- 4 personen
- Sommige
- Eigen badkamer
- 2 slaapkamers
Highlights van Summer Lodge
- Romantische, luxe accommodatie
- Een slaapvide met topcomfort tweepersoonsbed
- Woonkamer met TV
- Terras met meubilair
Algemene informatie
De Summer Lodge bestaat uit een begane grond en een slaapvide met topcomfort tweepersoonsbed. Je kunt vanaf de zijkant niet het bed instappen; deze Lodge is hierdoor minder geschikt voor ouderen of mindervaliden. Op de begane grond bevindt zich de entree en een aparte badkammer. De ruime woonkamer heeft een flatscreen tv. Ook bevinden zich hier de openslaande deuren naar een eigen terras met luxe tuinmeubilair en parasol. De luxe open keuken heeft een gaskookplaat. Uiteraard is de Lodge voorzien van gratis wifi.
Omgeving
- Kom tot rust bij de Veluwse Bron
- Een dagje weg met kinderen
- Tussen het wild in Het Nationale Park De Hoge Veluwe
- Gezellige steden in de omgeving
Faciliteiten en activiteiten bij Summer Lodge
Algemeen
- High speed internet (Videodienst streamen)
- Wifi (gratis)
- Hond welkom
Extra’s
- Bedlinnen (inbegrepen)
- Handdoeken (bij te boeken)
- Badhanddoeken (bij te boeken)
Keuken
- Keukeninventaris
- Kookgerei
- Koelkast
- Koffieapparaat
- Vaatwasser
- Waterkoker
- Fornuis
- Keuken
Kindvriendelijk
- Babybed (op aanvraag)
- Kinderstoel (op aanvraag)
Slaapkamer
- Eenpersoonsbed (2)
- Tweepersoonsbed (1)
- Aantal slaapkamers (2)
Tuin/Terras
- Terras / veranda (half overdekt)
- Privé terras
- Tuinmeubilair
Woonkamer
- TV
- Zithoek
- Eethoek
Badkamer
- Badkamer
- Douche (1)
- Toilet (1)
- Wastafel
Belangrijkste parkvoorzieningen en sfeerimpressie
Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren
alle parkinformatie- Privé strand
- Bij Nationaal Park De Hoge Veluwe
(Sport)activiteiten
- Bootverhuur
- Bowlingbaan
- E-bike verhuur
- Fietsverhuur
- Jeu de boules baan
- Minigolf
- Sportveld
- Tennisbaan
- Visvijver
- Voetbalveld
- Zandstrand
Activiteiten in de omgeving
- Fietsen
- Kanoën
- Klimbos
- Musea (<10 KM)
- Mountainbiken
- Natuurpark (<10 KM)
- Pittoreske dorpjes
- Vissen
- Wandelen
- Tennissen
- Dierentuin (<20 KM)
- Nationaal park (<10 KM)
Algemene faciliteiten
- Receptie
- Hele jaar geopend
- Oplaadpunt elektrische auto
- Supermarkt
- Wifi algemene ruimte (betaald)
- Gratis parkeergelegenheid vlakbij of op het park
Kind en tiener
- Animatie
- Kidsclub
- Speeltuin (outdoor)
Ligging
- Bij een stad
- Aan het water
Zwembad
- Badmuts niet verplicht
- Buitenzwembad
- Waterglijbaan
- Peuterbad
Eten & drinken
- Bakker
- Bar / Bistro
- Afhaalmaaltijden
- Snackbar
- Restaurant
Beschikbaarheid en prijzen
Praktische informatie
-
Annuleringsvoorwaarden
Annuleringsvoorwaarden volgens Recron
Deze aanbieder is aangesloten bij de branchevereniging van de Recron (recreatieondernemers), hierdoor ben je altijd verzekerd van duidelijke (annuleringen)voorwaarden m.b.t. je reservering.
Annuleer je meer dan drie maanden voor de afgesproken datum? Dan hoef je slechts 15% van de kosten te betalen.
Annuleer je drie tot twee maanden voor de afgesproken datum? Dan hoef je slechts 50% van de kosten te betalen.
Annuleer je binnen twee tot één maand voor de afgesproken datum? Dan moet je 75% van de kosten betalen.
Annuleer je binnen één maand voor de afgesproken datum? Dan moet je 90% van de kosten betalen.
Annuleer je op de afgesproken dag? Of tijdens je verblijf? Dan moet je altijd 100% van de kosten betalen.
-
In- en uitchecktijden
Check-in: 15:00
Check-out: 10:00
-
Minimum aantal nachten : 2
Veelgestelde vragen
Wat zijn de check-in en check-out tijden voor Summer Lodge?
Je kunt bij Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren inchecken vanaf 15:00. Je moet uitchecken voor 10:00.Is Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren het hele jaar geopend?
Ja, Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren is het hele jaar open.Is er een restaurant op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren?
Ja, er is een restaurant op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren. Daarnaast biedt het park een bar / Bistro, enkele afhaalmaaltijden en een snackbar.Is er een zwembad op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren?
Ja, op het park vind je een buitenzwembad en een peuterbad. Een badmuts is niet verplicht. Er is een waterglijbaan.Is er wifi bij Summer Lodge?
Ja, Summer Lodge beschikt over wifi (gratis). Het park biedt betaald wifi aan in gedeelde ruimte(s).Is er een campingwinkel op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren?
Ja, op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren vind je een supermarkt en een bakker.Is er een animatieteam op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren?
Ja er is animatie op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren.Kan ik mijn elektrische auto opladen op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren?
Ja, op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren is er een oplaadpunt elektrische auto.Kan ik een fiets huren op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren?
Ja, op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren vind je een e-bike verhuur en een fietsverhuur.Is vissen toegestaan op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren?
Ja, op Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren vind je een visvijver.Zijn huisdieren toegestaan in de accommodatie?
Ja, in sommige varianten van deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Geef bij het boeken aan dat je een huisdier meeneemt, dan zie je of de huisdiervriendelijke accommodatie nog beschikbaar is. Niet beschikbaar? Probeer een andere datum om te zien of de huisdiervriendelijke versie van de accommodatie op die dagen beschikbaar is.Moet ik eigen bedlinnen meenemen?
Bedlinnen zijn aanwezig in de accommodatie en hoef je dus niet zelf mee te nemen.Kan ik een kinderstoel bijboeken?
Ja, indien voorradig is het mogelijk om een kinderstoel bij te boeken.Moet ik eigen handdoeken meenemen naar Summer Lodge?
Handdoeken dien je zelf mee te nemen of bij te boeken.Kan ik een kinderbed bijboeken?
Ja, indien voorradig is het mogelijk om een kinderbed bij te boeken.
Anderen zoeken ook naar
Recreatiepark en Jachthaven Rhederlaagse Meren



Wat je moet weten over het park
Zin in een vakantie vol watersportmogelijkheden? Bij Recreatiepark Rhederlaagse Meren zit je goed! Geniet van het zonnetje op het privéstrand, wandel over de Veluwe of spring op de trampoline in het Floti waterpark. Er is een buitenzwembad met glijbaan, een poolbar met drankjes en een jachthaven om je eigen boot aan te meren. Geen eigen boot maar toch het water op? Huur dan een sloep en ontdek de omgeving vanaf het water!
Praktische informatie
- Check-in: 15:00, check-out: -10:00
- Geopend van 1 januari tot 31 december
- Wifi algemene ruimte (betaald)
- Gratis parkeergelegenheid vlakbij of op het park
- Oplaadpunt elektrische auto
- Annuleringsvoorwaarden Aanbieder
Gastwaardering 7.2
576 reviews
- 202
- 255
- 22
- 32
- 65
-
27 Jun 2026
De camping ligt mooi
. Comfortplaats met alleen stroom; water moet je bij de tapzuilen halen, en voor afvalwater is er niet eens een plek waar je grijswater kunt lozen.
. Het sanitairgebouw is erg vies en verouderd.
Het zwembad is vies, blikjes, flessen, pizzadozen, geen toezicht, jongeren springen over het hek – ik denk dat het lokale jongeren zijn – en dan het strand: dat is echt een ramp, alles zit vol met rommel, het strand wordt niet eens schoongemaakt.
Dus alles bij elkaar een dikke 5
De ligging is top, maar de rest laat te wensen overDit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Der Campingplatz ist schön gelegen
Komfort Platz nur Strom, Wasser muss an den Zapf Säulen entnommen werden,Abwasser nicht einmal eine Station wo man Grauwasser Anlässe kann.
Das Waschhaus ist sehr unsauber und in die Jahre gekommen.
Der Pool ist unsauber,Dosen Flaschen Pizza Karton's keine Aufsicht jugendliche springen über den Zaun,denke einheimische,dann noch der Strand geht gar nicht alles voller Koot ,der Strand wird nicht einmal durch gefluegt.
Also alles zusammen eine glatte 5
Die Lage super aber der Rest mangelhaft -
26 Jun 2026
De camping valt eigenlijk alleen op door de ligging aan het meer. Helaas rust de exploitant daarop. Mijn minimale verwachtingen zijn eigenlijk dat je het perceel volledig kunt gebruiken en dat je je auto met caravan of je camper zonder schade op het perceel kunt zetten en bij vertrek ook weer zonder schade van de camping af kunt rijden. Voor 140 € van vrijdag tot zondag. Maar dat is hier maar beperkt mogelijk. De toegangsweg is al erg smal voor een combinatie van 13 meter, de paden zijn door de wildgroei van heggen en struiken erg smal en helaas bezaaid met heeeel diepe kuilen. Daarnaast had het de dagen ervoor blijkbaar flink geregend, waardoor de kuilen vol water stonden en het hele terrein erg modderig was. De percelen zijn door ongesnoeide heggen en andere begroeiing (vooral metershoge brandnetels) maar beperkt bruikbaar. De stroomkabel moest over een ongesnoeide haag worden gegooid om bij de stroompaal te komen. De uitrit is nog een stuk smaller dan de oprit. Dat was echt precisiewerk met een lange combinatie. Het werd er niet makkelijker op door opdringerige vaste bewoners van stacaravans, die geen afstand hielden en de wegwijzer achter de caravan bijna van haar stoel afreden.
Conclusie: Hier kun je lekker uitrusten aan het mooie meer, maar ze vragen wel flink wat geld zonder te investeren in de toegangswegen en percelen.Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Der Platz besticht lediglich durch die Lage am See. Leider ruht der Betreiber sich darauf aus. Die Minimalerwartungen sind für mich eigentlich, dass man die Parzelle voll umfänglich benutzen kann und sein KFZ mit Wohnwagen bzw. Sein Wohnmobil ohne Schäden auch auf die Parzelle und bei Abreise auch wieder ohne Schäden vom Platz bekommt. Bei 140€ für Freitags bis Sonntag. Dies ist hier jedoch nur begrenzt möglich. Die Zufahrt ist für eine 13m Gespann schon sehr eng, die Wege sind durch Wildwuchs von Hecken und Sträuchern sehr eng und leider mit seeeehr tiefen Schlaglöchern übersät. Dazu hatte es die Tage vorher wohl sehr geregnet so das die Schlaglöcher voller Wasser standen und der ganze Platz sehr schlammig war. Die Parzellen sind durch ungeschnittende Hecken und Sonstige Vegetation (am meisten meterhohe Brennesel) nur begrenzt benutzbar. Das Stromkabel musste über eine ungeschnittende Hecke geworfen werden um an die Stromsäule zu gelangen. Die Ausfahrt ist noch wesentlich enger als die Zufahrt. Zentimeterarbeit bei einem langen Gespann. Gestaltete sich durch drängelnde Dauer Mobilheimbewohner, die keine Abstand gehalten und der Einweiserin hinter dem Wohnwagen fast noch den Hintern abgefahren haben nicht einfacher.
Fazit: Hier wird sich auf der schönen Seelage ausgeruht und kräftig abkassiert ohne in den Zufahrten und Parzellen zu investieren. -
25 Jun 2026
Boek daar alsjeblieft niet!!
We waren er tot gisteren en hebben onze vakantie voortijdig afgebroken.
De foto’s op internet zien er geweldig uit, maar zijn zeker 10 jaar oud.
Het sanitairgebouw is helemaal vervallen en de helft van de douches is kapot.
Het terrein is totaal verwaarloosd.
Het zwembad is vies en er is nergens personeel te bekennen.
Het restaurant en de poolbar zijn alleen in het weekend open.
En het zo aangeprezen strand is een ramp. Er ligt niemand, want het hele strand ligt bezaaid met eendenpoep. Er ligt overal afval en er ligt zelfs prikkeldraad in het zand.
Echt een vreselijke plek. We hebben ons laten misleiden door de foto’s.Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Bucht dort bitte nicht!!
Wir waren bis gestern Vorort und haben unseren Urlaub vorzeitig abgebrochen.
Die Bilder im Internet sehen toll aus, sind aber bestimmt 10 Jahre alt.
Sanitärhaus total runtergekommen und die Hälfte der Duschen defekt.
Der Platz total ungepflegt.
Der Pool dreckig und kein Personal weit und breit.
Restaurant und poolbar nur am Wochenende geöffnet.
Und der super angepriesene Strand ist eine Katastrophe. Es liegt dort niemand, da der gesamte Strand von Entenkot übersät ist. Es liegt Müll überall und sogar Stacheldraht ist im Sand zu finden.
Absolut schlimmer Platz. Wir haben uns von den Bilder blenden lassen. -
23 Jun 2026
We waren in juni een week op de camping met onze hond en hebben ons er heel goed gevoeld. Ik snap die vele slechte beoordelingen niet echt! Natuurlijk had het perceel beter gemaaid kunnen zijn en waren sommige heggen wat hoog gegroeid, maar er zijn vast ergere dingen... Tijdens ons verblijf waren de toiletten en alle sanitaire voorzieningen schoon en werden ze regelmatig schoongemaakt.
Het uitzicht op het meer was fantastisch en als je in de natuur bent, moet je er ook wel rekening mee houden dat ganzen heel wat poep achterlaten ;-)...
Qua prijs was de camping helemaal prima en het zwembad was op warme dagen een absoluut hoogtepunt! Wie verwacht dat er altijd een ligstoel vrij is, zit hier gewoon op de verkeerde plek – zijn er in openluchtzwembaden eigenlijk wel gratis ligstoelen???
Er is toch één klein minpuntje: jammer dat je ’s ochtends geen broodjes kon kopen. Maar met de fiets kon je binnen een paar minuten naar het naburige zwembad rijden of met het schattige veerbootje naar Rheden oversteken... dus we kunnen ons goed voorstellen dat we daar nog eens heen gaan!!!Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Wir waren im Juni mit unserem Hund 1 Woche auf dem Campingplatz und haben uns sehr wohl gefühlt. Viele schlechte Bewertungen kann ich nicht nachvollziehen! Na klar, die Parzelle hätte besser gemäht sein können und einige Hecken waren hochgewachsen , aber da gibt's wohl schlimmeres... Bei unserem Aufenthalt waren die Toiletten und alle sanitären Einrichtungen sauber und wurden regelmäßig gereinigt.
Die Aussicht auf den See war traumhaft und wer sich in der Natur aufhält, muss auch mal damit rechnen, das Gänse jede Menge Hinterlassenschaften produzieren;-)...
Preislich war Platz vollkommen in Ordnung und das Schwimmbecken war an heißen Tagen ein absolutes Highlight! Wer dauerhaft eine Liege erwartet, ist einfach fehl am Platz - gibt es in Freibädern eigentlich kostenlose Liegen???
Einen minimalen Abzug gibt es dann doch- schade, das man keine Brötchen am Morgen kaufen konnte. Aber mit dem Rad konnte man ja in wenigen Minuten zum Nachbarplatz fahren oder mit der niedlichen Fähre nach Rheden übersetzten...also wir können uns gut vorstellen noch mal dorthin zu fahren!!! -
22 Jun 2026
Even voor de duidelijkheid: het is niet allemaal slecht. Op sommige staanplaatsen kun je het hier best gezellig hebben. Wij stonden in het 500-gebied en de plaatsen waren oké. Groot en omzoomd met een heg. Maar er zijn nauwelijks wateraansluitingen...Het dichtstbijzijnde sanitairgebouw was, zoals in de andere recensies al beschreven, echt ondermaats. Geen warm water om af te spoelen en om er te komen moet je zonder leuning klimmen. Als je iets verder loopt, is er wel een veel beter sanitairgebouw – maar ook daar moet je wel stevig op je benen staan. Het personeel is zonder uitzondering aardig! Maar noch de voorzieningen, noch het aanbod zoals supermarkt/broodjes enz. op de website komen overeen met de werkelijkheid. Ook al die “achtergebleven” bouwplaatsen maken het er niet beter op... Jammer! De ligging is top.
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Vorab: es ist nicht alles schlecht. Man kann es hier durchaus auf einigen Stellplätzen nett haben. Wir waren im 500er Bereich und die Plätze waren okay. Groß und mit Hecke umrandet. Allerdings kaum Wasseranschlüsse...Das nächste Sanitärgebäude, wie in den anderen Rezensionen beschrieben; war unter aller Kanone. Kein Heißwasser zum spülen und um dort hoch zu gelangen, muss man schon ohne Geländer klettern. Etwas weiter zu laufen ist aber ein durchaus besseres -nur Fußfest muss man auch da sein. Das Personal ist durchweg nett! Aber weder Einrichtungen noch Angebote wie Supermarkt/Brötchen etc. auf der Internetseite, entsprechen der Realität. Auch die ganzen "liegengebliebenen" Baustellen machen es nicht besser...Schade! Die Lage ist super.
-
20 Jun 2026
NIET BOEKEN!!!! Helemaal niet zoals op de foto’s en zoals beschreven.
Alles is totaal verwaarloosd, bevuild, smerig. De prijs-kwaliteitverhouding is dus echt belabberd!
We blijven hier geen week, zoals we eigenlijk geboekt hadden.........
Absoluut niet aan te raden!!!!!Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
NICHT BUCHEN!!!!Absoult nicht wie auf den Bildern und wie beschrieben.
Alles komplett ungepflegt, verschmutzt, dreckig. Preis Leistung geht somit gar nicht!
Wir werden hier keine Woche bleiben, so wie eigentlich gebucht.........
Auf kein Fall weiterzuempfehlen!!!!!