Glamping

reviews

Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die zijn te vinden op deze website. Alle reviews zijn tot stand gekomen na een verblijf bij een van deze aanbieders.

  • Score met een gemiddelde van 8.6

  • Reviews van vakantieparken

  • 88680
  • 31357
  • 7957
  • 4110
  • 6058
  • 24 Jun 2026

    Het enige positieve dat ik kan zeggen, is dat de plek prachtig is, met een heel groot meer en een camping midden in het bos – bijna een paradijs, totdat je de hut binnenstapt… oud, vies en met maar twee muskietennetten voor de hele hut. Toen we aankwamen, hing er een sterke muffe en vochtige geur; het leek wel alsof niemand de moeite had genomen om de hut klaar te maken. Ondanks dat alle grotere hutten leeg stonden, gaven ze ons de enige zonder terras waar we buiten konden eten. De toegang van de auto naar de hut gaat via het gras, waardoor je ’s avonds natte voeten krijgt, en als je een lange broek draagt, wordt je pyjama ook nat. Bij de andere hutten was er een soort pad aangelegd en was het gras gemaaid om dit te voorkomen. De douches zijn een heel ander verhaal... Je moet 50 kr per douche betalen, ze legden niet uit hoe je ze goed moest gebruiken, en het water kwam koud uit (alsof we de kaart niet hadden erin gestoken). Toch brachten ze ons alles in rekening, inclusief twee douches die ze gebruikte om ons te laten zien hoe ze werkten, zonder dat we dat water konden gebruiken. Je moet ook betalen voor lakens, en je mag geen slaapzak gebruiken. Als je wilt barbecueën of iets anders... raad eens? Je moet ervoor betalen. (Even een tip: in het Nationaal Park Färnebofjärden kun je er gratis een krijgen.) Ik voelde me eerlijk gezegd opgelicht. Ik heb betere en goedkopere campings gezien; als je deze kunt vermijden, aarzel dan niet om een andere te zoeken. Trouwens, ik moest de binnenkant van de hut vegen toen we aankwamen, omdat het zo vies was.

    NIEUW ANTWOORD AAN DE CAMPING:
    Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden. Het kost inderdaad 5 kr voor de douche; het was een typefout. Maar ik hoop dat je de rest intrekt, want ik lieg niet.

    Ik vind het erg onethisch om geld te vragen voor koude douches. In je reactie behandel je ons als idioten, alsof we niet weten hoe we een kaart moeten gebruiken. Maar je hebt niet echt uitgelegd dat we de kaart een tijdje in de kaartlezer moesten laten zitten totdat het groene lampje ging branden. Toen we incheckten, heb je ons toch voor alle douches in rekening gebracht – twee warme en drie koude. Je wist dat ze koud waren, en toch heb je ons in rekening gebracht. Het is 5 kr; het gaat niet om de prijs, maar om het detail. Mijn vriendin heeft haar haar gewassen met ijskoud water… Dat heet klantenservice, iets waar je duidelijk niet veel ervaring mee hebt, gezien je nogal agressieve reactie.

    Ik heb niet geklaagd over de lakens; dat is gewoon extra informatie voor iedereen die de recensie leest.

    Wat de barbecue betreft: drie van ons begrepen dat er kosten aan verbonden waren, en twee van ons hebben in Londen gewoond en spreken bijna vloeiend Engels. Iemand liegt, en ik ben het niet.

    De schoonmaak was behoorlijk ondermaats, in ieder geval in mijn huis, waar we graag kunnen lopen zonder bladeren en stof op de vloer. Misschien is dat wat jij schoon vindt, maar voor mij had het een flinke veegbeurt en dweilbeurt nodig.

    Ik heb geen hotel nodig. Ik heb elke zomer van mijn leven gekampeerd, zowel in tenten als in hutten. Ik weet waar ik het over heb, en als je de recensies bekijkt, zul je zien dat ik niet de enige ben die klaagt.

    Ik ben geen schurk. Ik heb geen oud eten achtergelaten. Ik heb bruikbaar, verpakt eten in de koelkast achtergelaten dat ik zonde vond om weg te gooien, zodat jij het kon gebruiken. MAAR, de hut was schoon omdat ik hem zelf had geveegd voordat ik vertrok. We hebben de lakens eraf gehaald en ze allemaal op een stapel gelegd, zodat het voor jou makkelijk zou zijn om – blijkbaar – ‘niet schoon te maken’, te oordelen naar de staat waarin we hem aantroffen. Ik neem aan dat het makkelijk maken voor jou ook iets negatiefs is.

    Wat de dauw betreft: ik daag je uit om vanavond in de hut te slapen met twee muskietennetten op het bovenste bed (waar het extreem heet was) en om 1 uur ’s nachts op te staan om naar het toilet te gaan. Er is GEEN grindpad, je kunt er niet uitkomen zonder nat te worden. Probeer het eens en vertel me dan wat je ervan vindt.

    Er zijn veel manieren om te reageren, maar een agressieve reactie, zeker als je een bedrijf hebt, lijkt me niet gepast. Je moet zelfkritisch zijn, het zien als een kans om te verbeteren en er gebruik van maken om beter te worden.

    Geniet van een fijne zomer, en we zien je tijdens je vakantie in Spanje, waar we je met vriendelijkheid en empathie zullen behandelen. Ik hoop dat je daar iets van ons leert.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    The only good thing I can say is that the place is beautiful, with a very large lake and a campsite nestled in the woods, almost paradise, until you enter the cabin... old, dirty, and with only two mosquito nets for the entire cabin. When we arrived, there was a strong musty and damp smell; it was as if no one had bothered to prepare the cabin. Despite all the larger cabins being empty, they gave us the only one without a terrace where we could eat outside. Access from the car to the cabin is through the grass, which means your feet end up wet at night, and if you're wearing long pants, your pajamas get wet too. The other cabins had a kind of path, and the grass was cut to prevent this. The showers are a whole other story... You have to pay 50 kr per shower, they didn't explain how to use them properly, and the water came out cold (as if we hadn't inserted the card). Even so, they charged us for all of them, including two that she used to show us how they worked, without us being able to use that water. You also have to pay for sheets, and you can't use a sleeping bag. If you want a barbecue or anything else... guess what? You have to pay. (As a tip, you can have one for free in Färnebofjärden National Park). I felt ripped off, to be honest. I've seen better and cheaper campsites; if you can avoid this one, don't hesitate to look for another. By the way, I had to sweep the inside of the cabin when we arrived because it was so dirty.

    NEW ANSWER TO THE CAMPING:
    First of all, I want to apologize. It is indeed 5kr for the shower; it was a transcription error. But I hope you retract the rest, because I don't lie.

    I find it very unethical to charge for cold showers. In your comment, you're treating us like idiots, like we don't know how to use a card. But you didn't actually explain that we had to leave it in the card reader for a while until the green light appeared. When we checked in, you still charged us for all the showers—two hot and three cold. You knew they were cold, and you charged us anyway. It's 5kr; it's not the price, it's the detail. My friend washed her hair with ice-cold water... That's called customer service, something you clearly don't have much experience with, given your rather aggressive comment.

    I haven't complained about the sheets; that's just additional information for anyone reading the review.

    Regarding the barbecue, three of us understood that there was a charge, and two of us have lived in London and speak almost native English. Someone is lying, and it's not me.

    The cleaning was quite inadequate, at least in my house, where we like to be able to walk without leaves and dust on the floor. Perhaps that's what you consider clean, but for me, it needed a good sweep and mop.

    I don't need a hotel. I've spent every summer of my life camping, both in tents and cabins. I know what I'm talking about, and if you check the reviews, you'll see I'm not the only one complaining.

    I'm not a scoundrel. I didn't leave old food. I left usable, packaged food that I didn't think was right to throw away in the fridge, so you could use it. BUT, the cabin was clean because I swept it myself before leaving. We took off the sheets and left them all piled up so it would be easy for you, apparently, "not to clean," judging by the state we found it in. I suppose making it easy is also a negative thing for you.

    Regarding the dew, I challenge you to sleep in the cabin tonight with two mosquito nets on the top bunk (where it was extremely hot) and get up at 1 a.m. to use the toilet. There is NO gravel path, no way to get out without getting wet. Try it and then tell me what you think.

    There are many ways to respond, but an aggressive one, especially when you own a business, doesn't seem right to me. You have to be self-critical, see it as an opportunity for improvement, and use it to get better.

    Have a happy summer, and we'll see you on your vacation in Spain, where we will treat you with kindness and empathy. I hope you learn something from us there.

    Beatriz Delgado Rodriguez
    Camping Falkudden

    By Kyrkby in Dalarna

  • 24 Jun 2026

    We zijn na 7 jaar weer terug op deze camping en waren een beetje teleurgesteld. Daarom pas ik mijn oude 5-sterrenrecensie aan.
    Als de waterparken er niet waren – waar ze echt uitstekend werk hebben geleverd – en de horeca, dan is de rest van de camping veel te chaotisch geworden, straten vol met mensen die op allerlei vervoersmiddelen op volle snelheid rondrijden – fietsen, steps, scooters – zonder dat het campingpersoneel daar iets aan doet, en de stilte-uren worden niet gehandhaafd.
    Wij stonden op de staanplaatsen Venezia, midden op de camping, recht tegenover de pizzeria’s „Pizza e Sapori“ en „Vovi“, en vóór 23.30 uur was het onmogelijk om te slapen vanwege de herrie…
    De W6-sanitairgebouwen zijn wat verouderd en niet goed schoongemaakt.
    Wat ik ook heel vreemd vind, is het gebrek aan avondshows of animatie; in 13 dagen hebben we maar 2 shows gezien.
    Mijn zoon ging voetballen met de animatieteam, maar er was totaal geen organisatie: elk kind deed maar wat, het grasveld was helemaal uitgedroogd en verwaarloosd....
    Muggenbestrijding één keer per week is een beetje mager; ’s avonds werden we levend opgegeten...
    De wifi is waardeloos: je kunt wel verbinding maken, maar het signaal is zo zwak dat het net is alsof je geen wifi hebt.
    Dynamische prijslijst: de prijzen kunnen van de ene op de andere dag veranderen. Online staat er geen prijslijst; ze schrijven dat je tussen een minimum- en een maximumbedrag moet betalen...?????Maar als je de periode al weet en een prijsopgave wilt, lukt dat niet, en als je bij de kassa om een papieren prijslijst vraagt, mag je die niet delen alsof het allemaal topgeheim is...
    Jammer, want als je een 5-sterrenhotel bent, moet je 5-sterrenservice bieden, en dat is naar onze mening hier niet het geval.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Siamo tornati dopo 7 anni in questo campeggio e siamo rimasti un po delusi e per questo modifico la mia vecchia recensione di 5 stelle.
    Se non fosse per i parchi acquatici dove veramente hanno fatto un ottimo lavoro e per le attività di ristorazione ,per il resto il campeggio è diventato troppo caotico , strade affollate di gente, che circola con qualsiasi tipo di mezzo a tutta velocità biciclette ,monopattini ,scooter senza nessun controllo del personale del campeggio, ore di silenzio non fatte rispettare .
    Noi siamo stati nelle piazzole Venezia al centro del campeggio proprio davanti alla Pizzeria "pizza e sapori" e "vovi" e prima dell 23.30 era impossibile provare a dormire per la confusione...
    I bagni W6 sono vecchietti e pulizia non accurata.
    Un altra cosa che mi fa molto strano l assenza di spettacoli serali o di intrattenimento in 13 giorni abbiamo visto 2 spettacoli.
    Mio figlio andava a calcio con l animazione zero organizzazione ogni bambino faceva quello che voleva,il campo d erba tutto secco lasciato andare...
    Trattamento contro le zanzare 1 volta a settimana un po pochino la sera ci mangiavano vivi...
    Wi-fi inadeguata si collega ma la rete è debolissima perciò come non averla.
    Listino prezzi dinamico i prezzi possono cambiare da un giorno all'altro, on line non c'è un listino prezzi scrivono che poi pagare da un minimo di a un massimo di....?????ma se tu conosci il periodo e vuoi farti un preventivo non puoi e se in cassa richiedi un listino cartaceo non puoi divulgarlo come fosse tutto top secret....
    Peccato però sei sei un 5 stelle devi dare un servizio 5 stelle e a nostro parere così non è.

    Miki Fedri
    Camping Union Lido Mare

    Cavallino in Veneto

  • 24 Jun 2026

    Michaela Mütherich
    Camping Siësta

    Wechelderzande in Antwerpen

  • 24 Jun 2026

    Prachtige camping midden in de natuur, met genoeg te doen, zowel op de camping zelf als in de omgeving. Er staan ook veel bomen die schaduw bieden tegen de hete zon, wat echt fijn was omdat we er tijdens een hittegolf verbleven.

    Over het algemeen was het op de camping zelf niet al te lawaaierig, wat prettig was. Een minpuntje was echter dat onze tentplaats vlak bij zowel een afvalverwerkingsplaats als een parkeerterrein lag. De parkeerplaats was lawaaierig door mensen die kwamen en gingen, en de afvalcontainer was vooral ’s ochtends erg vervelend: het lawaai begon rond 8 uur ’s ochtends en er hing een merkbare geur. Omdat we maar twee nachten bleven, hebben we er verder niets van gezegd.

    Er was overal op de camping gratis wifi zonder dat je je actief hoefde te registreren of je gegevens hoefde op te geven, wat een leuke verrassing was.

    De sanitaire voorzieningen zijn ruim en erg schoon. De rest van de camping is ook goed onderhouden, met een leuke supermarkt, bar en restaurant. Het personeel was ook erg vriendelijk.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Beautiful campsite surrounded by nature, with plenty to do both on and around the site. There are also many trees providing shade from the hot sun, which was really welcome since we stayed during a heatwave.

    Overall, the campsite itself wasn’t too noisy, which was nice. One downside, however, was that our tent pitch was located near both a garbage disposal area and a car park. The car park was noisy due to people entering and leaving, and the garbage disposal area was particularly unpleasant in the mornings, with noise starting around 8 a.m. and a noticeable smell. Since we only stayed for two nights, we didn’t raise the issue.

    There was free WiFi throughout the campsite without needing to actively register or provide data, which was a nice surprise.

    The sanitary facilities are large and very clean. The rest of the campsite is also well maintained, with a nice supermarket, bar, and restaurant. The staff were very friendly as well.

    Micky Puck van Dartel
    Birkelt Village

    Larochette in Mersch

  • 23 Jun 2026

    Andrea Mochi
    Park Albatros Village

    San Vincenzo in Toscane

  • 23 Jun 2026

    Matteo Giani
    Altomincio Family Park

    Valeggio sul Mincio in Lombardije

  • 23 Jun 2026

    Prachtige ligging, geweldig restaurant, behulpzaam personeel.
    De sanitaire voorzieningen en douches kunnen zeker beter, in ieder geval die bij de ingang.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Bellissima posizione, ottimo ristorante, personale disponibile.
    Da migliorare sicuramente i servizi e docce, almeno quelli vicini all' entrata.

    Gino Serrajotto
    Camping Pian Di Boccio

    Bevagna in Umbrië

  • 23 Jun 2026

    We hebben echt genoten van ons verblijf! Gezin van 4 (8 en 4 jaar). Het animatieteam (Carla, Jana, Amy, Angie) heeft de kinderen elke dag geweldig vermaakt. Broadway Kids was het absolute hoogtepunt: daar mochten de kinderen SPONTAAN optreden terwijl ze verkleed waren als Disney-figuren. De kinderen renden elke avond naar de club. Team – Nogmaals bedankt voor het geweldige werk! Ik zing ‘Piri Piri’ terwijl ik dit schrijf 🤣 De familie van Little Fish – Kajtek & Sara

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    We absolutely loved our stay! Family of 4 (8 and 4y) Animation team (Carla, Jana, Amy, Angie) did a great job entertaining the kids each day. Broadway kids was the biggest highlight where the kids got to perform SPONTANEOUSLY while dressed up as Disney characters. Kids ran to the club each evening. Team-Thank you once again for doing a great job! Singing piri piri while I write this 🤣 Little fish’s family- Kajtek & Sara

    Jo LO
    Bi Village

    Fažana in Istrië

  • 23 Jun 2026

    We hebben een geweldig verblijf gehad bij Domaine du Logis in La Chapelle-aux-Filtzméens. De omgeving is prachtig, heel rustig en perfect onderhouden. De staanplaatsen zijn ruim en de sfeer is gezellig. Het zwembad is fijn en de voorzieningen zijn geschikt voor het hele gezin. Hartelijk dank aan het hele team voor de warme ontvangst en de behulpzaamheid. Een ideale plek om even bij te komen en Bretagne te ontdekken. We komen graag nog eens terug!

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Nous avons passé un excellent séjour au Domaine du Logis à La Chapelle-aux-Filtzméens. Le cadre est magnifique, très calme et parfaitement entretenu. Les emplacements sont spacieux et l’ambiance est conviviale. La piscine est agréable et les équipements sont adaptés à toute la famille. Un grand merci à toute l’équipe pour son accueil chaleureux et sa disponibilité. Un endroit idéal pour se ressourcer et découvrir la Bretagne. Nous reviendrons avec plaisir !

    Salomé Cochet
    Camping Domaine du Logis

    La Chapelle-aux-Filtzméens in Bretagne

  • 23 Jun 2026

    Lawaai van de straten en de trein. Onuitstaanbaar. Zelfs de renovatiewerkzaamheden helpen daar niets aan. Verder is het een mooie plek, de nieuwe sanitaire voorzieningen zijn top. Maar al met al is het de prijs niet waard.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Lärm von den Strassen, der Eisenbahn. Unerträglich. Da helfen auch die Modernisierungsarbeiten nicht weiter. Ansonsten schöner Platz, neue Sanitär top. Den Preis aber insgesamt nicht wert.

    Wolfgang Mussack
    Urban-Gardens Gent

    Gent in Oost Vlaanderen

  • 23 Jun 2026

    Transfer NCC Treviso
    Camping Village Marina di Venezia

    Cavallino/Treporti in Veneto

  • 23 Jun 2026

    Arturo Bidea
    Camping d'Angers - Lac de Maine

    Angers in Centre-Val de Loire

Accommodaties toegevoegd aan favorieten ga naar favorieten