Glamping

beoordelingen

Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die je hier kunt vinden. Alle reviews zijn gebaseerd op gasten die bij deze accommodaties verbleven.

  • Gescoord met een gemiddelde van 8.6

  • 138867 beoordelingen van vakantieparken

  • 89074
  • 31489
  • 7998
  • 4125
  • 6095
  • 11 Aug 2024

    We zijn hier twee nachten gebleven omdat we op bezoek waren bij vrienden in de buurt, anders waren we hier niet gestopt. De camping is erg duur, vooral voor het "aire de camping" gedeelte dat geen schaduw heeft en eigenlijk niet meer is dan een veredelde parkeerplaats (hoewel je wel gebruik kunt maken van de campingfaciliteiten). We hadden één nacht op een kampeerplaats die OK was, en daarna één nacht op het "aire" gedeelte, waar we niet over klaagden omdat we niet gereserveerd hadden, dus we hadden geluk dat we überhaupt een plekje konden vinden. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Het zwembad is ok, maar natuurlijk erg druk in de zomer. De camping is goed verbonden met de stad via de bus of de fiets langs de rivier. Een ding anders dan de kosten, die zeker te hoog zijn, zijn de badkamers. Ik heb in mijn leven waarschijnlijk honderden campingbadkamers bezocht en ik heb een paar dingen die elke goede campingbadkamer MOET hebben: Netheid Praktisch De badkamers hadden helaas geen van beide. De douches en toiletten waren vaak vies en stonken, ik gebruikte dezelfde douchecabine twee dagen achter elkaar en de haren op de vloer en in de afvalruimte waren er beide dagen. Ik was niet onder de indruk. De toiletten hebben ook helemaal geen zitting, wat het voor vrouwen moeilijk kan maken. Kortom, blijf er als het moet, anders zou ik uitwijken naar een leuker gebied.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    We stayed here two nights only because we were visiting friends in the area, otherwise, we would not have stopped here. The camping is very expensive, especially for the “aire de camping” area which has no shade and is really just a glorified parking lot (although you can use the camping facilities). We had one night in a pitch which was OK, then one night in the “aire” bit, which we didn’t complain about because we hadn’t booked so we were lucky to find any space at all. The staff were very helpful and friendly. The pool is ok but obviously very crowded in the summer. The site is well-connected to the town via bus or bike along the river. One thing other than the cost, which is definitely over-priced, is the bathrooms. I have visited probably hundreds of campsite bathrooms in my lifetime and I have a few things any good campsite bathroom MUST have: Cleanliness Practicality The bathrooms sadly had neither of these things. The showers and toilets were often dirty and smelly, I used the same shower cubicle two days in a row and the hair on the floor and in the waste disposal area was there on both days. I was not impressed. Also, the toilets have no seat at all, which for women can make things difficult. In short, stay there if you have to, otherwise I would move on to a nicer area.

    Luisa Bertolatti
    Camping d'Angers - Lac de Maine

    Angers in Centre-Val de Loire

  • 11 Aug 2024

    Slechte vakantie ooit gehad hier in mijn leven... gehuurde chalet bleek niet van het park zelf, maar een onderverhuurde. Veel tokkies met vaste plekken rondom de chalet. Het gebruikte taalgebruik zal ik je besparen wat tot 3.00 uur snachts doorgaat icm alcohol en harde muziek. Zwembad superkoud, café zat gewoon hele vakantie dicht en animatieteam was echt abominabel. Bespaar jezelf de moeite om hierheen te gaan, want je krijgt 100% spijt!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Slechte vakantie ooit gehad hier in mijn leven... gehuurde chalet bleek niet van het park zelf, maar een onderverhuurde. Veel tokkies met vaste plekken rondom de chalet. Het gebruikte taalgebruik zal ik je besparen wat tot 3.00 uur snachts doorgaat icm alcohol en harde muziek. Zwembad superkoud, café zat gewoon hele vakantie dicht en animatieteam was echt abominabel. Bespaar jezelf de moeite om hierheen te gaan, want je krijgt 100% spijt!

    Robert te Wierik
    Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren

    Lathum in Gelderland

  • 11 Aug 2024

    Super mooie en rustige camping. Zeer vriendelijke ontvangst. Zeer goed sanitair.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Super schöner und ruhiger Campingplatz. Sehr freundlicher Empfang. Sehr gute sanitäre Anlagen.

    Thorsten Temme
    Camping Dal van de Mosbeek

    Mander in Overijssel

  • 11 Aug 2024

    Na wat aanvankelijke irritatie dat er een toeslag van €30 was voor 2 campers die naast elkaar wilden staan, wat toch niet doorging, vonden we er een prachtige camping. De plaatsen zijn groter dan gemiddeld, het sanitair is schoon en goed uitgerust en het restaurant was uitstekend.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Nach erster Irritation, dass für 2 Wohnmobile, die nebeneinander stehen wollten, ein Aufschlag von 30€ erhoben werden sollte, was dann aber doch nicht zum Tragen kam, haben wir dort einen wunderschönen Campingplatz vorgefunden. Die Stellplätzte sind überdurchschnittlich groß, die Sanitäranlagen sauber und gut ausgestattet und das Restaurant war spitze.

    Stefan Sondermann
    Vakantiepark de Italiaanse Meren

    Winterswijk Kotten in Gelderland

  • 11 Aug 2024

    Ideaal gelegen camping in de Lot met zeer goede plaatsen voor een goede prijs. Zeer prettige beheerder, goedlachs en attent. Er was echter een groot minpunt over de manager van het restaurant, die niet bij de camping hoorde en het "schokkend" vond om in zwemkleding op het terras te zitten en ons te vragen ons aan te kleden. Hij kwam een paar minuten later terug om ons te vertellen dat we niet onderuit moesten zakken op de bank en rechtop moesten gaan staan. Dit verzoek kwam na een klacht van een klant die zich in een Parijs paleis waande. Als je van kampeerspirit houdt, moet je dit restaurant letterlijk vermijden. Beledigende opmerkingen en een meer dan ongepaste houding tegenover klanten. Een zeer slechte ervaring die een groot deel van onze avond heeft verpest.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Camping idéalement situé dans le Lot avec des emplacements très correct pour un bon prix. Gérant très agréable souriant et à l’écoute. Cependant gros point négatif sur le gérant du restaurant qui ne dépend pas du camping qui trouve cela « choquant «  d’être en maillot de bain au abord de la terrasse,qui nous demande de nous habiller. Reviens quelques minutes plus tard pour nous dire de ne pas nous affaler dans le canapé , de se tenir plus droit, demande qui a été faite suite à la plainte d’une cliente qui se croit dans un palace parisien. Si vous aimée l’esprit du camping , ce restaurant est littéralement à fuir. Propos désobligeants,attitude plus que déplacé envers les clients . Très mauvaise expérience qui nous a gâcher une bonne partie de la soirée.

    Alexia Le Jeune
    Camping Domaine de la Faurie

    SENIERGUES in Occitanië

  • 11 Aug 2024

    Locatie is fijn, lekker snel in Duitsland. Plekken met privé sanitair zijn ENORM. Auto bij de plaats. Sanitair was schoon, maar door de lucht uit het riool echt niet prettig om naar toilet te gaan. Waarschijnlijk een stankafsluiter die niet meer z'n werk deed. Winkeltje vond ik ondermaats, geen gebruik gemaakt van restaurant of andere faciliteiten. Zwembad is klein, maar voor een duik groot genoeg. Staat niet hoog op de lijst om er terug te keren

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Locatie is fijn, lekker snel in Duitsland. Plekken met privé sanitair zijn ENORM. Auto bij de plaats. Sanitair was schoon, maar door de lucht uit het riool echt niet prettig om naar toilet te gaan. Waarschijnlijk een stankafsluiter die niet meer z'n werk deed. Winkeltje vond ik ondermaats, geen gebruik gemaakt van restaurant of andere faciliteiten. Zwembad is klein, maar voor een duik groot genoeg. Staat niet hoog op de lijst om er terug te keren

    alex Andra
    Vakantiepark de Italiaanse Meren

    Winterswijk Kotten in Gelderland

  • 11 Aug 2024

    We kwamen op een zaterdag bijna bij sluitingstijd per ongeluk in nood terecht vanwege autopech.
    We werden hartelijk ontvangen, het personeel hielp ons zelfs onze bagage naar onze kampeerplaats te brengen.
    Omdat we daardoor niet al onze spullen bij ons hadden, heeft de eigenaar oplossingen voor ons gevonden zodat we op een echte matras konden slapen, en ze waren heel begripvol.
    We kenden deze camping nog niet, maar ik raad hem van harte aan. Als je op zoek bent naar een camping aan de oever van de Lot, met veel schaduw en rust, dan is dit het juiste adres!
    Het personeel luistert goed, is attent en heel menselijk – eigenschappen die je tegenwoordig niet vaak meer ziet.
    Vanavond is onze laatste nacht, maar we komen volgend weekend zeker terug, want we hebben enorm genoten van deze sfeer en deze professionaliteit!
    Bedankt dat jullie erin geslaagd zijn om van een weekend dat slecht begon, een geslaagd weekend te maken!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Arrivé par hasard en catastrophe un samedi presque à la fermeture à cause d'une panne de voiture.
    Nous avons été reçu chaleureusement, le personnel nous a même aidé à descendre nos bagages à notre emplacement.
    N'ayant du coup pas toutes nos affaires, le patron nous a trouvé des solutions pour que nous dormions avec un vrai matelas et sont très compréhensif.
    Nous ne connaissions pas ce camping, mais je le recommande vivement. Si vous souhaitez un camping au bord du lot, avec beaucoup d'ombre, au calme c'est la bonne adresse !
    A l'écoute , au petit soin, le personnel est très humain, qualités rare de nos jours.
    Dernière nuit ce soir, mais du coup nous revenons me week-end prochain car nous avons adoré cette ambiance et ce professionnalisme !
    Merci d'avoir réussi à faire d'un week-end mal partie en un week-end réussi !

    ben 03
    Seasonova Camping Les Rives d'Olt et Aubrac

    SAINT GENIEZ D'OLT in Occitanië

  • 11 Aug 2024

    We moesten 's ochtends de camping op we kwamen om middernacht aan we rijden de parkeerplaats op bij de ingang van de camping daar stond de bewaker die ons vertelde dat we daar 's nachts mochten blijven, alles verlicht, om 3.00 blafte de hond als een gek, het duurt even voordat ik verbinding maak dan kijk ik.... deur die we wijd hadden dichtgedaan! Iemand probeerde binnen te komen, we renden weg!!!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Dovevamo entrare in campeggio la mattina siamo arrivati a mezzanotte entriamo in parcheggio all'entrata del campeggio c'era la guardia ci ha detto che la notte potevamo stare lì, tutto illuminato, alle 3.00 la cagnolina abbaia come una pazza, ci metto un po a connettere poi guardo ..sportello che avevamo ben chiuso spalancato! Qualcuno ha cercato di entrare, noi siamo scappati via!!!

    Giusy Santoro
    Camping Roma Capitol

    Rome in Lazio

  • 11 Aug 2024

    Mooie camping aan het water. En aardige eigenaars. Schone sanitair.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Mooie camping aan het water. En aardige eigenaars. Schone sanitair.

    Henderikus Hadders
    Camping Pasveer

    Loënga in Friesland

  • 11 Aug 2024

    Geen restaurant.douches niet schoon, vuilwaterpunt verstopt

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    No restaurant.showers not clean,waste water point blocked

    tony coulson
    Huttopia Parque de Doñana

    Hinojos in Andalusië

  • 11 Aug 2024

    Villa Nautica

    Prachtige accommodatie zelfs met airco en elektrische zonneschermen! Grote kavel met overkapping, hadden we niet verwacht,echt super!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Prachtige accommodatie zelfs met airco en elektrische zonneschermen! Grote kavel met overkapping, hadden we niet verwacht,echt super!

    Ria L.
    MarinaPark Residentie Nieuw Loosdrecht

    Loosdrecht in Noord-Holland

  • 11 Aug 2024

    We verbleven er 1 week. Hartelijke ontvangst, altijd lachende beheerders. Schone toiletten en douches. Rustige camping, met een ontspanningsruimte voor volwassenen (zoetwater zwemgedeelte). Een echte aanrader.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Nous y avons séjourné 1 semaine. Accueil chaleureux, gérants toujours souriants. Sanitaires et douches propres. Camping calme, avec espèce de détente pour adulte (zone de baignade d'eau douce). Nous recommandons vivement.

    Salomé Crespin
    Bivouac nature

    Saint Jean du Gard in Occitanië

Accommodaties toegevoegd aan je favorieten ga naar favorieten