Glamping

anmeldelser

Glampings.com samler alle anmeldelser af de glampingudbydere, der kan findes på denne hjemmeside. Alle anmeldelser er oprettet efter et ophold hos en af disse udbydere.

  • Har fået en gennemsnitsscore på 8.6

  • 137615 anmeldelser af ferieparker

  • 88291
  • 31187
  • 7923
  • 4094
  • 6034
  • 08 Jun 2026

    Camping l'Avenalède ligger i den vestlige del af Parc naturel régional du Verdon, i »Basses Gorges de Verdon«. Den ligger sydvest for det største reservoir i Verdon, Lac de Sainte-Croix. Vi boede der med vores foldevogn fra den 30. maj til og med den 6. juni 2025. Kørselsruten er smuk, men også snoet. Det var ikke noget problem for vores foldevogn, men det kan være en udfordring for store autocampere og campingvogne. Det første, der faldt os i øjnene, var variationen: Campingpladsen har et område, hvor man kan campere off-grid eller med strøm. Man står bogstaveligt talt i en skov, og pladserne er store og velholdte. Der er også mere anlagte, firkantede pladser, omgivet af forskellige former for fast indkvartering (faststående campingvogne, glamping-telte osv.). Der er også pladser langs kanten med en vid udsigt. Der er altså noget for enhver smag. Den første nat stod vi på plads nr. 13, tæt på hovedvejen. Det var et smukt sted, men det faldt ikke i vores smag på grund af støj fra vejen, men også fordi det hjørne af campingpladsen var lidt larmende på grund af travlheden i forbindelse med Kristi Himmelfartsdag. Dagen efter udforskede vi den meget store campingplads på jagt efter en mere passende plads end nr. 13. Og den fandt vi, i skoven, på den nordvestlige side; plads nr. 66. Helt omgivet af grønt, skyggefuldt, med udsigt over en grøn dal og skov. Man hørte især fuglelyde. Nogle gange kunne man også høre lyden af lavtflyvende helikoptere, også om aftenen. Da vi var der, var det ene sanitetshus åbent (3 minutters gang), det andet var lukket. Fine faciliteter der; varmt vand, rummelige brusere med god vandstråle og temperaturregulator. Toiletter uden bril og toiletpapir (der hænger dog en stor 'nød-toiletpapirrulle' på væggen udenfor). Alt var meget rent og pænt. Swimmingpoolen er opvarmet og ret dyb. Der er også et lavt soppebassin, som også er opvarmet. Fine liggestole. Vi havde ofte swimmingpoolen for os selv, hvilket var en fornøjelse! Campingpladsens ejer er meget venlig og hjælpsom, og der er en hyggelig atmosfære. Der er brødudbringning, vi syntes især, at 'pain' var meget lækkert. Der er også en restaurant, men den har vi ikke besøgt. Omgivelserne er meget smukke, vi besøgte Quinson og l'Ancien Canal du Verdon. Både til fods (dejlig vandretur) og på vandet med en elektrisk båd. Desuden er Lac de Sainte-Croix særligt smukt, Moustiers-Sainte-Marie er fantastisk, og Gorges du Verdon (mod Castellane) er bestemt også et besøg værd. Fra campingpladsen er man i Marseille på 1½ time, hvilket er rigtig hyggeligt. Tip -> køb en færgebillet til 11 € i havnen i Marseille og sejl til en af øerne ud for kysten. Vi besøgte Frioul, det var virkelig vildt fedt! Sammenfattende: vi nød vores ophold på Camping l'Avenalède enormt, plads nr. 66 var fantastisk, og campingpladsen er også et fantastisk udgangspunkt for at udforske Verdon. Vi kommer helt sikkert tilbage!

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Camping l'Avenalède ligt in het westelijk deel van Parc naturel régional du Verdon, in de 'Basses Gorges de Verdon'. Het ligt zuidwestelijk van het grootste stuwmeer in de Verdon, het Lac de Sainte-Croix. Wij verbleven er met onze vouwwagen van 30 mei tot en met 6 juni 2025. De aanrijroute is mooi, maar ook bochtig. Voor onze vouwwagen geen probleem, maar voor grote campers en caravans uitdagend. Ons viel de variatie als eerste op: De camping heeft een gedeelte waar je off-grid, of met electriciteit kunt kamperen. Je staat letterlijk in een bos, de sta-plekken zijn er groot en goed onderhouden. Er zijn ook meer gecultiveerde, vierkante sta-plekken, omzoomd door diverse soorten vaste accommodaties (stacaravans, glamping-tenten, etc.). Ook heb je plekken langs de rand, met een weids uitzicht. Voor ieder wat wils dus. De eerste nacht stonden we op plek #13, vlak bij de doorgaande weg. Wel een mooie stek, maar beviel niet vanwege omgevingsgeluiden van de weg maar ook omdat dat hoekje van de camping wat rumoerig was, vanwege drukte van Hemelvaart. De dag erna hebben we het zeer grote kampeerterrein verkend, op zoek naar een geschiktere plek dan #13. En die vonden we, in het bos, aan de noordwestzijde; plek #66. Helemaal omzoomd door groen, schaduwrijk, met uitzicht op een groen valleitje en bos. Je hoorde vooral het geluid van vogels. Soms hoorde je ook geluiden van laagvliegende helicopters, ook 's avonds. Toen we er waren was één sanitairgebouw open (3 minuten lopen), het andere gebouw was gesloten. Prima voorzieningen daar; warm water, ruime douches met een goede waterstraal en temperatuur-regelknop. Wc's zonder bril en toiletpapier (wel hangt er aan de buitenkant een grote 'nood wc-papier rol' aan de muur). Alles prima schoon en netjes. Het zwembad is verwarmd, en vrij diep. Ook is er een ondiep poedelbadje, ook verwarmd. Prima ligbedden. We hadden vaak het zwembad voor onszelf, wat een genot! De campingeigenaar Thibaut is erg vriendelijk en behulpzaam, en er hangt een gemoedelijke sfeer. Er is een broodservice, wij vonden vooral de 'pain' erg lekker. Er is ook een restaurant, hier zijn we niet geweest. De omgeving is erg mooi, we hebben Quinson en l'Ancien Canal du Verdon bezocht. Zowel te voet (mooie hike) als ook te water, met een electrisch bootje. Verder is het Lac de Sainte-Croix bijzonder mooi, Moustiers-Sainte-Marie is prachtig en de Gorges du Verdon (richting Castellane) zijn zeker ook een bezoek waard. Vanaf de camping zit je binnen 1½ uur in Marseille, erg leuk om te doen. Tip -> koop voor € 11 een ferry-ticket in de haven van Marseille en vaar naar één van de eilandjes voor de kust. Wij hebben Frioul bezocht, echt waanzinnig gaaf was dat! Samenvattend; we hebben enorm genoten van ons verblijf op Camping l'Avenalède, plekje #66 was top, ook is de camping een fantastische uitvalsbasis om de Verdon te ontdekken. We komen zéker nog eens terug! ---- Update 4-6-2026: Inmiddels zijn we hier nu voor de 3e keer, het bevalt ons nog steeds prima! Ons favo-plekkie is #44 ♡ Aandachtspunt is het sanitair; niet overal loopt het douchewater snel weg waardoor je een tijdelijk waterballet hebt in je douchehokje.

    Sander Griffioen
    Camping Avelanède

    Artignosc-sur-Verdon i Provence-Alpes-Côte d'Azur

  • 08 Jun 2026

    Fordele: beliggenhed ved søen Ulemper: adgangsvejen er for smal, trafikken omkring Peschiera og Gardaland er et mareridt i myldretiden, 8,50 € pr. nat for en hund i egen campingvogn (latterligt dyrt), portene til søen var ikke låst op en morgen (så jeg forstår ikke, hvorfor man skal betale 8,50 € pr. nat, når man ikke engang kan komme ud for at gå tur med hunden!), toiletbygningen er gammel, vaskeri er dyrt (6 € pr. vask – det dyreste, jeg har set), faciliteterne er middelmådige (overfyldt pool med liggestole, man skal leje), supermarkedet er dyrt (lokale og bedre muligheder fem minutters kørsel væk), pladsen er lille (skulle være Premium Plus, men der er ikke engang plads nok til at folde forteltet helt ud), støjende sæsonpladser i weekenden, vrimler med sandfluer og myg, kun 6 ampere strøm, så man skal bruge en forlængerledning for at nå stikket. … og for at gøre det hele værre blev vi bedt om at bære et blåt plastarmbånd hele weekenden uden nogen som helst grund, da der ikke er nogen sikkerhed eller kontrol nogen steder og ingen gratis faciliteter at benytte bortset fra den middelmådige pool (tag selv til søen, det er meget pænere). Tag et andet sted hen.

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Positive: location on lake front Negatives: access road too narrow, traffic around Peschiera and Gardaland is a nightmare during any peak time, €8.50 a night for a dog in your own caravan (ridiculously high), gates to lake not unlocked on one morning (so, not sure why paying €8.50 a night when couldn’t even get out for a dog walk!), toilet block old, laundry expensive (€6 per cycle - highest seen), facilities mediocre (overcrowded pool with sun beds you need to rent), supermarket expensive (local and better options five minutes drive away), pitch small (meant to be Premium Plus but not even enough room to unwind canopy fully), noisy seasonal pitches on weekend, swarming with sand flies and mosquitoes, only 6amp electricity needing extension cable to reach connection. … and to top it off told to wear a blue plastic bracelet all weekend for absolutely no reason, as there is no security or checks anywhere and no free facilities to access other than the mediocre pool (take yourself to the lake, much nicer). Go elsewhere.

    Ian Sanderson
    Camping Gasparina

    Castelnuovo del Garda i Veneto

  • 08 Jun 2026

    Vi har besøgt denne campingplads i årevis, og den har altid været vores yndlingssted. Men det, der foregår her nu, er simpelthen forfærdeligt. I stedet for en fredelig naturidyl er der nu kun høj musik og larm langt ud på natten. Helt overfyldte pladser (f.eks. 2 biler, tre sovetelte og et festtelt på én plads) og folk, der i stedet for at gå ind i sanitetsbygningerne bare bruger hækkerne. Og hvis man er uheldig, ankommer man, og den reserverede plads er slet ikke ledig, og der er heller ikke andet ledigt (det skete for min datter den 1. maj). Og selvom der ikke er investeret i noget, der kommer campisterne til gode, betaler man i år næsten ti euro mere. Vi er fuldstændig skuffede 😞

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Wir kommen hier auf diesen Campingplatz seit Jahren war unser Lieblingsplatz. Doch was inzwischen hier abgeht ist einfach nur schrecklich. Statt ruhige Naturidylle, nur noch Laute Musik und Gegrölle bis tief in die Nacht. Völlig vollgestopfte Parzellen,( Bsp 2 Autos, drei Schlafzelte und ein Partyzelt auf einer Parzelle )Menschen die statt in die Sanitärgebäude zu gehen einfach die Hecken benutzen. Und wenn man Pech hat kommt man an und der reservierte Platz ist gar nicht frei und auch sonst nichts frei ( meiner Tochter passiert am 1. Mai). Und obwohl man nichts investiert hat was den Campern zu gute kommt bezahlt man dieses Jahr fast zehn Euro mehr. Wir sind absolut enttäuscht 😞

    Sabine Sommer
    Camping Belle-Vue 2000

    Berdorf i Canton Echternach

  • 08 Jun 2026

    Resortet har potentiale, men lever desværre langt fra op til forventningerne. Den annoncerede boutique-oplevelse har man ikke fået i lang tid. Resortet er efterhånden blevet ret stort og dermed tilsvarende larmende. Desuden tiltrækker anlægget større grupper, der drikker meget, og som hverken tager hensyn til andre gæster eller til hviletider. Det giver snarere en fornemmelse af et ophold i Ballermann end en afslappende ferie. Vores lodge var også ret støjende, da den ligger centralt ved hovedstien. Desuden kunne et vindue ikke lukkes ordentligt på grund af en defekt, hvilket betød, at al støj udefra – børn, forbipasserende, musik, biler – kunne høres tydeligt inde i rummet på alle tider af døgnet. Værelset – som ellers var pænt indrettet – var kun overfladisk rent og trænger i høj grad til en grundig rengøring (se fotos). Derudover var der allerede tydelige tegn på slitage. Også sengene virker efterhånden udtømte. Generelt lægges der for lidt vægt på vedligeholdelsen af de grundlæggende faciliteter. Ladestandere kunne ikke bruges, den ene af de to offentlige saunaer var i uorden, og der var flere problemer med jacuzzierne: Under den reserverede pool- og jacuzzitid blev jacuzzierne rengjort og kunne derfor ikke bruges på trods af forudgående reservation. Ved et senere besøg var jacuzzien desuden ekstremt snavset og i en hygiejnisk tilstand, der ligeledes gjorde det umuligt at benytte den. Det er særligt skuffende, at man trods reservation to gange ikke finder en brugbar jacuzzi. Parken er officielt bilfri på bestemte tidspunkter, og hunde skal holdes i snor. I praksis ignoreres begge dele regelmæssigt, uden at personalet griber ind. Strandbaren var lukket og kunne derfor ikke benyttes; desuden var området stærkt dækket af andemad. Alt i alt har stedet faktisk et stort potentiale. Desværre formår resortet efter vores opfattelse ikke at udnytte dette potentiale gennem tilstrækkelig pleje, vedligeholdelse og organisation.

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Das Resort hat Potenzial, bleibt aber leider deutlich hinter den Erwartungen zurück. Die beworbene Boutique-Experience bekommt man schon lange nicht mehr. Das Resort ist inzwischen recht groß geworden und dadurch entsprechend trubelig. Zudem zieht die Anlage größere trinkfreudige Gruppen an, die weder Rücksicht auf andere Gäste noch auf Ruhezeiten nehmen. Dadurch tritt eher das Gefühl eines Ballermann Aufenthalts als eines Erholungsurlaubs ein. Vielleicht hatten wir aber auch nur Pech mit dem Publikum, da das Resort am Feiertagswochenende ausgebucht war. Unsere Lodge war ebenfalls rechr laut; da sie zentral am Hauptweg liegt. Zudem ließ sich ein Fenster aufgrund eines Defekts nicht richtig schließen, wodurch sämtliche Geräusche von außen – Kinder, Passanten, Musik, Autos – deutlich und zu jeder Tages- und Nachtzeit im Innenraum zu hören waren. Das - eigentlich schön eingerichtete - Zimmer war nur oberflächlich sauber und benötigt dringend eine Grundreinigung (siehe Fotos). Außerdem waren bereits deutliche Abnutzungserscheinungen sichtbar. Auch die Betten wirken mittlerweile durchgelegen. Generell wird zu wenig auf die Instandhaltung der grundlegenden Einrichtungen geachtet. Die Ladesäulen waren nicht nutzbar, eine der beiden öffentlichen Saunen war defekt, und bei den Jacuzzis gab es gleich mehrfach Probleme: Während der reservierten Pool- und Jacuzzi-Zeit wurden die Jacuzzis gereinigt und waren daher trotz vorheriger Buchung nicht nutzbar. Bei einem weiteren Besuch war der Jacuzzi zudem extrem verschmutzt und hygienisch in einem Zustand, der eine Nutzung ebenfalls nicht möglich machte. Dass man trotz Reservierung zweimal keinen nutzbaren Jacuzzi vorfindet, ist besonders enttäuschend. Der Park gilt offiziell als fahrzeugfrei zu bestimmten Zeiten und Hunde sind anzuleinen. In der Praxis wird beides regelmäßig ignoriert, ohne dass das Personal darauf achtet. Die Beachbar war geschlossen und damit nicht nutzbar; zudem war der Bereich stark von Entengrütze bedeckt. Toll ist das Yoga Angebot, der Brötchenservice und das Konzept des „Lazy Sunday“ - Gäste müssen an diesem Tag nicht bis 10 Uhr, sondern bis 20 Uhr auschecken. Das ist ein echter Benefit. Insgesamt hat der Standort eigentlich großes Potenzial. Leider schafft es das Resort aus unserer Sicht nicht, dieses Potenzial durch ausreichende Pflege, Instandhaltung und Organisation auszuschöpfen.

    A L
    Resort de Parel

    Zeewolde i Flevoland

  • 08 Jun 2026

    Fantastisk feriepark, svømmebassinet er rigtig godt – det er bare synd med børneområdet. Ellers får Ackersate en klar 10'er

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Fantastisch vakantiepark zwembad zeer goed alleen jammer van het peuter gedeelte voor de rest krijgt ackersate een dikke 10

    Bessel Klop
    Feriepark Ackersate

    Voorthuizen i Gelderland

  • 08 Jun 2026

    Vi havde en fantastisk hytte og blev modtaget meget venligt! Campingpladsen er super veludstyret og meget ren! Den ligger ikke langt fra Rønne og har en smuk beliggenhed i naturen ved stranden!

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Wir hatten eine wundervolle Hütte und wurden sehr freundlich empfangen! Der Campingplatt ist super ausgestattet und sehr sauber! Nicht weit von Rønne entfernt und schön in der Natur am Strand gelegen!

    Mareike Schütt
    Nordskoven Strand Camping

    Rønne i region Hovedstaden

  • 08 Jun 2026

    Vi har en sæsonplads og er meget tilfredse... En meget velholdt campingplads... En meget smuk sø... Toiletter og brusebade er rene og bliver rengjort flere gange om dagen... Restauranten er også rigtig god, med meget venligt personale... Vi er meget tilfredse og vil også komme her de næste år

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Haben einen Sasionplatz,sind sehr zufrieden...Ein sehr gepflegter Campingplatz..Sehr schöner See...Toiletten und duschen sauber,werden mehrmals täglich geputzt..Das Restaurant auch sehr gut ,mit sehr freundlichem Personal...Wir sind sehr zufrieden und werden auch die nächsten Jahre her kommen

    Daniel Müller
    Zilverstrand

    Mol i Antwerpen

  • 08 Jun 2026

    Roxane M
    Camping Le Giessen

    Bassemberg i Grand Est

  • 08 Jun 2026

    Sanitæranlæggene er fine. Prisen for et telt er for høj. Det er et venligt personale.

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Sanitär ist okay. Preis für ein Zelt zu hoch. Nettes Personal.

    Natalie Pachner
    Camping Laguna Blu

    Alghero i Sardinien

  • 08 Jun 2026

    Vi har haft en dejlig ferie på campingpladsen. Vi tog af sted med vores egen campingvogn. Campingpladsen er ren og pæn. Legepladserne er rigtig sjove for børnene. Svømmebassinet er fint, ikke noget særligt, men helt fint. Vi måtte godt nok vænne os til, at man skal betale for at tage et bad og vaske op, men det er ikke dyrt. Restauranten kan godt forbedres. Vi ville gerne have en snackplade, men det var ikke muligt, fordi det ikke kunne lade sig gøre. Vi undrede os over, hvordan man så gør det om sommeren? Og kaffebønnerne var løbet tør. Maden var dog rigtig lækker!!

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    We hebben een heerlijke vakantie gehad op de camping. We gingen met eigen caravan. De camping is schoon en mooi. De speeltuinen zijn erg leuk voor de kinderen. Het zwembad is prima, niet bijzonder maar gewoon prima. We moesten wel wennen aan dat je moet betalen om te douchen en de afwas te doen, maar het is niet duur. Restaurant, daar zit nog verbetering in. We wilden een borrelplank nemen, en dat kon niet ivm dat het niet haalbaar was. We vroegen ons af hoe doe je dit in de zomer dan? En de koffiebonen waren op. Eten was wel erg lekker !!

    Jeanine Prinssen
    Familieferiepark Krieghuusbelten

    Raalte i Overijssel

  • 08 Jun 2026

    En hyggelig campingplads med fantastiske ekstrafaciliteter, men med et par særlige forhold ​Vi havde alt i alt et dejligt ophold på Camping Troisvierges. Her er vores indtryk: ​Indtjekning & service: Indtjekningen forløb helt problemfrit og ukompliceret. ​Pladsen & beliggenheden: En virkelig hyggelig campingplads. Der er dog to særlige forhold, man bør være opmærksom på: Pladsen er ikke indhegnet og ligger lige ved en jernbanelinje. Togene kører her hver time – men det generede os personligt slet ikke! Sanitetsfaciliteter: Alt var altid rent. Der er to sanitetsbygninger: Det store badehus er meget velbesøgt i spidsbelastningstiderne og derfor tilsvarende støjende. Det mindre badehus virker lidt ældre, men var til gengæld næsten altid helt tomt. ​Pool / svømmebassin: Den tilhørende swimmingpool er virkelig meget flot og et fantastisk ekstra til at køle af og slappe af.

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Schnuckeliger Platz mit tollen Extras, aber ein paar Besonderheiten ​Wir hatten insgesamt einen schönen Aufenthalt auf dem Camping Troisvierges. Hier sind unsere Eindrücke: ​Check-in & Service: Der Check-in verlief absolut problemlos und unkompliziert. ​Der Platz & Lage: Ein wirklich schnuckeliger Campingplatz. Zwei Besonderheiten sollte man jedoch wissen: Der Platz ist nicht eingezäunt und liegt direkt an einer Bahnschiene. Die Züge fahren hier im Stundentakt – uns persönlich hat das aber absolut nicht gestört! ​Sanitäranlagen: Alles war stets sauber. Es gibt zwei Sanitärgebäude: Das große Waschhaus ist zu den Stoßzeiten sehr gut besucht und entsprechend laut. Das kleinere Waschhaus scheint schon etwas älter zu sein, war dafür aber fast immer komplett leer. ​Pool / Schwimmbad: Das dazugehörige Schwimmbad ist wirklich sehr schön und ein tolles Extra, um sich abzukühlen und zu entspannen.

    E Freak2000
    Camping Troisvierges

    Troisvierges i kanton Clervaux

  • 08 Jun 2026

    Fantastisk og virkelig ren og velholdt campingplads. Varmt vand (brusebad/opvask) afregnes med et kort, men priserne er ok. Sanitetsbygningen er moderne og var altid ren. Der er masser af aktiviteter for børnene på pladsen. Selvom vejret ikke var så godt, blev vandlegepladsen åbnet for børnene en dag, hvilket var fantastisk. Alle er meget venlige og hjælpsomme. Der er smukke vandrestier rundt om pladsen.

    dette er en oversættelse, klik her for at se originalen

    Toller und wirklich sauberer gepflegter Platz. Warmwasser (Duschen/Spülen) wird über eine Karte abgerechnet, die Preise sind aber ok. Das Sanitärgebäude ist modern und war immer sauber. Auf dem Platz gibt es viel für die Kinder. Trotz nicht so gutem Wetter, wurde der Spraypark für die Kinder an einem Tag geöffnet, das war super. Alle sind sehr freundlich und hilfsbereit. Um den Platz herum gibt es schöne Spazierwege.

    Kristina Heuvel
    Wilhelm Tell

    Opglabbeek i belgisk Limburg

Tilføjet indkvartinger til dine favoritter Gå til favoritter