Glamping

beoordelingen

Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.

  • Gescoord met een gemiddelde van 8.6

  • 138161 beoordelingen van vakantieparken

  • 88624
  • 31338
  • 7951
  • 4109
  • 6053
  • 27 May 2026

    Camping in een groene, schaduwrijke omgeving, goed geschikt voor gezinnen. Verbleven in het tuingedeelte, erg mooie ruimte, maar de stacaravan was niet geweldig, oud (tussen veel nieuwe), wat volgens mij veranderd moet worden (piepende deurstijlen, doorgezakte vloer), mist nogal wat opbergruimte in de keuken voor een stacaravan die plaats biedt aan 6/7 personen, te veel glaswerk naar mijn mening. Ik denk vooral aan de gezinnen die in augustus de volle prijs betalen voor deze stacaravan, dus er is genoeg om over te praten... Wees voorzichtig met de tijd die nodig is voor reparaties aan de stacaravan (meer dan 24 uur), we hebben dit twee keer gemeld. Ik denk ook dat de rosaline tegen een voordeeltarief zou kunnen worden aangeboden voor het tuingedeelte (een beetje te duur voor "fietsen"). De airconditioning en het buitenbad waren een luxe gezien de temperaturen deze week en het hebben van een dochter van 17 maanden. Voor onze week kamperen was het vrij leeg en rustig, wat we erg op prijs stelden :) Er zijn 4 zwembaden in het zwemparadijs, maar het nieuwe zwembad voor de kleintjes is helaas niet geschikt voor hen, de vloer is te "korrelig", mijn dochter kwam er na 2,5 uur uit met haar knieën en voeten helemaal onder de schrammen. Het restaurant is top, de prijzen kloppen en de sfeer is geweldig! Helaas is de boerderij alleen in de zomer open. Volop kinderspeelruimte met verschillende faciliteiten voor alle leeftijden. De midgetgolfbaan zou anders ingericht kunnen worden, want die past niet bij de inrichting van de camping. We zien de moeite die jullie hebben gedaan om de camping een nieuwe look te geven!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Camping dans un coin de verdure, ombragé en adéquation avec l'environnement, le camping est des biens adaptés pour les familles. Séjour dans le coin jardin, très bel espace mais le mobil-home pas top, ancien (parmi beaucoup de neuf), qui je pense doit être changé (montant des portes qui grinces, sol qui s'affaisse), manque pas mal de rangement niveau cuisine pour un mobil-home qui peut accueillir 6/7 personnes, trop de verre à pied à mon avis. Je pense surtout aux familles qui vont payé ce mobil-hom plein tarif au mois aout, il y a matière a discuter.. Faire attention au délais pour les réparations au niveau du mobil-home (plus de 24h) on a signalé les choses deux fois. Je pense aussi que la rosaline pourrait être proposé à un tarif préférentiel pour le coin jardin (un peu trop cher pour "faire du vélo"). La clim et la baignoire extérieure a été un luxe étant donné les températures de cette semaine et ayant une petite fille de 17 mois. Pour notre semaine de camping, s'était assez vide et calme ce que nous avons apprécié :) Niveau espace aquatique, nous avons 4 bassins, le nouveau bassin adapté pour les plus petits, n'est malheureusement pas adapté pour eux, revêtement du sol trop "granuleux", ma fille est ressortie les genoux et les pieds tout griffés en 2h30 de temps. Pour la partie restaurant, au top, les prix sont correct et l'ambiance est là !! La ferme est présente que l'été malheureusement. Beaucoup d'aire de jeux pour les enfants avec plusieurs infrastructures pour tous les âges. Le mini-golf pourrait être repensé car ne se fond pas dans le décor du camping. On voit l'effort que vous avez apporté pour relooker le camping !

    Clélia Provost
    Flower Camping Au Bois Des Biches

    Saint Hilaire de Riez in Pays de la Loire

  • 27 May 2026

    Wir waren zu dritt auf diesem wunderschönen Campingplatz und durften hier sechs Nächte in einem tollen Bella Tent ⛺️ verbringen. Die Ausstattung für das "glamping" war wirklich super. Es gab ein bequemes Bett mit Bettwäsche, Matratze für Kind, Küche mit Geschirr und Zubehör. Wir konnten wirklich den Großteil unserer Campingausrüstung im Auto lassen. Die Mitarbeiter waren jederzeit freundlich, die Poolbar freundlicherweise sogar in der Mittagspause mit einem entspannten Selbstbedienungsservice erreichbar. Frühstück konnte man jeden Morgen vorbestellen. Auch hier war es eine leckere kleine Auswahl. Der Pool war erfrischend, sauber und da wir noch vor der Hauptsaison da waren, auch oft leer. Der Ausblick ist natürlich das absolute Highlight und jeder Sonnenuntergang ein wahrer Genuss. Wir hoffen, wir haben das Glück und können irgendwann mal wieder hierher zurück kommen.

    Anna Triebel
    Camping Pian D'Amora

    Coreglia Antelminelli in Toscane

  • 27 May 2026

    Geweldige camping met zwemmeer, binnen-/buitenzwembad en mooi park. Camperplaatsen met elektriciteit, water en afvoer. Altijd geweldig.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Toller Campingplatz mit Badesee, Schwimmbad drinnen/draußen mit schöner Parkanlage. Camperplätze mit Strom, Wasser und Abwasser. Immer wieder toll.

    Jürgen Mai
    De Leistert

    Roggel in Limburg

  • 27 May 2026

    Een geweldige ontdekking van het Lac du Salagou met een topcamping. We kwamen met een camper van 7,40 m lang en 3,30 m hoog, geen enkel probleem om op de camping te rijden. We hebben een ideale plek voor ons. Deze camping is rustig, ook al was hij vol. De sanitairvoorzieningen en de toiletten zijn prima, alleen de afwasruimte kun je beter vermijden. Alles is top. Honden zijn welkom. Bedankt aan het hele team, ga zo door! We komen graag nog eens terug, bedankt

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Une excellente découverte du lac du salagou avec camping au top nous sommes venus avec un camping-car de 7m40 long et 3m30 de haut, aucun soucis pour circuler dans le camping nous avons un emplacement idéal pour nous ce camping est et tranquille même si il était complet les sanitaires les toilettes les éviter pour la vaisselle tout est au top les chiens sont les bienvenus Merci à toute l'équipe continuez comme vous êtes Nous reviendrons avec grand plaisir merci

    Cyril “Cyr5066Gal” Leconte
    Onlycamp Camping Les Vailhès

    Lodève in Occitanië

  • 27 May 2026

    Ik heb hier de beste vakanties in mijn tienerjaren doorgebracht. Ik beveel

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Ho passato le migliori vacanze in adolescenza qui. Consiglio vivamente

    Francesca Dondi
    Bi Village

    Fažana in Istrië

  • 27 May 2026

    Heerlijk rustige camping met vriendelijke eigenaren (Nederlands) Sanitair super netjes en Schoon en geen muntjes of iets dergelijks nodig Je kunt er je was doen, voor de kleintjes liggen er loopfietsjes enz die ze mogen gebruiken Het ligt aan riviertje de Kyll Je kunt er ook van alles eten wat super lekker was Binnenkort heropent het buiten zwembad dat er vlakbij ligt. Wij vonden het een toplocatie

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Heerlijk rustige camping met vriendelijke eigenaren (Nederlands) Sanitair super netjes en Schoon en geen muntjes of iets dergelijks nodig Je kunt er je was doen, voor de kleintjes liggen er loopfietsjes enz die ze mogen gebruiken Het ligt aan riviertje de Kyll Je kunt er ook van alles eten wat super lekker was Binnenkort heropent het buiten zwembad dat er vlakbij ligt. Wij vonden het een toplocatie

    Yvette Voet
    Camping Kyllburg

    Kyllburg in Rijnland-Palts

  • 27 May 2026

    Perfect

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Perfect

    Simon Nateghi
    Urban-Gardens Gent

    Gent in Oost Vlaanderen

  • 27 May 2026

    Bij aankomst vertelde de receptioniste dat het zwembad gesloten was omdat het de afgelopen dagen had geregend. Wij hadden deze camping uitgezocht o.a. omdat er een zwembad bij was. Het zou erg warm worden. Tegenvaller dus de receptioniste verontschuldigde zich, ze hadden marketing gevraagd de sluiting te vermelden op de website maar die hebben daar geen gehoor aan gegeven. Op het hek van het zwembad zat een briefje dat het zwembad gesloten was ivm onderhoud. ‘s avonds dachten wij te gaan eten in het restaurant. Deze was tot 15 juni gesloten, zonder vermelding op de website. ‘s morgens konden we geen brood kopen, was alleen op reservering, de receptioniste heeft ons hier niet op gewezen. Wat dat betreft is de organisatie en communicatie niet in orde. Het terrein van de camping is prachtig . Sanitairgebouw is een ouder gebouw dat opgeknapt. De douche was warm en het sanitair was schoon. Ik snap niet dat ze het zwembad en restaurant niet in het voorseizoen openen, dagelijks komen er vele gasten met campers die moeilijk naar de horeca in het dorp kunnen komen ivm de afstand en steile wegen.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Bij aankomst vertelde de receptioniste dat het zwembad gesloten was omdat het de afgelopen dagen had geregend. Wij hadden deze camping uitgezocht o.a. omdat er een zwembad bij was. Het zou erg warm worden. Tegenvaller dus de receptioniste verontschuldigde zich, ze hadden marketing gevraagd de sluiting te vermelden op de website maar die hebben daar geen gehoor aan gegeven. Op het hek van het zwembad zat een briefje dat het zwembad gesloten was ivm onderhoud. ‘s avonds dachten wij te gaan eten in het restaurant. Deze was tot 15 juni gesloten, zonder vermelding op de website. ‘s morgens konden we geen brood kopen, was alleen op reservering, de receptioniste heeft ons hier niet op gewezen. Wat dat betreft is de organisatie en communicatie niet in orde. Het terrein van de camping is prachtig . Sanitairgebouw is een ouder gebouw dat opgeknapt. De douche was warm en het sanitair was schoon. Ik snap niet dat ze het zwembad en restaurant niet in het voorseizoen openen, dagelijks komen er vele gasten met campers die moeilijk naar de horeca in het dorp kunnen komen ivm de afstand en steile wegen.

    kyra arts
    Wecamp Cudillero

    Cudillero in Asturië

  • 27 May 2026

    Tiny house is zoals verwacht. De locatie is in het bos dus super (als je tegen vogelgeluiden kan 😁). Ons huisje had wat mij betreft verstelbare buiten stoelen mogen hebben. Service kan ik niets over zeggen want we hebben niemand nodig gehad.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Tiny house is zoals verwacht. De locatie is in het bos dus super (als je tegen vogelgeluiden kan 😁). Ons huisje had wat mij betreft verstelbare buiten stoelen mogen hebben. Service kan ik niets over zeggen want we hebben niemand nodig gehad.

    Eric K
    Beekbergen

    Beekbergen in Gelderland

  • 27 May 2026

    Vandaag heerlijk wezen varen, alles was super geregeld! We liepen naar de steiger en daar werd alles netjes uitgelegd, na heerlijk wat uurtjes ontspannen op het water ( en tussenstops bij een ander strandje) kwamen we weer bij de steiger waar iemand ons al op stond te wachten en hielp met aanleggen en uitstappen. We besloten ook nog een hapje te eten , tijdens het wachten op het eten waren de kids heerlijk aan het spelen in het zand! Het eten was heerlijk en zeer goed betaalbaar. Al met al een hele fijne dag gehad! Tevens ook een enorm compliment naar de bediening deze was keurig.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Vandaag heerlijk wezen varen, alles was super geregeld! We liepen naar de steiger en daar werd alles netjes uitgelegd, na heerlijk wat uurtjes ontspannen op het water ( en tussenstops bij een ander strandje) kwamen we weer bij de steiger waar iemand ons al op stond te wachten en hielp met aanleggen en uitstappen. We besloten ook nog een hapje te eten , tijdens het wachten op het eten waren de kids heerlijk aan het spelen in het zand! Het eten was heerlijk en zeer goed betaalbaar. Al met al een hele fijne dag gehad! Tevens ook een enorm compliment naar de bediening deze was keurig.

    iris janssen steenberg
    Recreatiepark Riverside

    Appeltern in Gelderland

  • 27 May 2026

    Ja, fuer kurzurlaub

    Horst Ruppert
    Camping Gasparina

    Castelnuovo del Garda in Veneto

  • 27 May 2026

    Wij hebben ontzettend genoten met het zonnige pinksterweekend. Mooi groen park, rustig en schoon. Vriendelijke personeel bij de receptie. Wij komen heel graag nog is terug om van de schitterende omgeving te genieten.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Wij hebben ontzettend genoten met het zonnige pinksterweekend. Mooi groen park, rustig en schoon. Vriendelijke personeel bij de receptie. Wij komen heel graag nog is terug om van de schitterende omgeving te genieten.

    Susanne Klomp-Borman
    De Kremmer

    Gasselte in Drenthe

Accommodaties toegevoegd aan je favorieten ga naar favorieten