Glamping

reviews

Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die zijn te vinden op deze website. Alle reviews zijn tot stand gekomen na een verblijf bij een van deze aanbieders.

  • Score met een gemiddelde van 8.6

  • Reviews van vakantieparken

  • 89351
  • 31581
  • 8033
  • 4147
  • 6131
  • 31 May 2026

    Heerlijke week gehad, rustige, schone camping, prachtig zwembad, personeel attent, behulpzaam en discreet tijdens hun onderhoudswerkzaamheden, goed restaurant met lekker ijs. De ligging van de camping is goed om de regio te bezoeken. Echt geweldig. We komen zeker nog eens terug. Bedankt aan iedereen

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Passer une semaine super, camping calme, propre, une superbe piscine, le personnels a votre écoute serviable et discret lors de leurs travaux d'entretien, le restaurant bon et de bonne glace. La situations du camping est bien placer pour visiter la région. Vraiment super. Nous reviendrons. Merci à tous

    Alain Daller
    Camping Saint Amand

    Laurac-en-Vivarais in Auvergne-Rhône-Alpes

  • 31 May 2026

    Wat hebben we genoten op deze mooie camping! In het Hemelvaarts weekend moest de kachel nog aan maar met het Pinksterweekend was het heerlijk zweten in de zon. Beide weekenden was er een gezellige bingo. Eerst voor de kinderen en aansluitend voor de volwassenen met leuke prijzen. Super aardige en gastvrije eigenaren, we voelden ons gelijk thuis en zijn heerlijk tot rust gekomen. Leuke mensen ontmoet waaronder een aantal van de vaste gasten. Een fijne rustige camping waar het tussen 22:00 en 8:00 uur stil is. Tevens hebben we heerlijk gegeten bij het restaurant van de camping en een leuke rondleiding door de wijngaard gehad met proeverij! Waaronder een van hun eigen heerlijk wijnen, we zijn benieuwd naar de volgende wijnen die komen. Sanitair was super schoon en netjes. Wij komen zeker vaker terug. We willen de familie die de camping runt en het personeel bedanken voor het leuke geslaagde HePi weekend! Tot snel!

    Jasper Drienhuizen
    Vakantiepark de Toffe Peer

    Ruinerwold in Drenthe

  • 31 May 2026

    Een goed onderhouden camping, zeer vriendelijke service en de bungalows zijn schattig en goed uitgerust. Ik kijk ernaar uit om snel weer terug te komen! Het enige detail om te verbeteren zou zijn dat het leuk zou zijn geweest om een aansteker te hebben om de fornuizen aan te steken en dat er containers waren voor recycling.♻️

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Un camping bien cuidado, de atención muy amable y los bungalows son una monada y están bien equipados. ¡Con ganas de volver pronto de nuevo! Único detalle a mejorar seria que hubiera estado bien tener un mechero para encender los fogones y que hubieran contenedores para reciclar.♻️

    Gaëlle Ros Garcia
    Wecamp Pirineos

    Boltaña in Aragón

  • 31 May 2026

    Prikolica paušal

    Sandi Zupančič
    Valamar Camping Marina

    Labin in Istrië

  • 31 May 2026

    Een eenvoudige, gastvrije camping met een warm welkom.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Un camping simple et accueillant comme on les aime avec un accueil chaleureux

    Philippe Bobin
    Huttopia Côte Sauvage

    Sainte-Marie-de-Ré in Nouvelle-Aquitaine

  • 31 May 2026

    Ik kan de camping van harte aanbevelen, het sanitair is superschoon. Deze recensie gaat alleen over het chalet dat wij huurden en het gedrag van de uitbater. Het chalet in kwestie is Chalet L O2

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Den Campingplatz kann ich sehr empfehlen, Sanitäranlagen super sauber. Es handelt sich bei der Bewertung lediglich um das von uns gemietete Chalet und das Verhalten des Betreibers. Es handelt sich um das Chalet L O2

    Anne M
    Vakantiepark De Nollen

    Callantsoog in Noord-Holland

  • 31 May 2026

    Lekker rustig en midden in de natuur

    ronald van groningen
    Recreatiepark de Wrange

    Doetinchem in Gelderland

  • 31 May 2026

    Zeer slecht beheer van deze camping, het is de vierde keer dat ik kom en ik kom niet meer terug. Laatste weekend van mei, 34 graden en het zwembad is GESLOTEN tot eind juni, alleen een klein kinderbadje is open waar het water niet eens tot je knie komt. Op geen enkel moment tijdens het boekingsproces is deze informatie duidelijk en expliciet gemaakt, wat belangrijk zou zijn, want als ik dit had geweten, was ik persoonlijk deze keer niet gekomen en had ik mezelf de nare smaak in mijn mond bespaard. We gingen ook naar het restaurant/bar om een ijsje te vragen, het antwoord was dat ze er geen hadden, de bestelling was niet aangekomen. We betaalden om twee honden op de kamer te hebben, zoals uitgelegd tijdens het boekingsproces is dit inclusief bedden en bakjes met eten en drinken voor hen, in de kamer was er niets. We betaalden 165€ per nacht voor iets dat het niet waard is, de helft van de beschikbare diensten denk ik dat ze de helft van de prijs zouden moeten vragen. Het is een schande om zo slecht met hun klanten om te gaan voor zulke simpele dingen.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Muy mala gestión de este camping, es la cuarta vez que vengo y no volveré. Ultimo fin de semana de mayo, 34 grados y la piscina esta CERRADA hasta finales de junio, solo tienen abierta una piscina pequeña infantil donde no te llega el agua ni a la rodilla. En ningun momento durante el proceso de reserva se informa de esto de forma clara y explicita, lo cual sería importante porque yo personalmente de saberlo no habria venido esta vez y me hubiera ahorrado el mal sabor de boca. Fuimos tambien al restaurante/bar a pedir un helado, la respuesta es que no tenian, q no habia llegado el pedido. Pagamos por tener dos perros en la habitacion, segun se explica durante el proceso de reserva esto incluye camas y boles de comida y bebida para ellos, en la habitación no habia nada. Hemos pagado 165€ por noche por algo que no lo vale, mitad de servicios disponibles creo que deberian cobrar mitad de precio. Es una lastima quedar tan mal con sus clientes por cosas tan sencillas de cumplir

    Elena
    Wecamp Cala Montgó

    L'Escala in Catalonië

  • 31 May 2026

    Goede ligging, ruim aanbod aan verschillende kampeerplaatsen, goede service. Tram naar de stad op 600 m afstand. De sanitairgebouwen zijn netjes en schoon, maar ik vind het niet prettig dat mannen en vrouwen dezelfde toiletruimtes delen.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Good location, large selection of different places for campers, good service. Tram to the city 600 m. The sanitary area is in order and clean, but I don't like that men and women are in the same toilet rooms.

    M.
    Onlycamp Camping de Besançon

    Chalezeule in Bourgogne-Franche-Comté

  • 31 May 2026

    Geweldige verandering van omgeving! Top team

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Super dépaysant ! Équipe au top

    Julien Vendeville
    Domaine des Chênes Blancs

    Saint-Saturnin-lès-Apt in Provence-Alpes-Côte d’Azur

  • 31 May 2026

    Een camping zoals een camping moet zijn alles netjes proper sanitair en zeer vriendelijk personeel

    Daniel Lenaerts
    Recreatieoord Wilhelm Tell

    Opglabbeek in Belgisch Limburg

  • 31 May 2026

    Dat werkt helemaal niet. We wilden het huizenaanbod in Bloemendaal bekijken en boekten daar een staanplaats voor onze camper. Toen we aankwamen, kregen we een plaats toegewezen in de laatste hoek tussen de oude stacaravans. Na gevraagd te hebben of we een andere plek konden krijgen met een wateraansluiting, kregen we in een notendop te horen dat de plek vol was, hoewel alles in het achterste gedeelte leeg was. Ook moet worden vermeld dat de afvalbakken allemaal op slot zaten en je je afval alleen bij de ingang kwijt kon. Al met al was het complex, afgezien van het waarschijnlijk nieuwe zwembadgedeelte en de brasserie, niet in een verzorgde staat, waardoor we ons helemaal niet op ons gemak voelden en vervolgens niet meer naar de huisjes wilden kijken en gewoon snel weer weg wilden.

    Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel

    Das geht gar nicht. Wir wollten uns die Angebotenen Häuser in Bloemendaal anschauen und haben dort einen Platz für unser Wohnmobil gebucht. Dort angekommen wurde uns ein Platz in der letzten Ecke zwischen alten Mobilheime zugewiesen. Nach Nachfrage ob wir einen anderen Platz mit Wasseranschlus bekommen könnten, wurde uns kurz und bündig erklärt, der Platz wäre voll, obwohl im hinteren Bereich alles leer war. Was noch zu erwähnen ist, dass die Mülltonnen alle verschlossen waren und man nur im Eingang seinen Müll entsorgen konnte. Alles in allem war die Anlage außer den wohl neuen Poolbereich und der Brasserie in keinen gepflegte Zustand, so das wir uns überhaupt nicht wohl fühlten und dann auch nicht mehr die Häuser anschauen wollten und nur schnell wieder weg wollten.

    Norbert Krotil
    MarinaPark Residentie Bloemendaal

    Vogelenzang in Noord-Holland

Accommodaties toegevoegd aan favorieten ga naar favorieten