- 6 personer
- Kæledyrsvenlig
- 2 soveværelser
Højdepunkter eller Safaritelt
- Røgfri
- Kæledyr tilladt
- Veranda med markise
- Mobilt køkken
- I smuk natur
Generelle oplysninger
Safariteltet er et luksussafaritelt med plads til op til 6 personer, en ideel indkvartering til en familie- eller gruppeferie! Med et overfladeareal på 40 m2. Spis sammen ved det store bord med stole, slå fronten af teltet helt op og nyd udsigten og den friske luft. Tilbered måltider i det fuldt udstyrede køkken, og slap af sidst på dagen i en af de luksuriøse stole eller i et af de to soveværelser. I det ene soveværelse er der en stor dobbeltseng, og i det andet er der 2 køjesenge. Med en længde på 2 meter er sengene velegnede til både børn og voksne.
- Dobbeltseng (140x200)
- To køjesenge med 4 madrasser (90x200)
- Mobilt køkken med gaskomfur med fire brændere
- Komplet køkkeninventar
- Køleskab
- Kaffemaskine med filter
- Vandkoger
- Komfur
- Møbler til terrassen
- Overdækket veranda
Faciliteter og aktiviteter hos Safaritelt
Børnevenlig
- babyseng (på forespørgsel)
- Høj børnestol (på forespørgsel)
Ekstra faciliteter
- Sengelinned (Yderligere booking)
- Håndklæder (Yderligere booking)
Generelt
- Fælles sanitære faciliteter (deles med andre gæster)
- Wi-fi (gratis)
- Overfladeareal (m2) (40)
- Røgfri
- Kæledyrsvenlig
Have/terrasse
- Terrasse/veranda (indendørs)
- Privat terrasse
- Havemøbler
Køkken
- køkkeninventar
- Køkkengrej
- Køleskab (uden fryserum)
- Kaffemaskine (filter)
- Kedel
- Komfur
- Køkken
Soveværelse
- Køjeseng (1)
- Dobbeltseng (1)
- Antal soveværelser (2)
Stue
- Opholdsområde
- Spiseplads
Vigtige parkfaciliteter og atmosfære
Camping Falkudden
alle oplysninger om parken- Ved floden
- Med sandstrand
(Sports)aktiviteter
- Cykeludlejning
- Udlejning af kano/kajak
- Sandstrand
Aktiviteter i området
- Cykling
- Kanosejlads
- Fisk
- nationalpark
Beliggenhed
- Ved vandet
Parkfaciliteter
- Reception
Swimmingpool
- Svømmesø
Talte sprog
- Hollandsk
Mad og drikke
- Bar / Bistro
Udbyder
- Vodatent
Tilgængelighed og priser
Praktiske oplysninger
-
Vilkår for afbestilling
Afbestillingsbetingelser i henhold til Recron
Denne udbyder er medlem af brancheforeningen Recron (fritidsentreprenører), så du er altid sikret klare (afbestillings)betingelser for din reservation.
Afbestiller du mere end tre måneder før den aftalte dato? Så skal du kun betale 15 % af omkostningerne.
Afbestiller du tre til to måneder før den aftalte dato? Så skal du kun betale 50% af omkostningerne.
Afbestiller du inden for to til en måned før den aftalte dato? Så skal du betale 75 % af prisen.
Afbestiller du inden for en måned før den aftalte dato? Så skal du betale 90 % af prisen.
Afbestiller du på den aftalte dag? Eller under dit ophold? Så skal du altid betale 100 % af omkostningerne.
-
Betalingsoplysninger
Når du booker, betaler du et depositum på 30%. Resten skal betales senest otte uger før ankomst.
betalingsfrister:- 30%, når du foretager bookingen
- 70% 8 uger før ankomstdato
Du skal betale 100 %, hvis du booker mindre end 8 uger før afrejse
-
Tider for check-in og check-out
Check-in: 15:00
Check-out: 10:00
-
Minimum antal nætter : 1
Ofte stillede spørgsmål
Er der elektricitet i teltet?
Ja, teltet har elektricitet.
Hvad er tiderne for check-in og check-out for Safaritelt?
Check-in hos Camping Falkudden starter kl. 15:00. Check-out skal ske før 10:00.Er Camping Falkudden åben hele året?
Nej, Camping Falkudden er åben fra 1 april til 1 oktober.Er der en restaurant ved Camping Falkudden?
Nej, der er ingen restauranter ved Camping Falkudden. Parken tilbyder dog bar / BistroEr der en swimmingpool ved Camping Falkudden?
I parken finder du svømmesø.Er der wi-fi ved Safaritelt?
Safaritelt har wi-fi (gratis).Er der cykeludlejning hos Camping Falkudden?
Ja, hos Camping Falkudden finder du cykeludlejning.Er rygning tilladt i Safaritelt?
Nej, det er ikke tilladt at ryge i denne indkvartering.Er kæledyr tilladt for Safaritelt?
Ja, kæledyr er tilladt i indkvarteringen. Når du booker, skal du angive, at du gerne vil medbringe et kæledyr. På den måde kan du tjekke, om kæledyrsvenlig indkvartering er ledig.Skal jeg medbringe mit eget sengelinned?
Du skal selv medbringe sengelinned eller bestille det som ekstraudstyr.Kan jeg booke en børnestol som ekstraudstyr?
Ja, det er muligt at bestille en barnestol som ekstraudstyr, hvis den er ledig.Skal jeg medbringe mine egne håndklæder til Safaritelt?
Du skal selv medbringe håndklæder eller bestille det som ekstraudstyr.Kan jeg bestille en babyseng som ekstraudstyr på Safaritelt?
Ja, det er muligt at bestille en babyseng som ekstraudstyr, hvis den er ledig.
Andre søgte også på
Camping Falkudden



Hvad du bør vide om parken
Falkuddens campingplads, som ligger i Näs, Syddalarna, 150 km fra Stockholm, er en hyggelig campingplads ved bredden af Dalälven. Her kan du svømme, fiske og sejle i kano. Campingpladsen har en sandstrand og en hyggelig kiosk med terrasse. Der er dejlige vandrestier i området, og du kan udforske kanoruter fra campingpladsen. Campingpladsen ligger mellem byerne Borlänge, Västerås og Uppsala, og Stockholm ligger kun 150 km væk. Ideel for naturelskere og byudforskere!
Praktiske oplysninger
- Check-in: 15:00, check-out: -10:00
- åbnet fra 1 april til 1 oktober
- bookingbetingelser
- annulleringsbetingelser
Park har en score på 8.6
123 anmeldelser
- 74
- 32
- 6
- 2
- 9
-
24 Jun 2026
Omgivelserne er smukke: en fantastisk sø og en campingplads omgivet af natur.
Desværre var vores oplevelse i hytten langt under forventningerne.
Så snart vi trådte ind, blev vi mødt af en stærk muggen og fugtig lugt, som om hytten ikke havde været udluftet eller ordentligt gjort klar til nye gæster i et godt stykke tid. Der var også tydeligvis mangler i renholdelsen. Der lå blade, støv og snavs på gulvet, i en sådan grad at vi var nødt til selv at feje hytten ved ankomsten, bare for at føle os tilpas.
Det overordnede indtryk var, at vedligeholdelsen var dårlig. Hytten var gammel, havde kun to myggenet, og der var ingen ordentlig sti, der førte fra hytten til faciliteterne, hvilket betød, at det om natten var næsten umuligt at undgå at få våde fødder af duggen.
For fremtidige gæster er det også værd at vide, at nogle vigtige detaljer ikke fremgår helt tydeligt af beskrivelsen af overnatningsstedet: håndklæder er ikke inkluderet, sengelinned skal lejes separat, og soveposer er ikke tilladt. Det er nyttig information at kende på forhånd for at undgå ubehagelige overraskelser.dette er en oversættelse, klik her for at se originalen
The surroundings are beautiful: a stunning lake and a campsite surrounded by nature.
Unfortunately, our experience in the cabin was far below expectations.
As soon as we entered, we were greeted by a strong musty, damp smell, as if the cabin had not been ventilated or properly prepared for new guests for quite some time. The cleanliness was also clearly lacking. There were leaves, dust, and dirt on the floor, to the point that we had to sweep the cabin ourselves upon arrival just to feel comfortable.
The overall impression was one of poor maintenance. The cabin was old, had only two mosquito nets, and there was no proper path connecting the cabin to the facilities, meaning that at night it was almost impossible to avoid getting your feet wet from the dew.
For future guests, it is also worth knowing that some important details are not made entirely clear in the accommodation description: towels are not included, bed linen must be rented separately, and sleeping bags are not allowed. This is useful information to know in advance to avoid unpleasant surprises. -
24 Jun 2026
Det eneste positive, jeg kan sige, er, at stedet er smukt, med en meget stor sø og en campingplads, der ligger gemt i skoven – nærmest et paradis, indtil man træder ind i hytten… gammel, beskidt og med kun to myggenet til hele hytten. Da vi ankom, var der en stærk muggen og fugtig lugt; det var, som om ingen havde gidet at gøre hytten klar. Selvom alle de større hytter stod tomme, gav de os den eneste uden terrasse, hvor vi kunne spise udenfor. Adgangen fra bilen til hytten går gennem græsset, hvilket betyder, at ens fødder ender med at blive våde om natten, og hvis man har lange bukser på, bliver pyjamasen også våd. De andre hytter havde en slags sti, og græsset var slået for at undgå dette. Bruserne er en helt anden historie... Man skal betale 50 kr. pr. brusebad, de forklarede ikke, hvordan man bruger dem korrekt, og vandet kom ud koldt (som om vi ikke havde sat kortet i). Alligevel opkrævede de os for dem alle, inklusive to, som hun brugte for at vise os, hvordan de fungerede, uden at vi kunne bruge det vand. Man skal også betale for sengetøj, og man må ikke bruge sovepose. Hvis man vil have en grill eller noget andet... gæt engang? Så skal man betale. (Et tip: Man kan få en gratis i Färnebofjärden Nationalpark). Jeg følte mig ærligt talt snydt. Jeg har set bedre og billigere campingpladser; hvis du kan undgå denne her, så tøv ikke med at lede efter en anden. Forresten måtte jeg feje inde i hytten, da vi ankom, fordi den var så beskidt.
NYT SVAR TIL CAMPINGPLADSEN:
Først og fremmest vil jeg gerne undskylde. Det koster faktisk 5 kr. for brusebadet; det var en skrivefejl. Men jeg håber, du tager resten i dig igen, for jeg lyver ikke.
Jeg finder det meget uetisk at opkræve betaling for kolde brusebade. I din kommentar behandler du os som idioter, som om vi ikke ved, hvordan man bruger et kort. Men du forklarede faktisk ikke, at vi skulle lade det sidde i kortlæseren et stykke tid, indtil det grønne lys tændte. Da vi tjekkede ind, opkrævede du stadig betaling for alle brusebadene – to varme og tre kolde. I vidste godt, at de var kolde, og alligevel opkrævede I os. Det er 5 kr.; det handler ikke om prisen, men om detaljen. Min veninde vaskede sit hår med iskoldt vand... Det kaldes kundeservice, noget I tydeligvis ikke har meget erfaring med, set i lyset af jeres temmelig aggressive kommentar.
Jeg har ikke klaget over sengetøjet; det er bare yderligere information til dem, der læser anmeldelsen.
Hvad angår grillen, var vi tre klar over, at der var et gebyr, og to af os har boet i London og taler næsten modersmålsagtigt engelsk. Nogen lyver, og det er ikke mig.
Rengøringen var ret utilstrækkelig, i hvert fald i mit hus, hvor vi gerne vil kunne gå rundt uden blade og støv på gulvet. Måske er det det, du betragter som rent, men for mig trængte det til en grundig fejning og moppning.
Jeg har ikke brug for et hotel. Jeg har tilbragt hver eneste sommer i mit liv på camping, både i telte og hytter. Jeg ved, hvad jeg taler om, og hvis du tjekker anmeldelserne, vil du se, at jeg ikke er den eneste, der klager.
Jeg er ikke en skurk. Jeg efterlod ikke gammel mad. Jeg efterlod brugbar, emballeret mad i køleskabet, som jeg ikke syntes, det var rigtigt at smide væk, så I kunne bruge den. MEN hytten var ren, fordi jeg selv fejede den, før jeg tog afsted. Vi tog sengetøjet af og lod det ligge i en bunke, så det åbenbart skulle være nemt for jer at »ikke gøre rent«, at dømme ud fra den tilstand, vi fandt den i. Jeg formoder, at det også er en negativ ting for jer, at vi gjorde det nemt.
Hvad angår duggen, udfordrer jeg dig til at sove i hytten i nat med to myggenet på den øverste køje (hvor det var ekstremt varmt) og stå op kl. 01.00 for at gå på toilettet. Der er INGEN grusvej, ingen måde at komme ud på uden at blive våd. Prøv det, og fortæl mig så, hvad du synes.
Der er mange måder at reagere på, men en aggressiv reaktion, især når man ejer en virksomhed, forekommer mig ikke rigtig. Man skal være selvkritisk, se det som en mulighed for forbedring og bruge det til at blive bedre.
Hav en dejlig sommer, og vi ses på din ferie i Spanien, hvor vi vil behandle dig med venlighed og empati. Jeg håber, du lærer noget af os der.dette er en oversættelse, klik her for at se originalen
The only good thing I can say is that the place is beautiful, with a very large lake and a campsite nestled in the woods, almost paradise, until you enter the cabin... old, dirty, and with only two mosquito nets for the entire cabin. When we arrived, there was a strong musty and damp smell; it was as if no one had bothered to prepare the cabin. Despite all the larger cabins being empty, they gave us the only one without a terrace where we could eat outside. Access from the car to the cabin is through the grass, which means your feet end up wet at night, and if you're wearing long pants, your pajamas get wet too. The other cabins had a kind of path, and the grass was cut to prevent this. The showers are a whole other story... You have to pay 50 kr per shower, they didn't explain how to use them properly, and the water came out cold (as if we hadn't inserted the card). Even so, they charged us for all of them, including two that she used to show us how they worked, without us being able to use that water. You also have to pay for sheets, and you can't use a sleeping bag. If you want a barbecue or anything else... guess what? You have to pay. (As a tip, you can have one for free in Färnebofjärden National Park). I felt ripped off, to be honest. I've seen better and cheaper campsites; if you can avoid this one, don't hesitate to look for another. By the way, I had to sweep the inside of the cabin when we arrived because it was so dirty.
NEW ANSWER TO THE CAMPING:
First of all, I want to apologize. It is indeed 5kr for the shower; it was a transcription error. But I hope you retract the rest, because I don't lie.
I find it very unethical to charge for cold showers. In your comment, you're treating us like idiots, like we don't know how to use a card. But you didn't actually explain that we had to leave it in the card reader for a while until the green light appeared. When we checked in, you still charged us for all the showers—two hot and three cold. You knew they were cold, and you charged us anyway. It's 5kr; it's not the price, it's the detail. My friend washed her hair with ice-cold water... That's called customer service, something you clearly don't have much experience with, given your rather aggressive comment.
I haven't complained about the sheets; that's just additional information for anyone reading the review.
Regarding the barbecue, three of us understood that there was a charge, and two of us have lived in London and speak almost native English. Someone is lying, and it's not me.
The cleaning was quite inadequate, at least in my house, where we like to be able to walk without leaves and dust on the floor. Perhaps that's what you consider clean, but for me, it needed a good sweep and mop.
I don't need a hotel. I've spent every summer of my life camping, both in tents and cabins. I know what I'm talking about, and if you check the reviews, you'll see I'm not the only one complaining.
I'm not a scoundrel. I didn't leave old food. I left usable, packaged food that I didn't think was right to throw away in the fridge, so you could use it. BUT, the cabin was clean because I swept it myself before leaving. We took off the sheets and left them all piled up so it would be easy for you, apparently, "not to clean," judging by the state we found it in. I suppose making it easy is also a negative thing for you.
Regarding the dew, I challenge you to sleep in the cabin tonight with two mosquito nets on the top bunk (where it was extremely hot) and get up at 1 a.m. to use the toilet. There is NO gravel path, no way to get out without getting wet. Try it and then tell me what you think.
There are many ways to respond, but an aggressive one, especially when you own a business, doesn't seem right to me. You have to be self-critical, see it as an opportunity for improvement, and use it to get better.
Have a happy summer, and we'll see you on your vacation in Spain, where we will treat you with kindness and empathy. I hope you learn something from us there. -
21 Jun 2026
Jättefint,gott om plats för husvagn ,super hjälpsam personal
-
10 Jun 2026
Falkudden, venlige mennesker, der tager sig godt af gæsterne. De står klar, når man har brug for dem. Et dejligt sted at svømme og fiske.
dette er en oversættelse, klik her for at se originalen
Falkudden, aardige mensen, betrokken op de gasten. Staan klaar als je ze nodig hebt. Mooie locatie om te zwemmen en te vissen.
-
09 Jun 2026
Trevlig, lugn liten camping. Faciliteterna uppfattas som lite slitna om man tycker det är viktigt. Mysig strand i anslutning till campingen. Perfekt för mc-camping. Blev serverad mat utanför öppningstiderna vilket uppskattas högt. Mycket trevlig personal. Återkommer!
-
04 Jun 2026
En rigtig dejlig campingplads lige ved vandet. På grund af vinden var der ingen myg. De hollandske ejere er meget venlige, og der serveres lækre hollandske specialiteter. Der var rigeligt med sanitære faciliteter, og de var rene.
dette er en oversættelse, klik her for at se originalen
Sehr schöner Campingplatz direkt am Wasser. Aufgrund des Windes gab es keine Mücken. Die niederländischen Betreiber sind sehr freundlich und es gibt leckere niederländische Spezialitäten. Die Sanitäranlagen waren ausreichend vorhanden und sauber.