- 4 personen
- Eigen badkamer
- 2 slaapkamers
Hoogtepunten van Strandchalet + hottub
- Eigen hottub
- Uitzicht over de vijver
- Ruime zithoek met tv
- Vaatwasser aanwezig
Algemene informatie
Geniet van het prachtige uitzicht over de vis-, roeien supvijver met speelstrand vanaf de veranda van jouw 4 persoons strandchalet. Bij het chalet staat een hottub om heerlijk in te ontspannen. Dat is pas echt genieten van je vakantie.
Omgeving
- Niet te missen: natuurgebied het Vechtdal
- Op stap met de kinderen
- De Vechtdal Fietsvierdaagse in september
- Een dag vol adrenaline
Voorzieningen en activiteiten bij Strandchalet + hottub
Algemeen
- Wifi (kosteloos)
- Rookvrij
- Huisdiervrij
Extra's
- Beddengoed (inbegrepen)
Keuken
- Keukeninventaris
- Keukengerei
- Frigo (met diepvriesvak)
- Koffiemachine
- Afwasmachine
- Fornuis
- Keuken
Kindvriendelijk
- Babybedje (op aanvraag)
- Kinderstoel (op aanvraag)
Leefruimte
- TV
- Zitplaats
- Eetplaats
Slaapsuite
- Aantal slaapkamers (2)
Tuin/Terras
- Barbecueën toegelaten
- Terras / veranda (overdekt)
- Privéterras
Badkamer
- Badkamer (1)
- Douche (1)
- WC (1)
- Lavabo
Wellness
- Eigen hottub
Belangrijke parkfaciliteiten en sfeer
Camping 't Veld
alle parkinformatie- Kleinste 5-sterren glamping van Nederland
- Overdekt zwembad met glijbaan
(Sport)activiteiten
- E-bikeverhuur
- Fietsverhuur
- Petanquebaan
- Sportterrein
- Pingpongtafel
- Visvijver
- Voetbalterrein
- Zandstrand
Activiteiten in de buurt
- Pretpark (<10 KM)
- Velo's
- Golfbaan (<20 KM)
- Kajakken
- Klimbos
- Museums (<10 KM)
- Natuurpark (<5 KM)
- Pittoreske dorpjes
- Vissen
- Wandelen
- Tennis
- Zoo (<30 KM)
Algemene voorzieningen
- Onthaal
- Laadpunt elektrische auto
- Supermarkt
- Wifi gemeenschappelijke ruimte (kosteloos)
- Winkel
- Gratis parking vlakbij of op het park
Kind en tiener
- Animatie
- Educatief entertainment
- Minidisco
- Kidsclub
- Speeltuin
- Springkasteel
- Wedstrijden voor tieners
- Wedstrijden voor kinderen
Ligging
- Bij een bos
- Langs het water
Unieke eigenschappen
- Kleinschalig park
- 4 / 5 sterren campings
Zwembad
- Zwemmuts niet verplicht
- Overdekt Zwembad
- Buitenzwembad
- Waterglijbaan
- Peuterbad
Eten & drinken
- Pizzeria
- Bakker
- Ijswinkel
- Afhaalmaaltijden
- Frituur
- Restaurant
Beschikbaarheid en prijzen
Praktische informatie
-
Annuleringsvoorwaarden
Annuleringsvoorwaarden volgens Recron
Deze aanbieder is aangesloten bij de branchevereniging van Recron (recreatieondernemers). Zo ben je altijd verzekerd van duidelijke (annulatie)voorwaarden voor je reservering.
Maak je meer dan drie maanden voor de afspraak schriftelijk annuleren? Dan betaal je slechts 15% van de kosten.
Annuleer je tussen twee en drie maanden voor de afspraak? Dan betaal je 50% van de kosten.
Annuleer je tussen één en twee maanden voor de afspraak? Dan betaal je 75% van de kosten.
Annuleer je binnen één maand voor de afspraak? Dan betaal je 90% van de kosten.
Annuleer je op de dag zelf of tijdens je verblijf? Dan ben je de volledige kosten verschuldigd.
-
Check-in en check-out tijden
Check-in: 15:00
Check-out: 10:00
-
Inbegrepen in reservering
- Wifi
- Beddengoed
- Eigen hottub
-
Minimum nachten : 1
Veelgestelde vragen
Moet ik eigen badlinnen meenemen?
Ja, badlinnen moet je zelf meenemen.
Wat zijn de in- en uitchecktijden voor Strandchalet + hottub?
De check-in bij Camping 't Veld begint om 15:00. Het uitchecken moet vóór 10:00 gedaan worden.Is er wifi bij Strandchalet + hottub?
Strandchalet + hottub is uitgerust met wifi (kosteloos). Het park biedt kosteloos wifi in de gemeenschappelijke ruimte(s).Kan ik mijn elektrische auto opladen bij Camping 't Veld?
Ja, bij Camping 't Veld vind je laadpunt elektrische auto.Is er een fietsverhuur in Camping 't Veld?
Ja, in Camping 't Veld vind je e-bikeverhuur en fietsverhuur.Is vissen toegestaan bij Camping 't Veld?
Ja, bij Camping 't Veld vind je visvijver.Is roken toegestaan in Strandchalet + hottub?
Nee, roken is niet toegestaan in deze accommodatie.Zijn huisdieren toegestaan in Strandchalet + hottub?
Nee, deze accommodatie is huisdiervrij.Moet ik mijn eigen bedlinnen meenemen?
Bedlinnen is in de accommodatie voorzien, dus je hoeft je eigen niet mee te brengen.Kan ik een kinderstoel bijboeken?
Ja, indien beschikbaar, is het mogelijk om een kinderstoel bij te boeken.Moet ik mijn eigen handdoeken meenemen naar Strandchalet + hottub?
Ja, je moet je eigen handdoeken meenemen.Kan ik een babybedje bijboeken in Strandchalet + hottub?
Ja, indien beschikbaar, is het mogelijk om een babybedje bij te boeken.
Andere zochten ook naar
Camping 't Veld



Wat je moet weten over het park
Klein maar fijn, dat is deze 5 sterren familiecamping in Rheeze. Camping 't Veld heeft een mooie ligging in natuurgebied het Vechtdal, maar ligt ook om de hoek van Attractiepark Slagharen en Avonturenpark Hellendoorn. Iedereen amuseert zich in het overdekte zwembad met glijbaan, ga richting het strandmeer om zandkastelen te bouwen, doe mee met de activiteiten van het animatieteam of huur fietsen en skelters om de prachtige omgeving rondom deze glamping in Overijssel te ontdekken.
Praktische informatie
- Check-in: 15:00, check-out: -10:00
- Geopend van 5 April tot 24 September
- Wifi gemeenschappelijke ruimte (kosteloos)
- Gratis parking vlakbij of op het park
- Laadpunt elektrische auto
- annulatievoorwaarden
Park beoordeeld met een 8.9
489 beoordelingen
- 411
- 59
- 10
- 3
- 6
-
24 Jun 2026
1 week een 4 pers. Chalet gehuurd. Helaas was de badkamer en toilet aan de kleine kant. Voor de rest was het ok en voldoende. Prachtige omgeving! Het was rustig in het laagseizoen heerlijk!.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
1 week een 4 pers. Chalet gehuurd. Helaas was de badkamer en toilet aan de kleine kant. Voor de rest was het ok en voldoende. Prachtige omgeving! Het was rustig in het voorseizoen heerlijk!.
-
21 Jun 2026
Super restaurant met leuke bediening en lekker eten!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Super restaurant met leuke bediening en lekker eten!
-
14 Jun 2026
-
-
06 Jun 2026
Kleinschalige op zicht prima camping die probeert te concurreren tegen de buurman (een grotere campingketen). We stonden hier op een gloednieuwe camperplaats. Mooi groot en zag er keurig uit. Met de nodige stroom- en wateraansluiting plus afvoer. Aan de rand van de plaats een grote heg waar veldmuisjes tussendoor liepen. Zit precies naast het platteland dus prima :) Als ik eerlijk moet zeggen... denk als de tussenheg mooi vol dichtgegroeid zou zijn dat dit de fijnste camperplaats is die we dusver ooit hebben gehad. Eerste avond ontvangst prima geregeld. Daarna wouden we gaan eten en hadden tevoren gereserveerd. Helaas was de reservering niet bekend. Gelukkig niet druk dus wel lekker kunnen eten. Kwaliteit van het eten was matig. Zat jammer genoeg erg weinig smaak aan. De hoeveelheid was wel ruim voldoende. De winkel klein maar prima in orde voor zover het kan. Zeker broodjes in de ochtend goed geregeld. Op is snel bijgevuld. Dus geen gedoe met reserveren. Het aanbod is echter wel summier. Maar ach... op goed 15 minuten fietsen zit een supermarkt in de buurt. Sanitair... Ondanks dat de camping vol stond zag alles er netjes en schoon uit. Wel jammer dat het herentoilet maar 3 toiletten bevat. In de ochtend dus 6 wachtenden voor je. Helaas krijg je dan lichtelijk last van een ochtendhumeurtje als je nodig moet. Tevens is het erg jammer dat de info voorziening van het gebouw te wensen over laat. Ik had bijna de zoektocht naar het chemisch toilet opgegeven toen iemand aan kwam en zei dat het om de hoek was. Een paar goedkope bordjes aan de straatkant was fijn geweest. Wasgelegenheid geen gebruik van gemaakt maar zag er ook keurig uit. Het zwembad is niet groot. Om die reden door de drukte zijn wij zelf niet gaan zwemmen. De glijbaan is prima in orde al vond mn dochter dat er wel meer bij kon :D Verder wordt alles netjes geregeld en schoon gehouden. De animatie is tiptop in orde. Mooi rond rijden en de kids aansporen om mee te gaan. Zo hoort het. Die van ons wilde al tijden niet mee mee tot ze hier kwam... dus complimenten. Het enige jammere vond ik dat in de app niets bijgehouden werd. Zelfs de animatie en openingstijden was gewoon blanco. Bleek uiteindelijk toen we vertrokken dat de medewerker zei (nadat ik dit aan had gegeven dat ik daar niet tevreden over was) dat ze een nieuwe app hadden. Daar werd dus wel alls bijgewerkt. In de mail heeft er dus nog een verkeerde link gestaan waardoor ik dus bij de oude app ben beland :( De omgeving is hier prachtig. We zijn al meerdere keren in deze omgeveing geweest. Prachtige natuur en gezellige dorpen (aan het water). Zouden we hier nog eens terug gaan? Ik denk het wel... Al zijn we campings gewend met een winkel met een uitgebreider aanbod.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Kleinschalige op zicht prima camping die probeert te concurreren tegen de buurman (een grotere campingketen). We stonden hier op een gloednieuwe camperplaats. Mooi groot en zag er keurig uit. Met de nodige stroom- en wateraansluiting plus afvoer. Aan de rand van de plaats een grote heg waar veldmuisjes tussendoor liepen. Zit precies naast het platteland dus prima :) Als ik eerlijk moet zeggen... denk als de tussenheg mooi vol dichtgegroeid zou zijn dat dit de fijnste camperplaats is die we dusver ooit hebben gehad. Eerste avond ontvangst prima geregeld. Daarna wouden we gaan eten en hadden tevoren gereserveerd. Helaas was de reservering niet bekend. Gelukkig niet druk dus wel lekker kunnen eten. Kwaliteit van het eten was matig. Zat jammer genoeg erg weinig smaak aan. De hoeveelheid was wel ruim voldoende. De winkel klein maar prima in orde voor zover het kan. Zeker broodjes in de ochtend goed geregeld. Op is snel bijgevuld. Dus geen gedoe met reserveren. Het aanbod is echter wel summier. Maar ach... op goed 15 minuten fietsen zit een supermarkt in de buurt. Sanitair... Ondanks dat de camping vol stond zag alles er netjes en schoon uit. Wel jammer dat het herentoilet maar 3 toiletten bevat. In de ochtend dus 6 wachtenden voor je. Helaas krijg je dan lichtelijk last van een ochtendhumeurtje als je nodig moet. Tevens is het erg jammer dat de info voorziening van het gebouw te wensen over laat. Ik had bijna de zoektocht naar het chemisch toilet opgegeven toen iemand aan kwam en zei dat het om de hoek was. Een paar goedkope bordjes aan de straatkant was fijn geweest. Wasgelegenheid geen gebruik van gemaakt maar zag er ook keurig uit. Het zwembad is niet groot. Om die reden door de drukte zijn wij zelf niet gaan zwemmen. De glijbaan is prima in orde al vond mn dochter dat er wel meer bij kon :D Verder wordt alles netjes geregeld en schoon gehouden. De animatie is tiptop in orde. Mooi rond rijden en de kids aansporen om mee te gaan. Zo hoort het. Die van ons wilde al tijden niet mee mee tot ze hier kwam... dus complimenten. Het enige jammere vond ik dat in de app niets bijgehouden werd. Zelfs de animatie en openingstijden was gewoon blanco. Bleek uiteindelijk toen we vertrokken dat de medewerker zei (nadat ik dit aan had gegeven dat ik daar niet tevreden over was) dat ze een nieuwe app hadden. Daar werd dus wel alls bijgewerkt. In de mail heeft er dus nog een verkeerde link gestaan waardoor ik dus bij de oude app ben beland :( De omgeving is hier prachtig. We zijn al meerdere keren in deze omgeveing geweest. Prachtige natuur en gezellige dorpen (aan het water). Zouden we hier nog eens terug gaan? Ik denk het wel... Al zijn we campings gewend met een winkel met een uitgebreider aanbod.
-
05 Jun 2026
-
-
22 May 2026
Een reis is altijd druk. Bij aankomst mogen we niet met onze auto's het park op. Dus nu heen en weer lopen ook nog. Wat een ontvangst. Ze vertrouwen hun eigen klant niet dat de auto netjes direct weg gezet wordt. Slecht beleid.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Een reis is altijd druk. Bij aankomst mogen we niet met onze auto's het park op. Dus nu heen en weer lopen ook nog. Wat een ontvangst. Ze vertrouwen hun eigen klant niet dat de auto netjes direct weg gezet wordt. Slecht beleid.