Glamping
beoordelingen
Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.
Gescoord met een gemiddelde van 8.6
138161 beoordelingen van vakantieparken
- 88624
- 31338
- 7951
- 4109
- 6053
-
07 Oct 2025
Wecamp Cabo de GataDe eerste keer dat we op een camping verbleven, we verbleven in een familiebungalow, de waarheid is zeer goed, zeer schoon, zeer comfortabele bedden en spectaculaire locatie, het strand op loopafstand. Een aanrader 100x100. We waren met 2 volwassenen en 2 kinderen, geweldig! Bedankt 😊
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
La primera vez que nos hospedamos en un camping, nos hospedamos en bungalow familiar, la verdad que muy bien, muy limpio, camas muy cómodas y localización espectacular, la playa a un paso. Recomendable 100x100. Fuimos 2 adultos y 2 niños, una pasada! Gracias 😊
Almería in Andalusië
-
07 Oct 2025
Camping Costa del Sol Glamping VillageWe zijn erg blij! Geweldig!!! Animatie voor kinderen, zwembad, speeltuin... Plus je kunt je huisdier meenemen Het personeel van de camping is erg aardig en aardig 🤗 Bedankt voor alles 💜
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Estamos muy contentos! Increíble!!! Animación para niños, piscina, parque infantil.. Además puedes traer su mascota Personal de camping son personas muy amables y buenas 🤗 Gracias por todo 💜
Fuengirola in Andalusië
-
07 Oct 2025
EuroParcs Bad MeerseeToen we aankwamen was de badkamer niet schoon genoeg om ons er prettig te voelen. We hebben de accommodatie hiervan op de hoogte gesteld (met foto's), maar helaas nog steeds geen antwoord ontvangen. Dus hebben we zelf de badkamer zo goed mogelijk schoongemaakt, zodat we redelijk ontspannen gebruik konden maken van de douches. Helaas heeft niemand gereageerd op ons verzoek. Bij vertrek werd ons gevraagd het opgegeven nummer te bellen om door te geven dat de sleutel was afgegeven. Ook op dit nummer was niemand bereikbaar. Er is geen receptie op het terrein. Woongedeelte en slaapkamer waren prima. Ook de keuken moesten we een keer schoonmaken voordat we er met een gerust hart konden koken. Netheid en service overtuigden ons totaal niet. De accommodatie is rustig gelegen, als je goed ter been bent kun je een mooie wandeling naar het strand maken. Helaas voelden we ons nog steeds niet op ons gemak.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Als wir ankamen, war das Badezimmer nicht so sauber, das man sich dort hätte wohlfühlen können. Dies teilte wir der Unterkunft (mit Fotos) mit, bekamen darauf leider bis heute keine Antwort. Also haben wir das Badezimmer selber so gut es ging geputzt, so das man die duschen halbwegs entspannt nutzen konnte. Auf unser Anliegen hat leider niemand reagiert. Bei Abreise sollte eine angegebene Nummer angerufen werden, um mitzuteilen das der Schlüssel entsprechend hinterlegt wurde. Auch unter dieser Nummer war niemand erreichbar. Eine Rezeption gibt es vor Ort nicht. Wohnbereich sowie das Schlafzimmer waren in Ordnung. Auch in der Küche mussten wir einmal sauber machen, bevor dort guten Gewissens gekocht werden konnte. Sauberkeit und Service haben uns überhaupt nicht überzeugt. Die Unterkunft ist ruhig gelegen, wenn man gut zu Fuß ist, kann man einen schönen Spaziergang zum Strand machen. Wohlgefühlt haben wir uns leider dennoch nicht.
Nieuwvliet in Zeeland
-
07 Oct 2025
Camping Ginsterveldcudne miejsce, mieliśmy domek. Fajny basen ze zjeżdżalnią. Wracamy z radością.
Burgh-Haamstede in Zeeland
-
07 Oct 2025
Valamar Camping IstraHet was onze eerste keer kamperen en we vonden camping Valamar Istra erg leuk. De camping is wel enorm groot, dus een fiets is een goed idee. De restaurants zijn heerlijk, de bakker in de ochtend is een aanrader, de wellnessbehandelingen zijn een aanrader en er is veel aanbod voor kinderen. De enige verbeterpunten: het avondprogramma is nogal matig en er zijn erg weinig douches voor de vele gasten. In de rij staan 's avonds was onvermijdelijk. Al met al een super fijne vakantie
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Wir waren das erste Mal Campen und uns hat der Campingplatz Valamar Istra sehr gut gefallen. Jedoch ist der Platz riesig, ein Fahrrad bietet sich hier an. Die Restaurants sind lecker, der Bäcker am Morgen sehr zu empfehlen, empfehlenswerte Wellness Anwendungen, für Kinder wird super viel geboten. Einzige Verbesserungspunkte: das Abendprogramm ist recht mau und es gibt sehr wenig Duschen für die vielen Gäste. Schlange stehen am Abend war vorprogrammiert. Alles in allem ein super toller Urlaub
Funtana in Istrië
-
07 Oct 2025
Camping LanternaHelaas vond ik het helemaal niets!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Hat mir leider überhaupt nicht gefallen!
Tar in Istrië
-
07 Oct 2025
Huttopia Les ChâteauxEen bijzonder vriendelijke en behulpzame ontvangst, een prettige camping op een goede locatie.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Accueil particulièrement sympathique et disponible, camping agréable et bien situé.
Bracieux in Centre-Val de Loire
-
07 Oct 2025
Welcome In - ZeelandWe hadden met z'n vieren een geweldig lang weekend in het huisje. We waren erg onder de indruk van de faciliteiten! We hebben nog nooit ergens zoveel haakjes en stopcontacten gevonden. Ook de keukenuitrusting liet niets te wensen over. Het huis is ook erg rustig, goed geïsoleerd en mooi ingericht. We zouden het zo weer boeken!
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Wir hatten zu viert ein tolles langes Wochenende in dem Häuschen. Die Ausstattung hat uns sehr beeindruckt! So viele Haken und Steckdosen haben wir noch nirgendwo vorgefunden. Auch die Küchenausstattung ließ nichts zu wünschen übrig. Außerdem liegt das Haus sehr ruhig, ist gut isoliert und sehr schön möbliert. WIr würden es wieder buchen!
Vrouwenpolder in Zeeland
-
07 Oct 2025
Camping Laguna BluOp zich een mooie camping. De stacaravans zijn wat verouderd en kunnen wel een opknapbeurt gebruiken. De matrassen zijn versleten en met mijn 90kg braken de latten uit de lattenbodem. De service is aardig en behulpzaam. Een minpunt vond ik dat handdoeken niet inbegrepen zijn bij de stacaravans en voor een hoge prijs gehuurd moeten worden. Ook vind ik het jammer dat er geen gratis Wi-Fi is. De grootste no-go is echter dat je moet betalen voor ligbedden en parasols bij het zwembad. Daarnaast is het zwembad niet verwarmd, waardoor het vanaf oktober onaangenaam is.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
An sich ein schöner Campingplatz. Die Mobilehomes sind etwas in die Jahre gekommen und würden eine Sanierung benötigen. Die Matratzen sind durchgelegen und bei meinen 90 Kg sind Latten aus dem Lattenrost gebrochen. Der Service ist nett und bemüht. Negativ finde ich zum einen, dass in den Mobilehome keine Handtücher inklusive sind und teuer geliehen werden müssen. Auch dass es kein WLAN umsonst gibt finde ich schade. Das größte No-Go jedoch ist, dass am Pool die Liegen und Sonnenschirme bezahlt werden müssen. Zudem wird der Pool nicht beheizt was es ab Oktober nicht angenehm macht.
Alghero in Sardinië
-
07 Oct 2025
Wecamp Cala MontgóPlaats magie
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Endroit magic
L'Escala in Catalonië
-
07 Oct 2025
Vakantiepark Klein StrandLigging aan het meer heel dicht bij de snelweg, maar geen lawaai op onze staanplaats. Ruime staanplaatsen goed onderhouden. Een beetje gemeen met het warme water. Zeer efficiënte meertalige receptionist.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Lakeside location very close to the motorway but no noise on our pitch. Spacious pitches well serviced. A bit mean with the hot water. Very efficient multilingual receptionist.
Jabbeke in West-Vlaanderen
-
07 Oct 2025
Camping ValkanelaWe verbleven 18 dagen in een stacaravan. De inrichting was erg mooi. Het zou echter een voordeel zijn als er meer mogelijkheden waren om bijvoorbeeld je kleding op te bergen. Misschien hangkasten boven het bed. Bij koelere temperaturen als je in je stacaravan zit, zou een tafeltje ook niet verkeerd zijn. Wat we niet leuk vonden: Elke ochtend komen de hondenbezitters langs met hun honden, waarvan sommige dan hun grote en kleine "zaakjes" doen op de ligweide. De honden werden ook meegenomen naar delen van het strand die expliciet niet zijn toegestaan voor honden en soms zelfs in het water gelaten. Het campingpersoneel reageerde hier niet op en benaderde de eigenaren. Wat heb je aan de beste regels als niemand moeite doet om ze na te leven? We hebben niets tegen honden, alleen tegen eigenaren die het niet nodig vinden om zich aan de regels te houden. Desondanks hebben we erg genoten van ons verblijf bij jullie. We hebben al weer geboekt voor volgend jaar.
dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Wir waren 18 Tage in einem Mobilhome untergebracht. Die Einrichtung war sehr schön. Es wäre jedoch von Vorteil wenn es noch mehr Möglichkeiten gäbe z.B. seine Kleidung zu verstauen. Vielleicht noch Hängeschränke über dem Bett. Bei kühleren Temperaturen wenn man in seinem Mobilhome sitzt wäre ein kleiner Tisch nicht schlecht. Was uns nicht gefallen hat: Jeden Morgen kommen die Hundebesitzer mit ihre Hunden vorbei die dann zum Teil auf der Liegewiese ihre großen und kleinen "Geschäfte" erledigen. Die Hunde wurden auch an Strandabschnitten die explizit nicht für Hunde erlaubt sind mitgenommen und zum Teil auch ins Wasser gelassen. Das Personal des Campingplatzes hat hierauf nicht reagiert und die Besitzer angesprochen. Was helfen die besten Regeln wenn sich keiner um die Einhaltung bemüht. Wir haben nichts gegen Hunde nur gegen Besitzer die es nicht für nötig halten sich an die Regelungen zu halten. Nichts desto trotz hat es uns sehr gut bei Ihnen gefallen. Wir haben auch schon wieder für nächstes Jahr gebucht.
Vrsar in Istrië