Hytte med hottub - 4 personer

book
  • Personer 4 personer
  • Privat badeværelse Privat badeværelse
  • Antal soveværelser 2 soveværelser

Højdepunkter eller Hytte med hottub

  • Eget spabad
  • Hyggeligt opholdsområde med tv
  • Solrig terrasse med siddepladser

Generelle oplysninger

Cottage Hottub 4 er en fritliggende hytte med plads til 4 personer. I den lyse stue er der et hyggeligt opholdsområde med tv. Det fuldt udstyrede køkken har opvaskemaskine, kedel og kaffemaskine. Der er i alt 2 soveværelser, 1 med en dobbeltseng og 1 soveværelse med 2 enkeltsenge. Der er også et badeværelse med brusekabine, håndvask og toilet. Fra stuen har du direkte adgang til den solrige terrasse med siddepladser til hyggelige timer og dit eget spabad. Du kan parkere 1 bil ved feriehuset, og der er gratis wifi til rådighed.

åbn kort

Omgivelser

  • Oplev det sjove Klagenfurt
  • En tur til Villach
  • En aktiv dag på sommerkælkebakken
  • Et kig ind i universet
Læs mere

Faciliteter og aktiviteter hos Hytte med hottub

Adgang

  • Trin til indkvartering

Børnevenlig

  • babyseng (på forespørgsel)
  • Høj børnestol (på forespørgsel)

Ekstra faciliteter

  • Sengelinned (obligatorisk)
  • Håndklæder (Yderligere booking)
  • Køkkenhåndklæder (Yderligere booking)
  • Sengene er redt ved ankomst (Yderligere booking)

Generelt

  • Klimaanlæg
  • Parkering ved bolig
  • Wi-fi (gratis)
  • Overfladeareal (m2) (40)
  • Røgfri

Have/terrasse

  • Terrasse/veranda (indendørs)
  • Privat terrasse
  • Havemøbler

Køkken

  • køkkeninventar
  • Køkkengrej
  • Køleskab
  • Kaffemaskine
  • Mikrobølgeovn
  • Opvaskemaskine
  • Kedel
  • Komfur
  • Køkken
  • Kombi-mikroovn

Soveværelse

  • Enkeltseng (2)
  • Dobbeltseng (1)
  • Antal soveværelser (2)

Stue

  • TV
  • Opholdsområde
  • Spiseplads

Badeværelse

  • Badeværelse (1)
  • Brusebad (1)
  • Regnbruser
  • Toilet (1)
  • Håndvask

Velvære

  • Eget spabad

Vigtige parkfaciliteter og atmosfære

  • Ved Ossiach-søen
  • Aktiv i naturen

(Sports)aktiviteter

  • Udlejning af SUP-board
  • Sportsplads
  • Bordtennisbord
  • Tennisbane
  • Fiskedam
  • Volleyballbane
  • Sandstrand

Aktiviteter i området

  • Cykling
  • Kanosejlads
  • Mountainbiking
  • Naturpark (<5 KM)
  • Ridning
  • Maleriske landsbyer
  • Surfing
  • Fisk
  • At gå
  • Vandski / wakeboarding

Beliggenhed

  • I nærheden af en skov
  • Bjergområde
  • Ved vandet

Børn og teenagere

  • Underholdning
  • Legeplads (udendørs)

Parkfaciliteter

  • Reception
  • Wi-fi i fællesområder (gratis)
  • Butik

Swimmingpool

  • Vandrutschebane
  • Svømmesø

Talte sprog

  • Tysk
  • Engelsk

Mad og drikke

  • Pizzeria
  • Bar / Bistro
  • Takeaway

Udbyder

  • Europarcs

Tilgængelighed og priser

Praktiske oplysninger

  • Vilkår for afbestilling

    Afbestillingsbetingelser i henhold til Recron


    Denne udbyder er medlem af brancheforeningen Recron (fritidsentreprenører), så du er altid sikret klare (afbestillings)betingelser for din reservation.

    Afbestiller du mere end tre måneder før den aftalte dato? Så skal du kun betale 15 % af omkostningerne.

    Afbestiller du tre til to måneder før den aftalte dato? Så skal du kun betale 50% af omkostningerne.

    Afbestiller du inden for to til en måned før den aftalte dato? Så skal du betale 75 % af prisen.

    Afbestiller du inden for en måned før den aftalte dato? Så skal du betale 90 % af prisen.

    Afbestiller du på den aftalte dag? Eller under dit ophold? Så skal du altid betale 100 % af omkostningerne.

  • Betalingsoplysninger

    For bookinger mere end seks uger før ankomst betaler du 30% på, resten seks uger før ankomst. Hvis du booker inden for seks uger, betaler du det fulde beløb med det samme.

    betalingsfrister:
    • 30%, når du foretager bookingen
    • 70% 6 uger før ankomstdato

    Du skal betale 100 %, hvis du booker mindre end 6 uger før afrejse

  • Tider for check-in og check-out
    Check-in: 16:00
    Check-out: 10:00
  • Inkluderet i booking
    • Klimaanlæg
    • Parkering ved bolig
    • Wi-fi
    • Sengelinned
    • Regnbruser
    • Eget spabad
  • Minimum antal nætter : 1

Ofte stillede spørgsmål

  1. Skal jeg medbringe mine egne badehåndklæder?

    Ja, du skal selv medbringe dem eller bestille ekstra.

  2. Er det tilladt at grille?

    Det er tilladt at grille på el og gas i ferieparken. Det er ikke tilladt at grille på kul.

  3. Skal jeg tage mig af den sidste rengøring?

    Udgifterne til slutrengøring er inkluderet i lejen, så du behøver ikke at gøre det selv.

  4. Er det tilladt at ryge på overnatningsstederne?

    Nej, overnatningsstederne er ikke-ryger.

  5. Hvad er tiderne for check-in og check-out for Hytte?
    Check-in hos Ossiacher See starter kl. 16:00. Check-out skal ske før 10:00.
  6. Er der wi-fi ved Hytte?
    Hytte har wi-fi (gratis). Parken har gratis wi-fi i fællesområder.
  7. Er rygning tilladt i Hytte?
    Nej, det er ikke tilladt at ryge i denne indkvartering.
  8. Skal jeg medbringe mit eget sengelinned?
    Sengelinned er obligatorisk og findes i boligen, så du behøver ikke at medbringe dit eget.
  9. Kan jeg booke en børnestol som ekstraudstyr?
    Ja, det er muligt at bestille en barnestol som ekstraudstyr, hvis den er ledig.
  10. Er det muligt at parkere på Hytte?
    Ja, det er muligt at parkere direkte ved overnatningsstedet.
  11. Skal jeg medbringe mine egne håndklæder til Hytte?
    Du skal selv medbringe håndklæder eller bestille det som ekstraudstyr.
  12. Kan jeg bestille en babyseng som ekstraudstyr på Hytte?
    Ja, det er muligt at bestille en babyseng som ekstraudstyr, hvis den er ledig.
Information om parken

Ossiacher See

Strandvolleyballbane ved en sø og bjerge, set fra en feriepark med glamping, under en dramatisk himmel.
Solrig feriepark ved søen med legeplads, sandkasse og bjerge i baggrunden, ideel til glampingoplevelser.
Udendørs caféområde ved feriepark med glasfacade, grønne planter og gæster, ideelt til glamping.

Hvad du bør vide om parken

Velkommen til Ossiacher See, der ligger idyllisk ved Ossiach-søens maleriske bredder og er omgivet af det betagende landskab i Kärnten i Østrig. Parken er en perfekt base for naturelskere året rundt, uanset om man vil vandre, cykle eller dyrke vandsport. Med sit terrasserede layout har hver bolig en fantastisk udsigt over søen. Vælg søens kølighed om sommeren, eller tag på vintereventyr i de nærliggende skisportssteder.

Udforsk parken
grundplan

Praktiske oplysninger

Park har en score på 8.9

69 anmeldelser

  • 50
  • 11
  • 1
  • 2
  • 5
  • 21 Jun 2026

    Vi boede her i Seerose2. En ret luksuriøs hytte på campingpladsen. En flot bolig, men med minimal indretning. Udstyret kunne godt være lidt mere generøst. Der var f.eks. ingen liggestole eller stole med justerbar ryglæn. Også køkkenudstyret er minimalt. Der var ingen kaffekopper. Te og kaffe fra det samme glas er jo ikke helt det samme… men de blev leveret fra receptionen! Fantastisk!

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Wij hadden hier het onderkomen Seerose2. Een vrije luxe lodge op de camping. Een mooi onderkomen, maar met minimale uitrusting. Inventaris mag wat royaler. Zo waren er geen ligbedden of stoelen met verstelbare rugleuning. Ook de keuken inventaris is minimaal. Er waren geen koffiekoppen. Thee en koffie uit hetzelfde glas is toch minder… deze werden voa de receptie wel nageleverd! Top!

    Anmeldelse fra Google
  • 18 Jun 2026

    Først vil jeg gerne starte med noget positivt: Servicen hos Gebetsrotiher fortjener som altid en ros.
    Vores vejleder Lydia var super hjælpsom og omsorgsfuld. Vi kommer gerne tilbage på en anden campingplads :)

    For resten ville jeg helst give 0 stjerner, men det kan man jo ikke.
    Desværre var vi skuffede over vores ophold. Brusebadene var ikke rene og virkede generelt uhygiejniske, hvilket i høj grad forringede opholdet.

    Desuden havde vi mere fornemmelsen af at være på et vandrerhjem end på et afslappet ferieanlæg, da der var rigtig mange børn på området. Hvis man søger ro, er dette måske ikke det rette sted.

    Det var især generende, at der allerede om morgenen omkring kl. 7.30 blev udført havearbejde. Den deraf følgende støj forstyrrede afslapningen betydeligt.

    Et andet stort kritikpunkt er manglen på en hundestrand. Især ved høje temperaturer er det næppe rimeligt for hundeejere ikke at have en passende mulighed for at lade hunden komme ned til vandet.

    Samlet set lever tilbuddet desværre ikke op til vores forventninger, hvorfor vi ikke vil anbefale overnatningsstedet videre

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Vorab möchte ich was mit positiven starten: der Service von Gebetsrotiher ist wie immer lieben zu erwähnen.
    Unsere Betreuerin Lydia war super hilfsbereit und fürsorglich. Gerne auf einem anderen Campingplatz wieder :)

    Für den Rest würde ich am liebsten 0 Sterne vergeben, doch das geht nicht.
    Leider waren wir von unserem Aufenthalt enttäuscht. Die Duschanlagen waren nicht sauber und wirkten insgesamt unhygienisch, was den Aufenthalt deutlich beeinträchtigt hat.

    Außerdem hatten wir eher das Gefühl, in einer Jugendherberge als in einer entspannten Ferienanlage zu sein, da sich sehr viele Kinder auf dem Gelände befanden. Wer Ruhe sucht, ist hier möglicherweise nicht richtig aufgehoben.

    Besonders störend war, dass bereits morgens gegen 7:30 Uhr Gartenarbeiten durchgeführt wurden. Der dadurch entstehende Lärm hat die Erholung erheblich beeinträchtigt.

    Ein weiterer großer Kritikpunkt ist das Fehlen eines Hundestrandes. Gerade bei hohen Temperaturen ist es für Hundebesitzer kaum zumutbar, keine geeignete Möglichkeit zu haben, den Hund ans Wasser zu lassen.

    Insgesamt entspricht das Angebot für uns leider nicht den Erwartungen, weshalb wir die Unterkunft nicht weiterempfehlen würden

    Anmeldelse fra Google
  • 17 Jun 2026

    Vi boede i en hytte til 4 personer i udkanten (2 personer med hund). Alt i alt var beliggenheden meget dejlig og afslappende til et ophold på en uge. Den højre del af »stranden« med bådbroen lå inden for få minutters gang. Derudover havde vi bestilt håndklædeservice (bademåtte + 2 håndklæder, store og små), køkkensæt (opvaskeklud, børste, 2 små affaldsposer) + køkkenhåndklæder samt pakken med sengetøj og hundegitteret. Desværre var nogle af disse ting endnu ikke klar på ankomstdagen. Dette blev ordnet dagen efter ved henvendelse omkring middagstid. Parken har et onlineportal til henvendelser. Her går behandlingen betydeligt hurtigere. Hvad angår affaldsposer og opvaskemaskinetabletter, ville det bestemt ikke skade at stille 2–3 ekstra til rådighed. Charlet er ellers godt udstyret. (Uden ovn) Aircondition, infrarød opvarmning, myggenet osv. er til stede. Et plus er en støvsuger, da man jo får en del sand og grus med fra stierne ud på terrassen og ind i Charlet. Uanset hundehårene på gulvet. Angående hunde: Vi kan godt forstå, at hunde i perioden juni–september ikke længere må være i søen mellem kl. 8 og 20 (generelt kun adgang fra højre side af søen). Men vi må sige, at det selvfølgelig er en skam. Dette skyldes sandsynligvis episoder med gæster, der ikke har opdraget deres hunde ordentligt. Eller også gæster uden hund, der ikke har kunnet eller villet holde afstand. Trods alt er nærheden til legepladsen og solterrassen ved den højre adgang til søen lidt provokerende, og konflikter med andre gæster er uundgåelige. Desværre er der ikke andre muligheder i nærheden for at lade sin hund komme i vandet. Uden at køre et sted hen, og selv her er mulighederne meget begrænsede. Det generede os ikke særlig meget, da det ofte er sådan i Holland. Det burde blot være formuleret lige så detaljeret ved booking som f.eks. i husreglerne. Det generede os heller ikke, at hunde hverken må være i sengen eller på sofaen. Da vores hund heller ikke må det derhjemme, var det ingen omvæltning, men det giver dog anledning til diskussion. Her ville mere gennemsigtighed være ønskelig. Hvad man måske kunne overveje: Vi oplever ikke, at det er noget problem at bade med hunden, når man tager ud på SUP-brættet eller går i vandet for enden af molen. Desuden er det allerede afgrænset. Det betyder, at man ikke bare lader hunden løbe frit omkring, og at alle ikke tumler rundt på bredden. Denne begrænsning og det dermed forbundne omfang fremgår ikke tydeligt ved bookingen. Ellers ville man i denne prisklasse kigge efter alternativer med privat adgang til søen. Og sådanne findes der også ved Ossiacher. I hele parken er der affaldsposer og skraldespande. Både parken og Charlet var meget rene. Alt i alt har vi et godt indtryk af alle hundeejere – alle tog hensyn til sig selv og omgivelserne. Gæsterne er generelt meget blandede og ret rolige, hvilket vi nød meget. Samtidig var der også en eller flere skoleklasser her (undtagen i weekenden). I den forbindelse må man bemærke, at man lader dem løbe frit omkring. Vi vil gerne undgå at bo lige ved siden af en Charlet i fremtiden på grund af larm og støj indtil efter kl. 22. Det er også generende, at folk hopper op på broen, når de stiger på og af. Da der her ikke tages hensyn til de andre gæster. Sammenfattende var vi ikke utilfredse og ville gerne booke her igen, men dog helst i lavsæsonen. Vi er ikke 100 % enige i forholdet mellem pris og ydelse.

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Wir hatten ein 4 Personen Charlet am Rand ( 2 Personen mit Hund). Insgesamt war die Lage für den Aufenthalt von einer Woche sehr schön und erholsam. Der rechte '' Strand'' Abschnitt mit Steg war in wenigen Minuten gut zu erreichen. Dazu gebucht hatten wir den Handtuchservice ( Badevorleger + 2 Handtücher groß und klein) , Küchenset ( Spüllappen, Bürste, 2 kleine Mülltüten) + Küchenhandtücher sowie das Paket der Bettbezüge und das Hundegitter. Leider war einiges davon am Anreisetag noch nicht bereitgestellt. Dies wurde am Folgetag auf Nachfrage gegen Mittag nachgeregelt. Der Park verfügt über eine Onlineportal bei Anliegen. Hier läuft die Bearbeitung deutlich schneller. Bzgl. Müllbeuteln und Spülmaschinentabs würde es sicher nicht schaden 2 - 3 mehr zur Verfügung zu stellen. Das Charlet ist ansonsten gut ausgestattet. (Ohne Ofen) Klimaanlage, Infrarotheizung, Fliegengitter etc. vorhanden. Ein Pluspunkt ist ein Staubsauger da man sich schon viel Sand und Schotter von den Wegen mit auf die Terasse und ins Charlet bringt. Unabhängig der Hundehaare am Boden. Zum Thema Hund : Wir können nachvollziehen , dass Hunde im Zeitraum von Juni - September nicht mehr zischen 8 - 20 Uhr in den See (generell nur rechter Seezugang) dürfen. Müssen aber sagen, dass dies natürlich schade ist. Idr. resümiert sowas aus Vorfällen mit Gästen die ihre Hunde nicht gut erzogen haben. Oder auch Gäste ohne Hund die keinen Abstand waren können/ wollen. Trotz allem ist die Nähe zum Spielplatz und der Liegefläche am rechten Seezugang etwas provokant und Streitigkeiten mit andern Gästen sind vorprogrammiert. Leider gibt es im Umfeld keine andere Möglichkeit seinen Hund mal eben ins Wasser zu lassen. Ohne wohin zu fahren und auch hier sind sind Möglichkeiten sehr begrenzt. Es hat uns jetzt nicht großartig gestört da dies in Holland auch oft so ist. Müsste nur bei der Buchung genauso detailliert formuliert sein wie zb. in den Hausregeln. Weiterhin störte uns nicht, dass Hunde weder ins Bett noch aufs Sofa dürfen. Da unserer dies zuhause auch nicht darf, war dies keine Umstellung birgt jedoch auch Diskussionsbedarf. Hier wäre mehr Transparenz wünschenswert. Was man evtll. überdenken könnten : Wir empfinden das Baden mit Hund wenn man mit dem SUP rausfährt oder aber auch am Ende vom Steg ins Wasser geht, als nicht problematisch. Zudem das auch schon selektiert. Dieses ich lass den Hund einfach mal laufen ist dadurch weiterhin nicht gegeben und es tummeln sich auch nicht alle am Ufer. Diese Einschränkung und der damit verbundene Umfang ist bei der Buchung nicht klar erkennbar. Sonst würde man in dieser Preiskategorie nach Alternativen schauen mit privaten Seezugang. Die es am Ossiacher auch gibt. Im gesamten Park gibt es Beutel und Mülleimer. Der Park sowie das Charlet war sehr sauber. Insgesamt bleiben uns alle Hundebesitzer gut in Erinnerung jeder hat auf sich und sein Umfeld geachtet. Das Publikum ist insgesamt sehr gemischt und eher ruhig was wir sehr genossen haben. Zeitgleich war auch eine oder mehrere Schulklassen hier ( außer am Wochenende). Diesbezüglich muss man anmerken die lässt man doch sehr laufen. Auf ein Charlet direkt angrenzend würden wir auch in Zukunft gerne verzichten wollen, aufgrund des Trubels und Lautstärke bis nach 22 Uhr. Ebenfalls ist das Springen von Steg beim Ein - und Aussteigen lästig. Da hier keine Rücksicht auf andere Gäste genommen wird. Zusammenfassend waren wir nicht unzufrieden und würden auch wieder buchen, jedoch auch eher wieder zur Nebensaison. 100% einverstanden sind wir mit dem Preisleistungsverhältnis nicht.

    Anmeldelse fra Google
  • 12 Jun 2026

    Det er et fantastisk udgangspunkt for vandreture og til søen

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Bester Ausgangspunkt für Wanderungen und der See ist Mega

    Anmeldelse fra Google
  • 10 Jun 2026

    Det var første gang, vi boede i et mobilhome, og vi er supertilfredse. Vi kan med god samvittighed anbefale anlægget og servicen. Personalet er meget venligt og hjælpsomt. Også vores hund havde det rigtig godt. På hundeluftningsstierne er der masser af muligheder for at bortskaffe hundens afføring. Noget andet, vi kan anbefale: Hent maden i restauranten og nyd den på jeres egen terrasse...

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Wir haben das erste Mal ein Mobilhome genutzt und sind super zufrieden. Wir können die Anlage inkl. Service mit gutem Gewissen weiterempfehlen. Das Personal ist sehr freundlich und hilfsbereit. Auch unser Hund fühlte sich sehr wohl. Auf den Gassi-Wegen sind genug Optionen, die Hinterlassenschaften zu entsorgen. Was wir auch empfehlen können: Im Restaurant das Essen holen und dann auf der eigenen Terasse geniesen...

    Anmeldelse fra Google
  • 05 Jun 2026

    -

    Anmeldelse fra Google
1 / 12

Andre indkvarteringer, der kunne være interessante

Tilføjet indkvartinger til dine favoritter Gå til favoritter