met dat wij wilden vertrekken spraken we nog enkele gasten van het zelfde weekend en werd er door hun gepolst hoe wij het hier hadden ervaren. We konden elkaar bevestigen in het gevoel, helaas.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Een laatste weekend van de meivakantie geweest en we voelden al vanaf dag 1 aan dat de eigenaren toe waren aan rust op hun erf. Maar eerst het positieve aan deze farmcamp. We hadden een mooi verblijf in een luxe barntent. Helaas was niet de hele inventaris compleet, maar dat kan gebeuren. We hebben heerlijk geslapen en geleefd in deze mooie tent. Als het koud is is een extra deken wenselijk. Maar de communicatie was bijzonder matig en we zijn meerdere keren minder vriendelijk benaderd of a la publiek voor schut gezet. 2 voorbeelden: Onze zoon rijdt rondjes met de skelter op blijkbaar een plek waar dit niet mag. Ondanks dat de eigenaresse er naast staat wordt op erg luide wijze kenbaar gemaakt dat hij (maar dus ook ik als moeder die er naast staat) de regels niet kent en dat dit niet op prijs wordt gesteld. Campingregels voor de kids hebben wij zelfs na ons weekendje niet ontdekt. Voorbeeld 2: In de brochure staat dat de vuile was meegenomen moet worden om ingeleverd te worden. Helaas konden we geen inleverpunt op het veld vinden dus nemen we het mee naar de receptie. Dit werd niet in dank afgenomen en we mochten het terugbrengen naar onze tent die we al afgesloten hadden. Helaas is er vaak niemand aanwezig voor vragen oid en als je contact zoekt voel je dat je te veel bent. Wanneer we willen uitchecken wordt hier ook behoorlijk heftig op gereageerd in negatieve zin. Wij waren blij dat precies ons weekend een kampvuur werd georganiseerd, maar deze viel tegen. Het vuur werd snel aangemaakt en in korte tijd de marshmallows geroosterd. Nog geen halfuur later was het voorbij en werd er verteld dat ze haar eigen kids naar bed moest doen. Over het algemeen een leuke plek, maar we voelden vaak aan dat we te veel waren wat bevestigd werd als we ergens naar vroegen. Hoe we werden benaderd voelden niet fijn en zeker niet hartelijk en gastvrij. Op basis van dit laatste zou ik de camping niet aanbevelen, maar qua accomodatie zeker wel. Maar we waren natuurlijk ook pas de 3e gasten in deze nieuwe tent. Met dat wij wilden vertrekken spraken we nog enkele gasten van het zelfde weekend en werd er door hun gepolst hoe wij het hier hadden ervaren. We konden elkaar bevestigen in het gevoel, helaas.
Zweeloo in Drenthe
-
08 May 2022
Vakantiepark MölkeDe omgeving was heel mooi en het personeel uitermate vriendelijk.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
De omgeving was heel mooi en het personeel uitermate vriendelijk.
Zuna in Overijssel