Glamping

beoordelingen

Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.

  • Gescoord met een gemiddelde van 8.6

  • 138161 beoordelingen van vakantieparken

  • 88624
  • 31338
  • 7951
  • 4109
  • 6053
  • 27 May 2026

    We hebben met Pinksteren spontaan een lang weekend doorgebracht op camping Bergumer Meer en waren aanvankelijk een beetje sceptisch vanwege wat gemengde recensies op Google. Deze scepsis werd ter plaatse echter helemaal niet bevestigd. We reisden met een caravan en konden daarom de beoordelingen van de huuraccommodaties niet direct beoordelen. De accommodaties zagen er van buiten echter allemaal zeer goed onderhouden en schoon uit. Over het algemeen maakte de hele camping een zeer verzorgde indruk. Alles was schoon, goed onderhouden en gemaaid - wat echt belangrijk is voor een goed gevoel, vooral op kampeervakanties. Alles was goed voorbereid bij aankomst, het inchecken ging snel, vriendelijk en ongecompliceerd en we konden meteen onze kampeerplaats betrekken. De plaatsen waren groot genoeg voor caravans met voortent en een extra kleine tent. We waren vooral aangenaam verrast door de wasplaatsen: Deze waren op elk moment van de dag schoon en netjes, met voldoende douches, toiletten en individuele wasgelegenheden. Een van de toiletgebouwen leek zelfs gloednieuw te zijn. Er was ook een goed onderhouden wasserette met wasmachines en drogers. Onze kinderen (12 jaar) maakten gebruik van het binnenzwembad, de binnenspeeltuin en de HIT Arena en hadden daar veel plezier. Dankzij het zeer warme weer tijdens Pinksteren konden we ook genieten van de twee stranden en het water. Beide strandgedeeltes hebben een prachtig zandstrand, dus ook kleinere kinderen kunnen daar prima spelen. Een ander groot pluspunt voor ons waren de vismogelijkheden direct bij de camping. De visvergunningen waren gemakkelijk te koop bij de receptie en de prijs was absoluut eerlijk. We vonden vooral de verschillende mogelijkheden direct aan het water erg leuk: soms kon je op open grasvelden zitten, soms onder schaduwrijke bomen - ideaal op warme dagen. Er waren ook: - een kleine campingmarkt met dagelijkse benodigdheden - een strandrestaurant en een snackbar met typisch Nederlandse snacks, pizza en ijs - sportvelden en tafeltennistafels - Een praktische camping app met openingstijden, animatie en belangrijke informatie We willen vooral de vriendelijkheid van het personeel benadrukken. Of het nu bij de receptie, de minimarkt of de snackbar was - we werden overal vriendelijk en behulpzaam behandeld. In sommige gevallen werd er Duits gesproken, anders was de communicatie gemakkelijk in het Engels. We vonden de omgeving ook erg mooi. Winkelmogelijkheden waren binnen handbereik en de grote Kringloopmarkt "Lichtpuntloods" in de buurt is een geweldige bestemming voor iedereen die van rommelmarkten of tweedehands goederen houdt. Daar vind je een groot terrein met zeer goed gesorteerde goederen en een bijzonder vriendelijke sfeer. Al met al waren we echt aangenaam verrast en zouden we zo weer terugkomen. We kunnen Bergumer Meer zeker aanraden aan gezinnen die op zoek zijn naar een kindvriendelijke camping aan het water met een goede prijs-kwaliteitverhouding.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Wir haben spontan über Pfingsten ein verlängertes Wochenende auf dem Campingplatz Bergumer Meer verbracht und waren im Vorfeld aufgrund einiger durchwachsener Google-Bewertungen zunächst etwas skeptisch. Diese Skepsis hat sich vor Ort jedoch überhaupt nicht bestätigt. Wir reisen mit dem Wohnwagen und können daher die Bewertungen zu den Mietunterkünften nicht direkt beurteilen. Allerdings wirkten die Unterkünfte von außen alle sehr gepflegt und sauber. Generell machte der gesamte Platz einen sehr ordentlichen Eindruck. Alles war sauber, gepflegt und gemäht – was gerade bei Campingurlauben für das Wohlfühlgefühl wirklich wichtig ist. Bereits bei der Anreise war alles bestens vorbereitet, der Check-in verlief schnell, freundlich und unkompliziert und wir konnten unseren Stellplatz umgehend beziehen. Die Stellplätze waren ausreichend groß für Wohnwagen mit Vorzelt und zusätzlichem kleinen Beistellzelt. Besonders positiv überrascht waren wir von den Waschhäusern: Diese waren zu jeder Tageszeit sauber und ordentlich, mit ausreichend Duschen, Toiletten und Einzelwaschmöglichkeiten. Eines der Sanitärgebäude schien sogar ganz neu zu sein. Auch ein gepflegter Waschsalon mit Waschmaschinen und Trocknern war vorhanden. Unsere Kinder (12 Jahre) haben das Hallenbad, den Indoorspielplatz sowie die HIT Arena genutzt und hatten dort viel Spaß. Durch das sehr warme Wetter über Pfingsten konnten wir zusätzlich die beiden Strände und das Wasser genießen. Beide Strandbereiche verfügen über schönen Sandstrand, sodass auch kleinere Kinder dort sehr gut spielen können. Ein großes Plus waren für uns auch die Angelmöglichkeiten direkt am Platz. Die Angelkarten konnten unkompliziert an der Rezeption gekauft werden und waren preislich absolut fair. Besonders schön fanden wir die verschiedenen Möglichkeiten direkt am Wasser: Teilweise konnte man auf offenen Grasflächen sitzen, teilweise auch unter schattigen Bäumen – ideal gerade an warmen Tagen. Außerdem gab es: - einen kleinen Campingmarkt mit Dingen des täglichen Bedarfs - ein Strandrestaurant sowie einen Imbiss mit typischen niederländischen Snacks, Pizza und Eis - Sportfelder und Tischtennisplatten - eine praktische Campingplatz-App mit Öffnungszeiten, Animation und wichtigen Informationen Besonders hervorheben möchten wir die Freundlichkeit der Mitarbeiter. Egal ob Rezeption, Minimarkt oder Imbiss – überall wurden wir freundlich und hilfsbereit behandelt. Teilweise wurde Deutsch gesprochen, ansonsten funktionierte die Verständigung problemlos auf Englisch. Auch die Umgebung hat uns gut gefallen. Einkaufsmöglichkeiten waren schnell erreichbar und in der Nähe gibt es mit dem großen Kringloop-Markt „Lichtpuntloods“ ein tolles Ausflugsziel für alle, die Flohmärkte oder Secondhand mögen. Dort findet man auf großer Fläche sehr gut sortierte Waren und eine besonders freundliche Atmosphäre. Insgesamt waren wir wirklich positiv überrascht und würden jederzeit wiederkommen. Für Familien, die einen kinderfreundlichen Campingplatz am Wasser mit gutem Preis-Leistungs-Verhältnis suchen, können wir Bergumer Meer definitiv empfehlen.

    P. G.
    Vakantiepark Bergumermeer

    Sumar in Friesland

  • 27 May 2026

    J'étais invitée par des amis pour le weekend dans leur mobil-home Tout s'est bien passé, sans soucis

    Isabelle Gouriou
    Camping Les 3 Cantons

    Saint-Antonin-Noble-Val in Occitanië

  • 27 May 2026

    Prachtige zuivere camping aan zee met een mooi zwembad voor groot en klein. Douches en toiletten zagen er fris en keurig uit. Zelfs een speciale douche ruimte voor kinderen

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Prachtige zuivere camping aan zee met een mooi zwembad voor groot en klein. Douches en toiletten zagen er fris en keurig uit. Zelfs een speciale douche ruimte voor kinderen

    Dorien Schriks
    Vakantiepark de Zeeuwse Parel

    Scherpenisse in Zeeland

  • 27 May 2026

    Top gewoon!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Top gewoon!

    Jan Stegeman
    Camping Loodsmansduin

    Den Hoorn in Noord-Holland

  • 27 May 2026

    Dus vertrok ik met mijn uitgeruste fiets en tent voor een paar dagen rust na een zwaar wijnbouwseizoen. Heel goed. Er is veel groen en schaduw, het terrein is goed onderhouden en de sanitaire voorzieningen zijn geweldig. Omdat ik op de fiets ben, een kleine suggestie: Laat alsjeblieft wat stoelen beschikbaar voor de kampeerders. Vooral als ze meerdere nachten blijven. Maar één stoel! Ja, ik heb tijdens een gezondheidsprobleem al op een heel kleine gemeenschappelijke camping gepast en dus zou ik, met een beetje ervaring als klant maar ook met wat bescheiden ervaring, een paar stoelen ter beschikking stellen, zelfs gebruikte. Voor de rest niets te klagen. Super schoonmakers, goede ontvangst. Maar jongen, een stoel zou gaaf zijn! "smile". Ik leen een stoel en zet hem terug. Snap ik, maar na 1,5 maand in de wijngaarden zou een stoel in de schaduw wel fijn zijn. Ahahh! Ik heb je iets laten ontglippen en dan heb ik weer andere ideeën .... Het allerbeste. Een heel goede camping en ik heb er veel gedaan!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Alors, je me suis posé avec mon vélo équipé et ma tente quelques jours de repos apres une rude saison viticole. Tres correct. Il y a de la verdure, de l’ ombre, le terrain est entretenu, les sanitaire pour moi, super bien. Vu que je suis à vélo, petite suggetion: Laissez quelques chaises à disposition pour les campeurs SVP. Surtout si ils restent plusieurs nuits en repos. Juste une chaise!. Oui, me suis déjà occupé d’ un camping tout petit communal lors d’ un souci de santé et donc , ayant un peu l’ habitude en client mais aussi en ayant une modeste experience, je prévoierais quelques chaises meme usagées. Autrement , rien à redire . Super gens d’ entretien, bon accueuil. Mais purée , une chaise , ce serait cool! " sourire". Moi j’ emprunte une chaise, je vais la remettre. Je comprends mais apres 1.5 mois dans les vignes, une chaise à l’ ombre, c’ est sympa . Ahahh! Je vous ai glissé un truc et puis j’ aurais d’ autres idées ... Bien à vous. Un tres bon camping et j’ en ai fait plein! .

    Didier Monin
    Camping de Thoissey

    Thoissey in Auvergne-Rhône-Alpes

  • 27 May 2026

    Faciliteiten en locatie redelijk goed - receptie/klantenservice bedroevend - echte experts in jmenfoutisme

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Aménagements et emplacement plutôt bien - qualité d’accueil / service client lamentable - des véritables experts en jmenfoutisme

    KDC London
    Huttopia Versailles

    Versailles in Île de France

  • 27 May 2026

    Ons verblijf op Camping Zonneweelde was gewoonweg perfect. Zodra we aankwamen, hadden we meteen dat speciale vakantiegevoel. De hele camping is ongelooflijk goed onderhouden, modern en tegelijkertijd heel gezellig. Je kunt overal zien hoeveel liefde en passie er in deze camping is gaan zitten. We waren vooral onder de indruk van de ontspannen sfeer. Ondanks de grootte voelt alles rustig en prettig aan, waardoor je meteen kunt ontspannen. De kampeerplaatsen zijn prachtig aangelegd, het sanitair is buitengewoon schoon en het hele team is altijd vriendelijk en behulpzaam. Welke vraag je ook had - je werd altijd hartelijk verwelkomd. De nabijheid van het strand is natuurlijk een enorm pluspunt. De korte wandeling door de duinen naar de zee was voor ons elke dag een hoogtepunt. De zonsondergang op de Noordzee meemaken, vooral 's avonds, was gewoonweg prachtig. Deze camping is ook echt een paradijs voor kinderen. Er zijn zoveel mogelijkheden om te spelen dat verveling gegarandeerd is. Tegelijkertijd kunnen volwassenen ontspannen en genieten van de rustige sfeer. Deze combinatie is echt zeldzaam. Een ander groot voordeel is de nabijheid van Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad. Er is een prachtig overdekt zwembad, wat een geweldige aanvulling is op een strandvakantie, vooral bij slecht weer of voor gezinnen met kinderen. Zo heb je ook op koelere dagen volop mogelijkheden voor een ontspannen vakantie. We hielden ook vooral van de kleine details - verse broodjes in de ochtend, gezellige zithoekjes, heerlijk eten en de over het algemeen zeer hoogwaardige inrichting in het hele complex. Alles voelt modern, schoon en toch persoonlijk en warm aan. Voor ons was het een van de beste vakanties in Zeeland ooit. We voelden ons van de eerste tot de laatste dag ongelooflijk op ons gemak en waren graag langer gebleven. Als je op zoek bent naar ontspanning, het strand, comfort en oprechte gastvrijheid, dan is dit de plek voor jou. Wij komen zeker terug. ☀️🌊🏕️

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Unser Aufenthalt auf Camping Zonneweelde war einfach rundum perfekt. Schon beim Ankommen hatten wir sofort dieses besondere Urlaubsgefühl. Die gesamte Anlage ist unglaublich gepflegt, modern und gleichzeitig sehr gemütlich. Man merkt überall, wie viel Liebe und Herzblut in diesem Campingplatz steckt. Besonders begeistert hat uns die entspannte Atmosphäre. Trotz der Größe wirkt alles ruhig und angenehm, sodass man sich sofort erholen kann. Die Stellplätze sind schön angelegt, die Sanitäranlagen außergewöhnlich sauber und das gesamte Team immer freundlich und hilfsbereit. Egal welche Frage man hatte – man wurde immer herzlich empfangen. Die Nähe zum Strand ist natürlich ein riesiger Pluspunkt. Die kurzen Wege durch die Dünen bis ans Meer waren jeden Tag ein Highlight für uns. Gerade abends die Sonnenuntergänge an der Nordsee zu erleben, war einfach wunderschön. Auch für Kinder ist dieser Campingplatz ein echtes Paradies. Es gibt so viele Spielmöglichkeiten, dass garantiert keine Langeweile aufkommt. Gleichzeitig können Erwachsene wunderbar entspannen und die ruhige Atmosphäre genießen. Diese Kombination findet man wirklich selten. Ein weiterer großer Vorteil ist die Nähe zum Landal Strand Resort Nieuwvliet-Bad. Dort befindet sich ein schönes Hallenschwimmbad, das besonders bei schlechterem Wetter oder für Familien mit Kindern eine tolle Ergänzung zum Strandurlaub ist. Dadurch hat man auch an kühleren Tagen viele Möglichkeiten für einen entspannten Urlaub. Besonders schön fanden wir auch die kleinen Details – frische Brötchen am Morgen, gemütliche Sitzbereiche, leckeres Essen und die allgemein sehr hochwertige Ausstattung der gesamten Anlage. Alles wirkt modern, sauber und trotzdem persönlich und herzlich. Für uns war es einer der schönsten Urlaube in Zeeland überhaupt. Wir haben uns vom ersten bis zum letzten Tag unglaublich wohlgefühlt und wären am liebsten länger geblieben. Wer Erholung, Strand, Komfort und echte Gastfreundschaft sucht, ist hier genau richtig. Wir kommen ganz sicher wieder. ☀️🌊🏕️

    Amy “und” Petite
    Camping Zonneweelde

    Nieuwvliet in Zeeland

  • 27 May 2026

    Een zeer aangename camping die de oude camping in een overstromingsgebied vervangt. Er is goed over nagedacht en de voorzieningen zijn behoorlijk uitgebreid. Reken op 10 minuten lopen naar het dorpscentrum. Het personeel en de ontvangst zijn erg hartelijk.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Camping très sympa qui remplace l'ancien camping en zone inondable. Il est bien pensé et les services sont assez complets. Comptez 10 mn pour aller au centre village à pied. Le personnel et l'accueil est très chaleureux.

    sommeteo
    Domaine Seasonova Saâne et Mer

    Quiberville in Normandië

  • 27 May 2026

    Midden in de natuur kamperen, elke keer weer een genot!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Midden in de natuur kamperen, elke keer weer een genot!

    Jaco van Ark
    Camping Kogerstrand

    De Koog in Noord-Holland

  • 27 May 2026

    Op de hoogten van Arcachon, niet ver van de skipiste, 1/2 uur lopen van het stadscentrum en het observatorium van Ste Cécile. Vriendelijk onthaal. Enige moeite met het vinden van onze hutten (59 tot 63), het pad zou beter aangegeven moeten worden bij parkeerplaats 7. De hutten zijn schoon en goed uitgerust. Het personeel reageerde snel op kleine problemen in de accommodatie (bedlatten). Het enige dat dit verblijf zou hebben verbeterd is als er een andere plek was geweest dan de pizzeria om te schuilen en rustig samen te zijn tijdens de dreigende onweersbuien. Goede ervaring

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Sur les hauteurs d'Arcachon pas loin de la piste de ski sur aiguilles, à 1/2h à pieds du centre ville et de l'observatoire Ste Cécile. Accueil sympa. Quelques difficultés pour trouver nos cabanes (59 à 63) le chemin devrait être mieux indiqué au niveau du parking 7. Les cabanes sont propres et bien équipées. Le personnel intervient rapidement sur les petits soucis du logement (lattes de lit) Une seule chose qui aurait amélioré ce séjour c'est, les orages menaçants, un endroit autre que la pizzeria pour s'abriter et se réunir tranquilles. Bonne expérience

    serge lafleur
    Huttopia Arcachon

    ARCACHON in Nouvelle-Aquitaine

  • 27 May 2026

    Zeer aangename camping op menselijke maat, zeer vriendelijk en zorgzaam personeel. Kampeerplaats met sanitair helemaal top! De kinderen hebben zich prima vermaakt...het buitenzwembad is heerlijk. Het enige probleem zou zijn om wat strenger en verplicht te zijn (de meeste campings zijn dat nu) over mannen die een zwembroek dragen! 3/4 van hen had hun boxers onder hun shorts! Het is een beetje walgelijk... vrouwen gaan niet in hun onderbroek het water in! Voor hen geen zwemkleding, geen zwembad.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Camping très agréable à taille humaine , personnel très sympathique er bienveillant. Emplacement avec sanitaire au top !! Les enfants se sont bien amusés...la piscine extérieure est belle . Le seul hic serait d être un peu plus strict et obligatoire ( la plupart des camping le sont maintenant )sur le port du maillot pour les hommes !!! Les 3/4 avaient leurs caleçons en dessous de leurs shorts ! C est un peu dégoûtant...les femmes ne vont pas en culotte dans l eau ! Pour eux pas de maillot , pas de piscine .

    Delphine Lansonneur
    Flower Camping La Pointe du Talud

    PLOEMEUR in Bretagne

  • 27 May 2026

    7 personen inclusief 2 kinderen van 6 jaar (3 in een busje op kampeerplaats nr. 339 - 4 in Montana chalet nr. 18, rustig) voor 4 nachten. De camping was uitgestrekt, schaduwrijk en zeer goed ontworpen wat betreft de doorstroming van het verkeer, met de verschillende accommodatietypes georganiseerd in 'buurten'. Overal was het onberispelijk schoon, van de toiletten (dank je wel Renée), tot de lommerrijke omgeving van de accommodatie, het zwembad, de aangrenzende terrassen en de speeltuin. Het personeel was attent, discreet en glimlachend (DANK JE wel voor al die groene en beige overhemden). Het centrale terras is perfect voor het zwembad, de spelletjes, de gemeenschappelijke ruimte, de bar en de snackbar - na een grote drukte de dag ervoor is alles schoongemaakt, opgeruimd en weer op zijn plaats tegen de vroege ochtend. Een paar 'minpunten': Chalet Montana is erg licht van opzet (je weet alles van binnen ;-)! Het is goed uitgerust en schoon, maar vertoont toch wat sporen van slijtage op de vloer en de deurkozijnen. We hadden een tafelkleed voor de terrastafel, waarvan het ruwe hout goed versleten is, op prijs gesteld, evenals de levering van karretjes om bagage van de speciale parkeerplaats naar het chalet te vervoeren. Twee opmerkingen: Pinksterweekend, heel warm, heel erg druk op het strand van Sougey... en terecht, want het is ongetwijfeld het dichtst bij afrit 12 van de snelweg voor mensen uit Lyon en Chambéry, vrij en zonder toezicht voor 13 juni. CCLA-personeel (Communauté de Communes du Lac d'Aiguebelette) staat klaar om het steeds groter wordende aantal onbeschaafde zwerfvuil op te ruimen en de gendarmerie is opvallend aanwezig...

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    7 personnes dont 2 enfants de 6 ans (3 en van sur emplacement n°339 - 4 en chalet Montana n°18, calmes) durant 4 nuits. Camp vaste, ombragé, très bien conçu au plan circulation, organisation par "quartiers" des différents types d'hébergements. Propreté irréprochable en tous lieux, des sanitaires (MERCI Renée), aux abords verdoyants des hébergements, en passant par la piscine, les terrasses avoisinantes, l'aire de jeux. Personnel aux petits soins, discret et souriant (MERCI à tous les maillots verts, tous les maillots beiges). Espace terrasse central parfait entre piscine, jeux, salle commune, bar, snack - après une forte affluence la veille, tout est nettoyé, rangé, remis en place dès la première heure du petit matin. Quelques "bémols" : le chalet Montana est de conception très légère (tout se sait à l'intérieur ;-) !) ; bien équipé et propre, il montre tout de même quelques traces d'usure au sol et dans les huisseries. On aurait apprécié une nappe pour la table de la terrasse dont le bois brut est bien usagé ainsi que la mise à disposition de charrettes pour le transport des bagages de la place de parking dédiée jusqu'au chalet. Deux observations : week-end de Pentecôte, grosse chaleur, très très grosse affluence à la plage du Sougey... et pour causes, elle est sans doute la plus proche de la sortie d'autoroute n°12 pour les lyonnais et les chambériens, gratuite et non surveillée avant le 13 juin. Le personnel de la CCLA (Communauté de Communes du Lac d'Aiguebelette) est bien présent pour assurer le nettoyage des incivilités toujours trop nombreuses en matière de déchets divers, et la gendarmerie se montre ostensiblement...

    Francis
    Huttopia Lac d’Aiguebelette

    SAINT ALBAN DE MONTBEL in Auvergne-Rhône-Alpes

Accommodaties toegevoegd aan je favorieten ga naar favorieten