Glamping

beoordelingen

Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.

  • Gescoord met een gemiddelde van 8.6

  • 138161 beoordelingen van vakantieparken

  • 88624
  • 31338
  • 7951
  • 4109
  • 6053
  • 07 Oct 2025

    Een sublieme locatie in het hart van de Périgord, een perfecte setting voor de beelden - een waar genoegen om daar als bruidsvideograaf te werken. Ik kan Domaine d'Essendiéras niet genoeg aanbevelen!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Un lieu sublime au cœur du Périgord, Un cadre parfait pour les images — un vrai plaisir d’y travailler en tant que vidéaste de mariage. Je recommande sans hésiter le Domaine d’Essendiéras !

    HPE vision
    Domaine d' Essendieras

    Saint-Médard-d'Excideuil in Nouvelle-Aquitaine

  • 07 Oct 2025

    100% blij met de overnachting in de boomhut + ontvangst + omgeving + rust + geen wifi + geen TV.... We komen zeker terug, met vrienden om dit moment te delen.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    100% enchanté de la nuit passée dans la cabane dans les arbres + accueil + environnement + calme + pas de wifi + pas de télé…. Nous reviendrons c est sur, avec des amis pour partager ce moment

    Jean-Maurice LABROUZE
    Domaine EcÔtelia

    Le Nizan in Nouvelle-Aquitaine

  • 07 Oct 2025

    Er is veel werk te doen voor de nieuwe beheerders. Camping wordt steeds beter.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Er is veel werk te doen voor de nieuwe beheerders. Camping wordt steeds beter.

    Peter coevoet
    Camping Diekirch

    Diekirch in Diekirch

  • 07 Oct 2025

    Als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding van dit park enorm teleurstellend. €770 betaald voor een 4 persoonshuisje met hottub, 3 nachten in het weekend laagseizoen. Geen animatie, binnenspeeltuin bleek pas om 12:00 open te gaan (teleurstellend in een regenachtig weekend in oktober) je zou verwachten dat dit lekker in de ochtend opengaat. Binnenspeeltuin blijkt ook verrassend klein en stoffig te zijn. Zwembad prima, niks bijzonders maar er kan gezwommen worden. Huisje zelf; geen matten aanwezig, vrij onhandig ivm zand overal (de lodge staat op een zandvlakte). Niet gezellig aangekleed, heel basic. Bedden medium. Magnetron/oven functioneert vrijwel niet. ‘Lodge’ doet luxe vermoeden maar je teleurstelling is minder groot als je ervan uitgaat dat je naar een stacaravan gaat. De marketing van dit park is groots aangepakt, alles lijkt fantastisch bij aanvang. Daarover gesproken: voor aankomst heel veel mailtjes over inchecken, heb je er zin in, enzovoorts. Marketing lijkt veel geld naar toe te gaan wat beter in de faciliteiten gestopt had kunnen worden. Ik zou een Landal park aanraden, goedkoper, luxer en meer faciliteiten. Dit park zou ik zeker niet aanraden voor dit geld. Als reactie op de reactie hieronder Bedankt voor de reactie. Ik vind het wel bijzonder dat er wordt voorgesteld om nog eens terug te komen. Het park is tenslotte het hele jaar open, dus ook in het laagseizoen mag je verwachten dat alles goed geregeld is. Een nieuwe uitnodiging lost de teleurstelling niet echt op, zeker niet zonder concreet aanbod. Mijn ervaring blijft daarom dat de prijs-kwaliteitverhouding niet klopt.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Als je kijkt naar de prijs kwaliteit verhouding van dit park enorm teleurstellend. €770 betaald voor een 4 persoonshuisje met hottub, 3 nachten in het weekend laagseizoen. Geen animatie, binnenspeeltuin bleek pas om 12:00 open te gaan (teleurstellend in een regenachtig weekend in oktober) je zou verwachten dat dit lekker in de ochtend opengaat. Binnenspeeltuin blijkt ook verrassend klein en stoffig te zijn. Zwembad prima, niks bijzonders maar er kan gezwommen worden. Huisje zelf; geen matten aanwezig, vrij onhandig ivm zand overal (de lodge staat op een zandvlakte). Niet gezellig aangekleed, heel basic. Bedden medium. Magnetron/oven functioneert vrijwel niet. ‘Lodge’ doet luxe vermoeden maar je teleurstelling is minder groot als je ervan uitgaat dat je naar een stacaravan gaat. De marketing van dit park is groots aangepakt, alles lijkt fantastisch bij aanvang. Daarover gesproken: voor aankomst heel veel mailtjes over inchecken, heb je er zin in, enzovoorts. Marketing lijkt veel geld naar toe te gaan wat beter in de faciliteiten gestopt had kunnen worden. Ik zou een Landal park aanraden, goedkoper, luxer en meer faciliteiten. Dit park zou ik zeker niet aanraden voor dit geld. Als reactie op de reactie hieronder Bedankt voor de reactie. Ik vind het wel bijzonder dat er wordt voorgesteld om nog eens terug te komen. Het park is tenslotte het hele jaar open, dus ook in het laagseizoen mag je verwachten dat alles goed geregeld is. Een nieuwe uitnodiging lost de teleurstelling niet echt op, zeker niet zonder concreet aanbod. Mijn ervaring blijft daarom dat de prijs-kwaliteitverhouding niet klopt.

    Rianne Groenewegen
    Landgoed De IJsvogel

    Voorthuizen in Gelderland

  • 07 Oct 2025

    Super camping! We hadden een uitstekende gezinsvakantie en genoten van de prachtige omgeving en de kwaliteit van de aangeboden diensten, geschikt voor jong en oud. Het team was geweldig en maakte ons verblijf onvergetelijk. We komen volgend jaar terug!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Super camping ! Nous avons passé d'excellentes vacances en famille et avons apprécié l'environnement magnifique et la qualité des services offerts, adaptés aux petits comme aux grands. L'équipe a été formidable et a grandement contribué à rendre notre séjour mémorable. Nous reviendrons l'année prochaine !

    nathalie chalier
    Ludo Camping

    Lussas in Auvergne-Rhône-Alpes

  • 07 Oct 2025

    Na een inburgeringsweekend is er een inventarisatie gemaakt en volgens de mensen van de camping die dat gedaan hebben, "was alles in orde".

    Alleen heb ik net gemerkt dat er na bijna 3 weken een deel van de borg is afgehaald. Voor een bungalow die naar verluidt brandschoon was.

    Wees voorzichtig met je borg, want ze doen er alles aan om er een deel van af te pakken.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Après un Weekend d'intégration, un état des lieux à été fais et d'après les personnes du camping qui l'ont fais, " tout était nickel".

    Seulement Je viens de m'apercevoir que , après près de 3 semaines une partie la caution à été prise. Pour un bungalow qui était dis nickel.

    Faites attention à votre caution car ils seront prêts à tout pour vous en prendre une partie.

    Erwan Connors
    Flower Camping la Pinède

    Die in Auvergne-Rhône-Alpes

  • 07 Oct 2025

    Er wordt geen rekening gehouden met de behoeften van de klant. Mails worden 5 dagen lang niet beantwoord. Animatie/sportprogramma erg goed.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Kundenbedürfnisse werden nicht wahr genommen. Mails während 5 Tagen nicht beantwortet. Animation/Sportprogramm sehr gut.

    Silvia Achermann
    Sandaya Europa Village

    Cavallino Treporti in Veneto

  • 07 Oct 2025

    Leuke camping met eco zwembad en een supermooi sanitairgebouw. Grote plekken. Het enige nadeel is dat als je aankomt na een aantal regendagen sommige staplekken en paden erg blubberig zijn en onze auto vast zat in de blubber toen we de caravan op zijn plek zette. Daarna werd het mooi weer en hadden we nergens last van. Bizé-Minervois heeft een leuk oud klein centrum met smalle straatjes en er is genoeg te doen in de omgeving. We waren van plan een kleine week te blijven en het zijn er bijna 3 geworden!

    Mary den Dekker
    Camping De l'Olivigne

    Bize-Minervois in Occitanië

  • 07 Oct 2025

    Geweldige camping met grote staanplaatsen op een mooie locatie aan de rand van een bos en natuurgebied. Sanitairgebouwen zeer netjes. Ontmoetingsruimte heel gezellig met een zonnig terras. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel 😁 Wij komen hier zeker terug!!!!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Geweldige camping met grote staanplaatsen op een mooie locatie aan de rand van een bos en natuurgebied. Sanitairgebouwen zeer netjes. Ontmoetingsruimte heel gezellig met een zonnig terras. Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel 😁 Wij komen hier zeker terug!!!!

    John van Baarle
    Huttopia De Meinweg

    Herkenbosch in Limburg

  • 07 Oct 2025

    De ligging van de camping is direct aan het meer en daarom prachtig. Wij reisden er met de camper naartoe. De plaatsen zijn erg klein en soms extreem schuin. Zelfs met wiggen was het moeilijk om ze recht te krijgen. De toegangsweg is erg smal en vanaf een lengte van 7 meter en een hoogte van 3 meter wordt het een beetje een uitdaging. De bomen hangen laag. De sanitaire voorzieningen zijn eenvoudig en functioneel, ze zijn open en dus niet verwarmd. De douches zijn smal, er is geen mogelijkheid om je om te kleden in de douches. De netheid is niet voor gevoelige mensen. Al met al is de plek voor mij onder het gemiddelde. Het personeel is allemaal erg vriendelijk en behulpzaam. Het restaurant ligt op een mooie locatie, de bediening is behulpzaam en vriendelijk, maar heeft potentieel. Het eten is helaas onder het gemiddelde, de pizza is deels verbrand en erg vet van de kaas. De wachttijd voor 2 pizza's was ongeveer 1 uur. Toen we ernaar vroegen, kregen we te horen dat er momenteel problemen waren in de keuken. Voor 1 of 2 nachten is dat daar wel te doen. Maar als je een plek op de 3e rij hebt, zie je niet veel van de prachtige locatie, afgezien van je buren voor je. Alles is ook een beetje verouderd.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Die Lage des Platz ist direkt am See und damit wunderbar. Wir sind mit dem Wohnmobil dort angereist. Die Stellplätze sind sehr klein und teilweise extrem schräg. Selbst mit Keilen schwierig gerade auszurichten. Die Zufahrt ist sehr eng und ab 7m Länge und 3m Höhe wird es sportlich. Die Bäume hängen tief. Die Sanitär Anlagen sind zweckmäßig einfach, es ist offen und somit nicht beheizt. Die Duschen sind eng, es gibt keine Möglichkeit der Umkleide in den Duschen. Die Sauberkeit ist nichts für empfindliche Menschen. Alles in allem ist der Platz für mich unterer Durchschnitt. Das Personal ist durchweg sehr freundlich und hilfsbereit. Das Restaurant liegt schön, der Service ist bemüht und freundlich, hat aber Potenzial. Das Essen ist leider unterer Durchschnitt, die Pizza ist teilweise verbrannt und sehr fettig mit Käse belegt. Die Wartezeit auf 2 Pizzen war ca. 1h. Auf Nachfrage teilte man uns mit, dass es aktuell Probleme in der Küche gäbe. Man kann das schon mal für 1 oder 2 Nächte dort machen. Denn du aber einen Platz in der 3 Reihe hast, dann siehst du außer deinen Nachbarn vor dir nicht viel von der schönen Lage. Alles auch schon etwas in die Jahre gekommen.

    M
    Sivinos Camping Boutique

    Manerba del Garda in Lombardije

  • 07 Oct 2025

    We verbleven in een stacaravan van Suncamp (Sunlodge). Het is zeer goed uitgerust en alles, van keukengerei en potten tot meubilair op het terras, was top of goed. Het terras is het beste deel ervan, we vonden de kwaliteit van alles goed en het loungebed was een geweldige rustruimte voor ons. Binnen is het minder doordacht waar sfeervol design botst met functionaliteit. Ik vergelijk het met Hu logies dat ik van binnen functioneel beter vind. Die zware houten tafel is leuk, maar zat vastgeschroefd aan de vloer en werd alleen gebruikt als plank. De ruimte functioneler gebruiken zou een verschil hebben gemaakt. Het is echter geen spelbreker, meer een persoonlijke voorkeur. Het zou ook een verschil hebben gemaakt om twee toiletten te hebben, iets wat we bij andere aanbieders wel fijn vonden. De camping is goed, maar de voorzieningen zijn minimaal en de zwembadregels zijn op zijn zachtst gezegd vervelend. De receptie was behulpzaam en ongecompliceerd, dat waardeerden we. Het is fijn dat ze de ruimte tussen de huizen bewaren en dat deze ruimte autovrij is. Goede toegang tot Garda en aangename wandeling naar Peschiera del Garda duurt 30 minuten.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    We stayed at mobile home from Suncamp (Sunlodge). It is very well equipped with everything from utensils and pots to furniture on the terrace being top notch or good. The terrace is the best part of it, we liked the quality of everything and the lounge bed was an amazing rest space for us. Inside it's less thought through where atmospheric design is clashing with functionality. I compare it to Hu lodging which I find functionally better inside. That heavy wooden table is nice but bolted to the floor and was only used as a shelf. Using space more functionally would have made a difference. No deal breakers though, more a personal preference. Having two toilets would have also made a difference, which we liked from other providers. Campgrounds are Ok, however amenities are minimal and pool rules are annoying to say the least. The reception was helpful and uncomplicated, we appreciated it. It's nice they keep the space between houses and this space is car free. Great access to Garda and pleasant walk to Peschiera del Garda takes 30 mins.

    Artem Kovalyov
    Camping Gasparina

    Castelnuovo del Garda in Veneto

  • 07 Oct 2025

    De douche en het sanitair waren een ramp, de stopcontacten in de damesdouche waren allemaal defect en werkten alleen buiten. Helaas is dit in de loop der jaren nog steeds niet verbeterd. Erg oud en vies. Tijdens het douchen moest je oppassen dat je jezelf niet verbrandde als iemand tegelijkertijd het toilet doortrok. Het personeel was altijd vriendelijk en behulpzaam. De nabijheid van Bardolino is gewoon geweldig. Camperplaatsen heel erg ongelijk.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Die Dusche bzw. Sanitäranlagen eine Katastrophe.Steckdosen in der Damendusche alle defekt, diese funktionierten nur draußen. Leider hat sich dies in den Jahren immer noch nicht verbessert. Sehr alt und dreckig. Beim Duschen musste man aufpassen das man sich nicht verbrüht wenn jemand gleichzeitig die Toilettenspülung zieht. Das Personal immer freundlich und hilfsbereit. Die Nähe zur Bardolino einfach super. Wohnmobilstellplätze sehr sehr uneben.

    Yasmine Schmidt
    Camping Cisano/San Vito

    Cisano di Bardolino in Veneto

Accommodaties toegevoegd aan je favorieten ga naar favorieten