Vancouver Stacaravan - 5 persoons

boeken
  • Personen 5 personen
  • Huisdiervriendelijk Huisdiervriendelijk
  • Eigen badkamer Eigen badkamer
  • Aantal slaapkamers 2 slaapkamers

Hoogtepunten van Vancouver Stacaravan

  • Volledig uitgeruste keuken
  • Zonnig terras
  • Gezellige woonkamer met eethoek
  • Grote schuifdeuren naar buiten
  • Twee slaapkamers

Algemene informatie

Geniet van modern comfort temidden van de natuur bij Camping Huttopia Etang de Fouché! Deze ruime en lichte stacaravan biedt een aangename leefruimte met grote schuifdeuren naar een buitenruimte waar je heerlijk kunt ontspannen. De uitgeruste keukenhoek, inclusief gasfornuis, microgolfoven, koelkast en koffiezet, maakt zelf koken gemakkelijk. Twee slaapkamers, waaronder een met een tweepersoonsbed van 140 cm en een met een tweepersoonsbed van 140 cm beneden en een eenpersoonsbed van 90 cm boven, bieden comfortabele nachtrust. De badkamer met lavabo, douche en toilet zorgt voor gemak. Buiten nodigt het ruime terras van 15 m² uit voor gezellige zomermaaltijden en ontspanning met tuinmeubilair.

kaart openen

Omgeving

  • Boottocht op het kanaal van Bourgondië (15 km)
  • Bezoek het kasteel van Châteauneuf
  • Terug in de geschiedenis (20 km)
  • Het natuurpark Morvan
Lees meer

Voorzieningen en activiteiten bij Vancouver Stacaravan

Algemeen

  • Parkeren aan de accommodatie
  • Oppervlakte (m²) (27)
  • Rookvrij
  • Hond welkom
  • Verwarming

Keuken

  • Keukeninventaris
  • Keukengerei
  • Frigo (met diepvriesvak)
  • Koffiemachine (filter)
  • Microgolfoven
  • Fornuis
  • Keuken

Leefruimte

  • Zitplaats
  • Eetplaats

Slaapsuite

  • Stapelbed (1)
  • Tweepersoonsbed (2)
  • Aantal slaapkamers (2)

Toegankelijkheid

  • Trappen naar accommodatie

Tuin/Terras

  • Barbecueën toegelaten
  • Terras / veranda (open)
  • Privéterras
  • Tuinmeubelen

Badkamer

  • Badkamer (1)
  • Douche (1)
  • WC (1)
  • Lavabo

Belangrijke parkfaciliteiten en sfeer

Huttopia Etang de Fouché

alle parkinformatie
  • Tussen de wijngaarden
  • Aan de rand van het water

(Sport)activiteiten

  • E-bikeverhuur
  • Fietsverhuur
  • Petanquebaan
  • Mountainbike verhuur
  • Pingpongtafel
  • Volleybalterrein
  • Waterfietsen Verhuur
  • Zandstrand

Activiteiten in de buurt

  • Velo's
  • Kajakken
  • Mountainbiken
  • Natuurpark (<5 KM)
  • Vissen
  • Wandelen
  • Wijngaard (<10 KM)
  • Tennis

Algemene voorzieningen

  • Onthaal
  • Ontbijtservice
  • Winkel

Gesproken taal

  • Engels
  • Frans

Kind en tiener

  • Animatie
  • Spelkamer
  • Kidsclub
  • Speeltuin (buiten)

Ligging

  • Bij een bos
  • Langs het water

Zwembad

  • Buitenzwembad
  • Peuterbad
  • Bij een meer

Eten & drinken

  • Pizzeria
  • Bakker
  • Bar / Bistro
  • Restaurant

Aanbieder

  • Huttopia

Beschikbaarheid en prijzen

Praktische informatie

  • Annuleringsvoorwaarden

    Huttopia annuleringsvoorwaarden


    Het annuleringsbeleid is als volgt:

    • Bij annulering tot 30 dagen voor de aankomstdatum wordt 40% van de kosten aangerekend.
    • Bij annulering vanaf 29 dagen voor aankomst wordt 100% van de kosten aangerekend.

    Let op: de reserveringskosten en de premie voor de verzekeringsoptie worden niet terugbetaald, ongeacht wanneer je annuleert.

  • Check-in en check-out tijden
    Check-in: 16:00
    Check-out: 11:00
  • Minimum nachten : 2

Veelgestelde vragen

  1. Is roken in de accommodatie toegestaan?

    Roken in de accommodaties is niet toegestaan.

  2. Mag je op de camping barbecueën?

    Er mag op het park gebarbecued worden op gas of elektrisch. Kolen zijn niet toegestaan.

  3. Zijn honden welkom op het park en in de accommodatie?

    Ja, die zijn welkom.

  4. Wat zijn de in- en uitchecktijden voor Vancouver Stacaravan?
    De check-in bij Huttopia Etang de Fouché begint om 16:00. Het uitchecken moet vóór 11:00 gedaan worden.
  5. Is Huttopia Etang de Fouché het hele jaar open?
    Nee, Huttopia Etang de Fouché is open van 3 April tot 28 September.
  6. Is er een restaurant in Huttopia Etang de Fouché?
    Ja, er is pizzeria en restaurant in Huttopia Etang de Fouché. Bovendien biedt het park bar / Bistro.
  7. Is er een zwembad bij Huttopia Etang de Fouché?
    In het park vind je buitenzwembad, peuterbad en bij een meer.
  8. Is er een campingwinkel in Huttopia Etang de Fouché?
    Ja, in Huttopia Etang de Fouché vind je winkel en bakker.
  9. Is er een animatieteam in Huttopia Etang de Fouché?
    Ja, er is animatie in Huttopia Etang de Fouché.
  10. Is roken toegestaan in Vancouver Stacaravan?
    Nee, roken is niet toegestaan in deze accommodatie.
  11. Zijn huisdieren toegestaan in Vancouver Stacaravan?
    Ja, huisdieren zijn toegestaan in de accommodatie. Bij het boeken moet je aangeven dat je een huisdier wil meenemen zodat je kunt controleren of de huisdiervriendelijke accommodatie beschikbaar is.
  12. Moet ik mijn eigen bedlinnen meenemen?
    Ja, je moet je eigen bedlinnen meenemen.
  13. Is het mogelijk om te parkeren bij Vancouver Stacaravan?
    Ja, het is mogelijk om direct bij de accommodatie te parkeren.
  14. Moet ik mijn eigen handdoeken meenemen naar Vancouver Stacaravan?
    Ja, je moet je eigen handdoeken meenemen.
Parkinformatie

Huttopia Etang de Fouché

Elektrische fietsen te huur bij een houten chalet in vakantiepark Huttopia Etang de Fouché in Bourgondië, Frankrijk.
Kinderen spelen op een speeltuin met glijbaan en klimnet bij Huttopia Etang de Fouché in Frankrijk.
Pizza aan het bakken in een steenoven bij Huttopia Etang de Fouché in Bourgogne-Franche-Comté, Frankrijk.

Wat je moet weten over het park

Verwen jezelf met een landelijke vakantie bij de compleet gerenoveerde Camping Huttopia Etang de Fouché, tussen het bos van de Morvan en de mooiste wijngaarden van Bourgondië. Geniet van buitensporten, gastronomie, zomeractiviteiten of kom tot rust bij het zwembad. Verblijf in de comfortabele accommodaties en geniet van horecavoorzieningen, een zwem- en speelcentrum, en een verwarmd zwembad. De ideale bestemming voor een rustige vakantie in de natuur!

Ontdek het park
plattegrond

Praktische informatie

Park beoordeeld met een 9.2

202 beoordelingen

  • 152
  • 34
  • 10
  • 2
  • 4
  • 24 Jun 2026

    -

    Beoordeling van Google
  • 22 Jun 2026

    Een superleuk verblijf van 20 tot 22 juni 2026. Maar twee nachten, maar alles wat we zochten was er: rust, comfort, buitenleven.
    We waren er om onze eerste huwelijksverjaardag te vieren.
    - De ontvangst was top! Het meisje en haar collega zorgen ervoor dat je je meteen welkom voelt. De tips, aanwijzingen, vriendelijkheid, alles was aanwezig! Je voelt de liefde voor de streek, of het nu gaat om tips voor uitstapjes, maar vooral: dat kleine restaurantje dat je niet mag missen voor een romantisch avondje uit. Ik zal nog een bericht plaatsen over Le Château d’Arnay, maar spoiler alert: EEN GENOT.
    - In een woonwagen (plaats 54), niet in de schaduw maar vlak bij het meer (een genot en trouwens heel schoon). We hebben een gasbarbecue gehuurd om de eerste avond lekker te smullen. (Let op: houtskoolbarbecues zijn verboden. Neem je eigen gas- of elektrische barbecue mee. Zo niet, geen probleem: je kunt er een huren voor 9 euro per dag. Maar in het hoogseizoen kan het lastig zijn om er een te vinden.)
    - De sfeer: het is vakantie! Zelfs buiten het seizoen konden we genieten van een heel cool concertje. We zijn niet lang weggebleven tussen het zwembad en het meer, maar het was wel heel gezellig.
    - boodschappen: Aldi (goedkoop en van alles wat), U Express (iets verder weg, maar qua prijs: doe geen moeite. Ga naar de Carrefour Express die vlak naast de camping ligt), Carrefour Express: oh my gosh! De vleesafdeling is ongelooflijk! Er is ook groente… hè!
    Kortom, een sterrenhemel (we waren vergeten wat je allemaal kunt zien zonder lichtvervuiling), totale ontspanning, een streek rijk aan geschiedenis.
    Bedankt aan het team voor het bieden van een leefomgeving die tegenwoordig zo ontbreekt.
    Kleine tips:
    - het is erg warm in de caravans, niet erg milieuvriendelijk, maar als je een draagbare airco hebt, neem die dan mee. Anders, net als wij, zet zodra de zon ondergaat de ramen open en speel met de ventilatoren. Je slaapt er heerlijk.
    Verbeterpunt: horren voor de ramen, alsjeblieft.
    Fijne vakantie!

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Un très beau séjour du 20 au 22 juin 2026. Uniquement 2 nuitées mais tout ce que l'on recherchait y était : Calme, Confort, Plein Air.
    Nous y étions pour célébrer notre premier anniversaire de mariage.
    - L'accueil au top ! La jeune fille et son collègue vous font sentir bienvenue. Les conseils, consignes, gentillesse, tout y était ! On sent l'amour de la région, que ce soit dans les conseils pour les visites, mais surtout : le petit resto à ne pas manquer pour une soirée en amoureux. Je ferais un autre post sur Le Chateau d'Arnay mais spoiler alert : UN REGAL.
    - En Roulotte (place 54), pas à l'ombre mais à proximité du Lac (un régal et très propre soit dit en passant). Nous avons loué un barbecue à Gaz pour nous régaler le premier soir. (attestation barbec charbon interdit. Ramenez votre barbec à Gaz ou électrique. Sinon, pas grave : location 9 eur la journée. Mais durant la saison haute, ça peut être compliqué niveau disponibilité. )
    - l'ambiance : c'est les vacances ! Même si hors saison on a eu le droit à un petit concert bien cool. Nous n'avons pas fait long feu entre la piscine et le lac mais c'était bien sympa.
    - les courses : Aldi (pas cher et un peu de tout), U express (un peu plus loin mais niveau tarif, ne vous embêtez pas. Allez au Carrefour express qui se trouve juste à côté du camping), Carrefour Express : oh my gosh ! Le rayon boucherie est incroyable ! Ya des legumes aussi.. hein !
    Bref, ciel étoilé (on avait oublié ce que l'on peut voir sans pollution lumineuse), détente totale, terroir riche en histoire.
    Merci à l'équipe pour offrir un cadre de vie qui manque de nos jours.
    Petits conseils :
    - il fait très chaud dans les roulottes, pas très ecolo mais si vous avez une clim mobile, emmenez la. Sinon, comme nous, dès que le soleil tombe, ouvrez les fenêtres et jouer avec les ventilateurs. On dort très bien.
    Point d'amélioration: des moustiquaires aux fenêtres svp.
    Passez de bonnes vacances

    Beoordeling van Google
  • 21 Jun 2026

    Ik plaats de review hier, omdat het eten waar deze review over gaat op deze camping geserveerd wordt.
    Vanavond na een erg warme dag wordt er een barretje opgebouwd waar luxe hamburgers worden uitgeserveerd.
    Meteen bij het betalen wordt duidelijk aangegeven dat het even wachten is, 45/50 minuten voor een hamburger met patat. We worden omgeroepen, we moeten onze naam doorgeven. Het is wat het is, we wachten en we wachten.. na ruim een uur te hebben gewacht toch maar eens van dichterbij kijken, ik blijk een van de velen te zijn die het erg lang vind duren en veel mensen voor zich heeft zien gaan die achter hen in de rij stonden. Vreemd.
    Het blijkt dat je het kaartje met je nummer wat je gekregen hebt gewoon weer opnieuw kunt afgeven aan de kok, dan ben je de eerste (en is de rest nog later)..
    Het idee van een systeem met briefjes op volgorde wat zo mooi voor hem hangt blijkt niet te worden gebruikt..
    Inmiddels licht gefrustreerd, en 1,5 uur verder, worden de 'luxe' hamburgers geserveerd, en wordt er zonder iets te communiceren enkele euro's terug in handen gedrukt. Bij navraag blijkt dat de patat op is, ik geef aan dat na 1.5 uur wachten pas vertellen dat de patat op is echt niet oke is. Duidelijk dat ze hier weinig begrip voor hebben, er komt met moeite een sorry uit..
    Uiteindelijk met enkel de burgers naar de familie, waar inmiddels het kind (2) al aardig over de toeren is omdat het veel later is geworden en ze honger heeft. Vlam in de pan als er enkel burgers zijn en de beloofde friet/patat achterwege is gebleven...

    Wat de burger betreft, niks bijzonders het lijkt meer dan het is zeker niet de moeite waard om zo lang op te wachten. De volgende keer beter zelf burgers bakken.. lekkerder en scheelt een hoop tijd, geld en frustratie.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Ik plaats de review hier, omdat het eten waar deze review over gaat op deze camping geserveerd wordt.
    Vanavond na een erg warme dag wordt er een barretje opgebouwd waar luxe hamburgers worden uitgeserveerd.
    Meteen bij het betalen wordt duidelijk aangegeven dat het even wachten is, 45/50 minuten voor een hamburger met patat. We worden omgeroepen, we moeten onze naam doorgeven. Het is wat het is, we wachten en we wachten.. na ruim een uur te hebben gewacht toch maar eens van dichterbij kijken, ik blijk een van de velen te zijn die het erg lang vind duren en veel mensen voor zich heeft zien gaan die achter hen in de rij stonden. Vreemd.
    Het blijkt dat je het kaartje met je nummer wat je gekregen hebt gewoon weer opnieuw kunt afgeven aan de kok, dan ben je de eerste (en is de rest nog later)..
    Het idee van een systeem met briefjes op volgorde wat zo mooi voor hem hangt blijkt niet te worden gebruikt..
    Inmiddels licht gefrustreerd, en 1,5 uur verder, worden de 'luxe' hamburgers geserveerd, en wordt er zonder iets te communiceren enkele euro's terug in handen gedrukt. Bij navraag blijkt dat de patat op is, ik geef aan dat na 1.5 uur wachten pas vertellen dat de patat op is echt niet oke is. Duidelijk dat ze hier weinig begrip voor hebben, er komt met moeite een sorry uit..
    Uiteindelijk met enkel de burgers naar de familie, waar inmiddels het kind (2) al aardig over de toeren is omdat het veel later is geworden en ze honger heeft. Vlam in de pan als er enkel burgers zijn en de beloofde friet/patat achterwege is gebleven...

    Wat de burger betreft, niks bijzonders het lijkt meer dan het is zeker niet de moeite waard om zo lang op te wachten. De volgende keer beter zelf burgers bakken.. lekkerder en scheelt een hoop tijd, geld en frustratie.

    Beoordeling van Google
  • 19 Jun 2026

    Het gaat hier om een camping met 4 sterren, je kunt je afvragen of deze Huttopia camping wel recht heeft op deze 4 sterren.. In een best wel drukke periode is een douche/ wasgelegenheid permanent gesloten. Hierdoor was er regelmatig in het wel-open toiletgebouw geen toiletpapier of zeep om je handen te wassen aanwezig. Er is in de directe nabijheid van je campingplaats geen tapwater kraantje aanwezig. Dit moet voorbij het gesloten toiletgebouw gehaald worden. Dit geldt ook voor het chemisch toilet. De omgeving is overigens schitterend.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Het gaat hier om een camping met 4 sterren, je kunt je afvragen of deze Huttopia camping wel recht heeft op deze 4 sterren.. In een best wel drukke periode is één douche/ wasgelegenheid permanent gesloten. Hierdoor is er regelmatig in het open toiletgebouw geen toiletpapier of zeep aanwezig. De WC’s en de douches zien er niet altijd schoon uit. Het tapwaterpunt is het dezelfde als waar het chemisch toilet geleegd wordt (zelfde slang). Op het veld is geen tapwater kraantje aanwezig. De omgeving is overigens schitterend en er is een zwembad aanwezig. Wat het aantal sterren betreft, kom ik niet verder dan een 3.

    Beoordeling van Google
  • 17 Jun 2026

    -

    Beoordeling van Google
  • 14 Jun 2026

    Het was onze eerste keer bij Huttopia en we waren aangenaam verrast door hoe leuk het was. Hoewel we het als tussenstop van twee nachten tijdens onze reis gebruikten, wilden we eigenlijk helemaal niet meer weg! De herdershutten zijn perfect voor twee volwassenen en misschien twee kleine kinderen. Het uitzicht is prachtig en de plek om van de zonsondergang te genieten is perfect.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    First time Huttopia visitors and we were pleasantly surprised how good it was. Although we used it as a 2 night stopover on our travels we did not want to leave! The shepherds type huts are perfect for 2 adults and maybe 2 small children. The view is wonderful and the sunset position is perfect.

    Beoordeling van Google
1 / 34

Andere interessante accommodaties

Accommodaties toegevoegd aan je favorieten ga naar favorieten