Safaritent - 6 persoons

boeken
  • Personen 6 personen
  • Huisdiervriendelijk Huisdiervriendelijk
  • Aantal slaapkamers 2 slaapkamers

Hoogtepunten van Safaritent

  • Rookvrij
  • Huisdieren toegestaan
  • Veranda met luifel
  • Verplaatsbare keuken
  • In de prachtige natuur

Algemene informatie

De safaritent is een luxe safaritent geschikt voor maximaal 6 personen, een ideale accommodatie voor een vakantie met het gezin of een groep! Met een oppervlakte van 40m2. Eet met z'n allen aan de grote tafel met stoelen, gooi de voorkant van de tent helemaal open en geniet extra van het uitzicht en de frisse lucht. Maak maaltijden klaar in de complete keuken en kom aan het einde van de dag tot rust op een van de luxe stoelen of in een van de 2 slaapkamers. In de ene slaapkamer vind je een groot tweepersoonsbed, en in de andere kamer staan 2 stapelbedden. Met een lengte van 2 meter zijn de bedden geschikt voor zowel kinderen als volwassenen.

  • Tweepersoonsbed (140x200)
  • Twee stapelbedden met 4 matrassen (90x200)
  • Verrijdbare keuken met vierpits gasstel
  • Complete keukeninventaris
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat met filter
  • Waterkoker
  • Kachel
  • Terrasmeubilair
  • Overdekte veranda
kaart openen

Omgeving

  • Ontdek (een deel van) de Husbyring route
  • Bezoek de elanden
  • Ontdek de Sala Zilvermijnen
  • Nationaal park Färnebofjärden
Lees meer

Voorzieningen en activiteiten bij Safaritent

Algemeen

  • Gemeenschappelijk sanitair (deel je met andere gasten)
  • Wifi (kosteloos)
  • Oppervlakte (m²) (40)
  • Rookvrij
  • Hond welkom

Extra's

  • Beddengoed (bij te reserveren)
  • Handdoeken (bij te reserveren)

Keuken

  • Keukeninventaris
  • Keukengerei
  • Frigo (zonder diepvriesvak)
  • Koffiemachine (filter)
  • Waterkoker
  • Fornuis
  • Keuken

Kindvriendelijk

  • Babybedje (op aanvraag)
  • Kinderstoel (op aanvraag)

Leefruimte

  • Zitplaats
  • Eetplaats

Slaapsuite

  • Stapelbed (1)
  • Tweepersoonsbed (1)
  • Aantal slaapkamers (2)

Tuin/Terras

  • Terras / veranda (overdekt)
  • Privéterras
  • Tuinmeubelen

Belangrijke parkfaciliteiten en sfeer

Camping Falkudden

alle parkinformatie
  • Aan de rivier
  • Met zandstrand

(Sport)activiteiten

  • Fietsverhuur
  • Kano/kajak verhuur
  • Zandstrand

Activiteiten in de buurt

  • Velo's
  • Kajakken
  • Vissen
  • Nationaal park

Algemene voorzieningen

  • Onthaal

Gesproken taal

  • Nederlands

Ligging

  • Langs het water

Zwembad

  • Bij een meer

Eten & drinken

  • Bar / Bistro

Aanbieder

  • Vodatent

Beschikbaarheid en prijzen

Praktische informatie

  • Annuleringsvoorwaarden

    Annuleringsvoorwaarden volgens Recron


    Deze aanbieder is aangesloten bij de branchevereniging van Recron (recreatieondernemers). Zo ben je altijd verzekerd van duidelijke (annulatie)voorwaarden voor je reservering.

    Maak je meer dan drie maanden voor de afspraak schriftelijk annuleren? Dan betaal je slechts 15% van de kosten.

    Annuleer je tussen twee en drie maanden voor de afspraak? Dan betaal je 50% van de kosten.

    Annuleer je tussen één en twee maanden voor de afspraak? Dan betaal je 75% van de kosten.

    Annuleer je binnen één maand voor de afspraak? Dan betaal je 90% van de kosten.

    Annuleer je op de dag zelf of tijdens je verblijf? Dan ben je de volledige kosten verschuldigd.

  • Betalingsinformatie

    Bij het boeken betaal je 30% voorschot. Het resterende bedrag betaal je ten laatste acht weken voor aankomst.

    betalingsdeadlines:
    • 30% bij het maken van de boeking
    • 70% 8 weken voor aankomstdatum

    Je moet 100% betalen als je minder dan 8 weken voor vertrek boekt

  • Check-in en check-out tijden
    Check-in: 15:00
    Check-out: 10:00
  • Minimum nachten : 1

Veelgestelde vragen

  1. Is er elektriciteit in de tent?

    Ja, de tent heeft elektriciteit.

  2. Wat zijn de in- en uitchecktijden voor Safaritent?
    De check-in bij Camping Falkudden begint om 15:00. Het uitchecken moet vóór 10:00 gedaan worden.
  3. Is Camping Falkudden het hele jaar open?
    Nee, Camping Falkudden is open van 1 April tot 1 October.
  4. Is er een restaurant in Camping Falkudden?
    Nee, er zijn geen restaurants in Camping Falkudden. Het park biedt echter wel bar / Bistro
  5. Is er een zwembad bij Camping Falkudden?
    In het park vind je bij een meer.
  6. Is er wifi bij Safaritent?
    Safaritent is uitgerust met wifi (kosteloos).
  7. Is er een fietsverhuur in Camping Falkudden?
    Ja, in Camping Falkudden vind je fietsverhuur.
  8. Is roken toegestaan in Safaritent?
    Nee, roken is niet toegestaan in deze accommodatie.
  9. Zijn huisdieren toegestaan in Safaritent?
    Ja, huisdieren zijn toegestaan in de accommodatie. Bij het boeken moet je aangeven dat je een huisdier wil meenemen zodat je kunt controleren of de huisdiervriendelijke accommodatie beschikbaar is.
  10. Moet ik mijn eigen bedlinnen meenemen?
    Je moet je eigen bedlinnen meenemen of het bijboeken.
  11. Kan ik een kinderstoel bijboeken?
    Ja, indien beschikbaar, is het mogelijk om een kinderstoel bij te boeken.
  12. Moet ik mijn eigen handdoeken meenemen naar Safaritent?
    Je moet je eigen handdoeken meenemen of ze bijboeken.
  13. Kan ik een babybedje bijboeken in Safaritent?
    Ja, indien beschikbaar, is het mogelijk om een babybedje bij te boeken.
Parkinformatie

Camping Falkudden

Een kajakker geniet van een rustige dag op het meer bij Camping Falkudden, omgeven door natuur in Dalarna, Zweden.
Een mooi bord met zeven krokante, gefrituurde balletjes en een potje mosterdsaus op houten tafel.
Twee personen houden een net gevangen vis vast tijdens het vissen bij zonsondergang aan Camping Falkudden.

Wat je moet weten over het park

Camping Falkudden, gelegen in Näs, Zuid-Dalarna, op 150 km van Stockholm, is een gezellige camping aan de oevers van de rivier Dalälven. Hier kun je zwemmen, vissen en kanoën. De camping heeft een zandstrand en een sfeervolle kiosk met terras. In de omgeving zijn prachtige wandelroutes, en vanaf de camping kun je kanoroutes verkennen. De camping ligt tussen de steden Borlänge, Västerås en Uppsala, en Stockholm is slechts 150 km verderop. Ideaal voor natuurliefhebbers en stadsontdekkers!

Ontdek het park
plattegrond

Praktische informatie

Park beoordeeld met een 8.5

124 beoordelingen

  • 74
  • 32
  • 6
  • 2
  • 10
  • 24 Jun 2026

    De omgeving is prachtig: een schitterend meer en een camping midden in de natuur.

    Helaas viel onze ervaring in de hut ver onder de verwachtingen.

    Zodra we binnenkwamen, werden we begroet door een sterke muffe, vochtige geur, alsof de hut al een hele tijd niet was gelucht of goed was klaargemaakt voor nieuwe gasten. Ook aan de netheid liet het duidelijk te wensen over. Er lagen bladeren, stof en vuil op de vloer, zo erg zelfs dat we bij aankomst zelf de hut moesten vegen om ons op ons gemak te voelen.

    De algemene indruk was er een van slecht onderhoud. De hut was oud, had maar twee muskietennetten en er was geen goed pad dat de hut met de voorzieningen verbond, waardoor het ’s nachts bijna onmogelijk was om te voorkomen dat je voeten nat werden van de dauw.

    Voor toekomstige gasten is het ook goed om te weten dat sommige belangrijke details niet helemaal duidelijk worden vermeld in de accommodatiebeschrijving: handdoeken zijn niet inbegrepen, beddengoed moet apart worden gehuurd en slaapzakken zijn niet toegestaan. Dit is nuttige informatie om van tevoren te weten, zodat je onaangename verrassingen kunt voorkomen.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    The surroundings are beautiful: a stunning lake and a campsite surrounded by nature.

    Unfortunately, our experience in the cabin was far below expectations.

    As soon as we entered, we were greeted by a strong musty, damp smell, as if the cabin had not been ventilated or properly prepared for new guests for quite some time. The cleanliness was also clearly lacking. There were leaves, dust, and dirt on the floor, to the point that we had to sweep the cabin ourselves upon arrival just to feel comfortable.

    The overall impression was one of poor maintenance. The cabin was old, had only two mosquito nets, and there was no proper path connecting the cabin to the facilities, meaning that at night it was almost impossible to avoid getting your feet wet from the dew.

    For future guests, it is also worth knowing that some important details are not made entirely clear in the accommodation description: towels are not included, bed linen must be rented separately, and sleeping bags are not allowed. This is useful information to know in advance to avoid unpleasant surprises.

    Beoordeling van Google
  • 24 Jun 2026

    Het enige positieve dat ik kan zeggen, is dat de plek prachtig is, met een heel groot meer en een camping midden in het bos – bijna een paradijs, totdat je de hut binnenstapt… oud, vies en met maar twee muskietennetten voor de hele hut. Toen we aankwamen, hing er een sterke muffe en vochtige geur; het leek wel alsof niemand de moeite had genomen om de hut klaar te maken. Ondanks dat alle grotere hutten leeg waren, gaven ze ons de enige zonder terras waar we buiten konden eten. De toegang van de auto naar de hut gaat via het gras, waardoor je ’s avonds natte voeten krijgt, en als je een lange broek draagt, wordt je pyjama ook nat. De andere hutten hadden een soort pad, en het gras was gemaaid om dit te voorkomen. De douches zijn een heel ander verhaal... Je moet 50 kr per douche betalen, ze legden niet uit hoe je ze goed moest gebruiken, en het water kwam koud uit (alsof we de kaart niet hadden erin gestoken). Toch brachten ze ons alles in rekening, inclusief twee douches die ze gebruikte om ons te laten zien hoe ze werkten, zonder dat we dat water konden gebruiken. Je moet ook betalen voor lakens, en je mag geen slaapzak gebruiken. Als je wilt barbecueën of iets anders... raad eens? Dan moet je betalen. (Even een tip: in het Nationaal Park Färnebofjärden kun je er gratis een krijgen.) Ik voelde me eerlijk gezegd opgelicht. Ik heb betere en goedkopere campings gezien; als je deze kunt vermijden, aarzel dan niet om een andere te zoeken. Trouwens, ik moest de binnenkant van de hut vegen toen we aankwamen, omdat het zo vies was.

    NIEUW ANTWOORD AAN DE CAMPING:
    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden. Het kost inderdaad 5 kr voor de douche; het was een typefout. Maar ik hoop dat je de rest intrekt, want ik lieg niet.

    Ik vind het erg onethisch om geld te vragen voor koude douches. In je reactie behandel je ons als idioten, alsof we niet weten hoe we een kaart moeten gebruiken. Maar je hebt niet echt uitgelegd dat we de kaart een tijdje in de kaartlezer moesten laten zitten totdat het groene lampje ging branden. Toen we incheckten, heb je ons toch voor alle douches in rekening gebracht – twee warme en drie koude. Je wist dat ze koud waren, en toch heb je ons in rekening gebracht. Het is 5 kr; het gaat niet om de prijs, maar om het detail. Mijn vriendin heeft haar haar gewassen met ijskoud water… Dat heet klantenservice, iets waar je duidelijk niet veel ervaring mee hebt, gezien je nogal agressieve reactie.

    Ik heb niet geklaagd over de lakens; dat is gewoon extra informatie voor iedereen die de recensie leest.

    Wat de barbecue betreft: drie van ons begrepen dat er kosten aan verbonden waren, en twee van ons hebben in Londen gewoond en spreken bijna vloeiend Engels. Iemand liegt, en ik ben het niet.

    De schoonmaak was behoorlijk ondermaats, in ieder geval in mijn huis, waar we graag kunnen lopen zonder bladeren en stof op de vloer. Misschien is dat wat jij schoon vindt, maar voor mij had het een flinke veegbeurt en dweilbeurt nodig.

    Ik heb geen hotel nodig. Ik heb elke zomer van mijn leven gekampeerd, zowel in tenten als in hutten. Ik weet waar ik het over heb, en als je de recensies bekijkt, zul je zien dat ik niet de enige ben die klaagt.

    Ik ben geen schurk. Ik heb geen oud eten achtergelaten. Ik heb bruikbaar, verpakt eten in de koelkast achtergelaten dat ik zonde vond om weg te gooien, zodat jij het kon gebruiken. MAAR, de hut was schoon omdat ik hem zelf had geveegd voordat ik vertrok. We hebben de lakens eraf gehaald en ze allemaal op een stapel gelegd, zodat het voor jou makkelijk zou zijn om – blijkbaar – ‘niet schoon te maken’, te oordelen naar de staat waarin we hem aantroffen. Ik neem aan dat het makkelijk maken voor jou ook iets negatiefs is.

    Wat de dauw betreft: ik daag je uit om vanavond in de hut te slapen met twee muskietennetten op het bovenste bed (waar het extreem heet was) en om 1 uur ’s nachts op te staan om naar het toilet te gaan. Er is GEEN grindpad, je kunt er niet uitkomen zonder nat te worden. Probeer het eens en vertel me dan wat je ervan vindt.

    Er zijn veel manieren om te reageren, maar een agressieve reactie, zeker als je een bedrijf hebt, lijkt me niet gepast. Je moet zelfkritisch zijn, het zien als een kans om te verbeteren en er gebruik van maken om beter te worden.

    Geniet van een fijne zomer, en we zien je tijdens je vakantie in Spanje, waar we je met vriendelijkheid en empathie zullen behandelen. Ik hoop dat je daar iets van ons leert.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    The only good thing I can say is that the place is beautiful, with a very large lake and a campsite nestled in the woods, almost paradise, until you enter the cabin... old, dirty, and with only two mosquito nets for the entire cabin. When we arrived, there was a strong musty and damp smell; it was as if no one had bothered to prepare the cabin. Despite all the larger cabins being empty, they gave us the only one without a terrace where we could eat outside. Access from the car to the cabin is through the grass, which means your feet end up wet at night, and if you're wearing long pants, your pajamas get wet too. The other cabins had a kind of path, and the grass was cut to prevent this. The showers are a whole other story... You have to pay 50 kr per shower, they didn't explain how to use them properly, and the water came out cold (as if we hadn't inserted the card). Even so, they charged us for all of them, including two that she used to show us how they worked, without us being able to use that water. You also have to pay for sheets, and you can't use a sleeping bag. If you want a barbecue or anything else... guess what? You have to pay. (As a tip, you can have one for free in Färnebofjärden National Park). I felt ripped off, to be honest. I've seen better and cheaper campsites; if you can avoid this one, don't hesitate to look for another. By the way, I had to sweep the inside of the cabin when we arrived because it was so dirty.

    NEW ANSWER TO THE CAMPING:
    First of all, I want to apologize. It is indeed 5kr for the shower; it was a transcription error. But I hope you retract the rest, because I don't lie.

    I find it very unethical to charge for cold showers. In your comment, you're treating us like idiots, like we don't know how to use a card. But you didn't actually explain that we had to leave it in the card reader for a while until the green light appeared. When we checked in, you still charged us for all the showers—two hot and three cold. You knew they were cold, and you charged us anyway. It's 5kr; it's not the price, it's the detail. My friend washed her hair with ice-cold water... That's called customer service, something you clearly don't have much experience with, given your rather aggressive comment.

    I haven't complained about the sheets; that's just additional information for anyone reading the review.

    Regarding the barbecue, three of us understood that there was a charge, and two of us have lived in London and speak almost native English. Someone is lying, and it's not me.

    The cleaning was quite inadequate, at least in my house, where we like to be able to walk without leaves and dust on the floor. Perhaps that's what you consider clean, but for me, it needed a good sweep and mop.

    I don't need a hotel. I've spent every summer of my life camping, both in tents and cabins. I know what I'm talking about, and if you check the reviews, you'll see I'm not the only one complaining.

    I'm not a scoundrel. I didn't leave old food. I left usable, packaged food that I didn't think was right to throw away in the fridge, so you could use it. BUT, the cabin was clean because I swept it myself before leaving. We took off the sheets and left them all piled up so it would be easy for you, apparently, "not to clean," judging by the state we found it in. I suppose making it easy is also a negative thing for you.

    Regarding the dew, I challenge you to sleep in the cabin tonight with two mosquito nets on the top bunk (where it was extremely hot) and get up at 1 a.m. to use the toilet. There is NO gravel path, no way to get out without getting wet. Try it and then tell me what you think.

    There are many ways to respond, but an aggressive one, especially when you own a business, doesn't seem right to me. You have to be self-critical, see it as an opportunity for improvement, and use it to get better.

    Have a happy summer, and we'll see you on your vacation in Spain, where we will treat you with kindness and empathy. I hope you learn something from us there.

    Beoordeling van Google
  • 21 Jun 2026

    Jättefint,gott om plats för husvagn ,super hjälpsam personal

    Beoordeling van Google
  • 10 Jun 2026

    Falkudden, aardige mensen, betrokken op de gasten. Staan klaar als je ze nodig hebt. Mooie locatie om te zwemmen en te vissen.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Falkudden, aardige mensen, betrokken op de gasten. Staan klaar als je ze nodig hebt. Mooie locatie om te zwemmen en te vissen.

    Beoordeling van Google
  • 09 Jun 2026

    Trevlig, lugn liten camping. Faciliteterna uppfattas som lite slitna om man tycker det är viktigt. Mysig strand i anslutning till campingen. Perfekt för mc-camping. Blev serverad mat utanför öppningstiderna vilket uppskattas högt. Mycket trevlig personal. Återkommer!

    Beoordeling van Google
  • 04 Jun 2026

    Hele mooie camping direct aan het water. Er waren geen muggen door de wind. De Nederlandse uitbaters zijn erg vriendelijk en er zijn heerlijke Nederlandse specialiteiten. Het sanitair was ruim voldoende en schoon.

    dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Sehr schöner Campingplatz direkt am Wasser. Aufgrund des Windes gab es keine Mücken. Die niederländischen Betreiber sind sehr freundlich und es gibt leckere niederländische Spezialitäten. Die Sanitäranlagen waren ausreichend vorhanden und sauber.

    Beoordeling van Google
1 / 21

Andere interessante accommodaties

Accommodaties toegevoegd aan je favorieten ga naar favorieten