Glamping

reviews

Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die zijn te vinden op deze website. Alle reviews zijn tot stand gekomen na een verblijf bij een van deze aanbieders.

  • Score met een gemiddelde van 8.6

  • Reviews van vakantieparken

  • 88851
  • 31411
  • 7973
  • 4116
  • 6072
  • 14 May 2025

    'Elen' Pipo Wagen

    De doucheruimte was een leuke toevoeging, en ik waardeerde de biologische geitenmelkzeep die werd aangeboden, Het voelde als een klein luxe in het platteland,

    Cloetens

    Bangor in Wales

  • 14 May 2025

    Shrawardine Train Carriage

    Een charmante toevluchtsoord voor degenen die willen ontsnappen aan de drukte, De douche was verrassend ruim, en de haardroger was een fijne extra,

    Heesbeen

    Wrexham in Wales

  • 13 May 2025

    Rustig, afgebakende plaatsen,zeer aardige en dienst verlenende eigenaar en engels sprekend eventueel. dichtbij condom (1,5 km) mooie wandel routes. Bij de sluis( 200 m) restaurant. Had gepland om een nacht te blijven maar zijn er twee geworden. Ik kom hier terug met vrienden.

    John van der Horst
    Onlycamp Camping de l'Argenté

    Condom-en-Armagnac in Occitanië

  • 13 May 2025

    Hallo, Ik heb daar begin mei 3 nachten doorgebracht. Wij hadden de Safari Tenten. Alles is eigenlijk best goed gegaan. In het begin vonden we het vreemd dat je de tent niet op slot kunt doen. Dat betekent dat je alleen een klein kluisje hebt om je waardevolle spullen in op te bergen. Natuurlijk vroegen we ook naar de kwestie van het op slot doen. Toen kregen we te horen dat het een tent was. Er valt dus niets op slot te doen. Je moet dus geen probleem hebben met bezoek van dieren, want dat gebeurt af en toe (gelukkig alleen kleine dieren). Want het is een tent, net als alle andere behalve een paar die tiny houses hebben. Alles is heel licht. Ik was er met mijn collega en we sliepen uiterlijk om 11/12 uur. Toch kreeg ik een recensie van de eigenaar waarin stond dat ik 's nachts veel te luidruchtig was. Daarnaast hebben we schade veroorzaakt tijdens ons verblijf. Wat we logischerwijs gemeld hebben. Toen we naar de receptie gingen, beschreven we het probleem. Ze vertelden ons dat het geen probleem was en dat het eerder was gebeurd. De volgende dag kreeg ik een telefoontje dat ze mijn e-mail nodig hadden. Er stond, maak dit bedrag ... over naar deze rekening. Persoonlijk vind ik dat een beetje jammer na de reactie die we hebben gekregen. Natuurlijk wordt de schade betaald, wij hebben de schade tenslotte veroorzaakt. Dit heb ik ook duidelijk gecommuniceerd. Helaas realiseerde ik me dat de eigenaren me 2 uur na ons vertrek al een slechte recensie hadden gegeven. Er stond onder andere in dat ik verantwoordelijk was voor het volume en dat we schade hadden veroorzaakt. Ik vond de manier waarop ze het schreven een beetje hard omdat ze erg onvriendelijk waren. Ik denk dat het een beetje achterbaks was als je bedenkt wat de eerste reactie was. En ook dat ze niet eens geprobeerd hebben om het van tevoren telefonisch op te helderen in plaats van zo'n directe beoordeling te geven. Wie vraagt zich af wat voor beoordeling. Ik had de tent geboekt via AirBnB, waar de eigenaar ook een beoordeling kan schrijven voor de gast.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Hallo, Anfang Mai habe ich 3 Nächte dort verbracht. Wir hatten das Safari Tenten. Alles lief eigentlich ganz gut. Erst haben wir uns gedacht oke komisch, das Zelt kann man garnicht abschließen. Das heißt, dass man nur ein kleinen Tresor hat, um Wertsachen zu sichern. Wir haben natürlich auch nach gefragt, bezüglich des Themas abschließen. Daraufhin wurde darauf hingewiesen, dass es ein Zelt sei. Dementsprechend gibt es nichts zum Abschließen. Somit sollte man auch kein Problem mit Tierischen Besuch haben, weil das passiert das ein oder andere Mal( zum Glück nur Kleintiere ). Dadurch das es ein Zelt ist, wie alle anderen auch haben bis auf paar wenige die Tiny Häuser haben. Ist alles sehr hell hörig. Ich war mit meinem Kollegen da und wir waren spätestens ca 11/12 Uhr schlafen. Trotzdem habe ich eine Bewertung bekommen, vom Inhaber, das ich viel zu Laut gewesen sein soll nachts. Dazu kommt, dass wir bei unserem Aufenthalt einen Schaden verursacht haben. Was wir logischerweise auch gemeldet haben. Als wir dann bei der Rezeption waren, haben wir den Fall geschildert. Darauf hin hieß es, das es kein Problem sei und dies auch Schonmal vorgekommen ist. Am nächsten Tag bekomme ich einen Anruf, das Sie meine Email benötigen. In der dann drin stand, bitte überweisen sie diese Summe… an dieses Konto. Was ich Persönlich, ein bisschen schade finde, nach der Reaktion die uns entgegen gebracht wurde. Selbstverständlich wird der Schaden begleichen, immerhin haben wir den Schaden verursacht. Das habe ich auch klar kommuniziert. Leider musste ich feststellen, dass die Besitzer mir 2 Stunden nach dem wir abgefahren sind, schon die schlechte Bewertung geben haben. Wo unter anderem, dass mir der Lautstärke drin stand, sowie das wir ein Schaden verursacht haben. So wie die es geschrieben haben, fand ich ein bisschen hart, weil sie es sehr unfreundlich rüber gebracht haben. Finde ich ein bisschen hinterhältig, wenn man überlegt was die anfängliche Reaktion war. Sowie noch nicht mal versucht hat, das vorher telefonisch zu klären, anstatt direkt so eine Bewertung zu geben. Wer sich fragt was für eine Bewertung. Ich habe das Tent über AirBnB gebucht, da kann der Inhaber den Gast auch eine Bewertung schreiben.

    niclas roggon
    Sivinos Camping Boutique

    Manerba del Garda in Lombardije

  • 13 May 2025

    Weekend met vrienden, geweldige ontvangst, ontspannende plek, zou het zo weer doen

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Week-end entre copines , super accueil, endroit reposant a refaire

    nathalie roch
    Domaine des Feuilles

    BAGE DOMMARTIN in Auvergne-Rhône-Alpes

  • 13 May 2025

    Een heerlijk verblijf in een unieke boomhut! Wat een leuke camping en prachtige omgeving! S’avonds werden we verrast met gezonde en heerlijke maaltijden! De eerste ochtend hing het bestelde brood al aan het hekje van onze accommodatie! Deze beheerders blijken net begonnen maar nu al is het erg gezellig. Ik kijk er naar uit om volgend jaar een keer terug te komen. Bonne blond: tres bon!

    J Van Zand
    Domaine Bonneblond

    Saint-Désiré in Auvergne-Rhône-Alpes

  • 13 May 2025

    Wat een mooie camping en een fantastische plek, alle voorzieningen aanwezig en schoon. Dit is echt niet de laatste keer.

    Frank Maas
    Camping Gritt

    Ingeldorf Erpeldingen in Diekirch

  • 13 May 2025

    Perfecte camping direct aan het meer met een absoluut voorkomend eigenaar die je de vrijheid geeft om te kiezen waar je wilt verblijven en die behulpzaam is in alle zaken! Het sanitair was brandschoon en de hele camping was goed onderhouden! Als je het rustiger wilt dan aan het Gardameer en wilt genieten van de natuur (kristalhelder, verfrissend water direct voor de deur van de tent), dan is dit de plek voor jou :)

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Perfekter Campingplatz direkt am See mit absolut zuvorkommendem Besitzer, der einem die freie Wahl lässt wo man stehen möchte und hilfsbereit entgegen kommt bei allen Belangen! Die sanitären Anlagen waren tip top sauber und die gesamte Anlage gepflegt! Wer es ruhiger mag als am Garda See und die Natur genießen möchte (glasklares erfrischendes Wasser direkt vor der Zelttür), ist hier absolut richtig :)

    Lisa Alpers
    Camping Belvedere

    Idro BS in Lombardije

  • 13 May 2025

    De allerleukste camping als je het ons vraagt. Heerlijk schoon en huisdiervrij. Wij hebben hier een jaarplaats met ons eigen chalet. De familie Westenenk blijft investeren zodat de camping helemaal top blijft.

    F. Bakker
    Familievakantiepark Krieghuusbelten

    Raalte in Overijssel

  • 13 May 2025

    Over het algemeen hadden we een goed verblijf. Wat de accommodatie betreft, er stonden nogal wat stacaravans tegenover elkaar. De schoonmaak was erg goed. Daarentegen was er geen restaurant, in tegenstelling tot wat we op de website hadden gezien. Bij aankomst hoorden we dat de camping net was overgenomen en dat deze service niet werd geboden. We vonden ook niet de familiale sfeer die we hadden verwacht.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Nous avons passé un bon séjour dans l'ensemble. Concernant le logement pas mal de vis à vis entre les mobiles home. Rien à redire sur le ménage qui était très bien fait. Par contre pas de restaurant contrairement à ce que nous avions vu sur le site , on apprend en arrivant que le camping vient d'être repris et que ce service n'est pas assuré. Nous n'avons pas retrouvé également l'esprit familial annoncé.

    Audrey Mzt
    Flower Camping La Sagne

    Vitrac in Nouvelle-Aquitaine

  • 13 May 2025

    Naar aanleiding van ons verblijf vorige week. Relatief goed gelegen camping dicht bij de stranden maar de ligging van de stacaravan viel erg tegen we stonden in een hoek tussen 2 stacaravans geen plek om de auto neer te zetten .... Bovendien waren de 2 stacaravans grote gezinnen met jonge kinderen en we vonden het vervelend om hen te storen toen we aankwamen om te proberen te parkeren verplicht om alles weg te zetten voor hen ballen etc .... Ik vind het jammer, vooral omdat er ruimte genoeg is behalve dat er wat dode bomen staan die weggehaald zouden moeten worden om ruimte te maken. Helaas wordt de camping niet goed onderhouden.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Suite a notre séjour de la semaine dernière. Camping relativement bien placé a proximité des plages mais l'emplacement du mobil home très très déçu nous étions dans un coin entre 2 mobil homes pas d'emplacement pour mettre la voiture .. En plus les 2 mobil homes c'était des familles nombreuses avec des enfants en bas âge et nous étions embêtés de les déranger quand on arrivait pour essayer de garer obliges de tout ranger pour eux les ballons etc... Je trouve ça dommage d'autant plus qu'il y a de la place sauf qu'il y a des arbres mort qui devrait être enlevé pour laisser de la place ,malheureusement le camping est pas bien entretenu ..

    Béatrice Cobac
    Flower Camping Le Bois d'Amour

    Quiberon in Bretagne

  • 13 May 2025

    De locatie was geweldig.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Standort war super.

    Adam S.
    Schoneveld

    Breskens in Zeeland

Accommodaties toegevoegd aan favorieten ga naar favorieten