Glamping
reviews
Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die zijn te vinden op deze website. Alle reviews zijn tot stand gekomen na een verblijf bij een van deze aanbieders.
Score met een gemiddelde van 8.6
Reviews van vakantieparken
- 88463
- 31244
- 7938
- 4104
- 6046
-
11 May 2025
Flower Camping Les DunesBedankt voor jullie warme welkom en goede humeur. We hebben genoten van ons verblijf op jullie camping. Ik wens jullie een goed seizoen.
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Merci pour votre accueil, votre bonne humeur. Nous avons passé un agréable séjour sur votre camping. Je vous souhaite une bonne saison.
Longeville-sur-Mer in Pays de la Loire
-
11 May 2025
Domaine BonneblondEen vakantie bij Bonneblond is een verademing en een aanrader voor iedereen die tot rust wil komen in de natuur. Wakker worden door vogelgezang in een luxe, compleet ingerichte glampingtent met uitzicht op het meer, is een unieke ervaring! Het landgoed ligt prachtig omgeven door heuvels. Aanraders zijn het deelnemen aan een yogales van Eva in de ochtendzon, of een wandeling maken door de velden, het bos en langs de nieuw aangelegde moestuin. Het enthousiasme van het Bonneblond- team werkt aanstekelijk! Zij zorgen iedere dag voor een heerlijk frans ontbijt en een smaakvol diner. In de houtgestookte pizzaoven op het achterterras werden verse pizza's gebakken en konden wij onder het genot van een drankje genieten van de ondergaande zon. Bonneblond is een unieke plek om op adem te komen. Ik kom er graag weer terug!
Saint-Désiré in Auvergne-Rhône-Alpes
-
11 May 2025
Flower Camping Le Bois d'AmourWe hebben vier dagen met ons gezin op deze camping doorgebracht. Helaas werden we op een aantal punten teleurgesteld. We hadden een Ecolodge geboekt, maar die was uiteindelijk niet beschikbaar. De camping besloot ons te upgraden naar een stacaravan, wat we erg op prijs stelden. De stacaravan die we kregen was echter in een zeer slechte staat, met zichtbare schade. We waren genoodzaakt om de situatie per e-mail te melden. De inventaris was niet up-to-date en er ontbrak materiaal of het was beschadigd. Wat de sanitaire voorzieningen betreft, bleken in verschillende stacaravans de gordijnen van de toiletten kapot te zijn: we konden onze buren de toiletten zien gebruiken en omgekeerd waren wij ook zichtbaar van buitenaf. Dit is volstrekt onacceptabel. Tot slot ontbrak het de ontvangst bij de bediening van het restaurant duidelijk aan warmte en vriendelijkheid. Wij zullen helaas niet terugkeren.
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Nous avons passé quatre jours en famille dans ce camping. Plusieurs points nous ont malheureusement déçus. Nous avions réservé un Écolodge, mais celui-ci n’était finalement pas disponible. Le camping a donc décidé de nous surclasser en mobil-home, un geste que nous avons sincèrement apprécié. Cependant, le mobil-home attribué était dans un état de propreté très approximatif, avec des dégradations visibles. Nous avons été contraints de signaler la situation par e-mail. L’inventaire n’était pas à jour, et certains équipements manquaient ou étaient endommagés. Concernant les sanitaires, les rideaux des WC semblaient cassés dans plusieurs mobil-homes : nous avons pu voir nos voisins utiliser les toilettes, et inversement, nous étions également visibles de l’extérieur. Cela est totalement inadmissible. Enfin, l’accueil au service de restauration manquait clairement de chaleur et de convivialité. Nous ne reviendrons malheureusement pas.
Quiberon in Bretagne
-
11 May 2025
-
11 May 2025
Seasonova Camping Le Plan d’EauWe waren hier in het tussenseizoen met een groepje nette jongeren voor drie dagen. Niet veel mensen, de ruimte was prima. Ondanks deze best gunstige omstandigheden waren we stomverbaasd dat er 80 euro van de borg werd ingehouden, terwijl we de ruimte brandschoon hadden achtergelaten. Steeds weer opmerkingen over de groep... onbegrijpelijk!
We komen hier niet meer terug, een mening die wordt gedeeld door 3 groepen die na ons kwamen....
Vermijd deze plek!Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Nous sommes venus en periode de. Moyenne saison avec un groupe respectueux de jeunes pour 3 jours. Peu de gens, espace tout à fait correct. Malgré ce contexte plutôt favorable, nous avons été stupéfaits d'avoir une retenue de 80 euros sur la caution après avoir rendu les locaux impeccables. Des remarques régulières sur le groupe... incomprehensible!
Nous ne reviendrons pas, un avis partagé par 3 groupes qui nous ont suivi....
À éviter !SAINT YRIEIX SUR CHARENTE in Nouvelle-Aquitaine
-
11 May 2025
Seasonova Camping Le Plan d’EauDie klootzak eist steevast de 80
€ borg voor de schoonmaak terug, met het excuus dat ze een haartje op de vloer hebben gevonden en dat het schoonmaken hen twee uur heeft gekost.
De directeur en directrice van de camping zijn echt heel onaardig.
Kortom, ik raad je dit absoluut niet aan.Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Escrot récupérant les 80
€ de caution de ménage à tout les coups en le disant qu'il ont trouvé un poil sur le sol et en disant aussi que le ménage leur à pris 2 heures.
Directeur et directrice du camping très désagréable.
Bref je ne vous conseil pas du tout.SAINT YRIEIX SUR CHARENTE in Nouvelle-Aquitaine
-
11 May 2025
Seasonova Camping Le Plan d’EauEscort, we hebben geld teruggekregen vanwege een kleinigheidje; iemand is ons laat op de avond gevolgd
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Escort, récupère de l'argent en raison d'une poussière, une personne nous a suivis tard le soir
SAINT YRIEIX SUR CHARENTE in Nouvelle-Aquitaine
-
11 May 2025
Flower Camping Les IlatesWe brachten 4 dagen door op de top in een premium+ stacaravan, zeer goed doordacht en van alle gemakken voorzien, zowel binnen als buiten. Zeer aangename groene omgeving
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Nous avons passé 4 jours au top en mobil home premium+, très bien pensé et tout le confort nécessaire que ce soit à l’intérieur ou extérieur Environnement verdoyant très agréable
Loix in Nouvelle-Aquitaine
-
11 May 2025
Onlycamp Camping de l'ArgentéWe hebben het weekend doorgebracht tijdens het bandas-festival. We kwamen wat later aan, maar de beheerders hebben heel vriendelijk op ons gewacht. Ze zijn erg begripvol. Een flinke onweersbui legde het feest stil, maar we hebben doorgegaan in de gemeenschappelijke ruimte die ter beschikking werd gesteld. Het is erg schoon op het terrein en in de sanitairgebouwen. De prijs is heel redelijk. Leve de campings die tenten toelaten en die eenvoudig blijven, zonder zwembad.
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Nous avons passé le week-end pour les fêtes des bandas. Nous sommes arrivés après l heure et les gérants nous ont très gentiment attendus. Ils sont très compréhensifs. Un gros orage a stoppé la fête, nous avons continué dans la salle commune mise à disposition. Très propre dans l enceinte et dans les sanitaires. Le prix est très raisonnable. Vive les campings qui acceptent les toiles de tente qui restent simples, sans piscine.
Condom-en-Armagnac in Occitanië
-
11 May 2025
Camping ReilerTop plek de mensen zijn erg vriendelijk! Bedankt
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Top Platz die Leute sind sehr freundlich ! Dankeschön
Reuer in Kanton Clerf
-
11 May 2025
Camping La CollineWij hebben voor een week een XXL-stacaravan gehuurd. Deze accommodatie vonden wij uitstekend: ruim, schoon en een eigen terras. We zijn uiterst vriendelijk ontvangen door de eigenaresse. Iedere ochtend heerlijke broodjes, fijn zwembad, mooie camping. Actieve animatie voornamelijk gericht op jonge kinderen, maar er werd ook o.a. een spannende spooktocht georganiseerd waaraan wij als gezin hebben deelgenomen. Voor een 12-jarige is er niet veel op de camping te doen. In ons geval betekende dit quality-time met gezin en dat vinden wij ook belangrijk! Kortom: wij hebben een week genoten op deze mooie camping met vriendelijke en servicegerichte eigenaren, vrolijk personeel en een leuk en actief animatieteam.
Virton in Belgisch Luxemburg
-
11 May 2025
Recreatiepark de ScherpenhofNa veel negatieve revieuws was ik erg benieuwd. Wij vinden die slechte reviews oneerlijk omdat het hierdoor in zijn algemeen slecht lijkt. Wij stonden met een eigen tent op het viseiland. Sanitair was goed te lopen en schoon. Douches waren iets verder weg maar op de plattegrond zie je zelf al dat het viseiland verder weg zit. Plekken waren ruim en mooi en direct aan het water. Veel ganzen en poep maar dit hebben wij zelf verwijderd. Dat is nou eenmaal de natuur. De speeltuin had nieuwe speeltoestellen. Vriendelijke receptioniste. Vanuit andere negatieve reviews: Ik snap dat het lastig kan zijn om met een caravan te wachten op p1 en te draaien als het druk is. Receptie is even lopen maar goed te doen. Dit is anders dan bij andere campings. De snackbar/bar/bowling/winkel zit onder 1 dak. Het is klein en vol, hierdoor ziet het er rommelig uit maar het is er niet vies. Prijzen waren schappelijk. Wij vonden juist dat er mooie chalets op het park stonden. Wij hebben niet alles gezien en geen gebruik gemaakt van de binnenspeeltuin en het binnenzwembad dus hebben hier geen mening over. Wij hebben het top gehad en komen met alle liefde terug.
Terwolde in Gelderland