Glamping
reviews
Glampings.com verzamelt alle reviews van de glamping aanbieders die zijn te vinden op deze website. Alle reviews zijn tot stand gekomen na een verblijf bij een van deze aanbieders.
Score met een gemiddelde van 8.6
Reviews van vakantieparken
- 89192
- 31531
- 8016
- 4134
- 6111
-
31 May 2026
Koversada Camping ResortIk vind het extreem jammer dat Koversada grotendeels een overdekte camping is geworden. De stacaravans in het onoverdekte deel zijn veel ouder en niet zo chique als in het overdekte deel, en duurder! Alle sportactiviteiten zijn ook alleen beschikbaar in het overdekte gedeelte. Erg jammer, want het zou echt een leuke camping zijn... het lijkt wel of ze de naturistische gasten niet meer willen en ik zou er in het hoogseizoen niet heen gaan, want er zijn zeker niet genoeg strandgedeeltes in het naturistengedeelte.
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Ich finde es extrem schade, dass Koversada zu weiten Teilen ein covered Campingplatz geworden ist. Die Mobilheime am uncovered Teil sind wesentlich älter und nicht so schick, wie im covered Bereich und dabei teurer! Auch alle Sportaktivitäten gibt es nur im covered Bereich. Sehr sehr schade, es wäre nämlich wirklich ein schöner Campingplatz… es wirkt als würden sie die FKK-Gäste nicht mehr haben wollen und in der Hochsaison würde ich nicht hinfahren, da es bestimmt nicht genug Strandbereiche am FKK-Teil gibt.
Vrsar in Istrië
-
31 May 2026
Camping Al Lago di LagoZeer mooie camping, zeer schone toiletten en douches. De plaatsen zijn groot en schaduwrijk en het uitzicht op het meer is prachtig . Vandaag (zondag) kwam er een busje met heel lekker zelfgemaakt ijs . We werden zeer goed ontvangen (in tegenstelling tot wat ik had gelezen in sommige beoordelingen) interessante afvalinzameling, 3 bakken worden geleverd met een borg die wordt teruggegeven wanneer je vertrekt . Er is ook een mooi zwembad met voldoende ligbedden beschikbaar . Voor de kleintjes is er geen gebrek aan spelletjes en trampolines . Een kleine bar biedt alles en meer. Het is interessant om brood en gebak te kunnen bestellen voor de volgende dag en .... Door het plaatsnummer op te schrijven, bezorgen ze het. Vanaf hier kun je een mooie wandeling maken rond het meer. Ik ben vergeten te vermelden dat je bij aankomst een blad krijgt met de regels en het tijdschema van de camping, en volgens mij zijn ze hier terecht streng in. Respect boven alles. Ik vind het jammer dat ik één/twee sterren recensies heb gelezen omdat ze mensen ertoe brengen niet naar deze hoek van paradijs en rust te komen. Jammer dat ik ver weg woon anders zou ik meer dan tevreden terugkeren. Maar zeg nooit nooit. Wat kan ik zeggen als niet felicitaties aan de managers en ..... zijn van het idee dat wie respecteert wordt gerespecteerd !!!!! Ik vergat te vermelden dat het waar is dat de eigenaar langskomt met zijn auto maar niet om te spioneren maar om ervoor te zorgen dat alles goed gaat tenminste dat was mijn indruk, dus ik waardeerde dit ook . Nu ga ik terug om te genieten van dit stukje paradijs want ik ben er nog . 5 sterren 🌟 geloof me ik geef ze bijna nooit maar hier' zijn ze meer dan verdiend .
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Campeggio molto bello , bagni e docce pulitissimi . Le piazzole sono ampie e ombreggiate e la vista sul lago è bellissima . Oggi ( domenica ) è arrivato un furgoncino con gelati artigianali molto buoni . Siamo stati accolti molto bene ( al contrario di quanto avevo letto su alcune recensioni ) interessante la raccolta differenziata , vengono consegnati 3 bidoncini con una cauzione che viene resa quando si va via . Inoltre c’è una bella piscina con parecchi lettini a disposizione . Per i più piccoli non mancano giochi e tappeti elastici . Un piccolo bar offre di tutto e di più. Interessante poter ordinare il pane e le brioche per il giorno dopo e …. Scrivendo il numero della piazzola , lo consegnano loro . Da qui parte una bella passeggiata attorno al lago molto carina . Dimenticavo , all’ arrivo viene consegnato un foglio con le regole del campeggio e gli orari e su questo sono a mio avviso giustamente rigidi . Il rispetto prima di tutto. Mi spiace aver letto recensioni a una / due stelle perché portano le persone a non venire in questo angolo di paradiso e pace . Peccato che abito lontano altrimenti tornerei più che volentieri. Ma mai dire mai . Che dire se non complimenti ai gestori e ….. sono dell idea che chi rispetta viene rispettato !!!!! Dimenticavo è vero che la titolare passa con l sua macchinetta ma non per spiare ma per assicurarsi che tutto vada bene almeno questa è stata la mia impressione, per questo ho apprezzato anche questo . Ora torno a godermi questo angolo di paradiso perché sono ancora qua’ . 5 stelle 🌟 credetemi non le ho quasi mai date ma qui’ sono più che meritate .
Treviso in Veneto
-
31 May 2026
Camping de ThoisseyDe camping zelf is erg mooi en goed onderhouden. Helaas werd ons verblijf behoorlijk beïnvloed door de geluidsoverlast 's nachts. Er vond een disco of muziekevenement plaats op het terrein, dat tot ongeveer 2:00 uur 's nachts duurde. Door de zeer harde bastonen en het hoge volume van de muziek was het voor ons niet mogelijk om eerder tot rust te komen of voldoende te slapen. Het was vooral teleurstellend dat er vooraf geen informatie was over dit evenement of de te verwachten geluidsoverlast. Als we dit hadden geweten, hadden we voor een andere camping gekozen. Na een reis van negen uur hadden we gehoopt op rust en een rustige nacht, vooral omdat we de volgende dag nog vele uren moesten reizen. Helaas was het gebrek aan een goede nachtrust precies het tegenovergestelde van wat we van ons verblijf hadden verwacht. Daarom kunnen we, ondanks de verder positieve eigenschappen, de camping helaas niet aanbevelen. We zouden graag zien dat toekomstige gasten van tevoren op de hoogte worden gesteld van dergelijke gebeurtenissen, zodat ze hun beslissing dienovereenkomstig kunnen nemen.
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
An sich ist der Campingplatz sehr schön und gepflegt. Leider wurde unser Aufenthalt jedoch erheblich durch die nächtliche Lärmbelästigung beeinträchtigt. Auf dem Gelände fand eine Disco bzw. Musikveranstaltung statt, die bis etwa 2:00 Uhr morgens andauerte. Aufgrund des sehr lauten Basses und der hohen Lautstärke der Musik war es uns nicht möglich, früher zur Ruhe zu kommen oder ausreichend zu schlafen. Besonders enttäuschend war, dass im Vorfeld keinerlei Hinweis auf diese Veranstaltung oder die zu erwartende Lärmbelastung vorhanden war. Hätten wir dies gewusst, hätten wir uns für einen anderen Campingplatz entschieden. Nach einer neunstündigen Anreise hatten wir auf Erholung und eine ruhige Nacht gehofft, zumal uns am nächsten Tag noch viele weitere Stunden Fahrt bevorstanden. Die fehlende Nachtruhe führte leider genau zum Gegenteil dessen, was wir von unserem Aufenthalt erwartet hatten. Daher können wir den Campingplatz trotz seiner ansonsten positiven Eigenschaften leider nicht weiterempfehlen. Wir würden uns wünschen, dass zukünftige Gäste im Voraus über solche Veranstaltungen informiert werden, damit sie ihre Entscheidung entsprechend treffen können.
Thoissey in Auvergne-Rhône-Alpes
-
31 May 2026
Camping Des RandonneursWeekend a 5 dans la yourte XXL L'endroit est superbe, le logement magnifique, les repas délicieux ! Et les hôtes au petit soin! C'était vraiment une belle expérience Merci encore
FENOUILLET in Occitanië
-
31 May 2026
Huttopia Divonne Les BainsOp camping Huttopia in Divonne word je ontvangen door een bijzonder echtpaar. Ze hebben van deze landelijke omgeving een plek gemaakt waar je alleen of met je gezin nieuwe energie kunt opdoen. Aan alle Canadezen die op bezoek komen, beveel ik dit etablissement ten zeerste aan, in plaats van de campings in Gex of Valserine. Mijn complimenten! We komen elk jaar graag terug.
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Au camping Huttopia de Divonne, vous serez accueillis par un couple d'exception. Ils ont fait de ce lieu champêtre, un endroit où il fait bon se ressourcer seul ou en famille. A tous les canadiens de passage , je recommande fortement cet établissement, plutôt que le camping de Gex et ou de la Valserine. Mes compliments ! On adore revenir chaque année.
Divonne Les Bains in Auvergne-Rhône-Alpes
-
31 May 2026
Huttopia NoirmoutierHuttopia Noirmoutier prachtige camping. Hondenbezitters konden ook met hun hond naar zee, wat echt geweldig is
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Huttopia Noirmoutier wunderschöner Csmpingplatz. Auch Hundebesitzer konnten ans Meer mit ihren Hunden, das ist sehr sehr toll
Noirmoutier en l'île in Pays de la Loire
-
31 May 2026
Huttopia Calvados - NormandiePersoneel was geweldig, tent was super, heerlijke sfeer!
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Staff were great, tent was super, lovely atmosphere!
Moyaux in Normandië
-
31 May 2026
Camping Arena Grand KaželaHoewel de camping erg groot is, biedt hij verder weinig om de hoge prijs te rechtvaardigen. Het sanitair is niet modern en ook niet voldoende gedimensioneerd. Het is vooral vervelend dat er vanaf ongeveer 18:00 uur vaak alleen koud water beschikbaar is in de douches. Volgens het personeel is dit probleem bekend, maar er lijkt niets aan gedaan te worden. Ook de netheid laat te wensen over. De sanitaire ruimtes zouden veel vaker schoongemaakt moeten worden om een acceptabele standaard te bereiken. Een ander groot punt van kritiek: een van de twee zwembaden werd pas in de tweede week van de vakantie geopend. Tot die tijd moesten alle gasten van de grote camping gebruik maken van een veel te klein zwembad, wat regelmatig tot overbevolking leidde. Ondanks de al erg hoge prijzen worden er extra kosten in rekening gebracht voor tal van diensten. Naar onze mening is de prijs-kwaliteitverhouding dan ook zeer slecht. Wij hadden veel meer verwacht en zouden deze camping niet nog een keer boeken.
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Der Campingplatz ist zwar sehr groß, bietet darüber hinaus aber wenig, was den hohen Preis rechtfertigt. Die Sanitäranlagen sind weder modern noch ausreichend dimensioniert. Besonders ärgerlich ist, dass ab etwa 18:00 Uhr häufig nur noch kaltes Wasser in den Duschen verfügbar ist. Laut Personal ist dieses Problem bekannt, dennoch scheint nichts dagegen unternommen zu werden. Auch die Sauberkeit lässt zu wünschen übrig. Die Sanitärbereiche müssten deutlich häufiger gereinigt werden, um einen akzeptablen Standard zu erreichen. Ein weiterer großer Kritikpunkt: Einer der beiden Pools wurde erst in der zweiten Ferienwoche geöffnet. Bis dahin mussten sämtliche Gäste des großen Campingplatzes einen viel zu kleinen Pool nutzen, was regelmäßig zu Überfüllung führte. Trotz der ohnehin sehr hohen Preise wird für zahlreiche Leistungen zusätzlich kassiert. Das Preis-Leistungs-Verhältnis ist aus unserer Sicht daher sehr schlecht. Wir hatten deutlich mehr erwartet und würden diesen Campingplatz nicht erneut buchen.
Medulin in Istrië
-
31 May 2026
BiggeseeMooie staanplaats, goed onderhouden sanitair. Goede ligging, dicht bij de strandopgang. Sommige plaatsen zijn ongelijk. Service was erg vriendelijk. Goede prijs-kwaliteitverhouding!
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Schöner Platz, gepflegte Sanitäranlagen. Gute Lage, Nähe des Strandzuganngs. Die Stellflächen sind teils uneben. Service war sehr freundlich. Gutes Preis/Leistung Verhältnis!
Attendorn in Noordrijn-Westfalen
-
31 May 2026
CharmeCamping De Regge-ValleiMooi ruim opgezette plaatsen. Op het moment dat wij er waren was er een folklore dansgroep. Deze mensen (sommigen hiervan) moesten als politieagent rondlopen. Hun mochten na 2200 uur geen lawaai meer maken. Camping regels zijn na 2300 stil op de camping. Maar de folklore politie moesten om 2305 en 2320 uur bij ons langskomen dat wij ( vrienden groep 8 personen) stil moesten wezen wij praten te hard.🤔 de camping eigenaar kon hier niks aan doen hoor. Camping is goed. Camping heeft een mooi en schoon sanitair. Echt een aanrader als je van rust en mooie omgeving houdt.
Den Ham in Overijssel
-
31 May 2026
Camping Le Lac BleuUitstekende 4-sterren camping! We kwamen met de camper en hadden een geweldig verblijf. Het restaurant is echt uitstekend, met kwaliteitsgerechten. Speciale vermelding voor het receptieteam voor hun warme welkom, professionaliteit en beschikbaarheid. We komen met plezier terug!
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Excellent camping 4 étoiles ! Nous sommes venus en camping-car et avons passé un très bon séjour. Le restaurant est vraiment excellent, avec des plats de qualité. Mention spéciale à l’équipe de la réception pour son accueil chaleureux, son professionnalisme et sa disponibilité. Nous reviendrons avec plaisir !
Châtillon en Diois in Auvergne-Rhône-Alpes
-
31 May 2026
TAIGA Almeria PlayaWe vonden het geweldig, we waren zeer comfortabel. Een onvergetelijke ervaring in de glamping tent omdat we waren als op een camping maar met alle comfort van een hotel.
Dit is een vertaling, klik hier voor het origineel
Nos ha encantado, hemos estado muy agusto. Una experiencia inolvidable en la tienda glamping porque hemos estado como en un camping pero con todas las comodidades de un hotel
Cuevas del Almanzora in Andalusië