Slapen in een boomstam - 4 persoons

boeken
  • Personen 4 personen
  • Aantal slaapkamers 1 slaapkamer

Hoogtepunten van Slapen in een boomstam

  • Unieke accommodatie
  • Met z'n allen in een groot en comfortabel bed
  • Opbergruimte
  • Auping-matrassen

Algemene informatie

Voor de ultieme natuurervaring slaap je in een van onze holle boomstammen. Je denkt misschien... Slapen in een boomstam... kan het nog gekker?

Unieke Beleving op de Veluwe!
Deze unieke boomstammen bieden plaats aan 2 volwassenen en maximaal 2 (kleine) kinderen. Je slaapt met z'n allen in een groot en comfortabel bed met Auping-matrassen (2,40 x 2,00 meter). Dit wordt een gezellig logeerpartijtje en een waar feest voor de kinderen!

Sanitaire Voorzieningen:
De sanitaire voorzieningen vind je in de grote Saniplaza, waar de kinderen ook nog eens kunnen douchen onder de grote boom in “het Spetterbos”. 's Morgens word je gewekt door fluitende vogels.

Let op:
In de boomstam is er geen keuken en frigo aanwezig.

kaart openen

Omgeving

  • Aapjes kijken (13 km)
  • Op Koninklijk bezoek (15 km)
  • Wildpark Het Aardhuis (20 km)
  • Dagje Apeldoorn (15 km)
Lees meer

Voorzieningen en activiteiten bij Slapen in een boomstam

Algemeen

  • Gemeenschappelijk sanitair (deel je met andere gasten)
  • Parkeren aan de accommodatie
  • Wifi (betaald)
  • Rookvrij
  • Huisdiervrij

Extra's

  • Beddengoed (bij te reserveren)

Slaapsuite

  • Tweepersoonsbed (1)

Belangrijke parkfaciliteiten en sfeer

Veluwecamping De Pampel

alle parkinformatie
  • Binnen- en buitenzwembad
  • Veel sport- en spelfaciliteiten

(Sport)activiteiten

  • Fietsverhuur
  • Sportterrein
  • Voetbalterrein

Activiteiten in de buurt

  • Velo's
  • Museums (<10 KM)
  • Natuurpark (<10 KM)
  • Paardrijden
  • Wandelen
  • Zoo (<20 KM)

Algemene voorzieningen

  • Winkel

Gesproken taal

  • Nederlands

Kind en tiener

  • Animatie
  • Kinderboerderij
  • Kidsclub
  • Speeltuin (binnen en buiten)
  • Springkasteel
  • Go-cart verhuur

Zwembad

  • Overdekt Zwembad
  • Buitenzwembad
  • Waterglijbaan
  • Peuterbad

Eten & drinken

  • Frituur
  • Restaurant

Beschikbaarheid en prijzen

Praktische informatie

  • Annuleringsvoorwaarden

    Annuleringsvoorwaarden volgens Recron


    Deze aanbieder is aangesloten bij de branchevereniging van Recron (recreatieondernemers). Zo ben je altijd verzekerd van duidelijke (annulatie)voorwaarden voor je reservering.

    Maak je meer dan drie maanden voor de afspraak schriftelijk annuleren? Dan betaal je slechts 15% van de kosten.

    Annuleer je tussen twee en drie maanden voor de afspraak? Dan betaal je 50% van de kosten.

    Annuleer je tussen één en twee maanden voor de afspraak? Dan betaal je 75% van de kosten.

    Annuleer je binnen één maand voor de afspraak? Dan betaal je 90% van de kosten.

    Annuleer je op de dag zelf of tijdens je verblijf? Dan ben je de volledige kosten verschuldigd.

  • Check-in en check-out tijden
    Check-in: 14:00
    Check-out: 10:00
  • Minimum nachten : 1

Veelgestelde vragen

  1. Is er wifi aanwezig op Veluwecamping de Pampel?

    Ja, er is wifi op het volledige park. Door het bosrijke karakter is er geen garantie op bereik. Bij de receptie kan je een code aanschaffen.

  2. Zijn honden welkom op het park en in de accommodatie?

    Nee, huisdieren zijn jammer genoeg niet toegelaten op de camping of in de accommodaties.

  3. Mag je op de camping barbecueën?

    Door het bosrijke karakter is barbecueën op kolen in extreem droge periodes niet toegestaan.

  4. Wat zijn de in- en uitchecktijden voor Slapen in een boomstam?
    De check-in bij Veluwecamping De Pampel begint om 14:00. Het uitchecken moet vóór 10:00 gedaan worden.
  5. Is Veluwecamping De Pampel het hele jaar open?
    Ja, Veluwecamping De Pampel is het hele jaar open.
  6. Is er een restaurant in Veluwecamping De Pampel?
    Ja, er is restaurant in Veluwecamping De Pampel. Bovendien biedt het park frituur.
  7. Is er een zwembad bij Veluwecamping De Pampel?
    In het park vind je overdekt Zwembad, buitenzwembad en peuterbad. Er is een waterglijbaan beschikbaar voor extra plezier.
  8. Is er een campingwinkel in Veluwecamping De Pampel?
    Ja, in Veluwecamping De Pampel vind je winkel.
  9. Is er een animatieteam in Veluwecamping De Pampel?
    Ja, er is animatie in Veluwecamping De Pampel.
  10. Is er een fietsverhuur in Veluwecamping De Pampel?
    Ja, in Veluwecamping De Pampel vind je fietsverhuur.
  11. Is roken toegestaan in Slapen in een boomstam?
    Nee, roken is niet toegestaan in deze accommodatie.
  12. Zijn huisdieren toegestaan in Slapen in een boomstam?
    Nee, deze accommodatie is huisdiervrij.
  13. Moet ik mijn eigen bedlinnen meenemen?
    Je moet je eigen bedlinnen meenemen of het bijboeken.
  14. Is het mogelijk om te parkeren bij Slapen in een boomstam?
    Ja, het is mogelijk om direct bij de accommodatie te parkeren.
  15. Moet ik mijn eigen handdoeken meenemen naar Slapen in een boomstam?
    Ja, je moet je eigen handdoeken meenemen.
Parkinformatie

Veluwecamping De Pampel

Overdekt zwembad met waterglijbaan en gezinnen die plezier maken op Veluwecamping De Pampel.
Twee damherten grazen rustig op een zonnige weide bij Veluwecamping De Pampel, Gelderland, Nederland.
Kinderen spelen op een interactief speelplein bij Veluwecamping De Pampel in Gelderland, Nederland.

Wat je moet weten over het park

Vakantie in eigen land blijft keer op keer verrassen, en een verblijf op de Veluwe is altijd een schot in de roos. Camping De Pampel ligt op een van de mooiste plekjes van dit prachtige natuurgebied! Gelegen aan de rand van Hoenderloo, midden in de bossen, wandel je vanaf de camping zo het bos in. Bovendien ben je dichtbij steden zoals Apeldoorn en Arnhem, waardoor er talloze leuke uitstapjes voor het grijpen liggen.

Ontdek het park
plattegrond

Praktische informatie

Park beoordeeld met een 7.9

193 beoordelingen

  • 109
  • 28
  • 16
  • 19
  • 21
  • 26 Jun 2026

    -

    Beoordeling van Google
  • 25 Jun 2026

    -

    Beoordeling van Google
  • 22 Jun 2026

    Wat hebben wij genoten van ons verblijf op Camping De Pampel!

    Het is een ontzettend fijne, verzorgde en kindvriendelijke camping waar gezinnen zich geen moment hoeven te vervelen.

    De camping beschikt over veel speeltuintjes verspreid over het terrein, waardoor kinderen altijd wel een plekje hebben om te spelen. De velden zijn ruim opgezet, wat zorgt voor een prettig en rustig gevoel. Ook de binnenspeeltuin was een groot succes bij onze kinderen.

    Daarnaast zag het kinderbuitenbad er fantastisch uit en echt gericht op jonge kinderen. Helaas hadden wij wat minder geluk met het weer, waardoor het buitenbad gesloten was en we hier geen gebruik van konden maken.

    Ook hebben we gebruik gemaakt van het binnenzwembad. Dit is prima voor een verfrissende duik. Het water vonden wij wel iets aan de frisse kant, maar zodra je eenmaal in het water bent, went dat snel. Fijn is dat er kleedruimtes en kluisjes aanwezig zijn.

    Wij verbleven in een 6-persoons chalet en daar waren we erg tevreden over. Het huisje was schoon, netjes onderhouden en van alle gemakken voorzien. Ook de ruime veranda was een fijne plek om samen te zitten.

    De service op de camping verdient zeker een compliment. Het personeel bij de receptie was vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Je voelt je direct welkom.

    Ook hebben we heerlijk gegeten in het restaurant; de kwaliteit van het eten was erg goed.

    Wel jammer vonden wij dat er buiten de schoolvakanties geen animatie aanwezig is voor de kinderen. Voor gezinnen die juist buiten de vakanties op pad gaan, zou dat een leuke aanvulling zijn.

    Ondanks dat hebben wij een ontzettend fijn verblijf gehad en zouden wij Camping De Pampel zeker aanraden aan gezinnen met jonge kinderen.

    Een mooie, verzorgde camping op een prachtige locatie, met veel speelmogelijkheden en een gastvrije sfeer. Wij komen graag nog eens terug!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Wat hebben wij genoten van ons verblijf op Camping De Pampel!

    Het is een ontzettend fijne, verzorgde en kindvriendelijke camping waar gezinnen zich geen moment hoeven te vervelen.

    De camping beschikt over veel speeltuintjes verspreid over het terrein, waardoor kinderen altijd wel een plekje hebben om te spelen. De velden zijn ruim opgezet, wat zorgt voor een prettig en rustig gevoel. Ook de binnenspeeltuin was een groot succes bij onze kinderen.

    Daarnaast zag het kinderbuitenbad er fantastisch uit en echt gericht op jonge kinderen. Helaas hadden wij wat minder geluk met het weer, waardoor het buitenbad gesloten was en we hier geen gebruik van konden maken.

    Ook hebben we gebruik gemaakt van het binnenzwembad. Dit is prima voor een verfrissende duik. Het water vonden wij wel iets aan de frisse kant, maar zodra je eenmaal in het water bent, went dat snel. Fijn is dat er kleedruimtes en kluisjes aanwezig zijn.

    Wij verbleven in een 6-persoons chalet en daar waren we erg tevreden over. Het huisje was schoon, netjes onderhouden en van alle gemakken voorzien. Ook de ruime veranda was een fijne plek om samen te zitten.

    De service op de camping verdient zeker een compliment. Het personeel bij de receptie was vriendelijk, behulpzaam en gastvrij. Je voelt je direct welkom.

    Ook hebben we heerlijk gegeten in het restaurant; de kwaliteit van het eten was erg goed.

    Wel jammer vonden wij dat er buiten de schoolvakanties geen animatie aanwezig is voor de kinderen. Voor gezinnen die juist buiten de vakanties op pad gaan, zou dat een leuke aanvulling zijn.

    Ondanks dat hebben wij een ontzettend fijn verblijf gehad en zouden wij Camping De Pampel zeker aanraden aan gezinnen met jonge kinderen.

    Een mooie, verzorgde camping op een prachtige locatie, met veel speelmogelijkheden en een gastvrije sfeer. Wij komen graag nog eens terug!

    Beoordeling van Google
  • 20 Jun 2026

    Mooie ligging in bos. Veel verschillende plekken; zon/schaduw/beschut/meer open. Sanitair zag er prima uit, ook voldoende aanwezig.
    Verder ongastvrij onthaal.
    Na telefonisch contact dat we gewoon langs konden komen voor 1 overnachting werd ons aan de receptie verteld dat dat wel kon maar dat we wel voor 2 nachten dienden te betalen. Erg vreemd. Na overleg toch betalen voor 1 nacht; zou 29 euro zijn. En 30 euro borg. Mochten plek uitzoeken. Terug bij receptie troffen we een ander. Zeer nors werden we verder te woord gestaan. Na nogmaals melden dat we Acci kaart hadden werden we in systeem op de plek gezet. Vervolgens werd er gemeld dat we polsbandjes om moesten doen. Toen we dat niet meteen deden werden we redelijk dwingend vertelt dat meteen bij elkaar te doen onder toeziend oog. Toen het afrekenen: er werd een flink duurder bedrag gerekend. Aangegeven dat dat niet klopte. Vervolgens zouden nog meer moeten betalen. Nogmaals aangegeven dat dat ook niet klopte want we hadden een acsi kaart. Volgens de man hadden we dat nooit aangegeven: ik stond er mee in mijn hand!! Hij werd er niet vriendelijker op.
    Dan het eten: we konden nog net in snackbar iets bestellen: alles gaat nl om 19u al dicht. Zwemmen kan al niet meer want zwembad sloot al om 17u.
    Bestellen aan de voorkant, afhalen aan de achterkant bij een deur. Zou fijn zijn als daar iets van een bankje oid stond. Nu bijna 20 min staan te wachten!
    Een ijsje halen of nog een drankje doen op het terras is ook niet meer mogelijk na het eten. Gemiste kans zeker als het >30° is.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Mooie ligging in bos. Veel verschillende plekken; zon/schaduw/beschut/meer open. Sanitair zag er prima uit, ook voldoende aanwezig.
    Verder ongastvrij onthaal.
    Na telefonisch contact dat we gewoon langs konden komen voor 1 overnachting werd ons aan de receptie verteld dat dat wel kon maar dat we wel voor 2 nachten dienden te betalen. Erg vreemd. Na overleg toch betalen voor 1 nacht; zou 29 euro zijn. En 30 euro borg. Mochten plek uitzoeken. Terug bij receptie troffen we een ander. Zeer nors werden we verder te woord gestaan. Na nogmaals melden dat we Acci kaart hadden werden we in systeem op de plek gezet. Vervolgens werd er gemeld dat we polsbandjes om moesten doen. Toen we dat niet meteen deden werden we redelijk dwingend vertelt dat meteen bij elkaar te doen onder toeziend oog. Toen het afrekenen: er werd een flink duurder bedrag gerekend. Aangegeven dat dat niet klopte. Vervolgens zouden nog meer moeten betalen. Nogmaals aangegeven dat dat ook niet klopte want we hadden een acsi kaart. Volgens de man hadden we dat nooit aangegeven: ik stond er mee in mijn hand!! Hij werd er niet vriendelijker op.
    Dan het eten: we konden nog net in snackbar iets bestellen: alles gaat nl om 19u al dicht. Zwemmen kan al niet meer want zwembad sloot al om 17u.
    Bestellen aan de voorkant, afhalen aan de achterkant bij een deur. Zou fijn zijn als daar iets van een bankje oid stond. Nu bijna 20 min staan te wachten!
    Een ijsje halen of nog een drankje doen op het terras is ook niet meer mogelijk na het eten. Gemiste kans zeker als het >30° is.

    Beoordeling van Google
  • 17 Jun 2026

    Locatie mooi! Maar daar is ook alles mee gezegd dus zoek een andere camping park landal was wel vriendelijk.. personeel niet vriendelijk! Buitenzwembad zelfs gesloten op dagen dat het buiten boven de 20 graden is en dat in juni! Zelfs op een dag dat het gewoon 28 graden was en je denkt laat ik even om half 5 gaan zwemmen al dicht! Kinderbad dus ook en zelfs toen het 30 plus was. Binnen zwembad met dak erop niet te doen extreem heet me baby begon helemaal te zweten en had alleen een luier om, personeel wilde niet mee denken aan een oplossing. Zou dus niet boeken in een voorseizoen. Supermarkt trouwens zelden open en resturant kan je max tot 6 wat bestellen want daarna gaat de keuken al dicht. Flop.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Locatie mooi! Maar daar is ook alles mee gezegd dus zoek een andere camping park landal was wel vriendelijk.. personeel niet vriendelijk! Buitenzwembad zelfs gesloten op dagen dat het buiten boven de 20 graden is en dat in juni! Zelfs op een dag dat het gewoon 28 graden was en je denkt laat ik even om half 5 gaan zwemmen al dicht! Kinderbad dus ook en zelfs toen het 30 plus was. Binnen zwembad met dak erop niet te doen extreem heet me baby begon helemaal te zweten en had alleen een luier om, personeel wilde niet mee denken aan een oplossing. Zou dus niet boeken in een voorseizoen. Supermarkt trouwens zelden open en resturant kan je max tot 6 wat bestellen want daarna gaat de keuken al dicht. Flop.

    Beoordeling van Google
  • 14 Jun 2026

    De camping ligt op een mooie plek op de Veluwe, leuk dorp met de ingang Park de Hoge Veluwe dichtbij. Verder liggen meerdere attracties in de buurt van de camping. Camping ligt er altijd netjes bij, voor iedereen wat wils, chalets, huisjes, glamping tenten of eigen kampeeruitrusting met of zonder privesanitair, zon of schaduw. Plek om zeker heen te gaan.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    De camping ligt op een mooie plek op de Veluwe, leuk dorp met de ingang Park de Hoge Veluwe dichtbij. Verder liggen meerdere attracties in de buurt van de camping. Camping ligt er altijd netjes bij, voor iedereen wat wils, chalets, huisjes, glamping tenten of eigen kampeeruitrusting met of zonder privesanitair, zon of schaduw. Plek om zeker heen te gaan.

    Beoordeling van Google
1 / 33

Andere interessante accommodaties

Accommodaties toegevoegd aan je favorieten ga naar favorieten